Sykemittari/urheilukello

Teputee

Olisiko kenelläkään vinkkiä, mikä on hyvä ranteesta sykkeen mittaava sykemittari kapeaan 14,5cm ranteeseen? Tarvitsen sykkeen seurantaa ympäri vuorokauden, sekä tietysti urheillessa. Esimerkiksi polar M430 vaikuttaisi ominaisuuksiltaan riittävältä, mutta on leveämpi kuin ranteeni. .

6

2451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on nyt ollut jonkun aikaa käytössä Polar M200 ja siihen oon ollut tyytyväinen, hintakaan ei ole mielestäni paha.

• Himoduunari

Panosta laatuun ja sellaiseen jossa on ranteesta sykkeen mittaus. Itse suosin Polaria. On myös kotimainen.
      Se miksi itse suosin ranteesta mittaavaa, niin en koe mielekkääksi käyttää rintakehään tulevaa anturia. Siihen en vaan totu, eikä lähetys ranteeseen ole aina aukotonta erinäisistä syistä johtuen.
      Vaikka kello maksaa 200€:sta ylöspäin, niin käytöstä riippuen siinä on vuosiksi eteenpäin treenikannustajaa. Itse aloin töissä tekemään extrahyötyliikuntaa kellon takia :D
      Kun sen ottaa tehokäyttöön, niin tuloksia syntyy varmasti.

• Kkklll

Mun ranne on juurikin tuon 14.5 cm (piti ihan mitata) ja m430 käytössä. Vähän se on semmonen ison näköinen, mutta istuu ihan hyvin ranteeseen ja mittaa sykkeen kuten kuuluukin. Remmiä oon leikkaamalla lyhentänyt kun ylsi lähes näytön päälle. Suosittelen että käyt kokeilemassa miten istuu ranteeseen :)

• Anonyymi

Minulla on Polar M430. Minua raivostuttaa eniten latausjohto, joka on täysin erilainen mikään muu latausjohto maailmassa. En ymmärrä, miksi kellossa ei ole tavallista standardoitua USB-johtoa! Nyt pitää jatkuvasti etsiä, että mihin minä sen latausjohdon nyt laitoinkaan taas!

Onko tässä koko hommalla tarkoitus lypsää ihmisiltä rahat jos latauslohto rikkoutuu/hukkuu?

Olisi niin kätevää, kun kellon voisi ladata samalla johdolla kuin kännykän.

• Anonyymi

paras tarkkuus mittareista v800 ja joku suunto ambit run samoin garmin 610 hjyvä 235ssa huono gps tarkkuus. ehkä 245 jos tietäs onko hyvä laittaisin hinnnalla saa siinä paljon. tämä tarkkuussivusto löytyy netistä hulla

• Anonyymi

Täällä oli ihan kattava vertailu urheilukelloista naisille https://fitones.fi/urheilukello-naiselle/ , päädyin itse tuohon Polar Vantage V2 lopulta, lähti tilaukseen... toivotaan että on sopiva!!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3901
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1523
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1442
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1184
    5. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      79
      977
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      254
      968
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      943
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      939
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      106
      937
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      764
    Aihe