Sykemittari/urheilukello

Teputee

Olisiko kenelläkään vinkkiä, mikä on hyvä ranteesta sykkeen mittaava sykemittari kapeaan 14,5cm ranteeseen? Tarvitsen sykkeen seurantaa ympäri vuorokauden, sekä tietysti urheillessa. Esimerkiksi polar M430 vaikuttaisi ominaisuuksiltaan riittävältä, mutta on leveämpi kuin ranteeni. .

6

1972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on nyt ollut jonkun aikaa käytössä Polar M200 ja siihen oon ollut tyytyväinen, hintakaan ei ole mielestäni paha.

• Himoduunari

Panosta laatuun ja sellaiseen jossa on ranteesta sykkeen mittaus. Itse suosin Polaria. On myös kotimainen.
      Se miksi itse suosin ranteesta mittaavaa, niin en koe mielekkääksi käyttää rintakehään tulevaa anturia. Siihen en vaan totu, eikä lähetys ranteeseen ole aina aukotonta erinäisistä syistä johtuen.
      Vaikka kello maksaa 200€:sta ylöspäin, niin käytöstä riippuen siinä on vuosiksi eteenpäin treenikannustajaa. Itse aloin töissä tekemään extrahyötyliikuntaa kellon takia :D
      Kun sen ottaa tehokäyttöön, niin tuloksia syntyy varmasti.

• Kkklll

Mun ranne on juurikin tuon 14.5 cm (piti ihan mitata) ja m430 käytössä. Vähän se on semmonen ison näköinen, mutta istuu ihan hyvin ranteeseen ja mittaa sykkeen kuten kuuluukin. Remmiä oon leikkaamalla lyhentänyt kun ylsi lähes näytön päälle. Suosittelen että käyt kokeilemassa miten istuu ranteeseen :)

• Anonyymi

Minulla on Polar M430. Minua raivostuttaa eniten latausjohto, joka on täysin erilainen mikään muu latausjohto maailmassa. En ymmärrä, miksi kellossa ei ole tavallista standardoitua USB-johtoa! Nyt pitää jatkuvasti etsiä, että mihin minä sen latausjohdon nyt laitoinkaan taas!

Onko tässä koko hommalla tarkoitus lypsää ihmisiltä rahat jos latauslohto rikkoutuu/hukkuu?

Olisi niin kätevää, kun kellon voisi ladata samalla johdolla kuin kännykän.

• Anonyymi

paras tarkkuus mittareista v800 ja joku suunto ambit run samoin garmin 610 hjyvä 235ssa huono gps tarkkuus. ehkä 245 jos tietäs onko hyvä laittaisin hinnnalla saa siinä paljon. tämä tarkkuussivusto löytyy netistä hulla

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi kuollut ulosajossa lauantai-iltana Loimaalla

On tainnut olla melkoinen ylinopeus kun on tuollaista jälkeä tullut. Onneksi ei kuitenkaan sivullisia menehtynyt https://viranomaisuutiset.fi/ulosajo-
      Loimaa
      194
      10033
    2. 600
      2686
    3. Haittaako se, että olen sua nuorempi?

Mulle ikäerolla ei ole mitään väliä, mutta voiko naista se haitata, jos on vanhempi miestä?
      Ikävä
      132
      1678
    4. Hoosiannaa samban tahdissa

Tallensin tänä aamuna klo 10 Helsingin Paavalin kirkosta (Hermannissa) tulleen Adventti-jumalanpalveluksen. Aloitus, eli kirkkoherra Kari Kanalan ja
      Luterilaisuus
      95
      1117
    5. Kaikkea hyvää

Emme enää tapaa.
      Ikävä
      85
      1026
    6. Kysymys haavemaihin

Hei haaveileva mukava nainen, miten meni viikonloppu?
      Ikävä
      226
      946
    7. Sanna Marin: Suomessa romahtaa nyt kaikki!

- Pisatutkimus kertoo koulutuksen tason romahduksesta. - Olkiluoto 3 kertoo suomalaisen teollisuusosaamisen tason. - Vanhusten hoito retuperällä. - So
      Maailman menoa
      250
      789
    8. Näin sinuakin kytätään - näyttöihin upotetut kamerat

On tultu uuteen vaiheeseen , jota monet eivät vieläkään ymmärrä. Uusimpiin puhelimiin sekä tietokoneisiin on ilmeisesti häivytetty/piilotettu kamerat
      Maailman menoa
      206
      758
    9. Haittaako mies

Että mulla on seksuaalisia haluja sua kohtaan? Onko se sun mielestä outoa? Oot vaan niin kuuma mies. 🤤
      Ikävä
      39
      751
    10. Zelensky ei halua neuvottelupöytään.

Lukasenkan ehdotus ei käy. Kokeilisi edes, olisihan se sitten nähty saako keskustelu mitään aikaan. Eikö nyt kannattaisi kokeilla kaikki mahdollinen s
      Maailman menoa
      358
      671
    Aihe