Ei ilmeisesti pysty ilmoittaan haetuista työpaikoista jollei ne ole erikseen tehtävinä?
Olisi kiva osoittaa notta perhana kyllä tässä töitä haetaan enemmän kuin nuo määrätyt työtarjoukset jotka ovat paikkoihin joihin itsellä ei ole mahdollisuuksia työllistyä, toki niihin on tullut haettua.
TE-oma-asiointipalvelu
12
150
Vastaukset
- MinäSoitan
Ja eikun soittamaan ja kysymään.
Soita.
Kysy. - Hiljaa-vaan
Älä älä älä! Ottavat pian neuvosta vaarin ja kohta jokainen haettu työpaikka on sinne kirjattava, ja jos et kolmen kuukauden sisällä lähetä ja kirjaa vähintään 30 haettua työpaikkaa, tippuu tuet.
- MiljoonaPuheluaPäivässä
Ei. Heti soittamaan. Soittopyyntöä perään.
- työn_alla_JO
Kyllä tuo "aktiivinen työnhaku" on jo suunnitteilla: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005514603.html
- Jättiläisvauvalle
Miksi tuhlaisit aikaasi selittelemällä virkapummeille mitä olet tehnyt. Sijaisäitiäkö etsit?
- paskasivusto
Jaa-a, ajatukseni (voi olla kyllä paska ajatus) on, että he näkisivät mun olevan aktiivinen joten heidän ei tarvitsisi laittaa minulle työtarjouksia (typerä termi muuten) paikkoihin mihin mun on erittäin epätodennäköistä työllistyä. Säästäisi kaikkien aikaa sellainen paitsi tuskin noilla TE-nilkeillä pahemmin kiirettä pitää tarjouksia tulostelussa ja kahvia juodessa.
- VirkanilkkiLoisiiVain
paskasivusto kirjoitti:
Jaa-a, ajatukseni (voi olla kyllä paska ajatus) on, että he näkisivät mun olevan aktiivinen joten heidän ei tarvitsisi laittaa minulle työtarjouksia (typerä termi muuten) paikkoihin mihin mun on erittäin epätodennäköistä työllistyä. Säästäisi kaikkien aikaa sellainen paitsi tuskin noilla TE-nilkeillä pahemmin kiirettä pitää tarjouksia tulostelussa ja kahvia juodessa.
Kuvittelet oikeasti, että joku te-nilkki tekisi työtä. Voin kertoa, että ei tee kukaan. Olen ollut muissa tehtävissä mainituissa toimistoissa. Esim. yhdellä paikkakunnalla toimiston johtaja ei ollut käynyt yli kahteen vuoteen työpaikalla. Yleinen ilmapiiri toimistoissa on, että ne ovat tyhjiä tai pari tyyppiä notkuu sohvilla tai soittelee omia asioitaan ja kavereilleen. Tietokone arpoo työpaikkoja, jotka se lähettää automaattisesti. Ei ne ole edes työtarjouksia. Te-nilkki ei edes tiedä mitä on mihinkin lähtenyt.
- Loispummityötön
Pitää myös hakea paikkoihin mihin ei olisi mahdollisuutta päästä. Näin sanoin työvoimavirkailija. Hyvä on hakea vaikka johonkin homaan jossa tarvii ajokorttia jos itsellä ei ole sitä.
- cecqeascac
Siis tietysti pitää pommittaa juuri sellaisiin paikkoihin, mitä isompi virka niin sitä parempi, tuhat hakemustakin kun tulee niin ehkäpä sitten ilmoittelevat eteenpäin miten hyvin prosessi toimii.
- Tr7u7
Ei pysty ilmoittamaan erikseen jos ei ole tullut työtarjousta.
- MinäKuolen
Se vaan on niin, että -5 % tarkoittaa, että hengen lähtö on lähellä.
Nälkäkuolema.- hgkkgk
-5% ei ole mitään. Toimeentulotuki varmaan tasaa tuon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099