Mitä se tarkoittaa kun nainen sanoo jatkuvasti syyksi miehille lirkuttamisesta että on "miellyttämisen halu"?
Ja toinen askarruttaa kun toinen ei halua puhua mistään omista asioista, kun kaikki on "yksityisasioita". Puhuu ympäripyöreitä jos tivaan, rupeaa vaikka väkivaltaiseksi jos en luovuta ja paina villasella kysymystä pois.
Sekä hänen luonaan ei saa käydä juuri ikinä.
Onko nämä asiat ihan normaaleja, itsestäni tuntuu että ei ole kaikki OK tämän naisen kanssa :(
Kysymys, mitä se tarkoittaa kun...
3
<50
Vastaukset
- NewsFlashiä
Nainen siis flirttailee muiden kanssa, ei halua tapailla avoimesti, salailee asioitaan, on tyly ja väkivaltainenkin.
Jos ihan tosissasi kysyt onko ok, niin tässä uutispaukku: ei ole.
Nainen ei ole oikeasti kiinnostunut parisuhteesta kanssasi ja vaikuttaa muutenkin niin luonnevikaiselta ihmiseltä, että pysy kaukana. - rajatonmies
Jos on avoimen herttainen muille niin samalla kai tulisi omallekin. Iloinen juttelu ja harmiton flirtti on ihan jees, mutta salailu ei.
Tietysti taas, jos olet luonnostasi kovin mustasukkainen tyyppi itse, niin ehkä tekee mimmin mieli pitää harmittomatkin asiat salassa. Mulla ainakin iskee vastustus päälle, jos haistan mustasukkaisuutta kumppanissa. - ymmärräntokikaiken
Eli antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa? Tämähän on se ongelma naisilla. Meitä miehiä tämä ei niin koske.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808