Joko on käyty ostamassa viikonlopun viinat että saa juotua kunnon pohjat ennen baariinlähtöä? Ilman kunnon känniä ei naisia hurmata ja tulee kalliiksi jos vain baarissa juo.
Viinat ostettu?
9
<50
Vastaukset
Vippaakko parikymppin niin saa viinapullon?
Maksan Maanantaina takasin kun tili tulee.- siitselähtee
Räkä poskella pokkaamaan tanssilattialle.
- misspönttöuuni
Hyi.
- EI viinoille. Pthyi. - Totuus-
Nytten on tipaton tammikuu
- EdesUnissa
Jos ottaa suuria kulauksia, niin tippoja ei synny ollenkaan. Pullojen pohdalle tulee jättää myös noin desin verran, eikä kaataa niitä tyhjiksi. Sama juttu grogilasien kanssa, niitä ei saa päästää tyhjäksi. Tipaton Tammikuu vaatii vain hiukan harjoittelua.
- KaljaKalle
Ei täss ny mittää viinaa tai muutakaa alkoholli ostet.
Nyt valkastaa nennää ko o tipaton tammikuu. - misspönttöuuni
Oon sitä mieltä, että jokaiselle nenänvalkaisukuukausi. Eikö puolivuottakin olisi ihan hyvä?
Treeniä tilalle! Puntit käteen ja pusertamaan :) - Viinamies-
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201801040170639_a2.shtml
Joku ei ostanut vaan otti vähän parempaa vinaa - Kiltti-ja-kunnollinen
Ei ole viinaa koska naiset ei tykkää ettei mies juo viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251