oletteko huomanneet samaa?
Venäläiset naiset kauniimpia kun suomi naiset
43
370
Vastaukset
- olenhuomannut
Venäläisillä kuulantyöntäjänaisilla kasvaa viikset.
- terhakka88
suo-maalaisella löhiövalaalla esim. terhi kiemunki ei
- suolöhiöläinen
terhakka88 kirjoitti:
suo-maalaisella löhiövalaalla esim. terhi kiemunki ei
Asun löhiössä mutta valaita ei ole näkynyt.
- ottakaaa
Varmaan ovatkin jos mies niin sanoo. Ehkä mies ottaa sitten venäläisen naisen.
On käynyt mielessä muuttaa yhteen venäläisen naisen kanssa ja mennä hänen kanssaan kihloihin. Jotakin seksiä ilmeisesti on käynyt mielessä, mutta tosiasiassa kuvitelmissani tajusin sen, että en olisi ollut hänelle se oikea melko varmasti ja hän minulle. Hänessä häiritsi se, että hän poltti tupakkaa ja ei osannut loistavasti suomea. Englantia piti pääasiassa puhua. Haaveena olisi nainen joka ei polta tupakkaa ja osaisi mieluutein loistavasti suomea. Jos ei suomea niin sitten loistavasti englantia jokseenkin kuin syntyperäinen??
Itse suoraan sanoen etsin ensisijassa naista joka osaa loistavasti suomea. Seuraavalla sijalla on nainen, joka puhuu loistavasti englantia. Joten ensisijassa taidan ottaa vaimokseni suomalaisen naisen!! :)
Minusta ei oikein voi sanoa, että venäläiset naiset kauniimpia kuin suomalaiset. Oikeastaan minä pidän suomalais-uralilaisia ja germaanisia kauniimpana kuin slaaveja. Venäläisissä jotain 20 prosenttia väestöstä taisi olla suomalais-uralilaisia ilmeisesti painottuen jälkimmäisiin. Noin puolet on geneettisesti slaaveja, joita en pidä missään nimessä suomalaisia naisia kauniimpina.
Suomalaisista naisista geneettinen aines on vähän yli 30 prosenttisesti germaanista ja noin 60 prosenttisesti suomalais-uralilaista. Minusta tämä coctail on kauniimpi kuin venäläinen vastaava?
Most Uralo-Finnic countries in Europe (N1c1)
Finland : about 60%
Latvia & Lithuania : about 40%
Estonia : about 35%
Russia (historical) : about 23%
Sweden : about 7%
Most Slavic countries in Europe (R1a)
1.Poland : about 55%
2.Belarus : about 49%
3.Russia : about 46%
4.Ukraine : about 44%
5.Slovakia : about 42%
https://www.stormfront.org/forum/t873681/- polkupyöräilijämies
Suomalaisilla kaduilla kävelee lihava kurppa populaatio jotka yrittää valloittaa tilaa.
- kurpanpoika
Sieltä populaation uumenista olet itsekin maailmaan tullut.
- lurpahta
Olen nähnyt suomalaisilla kaduilla myös kyrppälerppumiehiä, yleensä nysänjatkeena olevan bemarin tai mersun ratissa.
- olenhuomannut
Se johtuu siitä että venäläiset on itsetietoisempia ja haluavat näyttää hyvältä. Suomalainen nainen nainen välittää ehkä siitä näyttääkö naapuriaan paremmalta mutta ei niin välitä miltä näyttää omaan silmään.
- 765
Jos itsetietous on röyhkeyttä, niin sitä venäläisiltä (sukupuoleen katsomatta) ei puutu.
- Törötörö
Ehkä kyse on enemmän siihen naisellisuuteen panostamisesta.
Kummasti sääret pidentyy korkeilla koroilla ja lyhyellä hameella.
Eikä yleensä sitten botox-töröhuulia ym. mauttomuuksia kuten suomisiskoilla. - Ätminki
Suomi kurppa on kaunein.
- Naisasialooser11
Venäläinen nainen myös tietää, että miehen kuuluu olla ruma. Kauniilla venäläisnaisilla näkee todella rumia miehiä.
Ihme että koet miehen kuuluvan olevan ruma.
Minusta miehen kuuluu olla hyvä ja nainen hoitaa miestä kuin vaatettamalla väliin, oon ihan hampaatkin pessyt kultaseltakin, ettei unohda kun vähän välinpitämätön on omiaan hampaita kohtaan mutta sit se hammas pöpö muistuttaa.- kaisanoasaa
valtakunta kirjoitti:
Minusta miehen kuuluu olla hyvä ja nainen hoitaa miestä kuin vaatettamalla väliin, oon ihan hampaatkin pessyt kultaseltakin, ettei unohda kun vähän välinpitämätön on omiaan hampaita kohtaan mutta sit se hammas pöpö muistuttaa.Häh? Pesetkö sinä ukkosi hampaatkin?
Sinä olet nainen isolla N-kirjaimella. Sinusta pitäisi kaikkien kurppien ottaa mallia. kaisanoasaa kirjoitti:
Häh? Pesetkö sinä ukkosi hampaatkin?
Sinä olet nainen isolla N-kirjaimella. Sinusta pitäisi kaikkien kurppien ottaa mallia.Kyllä oon pessyt kun antaa pessä yleensä hän kieltäytyy, hän haluaa yleensä itse pessä hampaansa mutta saan hiukset aina leikata. Se on kyllä ihanaa saa olla hänessä kiinni enemmän ja nuuhkia pusia.
valtakunta kirjoitti:
Minusta miehen kuuluu olla hyvä ja nainen hoitaa miestä kuin vaatettamalla väliin, oon ihan hampaatkin pessyt kultaseltakin, ettei unohda kun vähän välinpitämätön on omiaan hampaita kohtaan mutta sit se hammas pöpö muistuttaa.Kunhan heittävät tänne jotain kommentteja. Olet oikeassa siinä, että se venäläinen nainenkin haluaa hyvän ja komean miehen. Itse olen kaksi kertaa ihastunut venäläiseen naiseen ja ihastus on molemmin kerroin ollut molemminpuolista.
Oikeastaan molemmilla kerroilla venäläisnainen on ollut erittäin kaunis, vaikka pidän yleensä suomalaista naista kauniimpana. Ensimmäisellä kerralla venäläisnaisella oli täydellinen peffa. Pyörätiellä matkalla yliopistolle kiinnitin huomioni täydelliseen perään pyörän satulan päällä. Myöhemmin menin yliopistolla juttelemaan tälle nuorelle naiselle. Venäläisnainen voi siis muodoiltaan ylittää monet suomalaisnaiset ja muutenkin viehätysvoimallaan.
Joskus syksyllä 2015 tapasin bussipysäkillä lukion tokaluokkalaisen, jolla oli ihanat hiukset, jotka hehkuivat terveyttä. Myöhemmin hänestä tuli elämäni suurin ihastus. Hän venäläinen, joka kävi lukioata Suomessa. En lähestynyt häntä itse vuonna 2017 vaan hän lähestyi minua. Kaiken mennessä täydellisesti hän olisi ehkä voinut olla elämäni suurin rakkaus?
Näiden kahden kokemuksen perusteella kyllä se venäläisnainen kiinnittää huomiota myös ulkonäköön ja moniin muihin asioihin. Tänne kirjoittavilla tyypeillä ei taida olla kokemusta venäläisistä naisista. Siihen porukkaan mahtuu, vaikka minkälaista bileprinsessaa ja matuskaa?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kunhan heittävät tänne jotain kommentteja. Olet oikeassa siinä, että se venäläinen nainenkin haluaa hyvän ja komean miehen. Itse olen kaksi kertaa ihastunut venäläiseen naiseen ja ihastus on molemmin kerroin ollut molemminpuolista.
Oikeastaan molemmilla kerroilla venäläisnainen on ollut erittäin kaunis, vaikka pidän yleensä suomalaista naista kauniimpana. Ensimmäisellä kerralla venäläisnaisella oli täydellinen peffa. Pyörätiellä matkalla yliopistolle kiinnitin huomioni täydelliseen perään pyörän satulan päällä. Myöhemmin menin yliopistolla juttelemaan tälle nuorelle naiselle. Venäläisnainen voi siis muodoiltaan ylittää monet suomalaisnaiset ja muutenkin viehätysvoimallaan.
Joskus syksyllä 2015 tapasin bussipysäkillä lukion tokaluokkalaisen, jolla oli ihanat hiukset, jotka hehkuivat terveyttä. Myöhemmin hänestä tuli elämäni suurin ihastus. Hän venäläinen, joka kävi lukioata Suomessa. En lähestynyt häntä itse vuonna 2017 vaan hän lähestyi minua. Kaiken mennessä täydellisesti hän olisi ehkä voinut olla elämäni suurin rakkaus?
Näiden kahden kokemuksen perusteella kyllä se venäläisnainen kiinnittää huomiota myös ulkonäköön ja moniin muihin asioihin. Tänne kirjoittavilla tyypeillä ei taida olla kokemusta venäläisistä naisista. Siihen porukkaan mahtuu, vaikka minkälaista bileprinsessaa ja matuskaa?En ole kuin yhden venäläisen kanssa tutustunut mammonaa ja sekin oli virhe. Se esitti kilttiä mutta oli aivan muuta että jouduin ottaa poliisiin yhteyttä ihan oikeassa elämässä.
valtakunta kirjoitti:
En ole kuin yhden venäläisen kanssa tutustunut mammonaa ja sekin oli virhe. Se esitti kilttiä mutta oli aivan muuta että jouduin ottaa poliisiin yhteyttä ihan oikeassa elämässä.
Siis mammoina,ei mammonaa.
- Naisasialooser11
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Kunhan heittävät tänne jotain kommentteja. Olet oikeassa siinä, että se venäläinen nainenkin haluaa hyvän ja komean miehen. Itse olen kaksi kertaa ihastunut venäläiseen naiseen ja ihastus on molemmin kerroin ollut molemminpuolista.
Näiden kahden kokemuksen perusteella kyllä se venäläisnainen kiinnittää huomiota myös ulkonäköön ja moniin muihin asioihin. Tänne kirjoittavilla tyypeillä ei taida olla kokemusta venäläisistä naisista. Siihen porukkaan mahtuu, vaikka minkälaista bileprinsessaa ja matuskaa?Eivät halua, älä huijaa iteäsi että olisit komea jos venäläisnaiset ovat sinusta kiinnostuneita. Sen sijaan voit olla ylpeä että olet ruma ja miehen näköinen mies, sellaisen venäläisnaiset haluavat eivätkä mitään anttituiskua.
- ottakootruman
Naisasialooser11 kirjoitti:
Eivät halua, älä huijaa iteäsi että olisit komea jos venäläisnaiset ovat sinusta kiinnostuneita. Sen sijaan voit olla ylpeä että olet ruma ja miehen näköinen mies, sellaisen venäläisnaiset haluavat eivätkä mitään anttituiskua.
Ei anttituiskusta riittäisikään monelle.
Eivät halua, älä huijaa iteäsi että olisit komea jos venäläisnaiset ovat sinusta kiinnostuneita. Sen sijaan voit olla ylpeä että olet ruma ja miehen näköinen mies, sellaisen venäläisnaiset haluavat eivätkä mitään anttituiskua.
On oikeastaan nämä venäläiset pitivät komeana. Joku venäläinen nainen on jopa valokuvannutkin minua. Kaverini voi todistaa sen. Olen 194 cm ja noin satakiloinen sekä vähän siihen suuntaan vieläkin, mitä nickini kuvassa. Mutta sillä komeudella ei pitkälle pötkitä, sillä pitäisi olla jotain miestä perustaa perhe ja käydä töissä. Jotain tälläisiä asioita venäläisnaiset mieheltä vaativat. Jos on potenssia perustaa ihanasti perhe ja tuoda sille perheelle siedettävästi rahaa - sellainen suomalaismies venäläistä naista kiinnostaa, ei se komeus niinkään suomalaisessa miehessä. Eli vähän ole oikeassa siinä, että ei ne välttämättä sen komeuden perään ole. Ja joku venäläinen bileprinsessa on kanssasi kaveria, jos lainailet puhelintasi Suomessa. Lisäksi hän mielellään teettäisi Sinulla kauppatieteen pankkiesseensä, kun ei oikein bilettämältänsä kerkiä aina kaikkia opintoja tekemään. Venäläisiä naisia on monenlaisia.
- Anonyymi
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Näiden kahden kokemuksen perusteella kyllä se venäläisnainen kiinnittää huomiota myös ulkonäköön ja moniin muihin asioihin. Tänne kirjoittavilla tyypeillä ei taida olla kokemusta venäläisistä naisista. Siihen porukkaan mahtuu, vaikka minkälaista bileprinsessaa ja matuskaa?Tiedän että tästä on jo aikaa, mutta olisi
mielenkiintoista kuulla, miksi pidät suomalaisia kauniimpina? Mitä sellaisia piirteitä suomalaisilla naisilla on mitä venäläisillä ei ole?
- venakko.on.ihana
Venäläinen nainen onkin ainoa asia, mikä Putinin Venäjällä on positiivista.
- Kurppa27
Palstan tarkoitus on dissata suomi kurppia
- Teknodonna
Mjaa
En ole samaa mieltä. Palstan tarkoitus on myydä.
(Mona Lisa Smile)
https://img.clipartpig.com/2017/1678617761-5c6825f1395924b09ec6669cc858ba8c.jpg - teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjaa
En ole samaa mieltä. Palstan tarkoitus on myydä.
(Mona Lisa Smile)
https://img.clipartpig.com/2017/1678617761-5c6825f1395924b09ec6669cc858ba8c.jpgKommentoin itseäni (kuten aina).
Alicia a traves del Espejo.
(Hihitystä) - Teknodonna
teknodonna kirjoitti:
Kommentoin itseäni (kuten aina).
Alicia a traves del Espejo.
(Hihitystä)Mjoo
Siis pitkällisen pohdinnan jälkeen yksikään nainen ei näyttele järin suurta osaa kuvitelmassa, koska naiset nukkuessaan keräävät jo voimia huomista varten.
Me fiktiiviset miehet viis veisaamme tällaisesta, sillä pimeänäkömme on pöllön lajia.
(Naurua) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mjoo
Siis pitkällisen pohdinnan jälkeen yksikään nainen ei näyttele järin suurta osaa kuvitelmassa, koska naiset nukkuessaan keräävät jo voimia huomista varten.
Me fiktiiviset miehet viis veisaamme tällaisesta, sillä pimeänäkömme on pöllön lajia.
(Naurua)Kirjoitin tuon varmasti unessa, sillä en nähnyt rivilyönnille muuta kuin sen tanssin mahdollisuuden.
Sorry vaan
(Reps)
- dsgfdgfgfd
Eivät ole vaan rujompia kasvoiltaan. Ainoastaan hoikempia ovat, mikä sinällään on naiselle tietysti aina plussaa.
- Naisasialooser11
Et ole tainnut nähdä suomalaista naista ilman meikkiä, rujoja kraaterinaamoja ovat nuoretkin. Kyllä venäläisnainen on sekä kasvoiltaan että kropaltaan paljon paremman näköinen
- kraateritkuivuu
Et ole tainnut nähdä suomalaista naista ilman meikkiä, rujoja kraaterinaamoja ovat nuoretkin. Kyllä venäläisnainen on sekä kasvoiltaan että kropaltaan paljon paremman näköinen
Ovat sitten samanlaisia kun ne finninaamaiset pojan rimpulat. Siitähän ne kaunistuu naisetkin kun ikää tulee.
- olineka
kraateritkuivuu kirjoitti:
Ovat sitten samanlaisia kun ne finninaamaiset pojan rimpulat. Siitähän ne kaunistuu naisetkin kun ikää tulee.
Katkeran kurpan rutinaa.
- ikugbjhyg
Vitsit vitsinä. Suomalainen nainen on aika söötti ja persoonallinen kasvoiltaan, usein vain liikakilot ja perseenjakaminen pilaavat alkujaan hyvän paketin.
- Normimies-
Onhan ne tosi nättejä mutta olen kiinnittänyt enemmän huomiota siihen ystävälliseen luonteeseen. Niillä on aikaa jutella ja ne haluaa tutustua. Ei ne tyrmää rumaa miestä kuten suominaiset
- Viinamies
Kävin yhden venäläisen kanssa yhdesti viihteellä, ja jouduin pitelemään sen laukkua koko illan ajan, ku se tanssitti muita miehiä.
Sinkkuna lähdettiin molemmat, mut ei sitä minun seura hirveesti kiinnostanut. Ei he välttämättä kauniimpia ole, mutta ajoittain saattavat ylittää jossain suhteessa monet suomalaisnaiset. Esimerkiksi eräällä Moskovan Kaunottarella oli kansainvälisen luokan hiusleikkaus. Ajattelin ensisilmäyksestä hänestä, että hän on varmaan älykäs, kun noin fiksusti hiuksensa leikannut. Jälkikäteen selitys on ilmeisesti se, että Moskovasta löytyy joku taitava kampaaja, jossa hän on käynyt hiuksensa leikkauttamassa. Samoin Moskovan Kaunottarella oli kauniit tummat lammet silminä. Niissä moni mies voisi suorastaan sanoen uida? Hänen silmänsäkin olivat kauniimmat kuin keskimääräisellä suomalaisnaisella.
Jostain Moskovasta ja Pietarista löytyy monia kauniita naisia, jotka kirkaasti peittoavat keskimääräisen suomalaisnaisen. Sitten on eri asia se - onko keksimääräinen venäläinen nainen kauniimpi kuin keskimääräinen suomalaisnainen. Ehkä kaikkein tärkeintä naisessa on se sisäinen kauneus?- Anonyymi
tuollainwn kesän autoksi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F40 - Anonyymi
nopweus auto
The F40 Competizione is rated at 700 PS (515 kW; 691 hp) at 8,100 rpm from its upgraded twin-turbocharged V8 engine. The car can reportedly achieve a top speed of about 367 km/h (228 mph).
Ferrari F40 - Wikipedia - Anonyymi
mahtaa vakuurtusin kun ei edes olw mikään uehwiluauin on supercar, mustangijää
muniin dodgella en tietä onko vahtaavia - Anonyymi
Ihanat venäläiset mummot,
huivit päässä valittavat,
elämän kurjuutta, ❤️
Telkkarista näin. - Anonyymi
Ei tuo ole yllätys kenellekään ja sen voi mainita vaikka venäläisyydessä ei juuri muuta hyvää olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675