Ruoka ahdistaa

Joka päivä itku kurkussa joudun väkisin vetämään ruokaa alas mun kurkusta. Oli se sitten ruisleipää, hedelmää tai perus kotiruokaa, niin vedet silmissä joudun selittämään vanhemmille että "mikään ei maistu" tai "Oon ihan täynnä" vaikka täysin valetta han tuo on. Oikeasti ahdistaa vaan tuo mun vatsa ja kaikki muu läski mitä mun kropassa on. Lääkärillä käydään joka viikko puhumassa mun tilanteesta ja mun painoa tarkkaillaan kun jotain eristyksessä olevaa rikollista. Jos ruoka ei maistu, niin pitää ottaa (onneksi viellä näin ei ole käynyt) niitä oksettavia nutridrinkkejä joiden pelkkä kalorimäärä saa mut oksentamaan. Olen alipainoinen, joo, mutta miksi sitten olen näin hemmetin lihava? Ja miksi kukaan ei tajua sitä? Äidilläkin melkein joka päivä paha olla kun oon muka laihtunut niin paljon ja en syö kunnolla. Jos en syö, niin se uhittelee mua sillä nutridrink oksennuksella, siis hyi hitto! Tänään en ole syönyt viellä mitään koska isä töissä, eikä voi valvoa mitä suuhuni laitan. Jääkaapissa odottaa kuitenki jauhelihakeitto, jota joudun ihan varmasti pakotetusti vetämään kun iskä tulee töistä :(( Mikä mua vaivaa, ja onko täällä muita joilla samanlainen tilanne? Kiinnostaisi kuulla muiden suhteesta ruokaan <3

1

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huoh.c

      Rakastan ruokaa, mutta samalla kasvaa suuri pelko sitä kohtaan. Aloin syömään vähemmän ja vähemmän ja menkatki jo menny :( nään vieläkin läskit ittessäni ja vihaan niitä, mutta olen ainakin päässyt bulimiasta eroon pakottamalla itteäni lopettamaan oksentaminen. Lasken joka ikisen kalorin ja lisään pari ylimäärästä numeroo, että kuiteski en oo vahingos syöny enemmän kun pitäisi. Ärsyttää kun mulle jatkuvasti tarjotaan ruokaa, mutta tiedän että mulle halutaan vain hyvää. Toivon hyvää sulle ja toivottavasti sulla menee tämä hirvittävä syömishäiriö pois, koska tämä on aivan hirveä asia kokea ja toivoisin, että kenenkään ei tarvitsisi kokea tätä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe