A. Stubb: "Ruotsi on yksi maailman

alavuden.alamailta

turvallisimmasta maista", näinhän kuplassa elävä aleksi kerran siis sanoi.

Vaan ei se niin kovin turvallinen ole nykyään. Sillä Ruotsi on a) naisrauhan osalta Euroopan takapajula, b) raiskausten osalta Euroopan ykkönen, c) kranaatti-iskujen mahtimaa Euroopassa, d) no go –alueiden keidas, e) ampumistapausten osalta pohjolan ylivoimainen ykkönen.

Stubb väitti kuitenkin Ruotsin olevan turvallinen maa!

Jokainen Ruotsin tilannetta vuosien ajan seurannut ymmärtää, että lähi-itäläisten ja afrikkalaisten maahanmuutto sekä islaminuskoisten määrän jatkuva kasvu ovat merkittävimmät syyt nykyisten ongelmien taustalla.

Ruotsi on kerjännyt itselleen vaikeuksia ainakin parin vuosikymmenen ajan, joten ainakaan henkilökohtaisesti en ole yllättynyt, että maassa on yhä enemmän ”haavoittuvia” alueita (no go), joissa valkoisen miehen, tai varsinkaan valkoisen naisen, ei ole hyvä liikkua hämärän aikaan. Vaarallisia alueita on rekisteröity 61 kappaletta, joista 23 luetaan erityisen ”haavoittuvaksi”.

Ruotsi onkin kierteessa jonka ratkaiseminen rauhanomaisin keinoin, alkaa vaikuttaa mahdottomalta.

142

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietääkin

Stbibo

• Nhkhkhkhkgk

Jos ruotsi ei olisi turvallinen maa niin meidän pitäisi ottaa turvapaikanhakijoiksi kaikki tulijat jotka tulee ruotsista...

• kaikki_on_otettukin

Niinhän Suomi on ottanutkin! Muut rajat pistettiin nopeasti kiinni, muta Ruotsin rajaa ei millään. Koska Suomen eliitti aina nuolee ruotsalaisia.

Muuten. Ruotsi on turvallinen maa mauille ja pakolaisille, mutta ei kantaväestölle!

• antimatu1

Yhtä totta, kuin lause "Stubb on yksi maailman viisaimmista ihmisistä".

• Naurattaameitä

Katsokaa TV:stä tunnelbaanaa, näette mikä on meininki. Ihme että yleensä suomessa näytetään. Kyllä ne on muut kuin kantaruotsalaiset jotka ruotsissa määrää!!

• kukuuy

Voi ollakin "yksi turvallisimmista maista" mutta ei yhtä turvallinen kuin ennen vuotta 2015.

• Quatttro

No jaa miten sen nyt ottaa: Ruotsi ei johda maailman raiskaustilastoja, sillä se on toisena ja on siten turvallisempi.

• iuiuiu

Joo tosiaan, ei siinä mielessä ole edes suhteellisen turvallinen mitä raiskaustilastoihin tulee.

• TotuusOnTuossa
        Quatttro kirjoitti:

No jaa miten sen nyt ottaa: Ruotsi ei johda maailman raiskaustilastoja, sillä se on toisena ja on siten turvallisempi.

" Ruotsi ei johda maailman raiskaustilastoja, sillä se on toisena ja on siten turvallisempi."

Väkilukuun verratessa Ruotsi on ylivoimaisesti raiskaustilastojen johtomaa, mutta voihan sitä kuvitella muutakin jos laskupää on huono.

• Ruotsitq

Ruotsissakin on tapahtunut edistystä - nyt tosiasioita voi kirjoittaa lehdissä kun ei niitä voi oikein piilotellakaan. Joka toisella kun alkaa olla huonoja kokemuksia maahanmuuttajista tai -taustaisista.

Vuodenvaihteen rakettiriehujista kerrottiin, että ovat pääosin toisen polven mamuja, joiden vanhemmat eivät edelleenkään osaa ruotsia. Eivät siis pysty lukemaan koulun, sosiaalitoimen yms lähettämiä viestejä, ja lapset ovat muutenkin toimineet tulkkeina. Tämä on laittanut nämä pojat epäterveeseen valta-asemaan vanhempiinsa nähden ja seuraus on tämä kun mitään kuriakaan ei todennäköisesti ole ollut. Näin siis kirjoitettiin ihan päivälehdessä joten eteenpäin on sielläkin tultu kun asioista saa kirjoittaa.

• Kappa-Alma

Mamut korjaavat Suomen ikävääristymän, parantavat geenejämme, pelastavat Suomen työvoimapulalta, koodaavat ja hoitavat meitä, kun olemme vanhoja. Miksei siis Ruotsissakin? Ööööö ... vai ymmärsinkö jossin vaiheessa jotain väärin?

• HölmölässäEletään

"Mamut korjaavat Suomen ikävääristymän,"

Valitettavasti olemme kohta samassa vaarallisen maan asemmassa mitä ruotsalaisetkin ja siihen ei mene pitkää aikaa.

• dfhpf10
        Kappa-Alma kirjoitti:

Mamut korjaavat Suomen ikävääristymän, parantavat geenejämme, pelastavat Suomen työvoimapulalta, koodaavat ja hoitavat meitä, kun olemme vanhoja. Miksei siis Ruotsissakin? Ööööö ... vai ymmärsinkö jossin vaiheessa jotain väärin?

Vai koodaavat.
        Miksi minun ohjelmointi/atk-suunnittelijan työni ei enää kelpaa? Olen jo kuuskymppinen. Työni on viety Intiaan. Tästä globalisaatiosta saa syyttää päättäjiä ja EU:ta. Globalisaatio ja työvoiman vapaa liikkuvuus on Suomen syöpä. Kuten työvoimanvuokrausfirmat, 0-tuntisopimukset, täysin mitään osaamattomien pakolaisten hyväksyminen tänne jne.

• Japs1

Ruotsin tasa-arvovaltuutetut ovat saaneet aikaan sen että ruotsalaiset naiset ovat ala-arvoisessa asemassa omassa kotimaassaan.

• Anonyymi

Valuuttakauppias
        2024-07-01 14:16:27
        UUSI

Älkääpä nyt turhaan parkuko minua apuun. Olen sulkenut palvelun.

Lähettäkää itkunne suoraan Jerusalemin itkumuurille olipa sitten itkunne aiheena vaikka Columbon katoaminen tai Niuvanniemen huono mannavelli. ;)))
        Äänestä

Anonyymi
        2024-07-01 17:59:33
        UUSI

On se sääli että Pudasjärvellä masto kaatui ihan syyttömän päälle ja sinä selvisit vieressä ilman mitään vahinkoja.
        Äänestä

Valuuttakauppias
        2024-07-01 18:49:38
        UUSI

Myöskin Telian linkkimastoja koskevat itkut voit lähettää suoraan Jerusalemiin. Vaihtoehtoisesti ne voit lähettää myös Liikenne- ja viestintävirasto Traficomiin. ;)))

• tulemmenäkemään

Kyllä sitä ruotsin kuplaa tulee ihmeteltyä, asiat on ajettu sosialistivihrerhallituksessa niin äärirajoilleen että on vain ajan kysymys kun koko homma hajoaa käsiin. Asuntokupla tulee jossain vaiheessa puhkeamaan ja se vaikuttaa tänne asti, eipä jäänyt Nordea-pankki Ruotsiin. Täällä Suomessa on kanssa velkaiset asunnot ja ihmiset. Markka-aikana velkoja pystyi maksamaan takaisin mutta ei enään nykyisin tai ainakin melkoisen vaikeaa on kun talouden suunta on alaspäin. Yksityinen sektori on heikoilla kun sen pitää maksaa niin monen eläminen, julkinen sektori elää verorahoista.

• Kgkgkggkkgkg

Oikeutetusti voimme kutsua julkisesti tätä herraa valehtelijaksi

• kaikkisamanlaisia

Myöskin psykopaattinen narsisti. Kylmää porukkaa sellaiset. Samassa työyhteisössä missä minulla on paja, nämä perkeleet saavat paljon asioita sekaisin. Siinä on kova selvittäminen jälkeen päin ja syyllisiähän ei luonnollisesti tunnu löytyvän.

• syyllinen-itse

Styb yrittää valehdella soroksen puolesta, sehän on lahkolaisineen koko matutuksen takana. Juutalaisen Kalergin suunnitelman mukaa on tarkasti menty kohti Euroopan tuhoa.

• ktkhkbkgkgggk

Älytön automaatti näköjään taas poistanut monta viestiä.

• wdcert

Itse alan uskoa tuohon Kalergin suunnitelman salaliittoon. Miksi kukaan päättäjistä suostu paljastamaan sitä? Jonkun heistä täytyy oikeasti ymmärtää missä tästä on kyse.
        magnnnnneettimdesian sivuilta löytyy suomeksi tuon 20-luvulla kirjoitetun kirjan tiivistelmä ja sen ajatusten kommentointia. Alkuperäisteos on kirjoitettu saksaksi.

• Vuoriston.ruotsalainen

"Stubb väitti kuitenkin Ruotsin olevan turvallinen maa!"

http://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Archive:Crime_statistics/fi#Taulukoiden_ja_kuvioiden_l.C3.A4hteen.C3.A4_k.C3.A4ytetyt_tiedot_.28MS_Excel.29

Siinäpä on EU-rikostilastot 2014 julkaisu. Valitsin sieltä esimerkkivuoden 2012 ja laski eri rikoslajien esiintymistiheyden per 100.000 asukasta.
      Suomi Ruotsi
      Kaikki rikokset 7857 10953
      Väkivaltarikokset 849 714
      Itsemurhat 2 1
      Ryöstöt 30 97
      Asuntomurrot 116 224
      Ajoneuvovarkaudet 1720 304
      Liikennepäihtymys 163 146
      Poliisivoimat 148 209
      Vankimäärä 59 67

Noin pikaisesti arvioiden Suomi ja Ruotsi näyttävät kovin samanlaisilta mailta, siis yhtä turvallisilta tai turvattomilta. Miten vaan halutaan öyhöttää. Mutta suuri ero onkin siinä, että monessa EU-maassa luvut ovat huomattavsti suurempia.

Ruotsi on vallan turvallinen maa, kuten myös Suomi. Näin se Stubb väitti ja oli myös oikeassa. Ei asia öyhöttämällä muuksi muutu. ;)))

• Vuoriston.ruotsalainen

PS. Pahoittelen taulukon ulkoasua. Johtuu Suomi24:n värkeistä. Ensimmäinen luku on Suomi ja seuraava, välilyönnin erottama, on Ruotsi.

• Vuortenpeikko

Ruotsi on maailman raiskaustilastojen kakkonen. Monesko Suomi? Ruotsissa raiskataan keskimäärin yli 20 kertaa päivässä. Raiskausten määrä kasvoi 1500% Ruotsin tehtyä päätöksen monikulttuuristaa maansa. Se oli niin ihana päätös, että ruotsalaiset suorastaan intoutuivat tehtailemaan raiskauksia. Ruotsissa palaa autot joka viikonloppu. Kohta Suomessakin. Ruotsissa teloitetaan ihmisiä ampumalla kadulle ja kahviloihin. Kohta Suomessakin. Ruotsissa heitetään käsikranaatteja ihmisten asuntoihin. Kohta Suomessakin. Ruotsissa on kymmenittäin no-go-alueita. Kohta Suomessakin. Ruotsi on kusessa. Kohta Suomikin. Ruotsi islamisoituu vain muutaman kymmenen vuoden kuluessa ja muuttuu islamistiseksi kalikalifaatiksi. Suomen kansa ei anna tämän tapahtua meillä. Katsokaa ja ihmetelkää.

• Vuoriston.ruotsalainen
        Vuortenpeikko kirjoitti:

Ruotsi on maailman raiskaustilastojen kakkonen. Monesko Suomi? Ruotsissa raiskataan keskimäärin yli 20 kertaa päivässä. Raiskausten määrä kasvoi 1500% Ruotsin tehtyä päätöksen monikulttuuristaa maansa. Se oli niin ihana päätös, että ruotsalaiset suorastaan intoutuivat tehtailemaan raiskauksia. Ruotsissa palaa autot joka viikonloppu. Kohta Suomessakin. Ruotsissa teloitetaan ihmisiä ampumalla kadulle ja kahviloihin. Kohta Suomessakin. Ruotsissa heitetään käsikranaatteja ihmisten asuntoihin. Kohta Suomessakin. Ruotsissa on kymmenittäin no-go-alueita. Kohta Suomessakin. Ruotsi on kusessa. Kohta Suomikin. Ruotsi islamisoituu vain muutaman kymmenen vuoden kuluessa ja muuttuu islamistiseksi kalikalifaatiksi. Suomen kansa ei anna tämän tapahtua meillä. Katsokaa ja ihmetelkää.

Mitäpä jos yrittäisit esittää mielipiteesi ihan faktapohjaisesti ja jopa kertoisit muille, mistä sinä numerosi milloinkin tempaiset.

Minä olen faktani näyttänyt julki. Rikostilastojen mukaan sekä Ruotsi että Suomi ovat lopultakin vallan turvallisia maita. ;)))

• Vuortenpeikko

Olen lähteet esittänyt monta kertaa. Huomaatko, että olin 100% oikeassa! ... ;))))

• Totuuskomissio1

Vuoristolainen taisi unohtaa ajallisen vertailun? Ruotsi on muuttunut koko ajan huonompaan suuntaan sitä mukaa kun Lähi-Itä, Afrikka ja muut "kivikautisin opein ja käytännöin"varustetut kansallisuudet ovat tunkeutuneet, tai haettu "pakolaisina" kyseiseen valtioon.

En muista 70-80-90 -luvuilla olleen kummoisiakaan ongelmia, saati maan omilta kansalaisilta kiellettyjä alueita, tai kaupunkien osia Ruotsissa.

Toisin on nyt ja väki joka ottaa haltuunsa alueita, tykkää poltella autoja välillä tuhatmäärin vuodessa, tämäkin ympäristöä rankasti pilaava oireilu ihan "tuontitavaraa".

Samalla sapluunalla mennään Suomessakin tunkeutujien taholta, rikostilastoissa ovat määräänsä nähden ihan omaa luokkaansa.

Sopiikin kysyä, kenen mielestä tässä on enää mitään järkeä ollut aikoihin?

Ai niin, unohdin: Bisneksessä on vissi hyötyjien joukko ja varmaa tuloa valtion kassasta konkurssiin asti.

• kokemusta_omaava
        Vuoriston.ruotsalainen kirjoitti:

Mitäpä jos yrittäisit esittää mielipiteesi ihan faktapohjaisesti ja jopa kertoisit muille, mistä sinä numerosi milloinkin tempaiset.

Minä olen faktani näyttänyt julki. Rikostilastojen mukaan sekä Ruotsi että Suomi ovat lopultakin vallan turvallisia maita. ;)))

Minä asuin lähes 20v. Tukholman lähiöissä aiemmin, vuosia myös ns. ghettolähiöissä. Ja ne olivat jo silloin, eli toistakymmentä vuotta sitten erittäin turvattomia yö-aikaan, valkoiselle nimenomaan.

Sinä et vaan ymmärrä totuutta, tai et halua ymmärtää.

• Eehhheeehhhhh

Jussuf ;) mihinkäs karvoistaan ...

• Jukka-Joensuusta

"Vuoriston.ruotsalainen "
        Miksi kerrot muunneltua totuutta? Missä on sinun tilastostasi seksuaalirikokset joissa on ollut kasvua samassa tahdissa kuin ei-eurooppalaisten matujen määrä on lisääntynyt Ruotsissa?

Miksi valitsit juuri v. 2012? Tuoreempiakin tilastoja on ja erityisesti väkivalta ja seksuaalirikokset ovat lisääntyneet v. 2012 todella paljon. Tuo vuosi sattui olemaan Ruotsissa notkahdus rikostilastoissa ja valitsit juuri sen vuoden. Esimerkikisi v. 2012 vuoteen 2016 miesten kuolemantapauksien määrä väkivaltaisesti kasvoi peräti 50%!
        Tuossa faktaa Ruotsin rikostilanteesta:
        https://translate.google.fi/translate?hl=fi&sl=sv&u=https://www.bra.se/brott-och-statistik/statistik-utifran-brottstyper.html&prev=search

• Anonyymi

Oletko vieläkin samaa mieltä🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Vuoriston.ruotsalainen on Moktar.Gubta aikana vuoriston ja aavikon etuliitehurjastelussaan.

• Anonyymi

Mutta Moktar Multinikki, eipä ole ollut Ruotsi eikä Suomi turvallinen aikoihin.

• Anonyymi
        Eehhheeehhhhh kirjoitti:

Jussuf ;) mihinkäs karvoistaan ...

Onko muka Moktar Jukka S?
        Melkoinen pettymys on.

• Olaviäijjä

Leivotahan ztubbiloa yhressä pitkin korvia.

• Bimmler

On se ainakin liikenneturvallisuuden näkökulmasta varsin turvallinen maa.

Vain San Marinossa on vähemmän liikennekuolemia asukasta kohden.

Mutta mitäpä hyödyttää liikenneturvallisuus, kun joka kadunkulmassa vaanii muslimi, joka haluaa viiltää kurkkusi auki? (Tyhmemmille tiedoksi, että edellinen virke oli ilmaisumuodoltaan ironinen. Mitä "ironinen" puolestaan tarkoittaa - sen voitte tarkistaa sanakirjasta tai kysyä isältä.)

• Gorgen

Ruotsi se vaan rikastuu ja monokulttuuristuu Pohjolan ensimmäiseksi muslimikalikalifaatiksi vain muutaman kymmen vuoden kuluessa. Tulette sen näkemään, ettekä voi tehdä mitään TE poloiset ruotsalaiset muuta, kuin paeta entisestä kotimaastanne!

• Sompanssi

Suomessa on jo 75000 oleskeluluvan saanutta kehitysmaamuslimia ja määrä kasvaa jatkuvasti holtittoman lisääntymisen ja jatkuvien invaasioiden kautta. Ruotsissa on jo lähes 1 000 000 oleskeluluvan saanutta kehitysmaamuslimia ja määrä kasvaa myös jatkuvasti holtittoman lisääntymisen ja jatkuvien invaasioiden kautta. En ymmärrä miksi suomeen pitäisi saada satojen tuhansien kehitysmaamuslimi populaatio joiden sopeutuminen on Islamin takia lähes olematonta.

• 433fg34

Jos kyse olisikin pelkästään sopeutumisesta, mutta kun kyse on vastaanottajamaiden ja sen kansan muokkaamisesta, pakottamisesta, sulauttamisesta ...

• BButs

Maahanmuutto on kirous. Ei mulla muuta.

• Vuoriston.ruotsalainen

Eipä paljoa naurata. Pyysin, että esittäkää lukuja ja faktoja, mikäli olette eri mieltä minun faktojeni suhteen. Mitä minä sain vastineeksi: puolivillaista mölinää.

Pojat ne jaksaa öyhöttää. ;)))

• jgjbjvjgjvjvj

Etkö jaksa itse hakea faktoja Ruotsin tilanteesta, tai osaa?

• Poole

Kyllähän niitä faktoja on täällä esitetty pitkät rimpsut, mutta sensori on poistanut ne, koska maahanmuutosta ei saa puhua pahaa. Ne eivät kuitenkaan ole Vuorten.öyhöä, vaan kunnollisia suomalaisia varten, jottei Suomessa kävisi yhtä huonosti kuin Ruotsissa.

• jd767e

Tämä koskee Vuoriston.öyhöttäjää, joka todellakaan ei osaa itse hakea faktoja Ruotsista, vaikka ne tungettaisiin suuhun.

• Vuoriston.ruotsalainen
        jgjbjvjgjvjvj kirjoitti:

Etkö jaksa itse hakea faktoja Ruotsin tilanteesta, tai osaa?

Mitäpä, jos sinä vaikka näyttäisit mallia ensin. ;)))

• voiressukkaa

No tuo vuoriston sitä ja tätä on jo moneen kertaan osoittanut hyväksyvänsä maahanmuuttajien ja turvapaikanhakijoiden suorittamat naisten joukkoahdistelut ja raiskaukset, joten sitä ei kannata ottaa ihan tosissaan. On todellakin puolueellinen noissa asioissa. Tuskin on edes kantasuomalainen.

• OHO-ullatys

On se kumma kun turvallisessa maassa täytyy poliisipäälliköiden, varoitella naisia kulkemasta yksin yöllä ulkona. Ja varoitellaan myös, että eivät kulkisi liian paljastavissa vaatteissa.

• Feministienjärki

Tasa-arvoa saarnaavat ruotsalaisfeministit ottavat avosylin vastaan tasa-arvoa vastustavat vierasmaalaiset. Tosi järkevää.
      Mitä rikosmääriin tulee, kantaväestön keskuudessa Ruotsissa rikokset vähenevät, vierasmaalaisten keskuudessa lisääntyvät.

• sittensenähdään

Miten se voikin olla noin järkyttävän psykopaattinen narsisti. En voi vain sietää näitä ihmisiä. Pitävät toisia ihmisiä aivan ala-arvoisina. No katsotaan kun mossad alkaa suojelemaan omiaan Arabi-Ruotsissa, ruumiita alkaa kertymään.

• Vuoriston.Alex

"Miten se voikin olla noin järkyttävän psykopaattinen narsisti."

Alex kyllä herättää ristiriitaisia tunteita, mutta en nyt nimittelisi häntä noin ilkeästi.

• Ylvan

Malmössa vuonna 2015 ainakin 59 lapsiavioliittoa
        Munkedalin murhapoltto olikin sähköpalo
        Kylpyläkulttuuri ei normalisoidu enää koskaan
        Piteå ottaa 1400 pakolaista ensi kuun alusta
        Kunnissa katsotaan muslimien lapsiavioliittoja sormien läpi
        Botkyrkassa mellakkayö
        SD auttaa ruotsalaisia asunnottomia
        Arabilapset kieltäytyvät syömästä ruotsalaisten ruokaa
        Turvapaikanhakijat ”maantielakkoon” Gotlannissa
        Hermodalin koulu Malmössa kasvoi katastrofikoulusta menestyjien kouluksi
        Ruotsissa taas murhauskoulupäivä
        Tukholman ahdistelukeissit paisuvat entisestään
        Onko Öresund seuraava ”Välimeri”?
        Revingen telttaleirissä pelätään talvea
        Gävle rakennuttaa 500- 600 asuntoa pakolaisille
        Rajatarkastukset Tanskan rajalla lisäsivät pakolaisia Saksasta
        Ruotsin rannikkovartiosto varautuu venepakolaisiin
        Öresundin alueella ihmissalakuljettajien verkosto
        Ruotsissakin suuria joukkoahdisteluja
        Rajatarkastuksista kansan kahtiajako
        Ruotsin rajatarkastukset alkoivat
        Kunta- ala: Ruotsiin voitaisiin ottaa enemmän pakolaisia
        Kuinka Örkelljungasta tuli sietämätön paikka asua
        Tulijoiden vastaanottoa Tukholmassa
        Rinkebyn poliisi: yritettiin pelastaa ihmishenki- jouduttiin kivisateeseen
        Bräcken kunta valitti kamarioikeuteen somalin lainatuomiosta
        Ruotsi maksaa nyt jo kehitysmaalaisten lentoja Ruotsiin
        SYD: Tomelillan kunta- Ruotsin rasismipesäke
        Kistan Gallerian kultaliikkeen aamuryöstö
        Opiskelijat bussiin ja pakolaisille asunto

• Ruotsi.mennyttä

Nythän on käynyt niin että nuo rikolliset ryöstelijät eivät pysy omilla no-go-alueillaan vaan ovat aloittaneet ryöstöretket muuallekin. Täbyn ostarilta Tukholmasta on raportoitu monia tapauksia joissa nuoret mamu-taustaiset ryöstelevät puukon kanssa kantisnuoria. Poliisi raportoi että nuoret tulevat toisilta alueilta. Joku tuossa kyseli lähteitä - ei tarvitse nykyisin kuin lukea ruotsalaisia päivälehtiä niin siellä näistä kerrotaan. Tänne ei linkkejä voi laittaa kun ne poistetaan.

• Vuoriston.ruotsalainen

"Tänne ei linkkejä voi laittaa kun ne poistetaan."

Mitenkäs ne minun linkkini säilyvät ja sinun poistetaan?

• Fgfhfk

"Tänne ei linkkejä voi laittaa kun ne poistetaan."

Mitenkäs ne minun linkkini säilyvät ja sinun poistetaan?

En tiedä. Sinun linkkisi lienevät moderaattoreiden mielestä oikeaa totuutta a la S. Niinistö.

• Ryövärit

Stockholmsdirektin uutisen perässä yksi Täbyn ostarin uhreista kommentoi näin: ryöstelevä porukka ei ole paikallista, ei kantaruotsalaista ja tämä henkilö oli ryöstetty veitsi kurkulla.

"Problemet är ju att den senaste tiden så står det folk i centrum som klart och tydligt absolut inte bor i täby och som faktiskt rånar folk på kvällarna. Har du varit där en vardagskväll efter stängning någon gång? Det är rätt sjukt. Jag är ett av de sex fallen som nämns i artikeln som polisen utreder just nu. Blev rånad med kniv mot halsen för snart 2 månader sen på Häradsgränd i min port. Det var ju inga svenskar att tala om, om vi säger så."

• Juurikääpä
    • Räkänaurua

Täysin tarpeetonta täällä vääntää ruotsin tilanteesta. Jokainen hiemankin uutisia seuraava ihminen tietää miten kamala tilanne siellä on. Kaikki muu on silkkaa saivartelua.

• ritrrprprprp

Mutta valtamedia ei paljon kerro Ruotsin tapahtumista, hesari on nyt vähän.

• Dtt5

Ei se oikeastaan ole ollenkaan turhaa. Meidän Hesarit ja Ylet kertovat Ruotsin tilanteesta hyvin vähän joten tätäkin kautta tuo hirveä tilanne voi tulla pikkuhiljaa isompaan tietoisuuteen.

• Reporter-1001

Malmössa solmittiin vuonna 2015 ainakin 59 lapsiavioliittoa
      Kunnissa katsotaan muslimien lapsiavioliittoja läpi sormien
      Botkyrkassa mellakkayö
      Ruotsissa suuria joukkoahdisteluja
      Rinkebyn poliisi: yritettiin pelastaa ihmishenki - jouduttiin kivisateeseen
      SYD: Tomelillan kunta - Ruotsin rasismipesäke
      Opiskelijat bussiin asumaan ja pakolaisille asuntoja

• Vuoriston.Tilastonikkari

Reporter-1001 näyttää saaneen spämmäyskohtauksen. Eihän rikostilasto ole sitä, että rassukka kerää satunnaisia otsikoita sieltä ja täältä ja sitten öyhöttää posket punaisena.
      Ei hyvät pösilöt, ei näin.

Tilastokeskus julkaisee Suomen rikostilaston kerran vuodessa, myös Ruotsissa julkaistaan vaataava tilasto. Siinä ne luvut ovat ja siitä myös voi naapurimaita vertailla keskenään. Vertailussa tulee muistaa, että maiden lainsäädäntö ei ole ihan samanlaista ja siten kaikki rikosnimikkeet eivät ole aivan vertailukelpoisia.

Jos ette osaa riittävästi ruotsia, voitte aina pyytää minua apuun. ;)))

• ewfwe

Tule tänne niin väännän niskat nurin kuin kalalta.

• hfdjjfdjfdjdfjjdf

• vastuullisuutta

• Vuoristossa.suhisee

Pistäpä tähän luotettavat rikostilastot rinnakkain molemmista maista, sanotaan nyt vaikka viideltä viime vuodelta niin aletaan yhdessä ruotia niitä. Ja täytyy muistaa että Ruotsissa tapahtuu nyt niin paljon rikoksia että poliisi ei niitä edes ehdi tutkia.

Vuoristossa.suhisee kirjoitti:

Pistäpä tähän luotettavat rikostilastot rinnakkain molemmista maista, sanotaan nyt vaikka viideltä viime vuodelta niin aletaan yhdessä ruotia niitä. Ja täytyy muistaa että Ruotsissa tapahtuu nyt niin paljon rikoksia että poliisi ei niitä edes ehdi tutkia.

"Pistäpä tähän luotettavat rikostilastot rinnakkain molemmista maista..."

Höpö höpö. Yritäppä kerrankin ihan itse löytää niitä faktoja. Tuolla ylempänä laiton linkin EU-tason rikostilastoon ja vieläpä käänsin rikosnimikkeet suomeksi. Taitaa olla sinun vuorosi yrittää nyt. ;)))

ewfwe kirjoitti:

Tule tänne niin väännän niskat nurin kuin kalalta.

Teinipoika pullistelee anonyymin nikin takana. ;)))

• hoopeekoo

• Eirasismillle
        Vuoriston.Tilastonikkari kirjoitti:

"Pistäpä tähän luotettavat rikostilastot rinnakkain molemmista maista..."

Höpö höpö. Yritäppä kerrankin ihan itse löytää niitä faktoja. Tuolla ylempänä laiton linkin EU-tason rikostilastoon ja vieläpä käänsin rikosnimikkeet suomeksi. Taitaa olla sinun vuorosi yrittää nyt. ;)))

"Höpö höpö. Yritäppä kerrankin ihan itse löytää niitä faktoja. Tuolla ylempänä laiton linkin EU-tason rikostilastoon ja vieläpä käänsin rikosnimikkeet suomeksi. Taitaa olla sinun vuorosi yrittää nyt. ;)))"

- Jospa laitettaisiin nyt aluksi faktaa siitä mikä on Ruotsin poliisin toimintakyky tällä hetkellä , eikä vuosikymmenen alussa mitä vuoriston.viisas esittää... :

-"Ruotsin poliisin rikosten selvitysprosentti ennätysmäisen alhainen: 14
        Sanomalehti Dagens Nyheter tutkii poliisin toimintaa poliisiuudistuksen jälkeen."

-Tiettyjen rikostyyppien selvitysprosentit ovat hyvin alhaisia Ruotsissa, osoittaa Dagens Nyheterin selvitys. Esimerkiksi vahingonteoista selvitettiin 2,1 prosenttia viime vuonna. Asuntomurroista selvitettiin 3,5 prosenttia ja pahoinpitelyistä 12,6 prosenttia"

-Ruotsin poliisi on jo käytännössä antamassa periksi rikollisten paineen edessä , kuten tulee ilmi tästä seuraavasta lainauksesta:

"Tutkija kuvailee poliisin tilaa kahdella sanalla.
        – Kriisi ja apatia, sanoo Rolf Granér Dagens Nyheterissä."

• Anonyymi

Taidat sinä joutua pyytämään apua, ainakin hoitohenkilökunnaltasi, Moktar.

• hjfdjdfjjdfjjj

Nyt kokoomuslaiset edustajat yrittävät taas esittää verkkouutisissaan, kuinka kamalaa tämä humanitaarinen maahanmuutto muka on, mutta katsokaa eduskunnan sivuilta, mitä päätöksiä nykyinen hallitus on tehnyt..

Ensi vuonna tullaan määrärahoja lisäämään, että kaikki saadaan tuntemaan olonsa kotoutuneiksi.

Nämä rahat otetaan työttömiltä suomalaisilta, suomalaiset koulutetut nuoret pakotetaan muuttamaan muualle, koska työtä ei kotimaasta löydy.

Tänä vuonna syöpäsairas joutuu ensimmäisellä apteekkikäynnillään pulittamaan jopa yli 600 euroa lääkkeistään, eli koko vuoden lääkkeiden omavastuu osuus. Paperiton saa kaiken ilmaiseksi.

Huoltosuhdetta korjataan tuottamalla uusia huollettavia, vain 25% somaleista työllistyy koskaan ja nekin yhteiskunnan maksamiin tulkin virkoihin. Suomalaiset nuoret ajetaan muualle asumaan.

Niinistö itkee vaalitilaisuuksissaan, kuinka suomen velkaantumista ei olla saatu pysähtymään. Tämän takia suomalainen saa luvan kärsiä, koska kaikki varat tarvitaan parempiin tarkoituksiin.

Tämän päälle saadaan vielä raiskaajat, kerjäläiset, taskuvarkaat ja asuntomurtomiehet

• köliopn

Malmössa solmittiin vuonna 2015 ainakin 59 lapsiavioliittoa
      Kunnissa katsotaan muslimien lapsiavioliittoja läpi sormien
      Botkyrkassa mellakkayö
      Ruotsissa suuria joukkoahdisteluja
      Rinkebyn poliisi: yritettiin pelastaa ihmishenki - jouduttiin kivisateeseen
      SYD: Tomelillan kunta - Ruotsin rasismipesäke
      Opiskelijat bussiin asumaan ja pakolaisille asuntoja

Tässä vain viimeisimpiä tapahtumia. Aikaisemmat vuodet eivät ole parempia ja pahenee kokoajan.

• hfhdjdfjjdfjdfj

Norja houkuttelee suomalaisia sairaanhoitajia.

Työvoimapulaa paikkaamaan otetaan ilman kunnollista suomenkielentaitoa omaavia ulkomaalaisia sairaanhoitajia hoitamaan suomalaisia sairaita ja vanhuksia.

Kohtaanto-ongelma ulvoo koko suomen media.

Ei tunnu löytyvän niitä faktoja.;)))

• MalisK

Tässä on jotain pientä: www.pt-media.org

• rumarilluma

No, eikait faktoja täältä löydy, jos ne on poistettu. Ruotsin kamalasta kehityksestä ei saa Suomessa kertoa, koska se on maahanmuuttovastaista. Onko maahanmuutto joku uskonto, jota ei saa arvostella?

• oleHiljaa

No tässä sairvartelijalle vähän niitä faktoja ruotsiksi - ymmärrätkö?

Viime vuonna siis 40 ammuttu hengiltä, 135 loukkaantunutta ja ampumisia kaikkiaan 306. Yli kaksi kertaa enemmän kuin viisi vuottaa sitten - tajuatko?

https://www.svt.se/special/dodsskjutningar-2017/

Ruotsin väkivaltaa verrataan jo Meksikoon.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/valdet-i-sverige-omfattande-jamfors-nu-med-mexiko/

Ruotsi huipulla ampumistapauksissa, vaikea löytää vastaavaa muista maista.

http://www.dagensjuridik.se/2017/09/sverige-i-topp-med-antal-skjutningar-svart-hitta-motsvarighet-i-andra-lander

• tirsk.tirsk
        oleHiljaa kirjoitti:

Viime vuonna siis 40 ammuttu hengiltä, 135 loukkaantunutta ja ampumisia kaikkiaan 306. Yli kaksi kertaa enemmän kuin viisi vuottaa sitten - tajuatko?

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/valdet-i-sverige-omfattande-jamfors-nu-med-mexiko/

http://www.dagensjuridik.se/2017/09/sverige-i-topp-med-antal-skjutningar-svart-hitta-motsvarighet-i-andra-lander

Taitaa jäädä vastaamatta........

• jäiköymmärtämättä

Raiskauksissa sama kuin ampumisissa: maahanmuuton tuontitavaraa pääasiassa. Haluammeko samaa Suomeen? ... Emme tietenkään!!

Jäikö ymmärtämättä?

• oleHiljaa
        oleHiljaa kirjoitti:

72 henkilöä ammuttu Tukholmassa vain reilun vuoden aikana.

https://www.svd.se/72-skjutna-i-stockholm--pa-bara-drygt-ett-ar

• opiskeleenemmän

johtuu siitä, ettet näköjään osaa lukea. Tsemppiä opiskeluun.

• öyhkö

Sinä käytit vuosia vanhoja dokumentteja ja unohdat viime vuosien tapahtumat. Vaikka tilastotiedettä käytätkin, onhan se kornia lykätä vuosia vanhoja tilastoja sekä lukuja ja tyytyväisenä öyhöttää että " Ruotsi on turvallinen maa "
        Hieman tuoreempaa tietoa linkitä jos suursmurffina faktaa jakelet.

• oleHiljaa

Ei tullut "Vuoristo" vastaamaan.

Ja nyt on räjähtänyt pommi metroasemalla Tukholman eräässä lähiössä.

• pakomuslimimaasta

Kohta aletaan saada pakolaisia ruotsista. Kotoutumista edistää, että Suomi on virallisesti kaksikielinen maa. Tosin pitää alkaa opettaa ruotsia jo päiväkodissa, jotta suomensuomalaiset oppivat riittävästi ja pystyvät palvelemaan tulijoita.

Mitä veikkaatte, ketkä sieltä ensimmäisenä lähtevät?

• 334y3y

Ei sieltä lähdetä ennenkuin muslimit ottavat vallan tai alkavat ryöstellä ruotsalaisten koteja oikein urakalla. Se voi kestää kymmeniä vuosia, koska eihän muslimien kannata katkaista elättäjiensä kaulaa, jos ovat yhtään järkeviä! Sitä on toki syytä epäillä, joten voipa levottomuudet ryöstäytyäkin käsistä, jolloin ruotsalaisten on pakko paeta Suomeen tai Suomea turvallisempiin maihin, mikäli olemme antaneet myös oman maamme mädäntyä.

• HölmölässäEletään

"Mitä veikkaatte, ketkä sieltä ensimmäisenä lähtevät?"

Samaa porukkaa tulee mitä 2015 ja voipi olla rikollisia enempi tulossa.

• BButs

Maahan muutto on ... ööö, Ei mulla ollutkaan mitään.

• pösilökö

Stubb jos kävelee vastaan, voi käydä niin että
      komeita hampaita kerätään jalkakäytävältä.
      Ai niin, eihän häntä pääse lähelle gorilloiden vuoksi.

• stubbelo

Olisin silloin ollut onnellinen ja tyytyväinen jos A. Stubbin taloa kohti olisi ammuttu rynnäkkökiväärillä eikä jollakin ilmakiväärillä. Olisin ostanut rynnäkkökiväärillä ampujalle vodkapullon hyvästä suorituksesta :)

"Ei tullut "Vuoristo" vastaamaan."
      Odottelen, että joku fiksuimmista rassukoista löytäisi Ruotsin rikostilastot 2016 ja osasi hieman lukea ruotsia, vaikkapa edes kuukkelin avustuksella. ;)))

• järkyttäväää

Tässä on sulle faktat tiskiin. Lue ja opi!

Ruotsin rikostilastot järkyttävät!
        Vuoden 2015 rikostilastot ovat katastrofi. "Ruotsi on muuttumassa rikolliseksi helvetin reiäksi", kommentoidaan muutosta.
        30.04.2016 14:58, 12135 lukukertaa

Ruotsissa on julkaistu vuoden 2015 rikostilastot. 18 100 seksuaalirikosta, joista 5 920 raiskausta, ilmoitettiin poliisille.

Kansallisen rikostutkimuksen mukaan prosentti ruotsalaisista 16-79 –vuotiaista oli joutunut seksuaalirikosten kohteiksi vuonna 2015. Tämä tarkoittaa 76 000 ihmistä.

Ruotsin etsityimmä rikolliset
        Kuvassa Ruotsin etsityimmät rikolliset.

Vuonna 2015 rikoksen uhriksi joutui 11,3 % väestön 16–79 –vuotiaista.

Tyypilliset rikokset olivat pahoinpitely, uhkaaminen, seksuaalirikokset, petos ja häirintä.

Tämä tarkoittaa noin 860 000 rikoksen uhria Ruotsissa.

Ryöstöistä ja varkauksista 53 % ilmoitettiin poliisille, mutta seksuaalirikoksista vain 8 %. Tämä tarkoittaa, että ilmoittamatta jääneiden rikosten määrä on valtava.

Vuonna 2015 oli 106 000 ihmistä rikoksesta epäiltyinä. Eniten kasvoivat varkaudet ( 3 %). 20 800 naista ja 84 500 miestä epäiltiin rikoksista.

”Ruotsi on muuttumassa rikolliseksi helvetin reiäksi, jossa yli 11 % väestöstä on rikoksen uhreja, ja määrä on luultavasti jopa paljon suurempi, jos lisätään ilmoittamattomat tapaukset”, Speisa-sivusto kommentoi..

• neTietääIte

Tässä on sulle tuoretta kommenttia ihan paikanpäältä Qasimilta:

Qasim, 17, asuu Fittjan Tukholman esikaupungissa.
        Kaikki on niin vapaa täällä. Monet ajattelevat, että Ruotsin vankilat ovat puhdasta ylellisyyttä
        Fittjan virkistyskeskuksessa tapaamme Qasim, 17. Hän tuli Fittjaan Pakistanista hyvin pieneksi.
        Hänellä on kokemusta rikosta itsestään. "Olen tehnyt typeriä asioita", kuten hän itse sanoo.
        "En viihdy ruotsalaisten kanssa, mutta haluaisin", hän sanoo.
        Miksi se ei ole, hän ei tiedä. Ei, mutta Fittjalla ei juurikaan ole ruotsalaisia.
        "Opettajamme ovat ruotsalaisia, mutta he eivät asu täällä", Qasim sanoo.
        - Jos sinulla on hyvä koulutus, haluat elää paremmalla alueella. Ymmärrän sen. Minä tekisin sen itse.
        Qasim selittää joitakin maahanmuuttajien rikollisuutta Ruotsin lainsäädännöllä.
        - Kaikki on niin ilmaista täällä. Useissa kotimaissamme rangaistus on vaikeampaa. Se, joka varastaa, pääsee eroon hänen kädestään. Monet ajattelevat, että Ruotsin vankilat ovat puhdasta ylellisyyttä..

• Anonyymi
        järkyttäväää kirjoitti:

Tässä on sulle faktat tiskiin. Lue ja opi!

Ruotsin rikostilastot järkyttävät!
        Vuoden 2015 rikostilastot ovat katastrofi. "Ruotsi on muuttumassa rikolliseksi helvetin reiäksi", kommentoidaan muutosta.
        30.04.2016 14:58, 12135 lukukertaa

Ruotsissa on julkaistu vuoden 2015 rikostilastot. 18 100 seksuaalirikosta, joista 5 920 raiskausta, ilmoitettiin poliisille.

Kansallisen rikostutkimuksen mukaan prosentti ruotsalaisista 16-79 –vuotiaista oli joutunut seksuaalirikosten kohteiksi vuonna 2015. Tämä tarkoittaa 76 000 ihmistä.

Ruotsin etsityimmä rikolliset
        Kuvassa Ruotsin etsityimmät rikolliset.

Vuonna 2015 rikoksen uhriksi joutui 11,3 % väestön 16–79 –vuotiaista.

Tyypilliset rikokset olivat pahoinpitely, uhkaaminen, seksuaalirikokset, petos ja häirintä.

Tämä tarkoittaa noin 860 000 rikoksen uhria Ruotsissa.

Ryöstöistä ja varkauksista 53 % ilmoitettiin poliisille, mutta seksuaalirikoksista vain 8 %. Tämä tarkoittaa, että ilmoittamatta jääneiden rikosten määrä on valtava.

Vuonna 2015 oli 106 000 ihmistä rikoksesta epäiltyinä. Eniten kasvoivat varkaudet ( 3 %). 20 800 naista ja 84 500 miestä epäiltiin rikoksista.

”Ruotsi on muuttumassa rikolliseksi helvetin reiäksi, jossa yli 11 % väestöstä on rikoksen uhreja, ja määrä on luultavasti jopa paljon suurempi, jos lisätään ilmoittamattomat tapaukset”, Speisa-sivusto kommentoi..

https://keskustelu.suomi24.fi/t/13957773/trollin-oppi-omistusoikeudesta#comment-99806760
        Niin!!!
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14721618/mattiko-trollina#comment-126190600
        Anonyymi
        2023-11-08 22:40:11

77 Nerokkaasti kirjoitettu lainaus palstalta
        Anonyymi-ap
        2023-11-08 22:03:24

Lainaus s24 maahanmuutto:
        Ensin oli Brynolf Valuuttakauppias Perseentervaaja rautalankauppiaana ja Lautapäämieh
        enä komppanian lakimiehenä. Aikansa veivattuaan talousrikoksia winkkaria ja Talvivaaraa Tröllinä ja Eikkana, siirtyi kirjasta iskun päähänsä saaneena persujen vainoajaksi MaailmanMatiksi.
        Kaksineuvoisena sikisi itsestään satoja versioita Aavikolle ja Vuoristolle saarnaamaan itsevaltiuttaan kunnes kuivui pahasti ilmastomuutoksen aiheuttamana kasaan ja niistä kikkareista syntyi kaikkien kirjoitusvirheiden ja lällättelyjen huutonaurava äiti, itse Moktar Gubta. Toki on muistettava että itaruudessaan ja vanhana laihialaisena näppärästi päätti käyttää vanhaa lankomiehensä isoisoisän kuvaa Ulan Batorista, toinen kuva sentään on yömajasta väsyneestä äijästä 1957 napsaistu. Varusmiespalvelus jäi häneltä käymättä kun kuvat eikä nimi vastanneet henkilöä eikä yskäisystä huolimatta haaroissa tuntunut mitään.

Nerokkaasti kirjoitettu lainaus !!!

https://www.youtube.com/shorts/_R7aN2kugqg
        Kun yskäisee , täytyy jotain tuntua myös kädessä.Nerokkaasti kirjoitettu lainaus palstalta
        Anonyymi-ap

Ensin oli Brynolf Valuuttakauppias Perseentervaaja rautalankauppiaana ja Lautapäämieh
        enä komppanian lakimiehenä. Aikansa veivattuaan talousrikoksia winkkaria ja Talvivaaraa Tröllinä ja Eikkana, siirtyi kirjasta iskun päähänsä saaneena persujen vainoajaksi MaailmanMatiksi.
        Kaksineuvoisena sikisi itsestään satoja versioita Aavikolle ja Vuoristolle saarnaamaan itsevaltiuttaan kunnes kuivui pahasti ilmastomuutoksen aiheuttamana kasaan ja niistä kikkareista syntyi kaikkien kirjoitusvirheiden ja lällättelyjen huutonaurava äiti, itse Moktar Gubta. Toki on muistettava että itaruudessaan ja vanhana laihialaisena näppärästi päätti käyttää vanhaa lankomiehensä isoisoisän kuvaa Ulan Batorista, toinen kuva sentään on yömajasta väsyneestä äijästä 1957 napsaistu. Varusmiespalvelus jäi häneltä käymättä kun kuvat eikä nimi vastanneet henkilöä eikä yskäisystä huolimatta haaroissa tuntunut mitään.

Kun yskäisee , täytyy jotain tuntua myös kädessä.Nerokkaasti kirjoitettu lainaus palstalta

Taidanpa joutua odottelemaan edelleenkin, että joku fiksuimmista rassukoista löytäisi Ruotsin rikostilastot 2016. ;)))

• Fiksumpi

Tossahan ne tilastot on tuoreet. Ei ole meidän vika jos et osaa lukea.

• Trollille

Miksi itse tarjosit öyhöttäen vuosia vanhoja tilastoja nillityksesi lisäkkeenä?
        Osaamattomuutta vuorenpippeliltä.

Trollille kirjoitti:

Miksi itse tarjosit öyhöttäen vuosia vanhoja tilastoja nillityksesi lisäkkeenä?
        Osaamattomuutta vuorenpippeliltä.

Huomasit varmaankin, että käytin EU:n rikostilastoja. Uudempaa versiota EU:n tilastoista ei tullut vastaani.

Odottelen yhä mielenkiinnolla, löytäisikö joku rassukoista Ruotsin rikostilastot 2016, vaiko oliko tehtävä ihan ylivoimaisen vaikea. ;)))

• oleHiljaa

Huomasit varmaankin, että käytin EU:n rikostilastoja. Uudempaa versiota EU:n tilastoista ei tullut vastaani.

Odottelen yhä mielenkiinnolla, löytäisikö joku rassukoista Ruotsin rikostilastot 2016, vaiko oliko tehtävä ihan ylivoimaisen vaikea. ;)))

Tuolla ylempänä on ruotsinkielisiä linkkejä maan tapahtumista, jos sinä narsisti ymmärrät ruotsia?

Tässä vuoden 2016 tilastoa:

https://www.bra.se/nytt-fran-bra/arkiv/press/2017-03-30-slutlig-brottsstatistik-2016.html

Vuoden 2017 ensimmäisellä kuudella kuukaudella oli 731 000 ilmoitettua rikosta, raiskaukset lisääntyivät 14%, 3 430 ilmoitusta.

https://www.metro.se/artikel/731-000-anmälda-brott-i-år-här-är-brotten-som-ökar-mest

oleHiljaa kirjoitti:

Tuolla ylempänä on ruotsinkielisiä linkkejä maan tapahtumista, jos sinä narsisti ymmärrät ruotsia?

Tässä vuoden 2016 tilastoa:

https://www.bra.se/nytt-fran-bra/arkiv/press/2017-03-30-slutlig-brottsstatistik-2016.html

Vuoden 2017 ensimmäisellä kuudella kuukaudella oli 731 000 ilmoitettua rikosta, raiskaukset lisääntyivät 14%, 3 430 ilmoitusta.

https://www.metro.se/artikel/731-000-anmälda-brott-i-år-här-är-brotten-som-ökar-mest

Brottsförebyggande rådet on hyvä löytö, olet hipsimässä oikeaa suuntaan. Vielä kun löytyisi se kaipaamani tilasto.

Ymmärrät varmaankin, että Aftonbladetin tai Metron artikkeli ei ole ihan sama asia kuin rikostilasto. Vai ymmärrätkö? ;)))

• Muu.ei.kelpaa

Muljukka haluaa HS artikkelin agendaansa sopivana.

• HulkHooggan

Do not believe a word what stub says to you guys. Not a word.

• poliittisestikorrektiko

Valtamedia=valemedia =Yle HS, ym. Fake news=mainstream news =MSN, sama juttu Amerikassa ja Euroopassa. Vain" poliittisesti korrektia" juttua saa tulla ja tulee mediasta tuutin täydeltä, tai toimittajilta lähtee työt ja asuntolainat. Ja epätoivoisilta, työssään estetyiltä virkamiehiltä muiltakin. Poliitikot ovat lisäksi korruptoituneita ja/tai heikkoja, heidät on vaihdettava! Vain 5 perhettä kontrolloi maailman mediaa. Eliitti pitää valtaa paljon kovemmalla otteella kuin luulemme. Suunnitelmana on ensin tehdä Euroopasta liittovaltio väkisin. "Pakolais"-"kriisi" on täysin masinoitu.Tarkoitus on myös tehdä väestönvaihto, meni siinä sitten 20 tai 100 vuotta. .Kansallisvaltiot, myös Suomi, on tarkoitus tuhota!Yhteen lähteeseen ei tarvi eikä pidä luottaa, ks. eri lähteistä Youtubesta. Valtamedia haluaa , ettet luota edes omiin silmiisi tai korviisi, et faktoihin, etkä pysty tekemämään mitään järkeviä johtopäätöksiä, ja pysyt passiivisena sohvalla.).Muuten Ruotsin tarkempia rikostilastoja on kielletty tekemästä, saati julkaisemasta. Nykyään valtaeliitti ajaa oikeastaan entisen KGB:n menetelmin länsimaisen demokraattisen kansallisvaltion tuhoa seuraavasti:
      1)demoralisaatio (uskomaton mediamme, sen arvot ja aivopesu) ,
      2) destabilisaatio (velkaantuminen, "pakolaiset", (15% osuus, eli maahanmuuttajat, käyttää yli85% sosiaaliavusta Ruotsissa) ,
      3) kriisi=talouslama, terrori, levottomuudet, nälkä, kaaos, sisällissodat ,
      4) "normalisaatio"=Uusi Maailmanjärjestys, New World Order(NWO), joka tarjotaan sitten pelastuksena epätoivoiselle kansalle, mutta joka on totalitäärinen julman orjuuttava hallintojärjestelmä. (Mitä globalisaatio tekee ihmisten yrityksille, selviää kyllä helposti siitä miten esim. Amazon ennen valta-asemansa saavuttamista, teki ensin 3 vuotta ja 3 miljardia tappiota, tiputtaen kilpailun). Kun vastaava "väistämätön" prosessi on toteutettu maailmanlaajuisesti, ja rajat poistettu, voivat monikansallistet yritykset sanella kaiken, palkat, eläkkeet ja edut. Kun väestöt on vielä "sekoitettu" tai vaihdettu on yrityksillä todella nöyrä ja pienipalkkainen työvoima. Nytkin 85% maailmankaupasta tekee vain 147 monikansallista, vero- ja muiden lakien yläpuolella olevaa yritystä, riistäen kaikkia luonnonvarojakin.
      Tämä VANHA Valtaeliitin suunnitelma maailmanlaajuisesta One World Governmentista (NWO) tms. on todellinen ja täydessä käynnissä." Order out of chaos". Se selittää ne kummalliset asiat, joita joka päivä ihmettelemme.. Mutta valtamedian= valemedian tiedottamiseen tai selityksiin ei pidä luottaa.
      INFORMAATIOSOTA on osa EU-eliitin sota omia kansalaisiaan vastaan. Vastapuolella Venäjän trollit ovat toimineet turhaan lapsellisesti, valtamediaan nähden. Heidän kannattaisi nyt informoida kokonaan ja vain ja 100% totuudenmukaisesti NWO:sta, ei mistään muusta.( Putin puhuu asiasta, mutta ehkä liian jäyhästi.) Siinä he ovat yhteisellä, oikealla asialla. Se olisi kaikkien etu, rauhaa edistävä sotien vastainen. Rauha, ystävyys, ja kaupankäynti, eikä kärsimys,riisto ja sodat.
      Eliitin sotapropaganda ja kauppasota Irania ja Venäjää vastaan ovat jo täydessä käynnissä. Meidän olisi kyllä syytä pelätä, sillä Eurooppaa ympäröi mm. tuhannet atomiaseet.
      Raha ja valta, ja lisää niitä ,ihmisiä vastaan, menetelmiä kaihtamatta. Viime vuosina 2xIrakin sota, Libya, Syyria yms., kaikki tekaistuin syin.Miljoonia kuolleita. 81 laillisesti valittua kaadettua hallitusta , murhia yms.
      Presidentti Trump tuli kai itsensäkin yllätykseksi, valituksi vahingossa, eikä eliitin korruptiosta syytetty Clinton. Valtamedia yrittää nyt jatkuvasti monin eri syin järjestää Trumpille potkut, mistä meidän media auliisti kertoo. Trumpin luonteesta on väitetty kaikenlaista, hän on kyllä kovapäinen, mutta kasvanut tehtävässään paljon.
      USA:n Deep State=Cabal= Shadow Government="military-industrial-congress-complex"= banksters=todellista valtaa aina vaaleista riippumatta pitävä valtaeliitti, josta Eisenhower ja Kennedy varoittivat, ja Trump on puhunut ("rajattomat varat, valta , korruptio ja häikäilemättömyys"), on ilmeisesti nyt joutunut Trumpin ja USAn kansalle uskollisten merijalkaväen,CIA:n ja FBI:n osien johtamiin tutkimuksiin, ja syytteisiin. Kongressin edustajista n 30% väitetään olevan kiristyksen ja lahjonnan kohteita, ja laajalti monien muiden. Paljon merkittäviä ihmisiä on kai jo pidätetty, ja tullaan pidättämään. Nämä
      tutkimukset ovat levinneet kai levinneet laajalle muuallekin maailmaan, mm. Saudi-Arabiaan.
      Jos nämä uutispimennossa olevat asiat ovat totta, se on todella hienoa, palvelee maailmanrauhaa, demokratiaa kaikkia oikeita arvoja. Youtubesta voi yrittää seurata, mm. Q anon- nimisen sisäpiiriryhmän tai wikileaks.tv kautta. Ks. netistä NWO:n/Eliitin todellinen nyt selvitetty rakenne.
      Keksitty tai mitätön juttu? Ei -nämä dominot kaatuvat tännekin!
      Toivotaan Trumpin onnistuvan!
      Suomea ei kohta ole jos sen sijaan EU-eliitti onnistuu, ja valppautta vailla pelkuri-kristityt jäävät sohvanpohjalle!

• järkeäpeliin

Älkää enää vaivautuko vastaamaan mitään tuolle lukutaidottomalle vuoriston ressukalle. Ei uskalla myöntää faktoja, jotka on varmasti itsekkin lukenut. On täällä vain provosoimassa. Parempi olla siis noteeraamatta säälittävää ressukkaa.

• kfkgkbkvvkk

Se narsistin reppana haluaa vaan yrittää päteä, pitää itseään muita fiksumpana mutta saivartelulla ei pitkälle pötkitä.

"Älkää enää vaivautuko vastaamaan mitään tuolle...."

Ottaisin kiitollisuudella vastaan, jos jättäisit vastaamatta minulle ja muutenkin öyhöttäisit vähemmän. ;)))

• mahtaa.ketuttaa

"Älkää enää vaivautuko vastaamaan mitään tuolle...."

Ottaisin kiitollisuudella vastaan, jos jättäisit vastaamatta minulle ja muutenkin öyhöttäisit vähemmän. ;)))

Ethän itsekään koskaan ota huomioon muiden pyyntöjä vaieta. Nenä punaisena joka raossa singahdellen saivartelemassa. Huomaa, että järkeäpeliin- nimimerkki ei edes tarkoittanut kommenttiaan sinulle. Siihenkin sinun piti tunkea örveltämään. Narsisti kun olet.

• taas.uusi.tapaus

Expressen: Miestä ammuttu päähän pitseriassa Tukholman Rinkebyssä

Uhri on viety sairaalaan.

Miestä on ammuttu päähän pitseriassa Rinkebyn lähiössä Tukholman ulkopuolella, kertoo muun muassa Expressen.

Lehden mukaan uhri on viety sairaalaan. Paikalla on useita poliisipartioita. Ketään ei ole toistaiseksi pidätetty tapaukseen liittyen.

Poliisi sai hälytyksen ampumavälikohtauksesta puoli kahdeksan jälkeen Suomen aikaa.

• Stuppi
    • murhatilastot

Kyllä Ruotsissa pienemmällä todennäköisyydellä hengestään pääsee kuin siinä paskalävessä jossa sinä sait alkusi. Eikös Seinäjoella yksi tukijussi polttanut eukkonsa hengiltä niin pahasti, että piti oikein FBI hälyttää apuun.

• jhtiut

Totta turiset. Tilastotiedot näyttävät väitteesi todeksi.

• jtjhjbgkgkgkk
      • Öääpeli

Seksuaalirikokset olivat lisääntyneet Ruotsissa senjälkeen, kun tehtiin päätös tehdä Ruotsista monikulttuurinen maa 1500% , jo ennen vuoden 2015 matuinvaasiota. Ruotsalaiset innostuivat monikultturisuudesta niin kovasti, koska eihän syy voi olla maahanmuuttajien, joita ruotsalaiset auttavat. Eihän!

• Holger-505

Poliisille ilmoitettujen raiskausten määrä miljoonaa asukasta kohden vuonna 2008 eri maissa:

Lesotho: 916
        Ruotsi: 532
        USA: 286
        Zimbabwe: 256
        Norja: 198
        Israel: 176
        Suomi: 172
        Tanska: 73
        Kenia: 19
        Turkki: 14
        Japani: 12

Raiskauksien lisääntyminen Ruotsissa vuosi vuodelta (miljoonaa asukasta kohden):

2008: 532
        2007: 466
        2006: 406
        2005: 368
        2004: 251

Löhde: UNODC:rapport

• Tilastot.Vuorella
        Holger-505 kirjoitti:

Poliisille ilmoitettujen raiskausten määrä miljoonaa asukasta kohden vuonna 2008 eri maissa:

Lesotho: 916
        Ruotsi: 532
        USA: 286
        Zimbabwe: 256
        Norja: 198
        Israel: 176
        Suomi: 172
        Tanska: 73
        Kenia: 19
        Turkki: 14
        Japani: 12

Raiskauksien lisääntyminen Ruotsissa vuosi vuodelta (miljoonaa asukasta kohden):

2008: 532
        2007: 466
        2006: 406
        2005: 368
        2004: 251

Löhde: UNODC:rapport

Otan hatun päästäni, kumarran ja hieman salaa hymyilenkin.

Jos minua syytettiinkin vanhoista tiedoista, niin tässä on kuitenkin selkeästi esitetty tilastolukuja.

Kiitos luvuista. ;)))

• Etsivähiiri

Ruotsi ei enää tilastoi rikollisten etnistä taustaa, koska luvut ovat liian järkyttävät, että silleen.

• Quatttro

Raiskausten määrät miljoonaa asukasta kohti vuosina 2003 - 2010 muutamassa maassa:

Ruotsi: 250 252 419 463 518 590 638 635
      USA: 322 323 318 315 306 298 290 273
      Englanti: 251 264 270 256 234 240 275 288
      Suomi: 110 114 113 116 140 172 124 152
      Itävalta: ... 84 82 85 85 83 93 104
      Viro: 79 90 133 114 91 119 92 60
      Unkari: 53 26 26 20 21 21 23 25
      Japani: 20 17 16 15 14 13 11 10

Lähde: https://www.unodc.org/documents/data-and-analysis/statistics/crime/CTS12_Sexual_violence.xls

Millainen on ollut kehitys viime vuosina Suomessa, Ruotsissa ja Virossa?
      Mitä se kertoo siitä, mitä pitäisi tehdä ja mitä ei?

• juuri.näin.se.on

Että ei pitäisi ottaa muslimeita.

• Vuorten.Terapeutti

Ehkä pitäisi harkita tovi, ennen kuin tekee kovin tiukkoja johtopäätöksiä.

Seksuaalirikosten vertailu eri maiden välillä on kovinkin vaikeaa. Seksuaalirikosten ilmoittamiskynnys vaihtelee kulttuurien mukaan. Myös luottamus tai luottamuksen puute poliisiin voi merkittävästi vaikuttaa ilmoittamiskynnykseen. Rikoslaki saattaa myös olettaa, että avioliitossa olevien välillä ei voi tapahtua raiskausta. Niin tai näin, Japanin poikkeukselliset luvut luultavasti selittyvät sillä, että tekoja ei ilmoiteta.

Laskin tässä vuosi sitten, että Suomenkin korkeat luvut selittyvät 3/4-osin ihan kotimaisten tolleroiden touhuista. Tämä on vielä enemmän tosi vuosien 2003 -2010 luvuissa, jolloin maahanmuuttajien osuus oli vieläkin vähäisempi.

Suomenkin lukuja selittää se, että seksuaalirikosten ilmoituskynnys on vuosien saatossa laskenut. Se on hyvä asia. Suomen lukuja selittää myös se, että meilläkin ilmapiiri on raaistunut ja naista esineellistetään kovinkin härskisti. Kyllä tässä asiassa suomipoikakin saa katsoa syvälle peiliin.

Tätä se kertoo, kun asioiden taustoja hieman myös tuntee. ;)))

• taustan.tuntija
        Vuorten.Terapeutti kirjoitti:

Seksuaalirikosten vertailu eri maiden välillä on kovinkin vaikeaa. Seksuaalirikosten ilmoittamiskynnys vaihtelee kulttuurien mukaan. Myös luottamus tai luottamuksen puute poliisiin voi merkittävästi vaikuttaa ilmoittamiskynnykseen. Rikoslaki saattaa myös olettaa, että avioliitossa olevien välillä ei voi tapahtua raiskausta. Niin tai näin, Japanin poikkeukselliset luvut luultavasti selittyvät sillä, että tekoja ei ilmoiteta.

Laskin tässä vuosi sitten, että Suomenkin korkeat luvut selittyvät 3/4-osin ihan kotimaisten tolleroiden touhuista. Tämä on vielä enemmän tosi vuosien 2003 -2010 luvuissa, jolloin maahanmuuttajien osuus oli vieläkin vähäisempi.

Suomenkin lukuja selittää se, että seksuaalirikosten ilmoituskynnys on vuosien saatossa laskenut. Se on hyvä asia. Suomen lukuja selittää myös se, että meilläkin ilmapiiri on raaistunut ja naista esineellistetään kovinkin härskisti. Kyllä tässä asiassa suomipoikakin saa katsoa syvälle peiliin.

Vuorten.Terapeutti tarvitsee jatkuvaa terapeuttista kanssakäymistä ihanteensa parissa.
        https://sommer17.files.wordpress.com/2016/04/narsi.jpg?w=640
        Ego sekoaa. Mutta suomipoikaa mollataan.

• Anonyymi
        Vuorten.Terapeutti kirjoitti:

Anonyymi
        2023-11-08 22:40:11

77 Nerokkaasti kirjoitettu lainaus palstalta
        Anonyymi-ap

Anonyymi-ap

• MatalaIlmoituskynnys

"Tätä se kertoo, kun asioiden taustoja hieman myös tuntee. ;)))"

Ruotsalaiset ovat siten muuttuneet melkoisiksi rikollisiksi siellähän ammuskellaan päivittäin kuin aikoinaan villissälännessä. Onhan nuo raiskauksetkin lisääntyneet länsinaapurissamme melkoisesti, että ovatpa ne miehet siellä raakalaisiksi muuttuneet kun vielä jokunen vuosi taaksepäin he edustivat herrasmiesmallia meille finski-junteille?
      Miten selitetään ne kranaatit joita räjähtelee tuhkatiheään ja mistä niitä kranuja nyt on ilmaantunut kun ruotsalaiset eivät muutenkaan ole olleet sotimiseen intoutuneita koskaan?
      Olisiko kyseessä nyt se ilmiö naapurienmiehillä että parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja ovat nyt sitten laittaneet korvat sointiin ja kuulat vinkumaan ihan vain näyttääkseen että ovat hekin siellä jonkunlaisia miehiä?

Muuten nimimerkille "Vuorten.Terapeutti" enkä minä yritä väittää etteikö entinen pääministerimme A.Stubb olisi oikeassa "Ruotsi on yksi maailman turvallisimmista maista"

• TotuusPitääTullaEsille

"Ehkä pitäisi harkita tovi, ennen kuin tekee kovin tiukkoja johtopäätöksiä."

Tuossa on se pointi mikä monesti unohtuu kun selailee poliisien antamia rikosrekisterejä ja raiskauslukemia.
      Minua vain laittaa ajattelemaan se miten ne nuoret tytöt ja naiset selviytyy siitä kurimuksesta, kun heitä on pahoinpideltyväkisin ja monesti jopa miesjoukoilla ?
      Milloin saamme tietoa esimerkiksi että joku media tai joku muu yhdistys perehtyisi näihin raiskattuihin uhreihin ja heidän kohtaloistaan kerrottaisiin ihan rehellistä ja oikeaa tietoa?
      Moniko tyttö tai lapsi on menettänyt elämäntarkoituksen näitten raakalaisten takia?

• ytyt5y

Ja miten uhrin läheiset joutuvat kärsimään. Heillekin voi tulla mielenhäiriöitä ja sen sellaista.

• mielisairas_globalisti

Stubb on aivan oikeassa siinä, että Ruotsi on turvallinen maa. Jätti vain sanomatta, että turvallisuus koskee ainoastaan ma tuja.

• ybhe783

Stubb tarkoitti, että Ruotsi OLI turvallinen maa. Hän vain oli tietämätön siitä, mitä Ruotsille on tapahtunut.

• ghjdie87

... mikä oli tietenkin anteeksiantamatonta entiseltä pääministeriltä samoin, kuin nykyiseltäkin!

• Vuorten.Terapeutti

Huokaus. Humppa-Einari se vaan pörrää usean irtonikin voimin aiheen kimpussa.

Järkevästä ja analyyttisestä keskustelusta tuskin on mitään toivoa.

• Svaitseva

Jatketaan sinun logiikallasi. Ei raiskausten määrä voi maahan muutosta johtua, koska tilastojen mukaan maahan muuttajien lähtömaissa raiskausten lukumaäärä on pienempi kuin Euroopassa.

Valhe, emävalhe, tilasto, mv-lehti.

• Wokkirokko

Kaikki raiskaajat ja murhaajat ovat paenneet Eurrooppaan kuolemanrangaistuksen uhalla, että silleen.

Kylläpä kuitenkin monet Afrikan ja Etelä-Amerikan maista ovat raiskaustilastojen kärkipäässä, koska siellä raiskaus lienee yleinen miesten kansanhuvi.

• OliJoskusTurvallinenkin

Mielenkiintoista olisi nähdä tuon Stubilon vierailu vaikka Malmossä ilman mitään suojelupartioita vahtimassa hänen turvallisuuttaan. Saattaapa olla ettei Stubilon matkasta tulisikaan mitään kun kukaan poliiseistakaan ei uskaltaisi lähteä tuolle sotaalueelle?

• paskajussi

Varmaankin matut lähtevät Sumeen turvaan noin väkivaltaisesta maasta. Ruotsinlautoilla ilmainen valtion maksama kyyti. Suvakit ja pöpilä Turun satamaan vastaan welcome refugees kylttien kanssa.

• Ikäväennuste

Pahoin pelkään, että noin vielä käykin. Ruotsi muuttuu pahempaan suuntaan ja pahempia levottomuuksia on odotettavissa. Suvakit Suomessa ei tajua, että sama odottaa Suomea, jos kaikki tulijat otetaan vastaan, joten tervetulokomiteat saadaan hetkessä kasaan, jos uusruotsalaiset alkavat siirtyä Suomeen.

• paskajussi

Siis Suomeen.

• StubiloOnVäärässä

Ruotsalaiset ovat tunnetusti väkivaltaisia ja meillä täällä pitäisi koulukirjoihin ja muutenkin opastaa nuorisoa siitä miten Ruotsalaiset ovat helposti tarttumassa aseisiin ja teräaseet heiluvat siellä jatkuvasti joukkotappeluissa. Ruotsalaiset riehuvat kännipäissään ja ovat saaneet huononmaineen matkatessaan maailmalla.

• Möhmöd

Ruotsalaiset eivät ole edes oikeita arjalaisia, kun ovat niin tummia.

• SvedupelletRiehuu

Ruotsalaiset ovat väkivaltaisia ja raakalaisia kun raiskaavat naisensa ja riehuvat aseitten kansa ampuen toisiaan kuin v-lännessä aikoinaan.

• yejdhge

Hurjat viikingit riehuvat.

• viisas.afgaani

viikingitkin tappoi ja raiskasi, joten ei ihme, että se on ruotsalaisten perimässä tuo hirvittäbä tarve raiskata ja tappaa.

• 34y34rg3

Kyllä mamut ja matut valitsivat kamalan vaarallisen ja vihamielisen maan kotiutuakseen ja tullakseen kunnon veronmaksajiksi ja kansalaisiksi.

• Anonyymi

Ihan sama mitä nikkiä ihmispersegupta käyttää, aina yhtä raivostuttavan tyhmä reuhkapää se on.

Ketjusta on poistettu 50 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe