Ulkoilu- ja toppahousut lyhyelle

150cm

Mistä lyhyelle naiselle toppahousuja tai ulkoiluhousuja? Naisten ns lyhyissäkin malleissa lyhin sisämitta on noin 70cm ja siinäkin on yli 5senttiä mulle liikaa mittaa. Lahkeissa yleensä vetoketjua tai lumilukko joitten takia myös vaikea lyhentää. Olen S kokoa ja muotoa löytyy takamuksesta joten lasten osastolla kun löytyy sopiva mitta niin on aivan liian pieni koko muuten.

Myös onko Helsingissä mitään kauppaa missä myytäis 'petite' vaatteita lähinnä housuja ois kiva kokeilla enne ku ostaa? Netistä löytyy jo aika hyvin mutta en jaksaisi tilata ja palautella kun niin harvat housut kaupoissaki on lantiolta ja vyötäröltä sopivia..

3

2312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aikaisemmin ostanut lasten pituuksilla, toki en mitään pienempiä kokoja, mutta nyt pitäis suosiolla siirtyä ehkä naisten 34 kokoon, kun tänhetkiset tuulihousut alkaa jo hieman kiristämään. Jos ostan tuulihousuja, jotka esim. 170 cm tai 34, niin käyn aina lyhennyttämässä niitä onpelijalla. Jos ostaa lasten puolelta, niin niissä on se yksi vika, että haaraväli on usein liian lyhyt ja lantiolla ei tarpeeksi tilaa, mulla kun lantio on vyötäröä leveämpi. Pitäis etsiä uudet tuulihousut, ehkä otan naisten kokoa 34 ja käyn lyhennyttämässä, onpahan sitten sopivan mittaiset ja ei kinnaa, ainakaan liikaa lantiolta ja takapuolesta =)

    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä saan lyhennettyjä housuja. Olen 185 cm pitkä naisihminen, mutta en löydä lyhennettyjä housuja. Siksi pukeudun hameeseen.

    • Anonyymi

      Itse en edes ole kovin pieni vaan lantio 85cm, ja tällä hetkellä koon 152 tuulihousut käytössä. Alle mahtuisi helposti farkut kun ovat väljät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe