Voiko nainen ehdottaa tapaamista?

Aktiivinen

Tulee kirjoiteltua pitkiä viestejä miehille ja palautteena vain muutama rivi. Joskus turhauttaa kun odottaa sitä tapaamisehdotusta, koska kuitenkin ihmisen oppii parhaiten tuntemaan ja ainoastaan tuntemaan vain kohtaamalla hänet "livenä".

Eli kaksi kysymystä samaan pakettiin:
1. Mitä mieltä miehet ovat siitä, että nainen vastaa heidän ilmoitukseensa? Onko se sopivaa?
2. Nainen ehdottaa tapaamista?

48

17785

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *huokaus*

Voi hyvä Luoja teitä naisia! Miehet jättävät ilmoituksia toiveena saada kiinnostavan naisen vastaus, ja naiset kyselevät vilpittömän hämmästyneenä pitääkö heidän vastata miesten ilmoituksiin? ...

• Ainakin yhtä syvä

Naisetnaisetnaisetnaiset... ja tytötkin...

Miksi tekisin ilmoituksen treffipalstalle, jos en toivoisi naistenkin ottavan minuun yhteyttä? Jos en tätä haluaisi, enkö jättäisi oman profiilini piiloon ja vain ottaisi yhteyttä naisiin ja näissä yhteydenotoissa kertoisin sitten itsestäni? Kuka on kieltänyt naisia esittämästä kiinnostustaan toista kohtaan?

Aivan yhtä sallittua on naiselle ehdottaa tapaamista. Montako kertaa asiasta pitää teitä muistuttaa? Onnekseni minun kohdalleni on osunut hieman oma-alotteisempia ja reippaampia naisia.

• mey

Sori, olen nainen, mutta saan kai silti kommentoida? :) Löysin oman kultani netistä ja sitä ennen tapasin monta monta muutakin saman median kautta. Tämä oli niissä yhteistä: vaikka vastasin miehen ilmoitukseen (miksei se olisi sopivaa???), heti sen jälkeen pallo kuitenkin siirtyi miehelle. Tapaaminen sovittiinkin yleensä aika pian, se on aina hyvä juttu.

Toisin sanoen, kun olin tehnyt sen ensimmäisen siirron joka mahdollisti meidän tutustumisen, mies ehdotti tapaamista ja toimi muutenkin aivan normaalien treffien tavoin. En ehdottanut mitään, en pyytäny numeroa tai tyrkyttänyt omaani, en puhunut liian aikaisin minkäänlaisista tunteista. Minä sallin heidän ikäänkuin ohjata tutustumisen kulkua ja luulen että se oli ihan hyvä juttu sillä yli-innokas nainen ei oikein tunnu miehiä sytyttävän...

Niin, ja en myöskään kehottaisi lähettämään kovin pitkiä viestejä. Itse lähetin aina himpun verran lyhyemmän vastauksen kuin mies lähetti. Miehen viestin pituus siis oli kriteerinä omalle viestilleni :) Ja sekin toimi yleensä todella hyvin, sillä ainakaan yli-innokkaana minua ei koskaan pidetty. Ja se oikea kultakin löytyi juuri tällä tavoin.

• kunnes

Huomaat että se ei ollutkaan se oikea.
        Noh, ei muuta kun nettiin uutta ilmoitusta.
        Säälittävää kun netistä etsitään sitä "oikeaa".

• löytäjä
        kunnes kirjoitti:

ei se nyt mahdotonta ole löytää sitä oikeaa sen kummemmin täältä kuin paikallisesta kapakastakaan. Vai missä ne oikeat mielestäsi liikkuu. Selvähän on että joukkoon kirjavaan mahtuu kaikenlaista, mutta toki jokunen "oikea". Omani löysin netistä kuusi vuotta sitten, perhe on perustettu ja elämä mallillaan. Eikä se että huomaisi jonkun olevan väärä ihminen hänelle johdu siitä että on tavattu netistä. Ei se oikea löydy välttämättä kaupan kassajonostakaan, vaikka aluksi synkkaa.

Mitä muuten sinä etsit täältä?

• olennainen
        kunnes kirjoitti:

....mistäs sitten?

• man

1.Sinkku miehiä ja naisia on paljon olen aina ihmetellyt sitä miksi he eivät löydä toisiaan EN IHMETTELE ENÄÄ! 2.Mitä helvetin väliä sillä on kumpi sitä tapaamista ehdottaa pää asia on että jompikumpi tekee sen.niin päästään etenemään asioissa.

• Mä vaan

Miehet ei haluu,kuin sitä yhtä,joten harkitse,sitten kun on saatu,niin sen jälkeen ei kuulu mitään,kokemusta on.

• Nalle Puuh

Sitä yhtä oikeaa elämänkumppaniahan minä etsin. Varokaa naiset ettette vahingossakaan löydä sitä oikeaa.

Pahoitteluni miessukupuolen puolesta jos näin on käynyt, mutta kyllä ainakin osa meistä on ihan elämänkumppania, eikä yhden illan kaatoa etsimässä.

• olennainen
        Nalle Puuh kirjoitti:

Sitä yhtä oikeaa elämänkumppaniahan minä etsin. Varokaa naiset ettette vahingossakaan löydä sitä oikeaa.

Pahoitteluni miessukupuolen puolesta jos näin on käynyt, mutta kyllä ainakin osa meistä on ihan elämänkumppania, eikä yhden illan kaatoa etsimässä.

...myös suurin osa sinkku naisista. Vaikka kieltämättä tarpeet ne on naisillakin.... Irtoseksi ei vaan kiinnosta...

• Sekahedelmä

Ei oo väliä kuka ehdottaa ja milloin,tasa-arvo nääs. Pääasiahan on kai että joskus tapaa.

• Lukutoukka..

Luin äsken kirjan miten saada aviomies. Siinä neuvottiin että nainen ei saa koskaan ehdottaa tapaamista, jos niin tekee, suhde ei ole kestävä. Toivottavasti ei ole totta.

• tämä

Elämä on eri asia kuin kirja :) Minua saa ainakin aivan vapaasti pyytää, ja omalla kohdalla tulee tunnelma, että pyytävällä naisella on rohkeutta ja itseluottamusta. Minä arvostan naisia jotka uskaltavat tai viitsívät itsekin spia treffejä.

• Bööböö

Tän maan naiset koko ajan ottavat esiin muissakin asioissa tasa-arvon, niin miksei sitten tässä asiassa? Tottakai voit ehdottaa miehelle tapaamista. Vähän enempi ytyä pyttyyn, finskinaiset!

• Sekahedelmä

Kantsii parin mailin jälkeen sopia lyhyt tapaaminen ja sen jälkeenhän jos tuli tunne et halutaan tutustuu lähemmin nin kirjoitella jos esim. asutaan kaukana toisistaan. Ja sano heti eka yheydenotos et sä haluut tavata parin viestin jälkeen. Sillo toinen pysyy kimpas eikä ehdi valehdella kun treffataan niin pian. Pidä tää linja olet sitte nainen tai mies.

• The long John

Mistähän johtuu ~~~ mut aina ne joissa nainen tekee aloitteen ~~~ menee penkin alle. Miehen kai pitää olla se metsästäjä.
      Vastaukset
      1~ voi jos kiinnostaa
      2~ itse en enää lähde naisen kutsumana

• Nalle Puuh

Tuo on kyllä totta, aina kun nainen on tehnyt aloitteen suhteeni, on juttu mennyt piloille.

Mutta paljon enemmän on mennyt piloille juttuja, joissa itse olen tehnyt aloitteen, sinkku kun vielä olen.

Kyllä mieskin haluaa huomiota osakseen ja haluaa tuntea itseään kiinnostavaksi tai halutuksi.

Itselleni en halua tyttöä, joka jättää kaikki päätökset minun tehtäväkseni ja joka ei uskalla sanoa omaa mielipidettään asioista vaan "raahautuisi" mukana. Tämän perusteella minun suhteeni olisi jopa todennäköisempää, että juttu toimisi jos nainen tekisi aloitteen. Tällöin karsiutuu moni vähemmän sopiva suorilta pois, varsinkin kun en itse enää juurikaan itse aloitteita. Nimittäin onneksi osa naisista on aktivoitunut tällä saralla ja vientiä on riittänyt ainakin netissä.

Eikä tämä tarkoita etten itse uskaltaisi mielipidettäni ilmaista tai en kykenisi aloitetta tekemään.

• Stadin kundi..

Nainen voi vastata ilmoon, mutta mun mielestä mies on se joka ehdottaa tapaamista. Se tuolla suomi24 treffeissä onkin miinusta kun naiset on aina itse ehdottelemassa tapaamisia, semmoista liian innokasta sakkia. älkää loukkaantuko hyvät naiset. Itse olen ehtinyt vain kerran ehdottaa, muut tulleet aina naisilta ja vanhanaikaisena ukkona se on kiusallista. Mulle tulee naisesta vähän huono kuva jos ehdottelee. Tämä oli vain mun mielipide.

• tulee

jos mies joutuu aina tekemään kaikki aloitteet ja järkkäämään kaiken???

Nainen istuu passiivisena ja odottaa, että mies pyytää puhelinnumeroa/ravintolaan/viihteelle/syömään. Mies ehdottaa missä syödään/minne mennään/mitä tehdään/kuinka ollaan. Miksi miehen pitää aina tietää kaikkeen vastaus? Jos mies ei tiedä, tai hänellä ei ole valmiina ratkaisua, on hän saamaton ja epävarma. Miksi naiset ovat mukana raahattavia? Miksei naisilla ole omia haluja, ja mikseivät kerro niistä? Miksi kuitenkin miehen pitäisi olla valmiina puhumaan omista haluistaan ja toiveistaan?

Mä olen ainakin aikaa sitten lopettanut ehdottelut ja kyselemiset, kun vastaus on kuitenkin aina EI. Kyllä naiset esittää kiinnostunutta ja flirttailee, mutta tarkoituksena on ilmeisesti vain pisteiden keruu. Mitään todellista kiinnostusta heillä ei ole, vaan riittää että taas joku idiootti tuli jotain esittämään ja yrittämään. Sitä sitten voidaankin vatvoa tyttöporukalla lopun iltaa.

No sinne baarin perälle saavat sitten jäädäkin flirtteinensä. Itse odotan naisilta jotain parempaa ja enemmän. Esim. että jos on muka kiinnostunut, niin ottaa itse ohjat käsiinsä.

Sama pätee täällä netissä. Jos nainen on ITSE laittanut ilmoituksen tänne, niin on se nyt hemmetti jos hän vielä odottaa mieheltä aloitteita???

• taru ja tosi

Olen ottanut ihan reippaasti käyttöön "tapaamisen" heti alkuun - silloin saa heti tiedon onko kaveri vapaa ja viikonloppuna tietenkin, silloin meillä sinkuilla on parhaiten aikaa - erottuu "jyvät akanoista" -eli "varatut sinkut" karsiutuu pois - ainakin suurin osa!
        Jos mies pelästyy naisen tapaamiskutsua - mitä moisella jänishousulla / pelkurilla tekisin?
        Kyllä se kertoo paljon miehestä!

• mikä maa mikä valuutta

Liikuttavaa että näitä henkistä 1950-lukua eläviä aina sitten löytyy jostain. Mistä lie kuusenkolosta.

• Jooseppi

...kolosta kuin sinäkin.... :)

• summarum

Vastakysymyksiä:

Eli kaksi kysymystä samaan pakettiin:
      1. Miksi nainen EI voisi vastata ilmoitukseen, joka kiinnostaa häntä? Miksi se Ei olisi sopivaa?

2. Miksi nainen EI voisi ehdottaa tapaamista?

Bonuskysymys:
      Mitä naiset ajattelevat, kun näkevät sen "oikean" ilmoituksen mutta EIHÄN siihen voi vastata?

• Jani 24

Mä tykkään kyllä itse ottaa eka yhteyden ja sopia tapaamisen. Mä en pidä helpoista naisista.

• ... sen pituinen se.

"1. Mitä mieltä miehet ovat siitä, että nainen vastaa heidän ilmoitukseensa? Onko se sopivaa? "

Elämäsi nainen, joka tekisi sinut maailman onnellisimmaksi mieheksi, katselee ilmoitustasi. Mutta tietenkään hän ei koskaan ota yhteyttä sinuun, koska ei halua olla "helppo". Niinmpä et koskaa saa tietää hänestä.

• Jani 24
        ... sen pituinen se. kirjoitti:

"1. Mitä mieltä miehet ovat siitä, että nainen vastaa heidän ilmoitukseensa? Onko se sopivaa? "

Elämäsi nainen, joka tekisi sinut maailman onnellisimmaksi mieheksi, katselee ilmoitustasi. Mutta tietenkään hän ei koskaan ota yhteyttä sinuun, koska ei halua olla "helppo". Niinmpä et koskaa saa tietää hänestä.

Kyllä elämäni naisen pitää muakin kiinnostaa, helppo nainen ei vaan saa kiinnostusta aikaseksi. Tämä on kai yksilö kysymys, toinen tykkää helpoista toinen taas ei. Pääasia että ollaan tyytyväisiä.

• m21

Mitä ihmeen tekemistä aloitteen tekemisellä on helppouden kanssa? Kyllä mielestäni aloitteen tekeminen kertoo ainoastaan, että toinen on aidosti kiinnostunut. Noh, kukin tyylillään

• niin?
        m21 kirjoitti:

Mitä ihmeen tekemistä aloitteen tekemisellä on helppouden kanssa? Kyllä mielestäni aloitteen tekeminen kertoo ainoastaan, että toinen on aidosti kiinnostunut. Noh, kukin tyylillään

Olen samaa mieltä... Miten nainen voisi olla "helppo" tehdessään aloitteen ? Olisin imarrelty, jos nainen olisi aktiivinen ja tekisi aloiteen.

Aloitteen teko osoittaa naisen olevan itsenäinen. Ei mikään passiivinen nyssykkä.

• taru ja tosi

Just tuo vanha luutunut asenne, nuppis kaipaisi tuuletusta - ilmankos olet yksin - katso ettei tule asennevammaa ;)

• taru ja tosi
        niin? kirjoitti:

Olen samaa mieltä... Miten nainen voisi olla "helppo" tehdessään aloitteen ? Olisin imarrelty, jos nainen olisi aktiivinen ja tekisi aloiteen.

Aloitteen teko osoittaa naisen olevan itsenäinen. Ei mikään passiivinen nyssykkä.

Ne nössykät jotka odottelee miehen kutsuja on niitä helppoja tapauksia ja kuka nainen itse pyytää ulos ajattelee omilla aivoillaan ja toimii myös sen mukaan ja ei varmana ole helpppo nakki - mies vain keksii verukkeita, kun ei uskalla rohkeaa ja aloitekykyistä naista kohdata ja joutua itse siihen "suurennuslasin" alle. Näin on.

• Nainen -30
        taru ja tosi kirjoitti:

Just tuo vanha luutunut asenne, nuppis kaipaisi tuuletusta - ilmankos olet yksin - katso ettei tule asennevammaa ;)

Toi on vanhanaikaista. Mä olen ja tulen ainakin ehdotteleen ja jos mies ottaa nokkiinsa niin ei sitte. Mutta mulla on parhaimmillaanki kolmetkin deitit viikossa. Viikonloppusin vain matkan päässä olevat, viikolla lähimaaston urokset.

• Nainen -30
        taru ja tosi kirjoitti:

Ne nössykät jotka odottelee miehen kutsuja on niitä helppoja tapauksia ja kuka nainen itse pyytää ulos ajattelee omilla aivoillaan ja toimii myös sen mukaan ja ei varmana ole helpppo nakki - mies vain keksii verukkeita, kun ei uskalla rohkeaa ja aloitekykyistä naista kohdata ja joutua itse siihen "suurennuslasin" alle. Näin on.

Onneksi noita nössyköitä on harvassa. Suurin osa lähtee kun vaan rohkeasti ehdottaa. Naiset ehdotelkaa ja olkaa rohkeita.

• Elämäntapasinkku?
        Nainen -30 kirjoitti:

Toi on vanhanaikaista. Mä olen ja tulen ainakin ehdotteleen ja jos mies ottaa nokkiinsa niin ei sitte. Mutta mulla on parhaimmillaanki kolmetkin deitit viikossa. Viikonloppusin vain matkan päässä olevat, viikolla lähimaaston urokset.

Onko deittailu harrastuksesi, vai onko rimasi oikeasti niin korkealla, että "hoidat" (en tarkoita fyysisesti) monta kundia saman viikon aikana ja samaan aikaan olet jo sopimassa seuraavia treffejä seuraavien kanssa, arvellen että olisko seuraava parempi... Itse hlökohtaisesti otan hieman selvää vastapuolesta, ennenkuin lähden treffeille hätiköiden, ja niistä ei jää kuin huono maku suuhun. Nimim. Itsekin elämäntapasinkku :)

• ..tavata
        Elämäntapasinkku? kirjoitti:

Onko deittailu harrastuksesi, vai onko rimasi oikeasti niin korkealla, että "hoidat" (en tarkoita fyysisesti) monta kundia saman viikon aikana ja samaan aikaan olet jo sopimassa seuraavia treffejä seuraavien kanssa, arvellen että olisko seuraava parempi... Itse hlökohtaisesti otan hieman selvää vastapuolesta, ennenkuin lähden treffeille hätiköiden, ja niistä ei jää kuin huono maku suuhun. Nimim. Itsekin elämäntapasinkku :)

Mietin samaa. Miten joku pystyy viikko toisensa perään tosiaan "hoitelemaan" uusia tuttavuuksia. Vaikka olenkin puhelias ja teen kyllä aloitteita, flirttaankin mielelläni, niin en tiedä missä vaiheessa kannattaa tavata. Kaverina voisin tavata kaikki, mutta Sillä silmällä noin 4 krt/ viikko. Huh huh.

Jos kirjoittelee pitkään, väkisinkin voi lipsahtaa jotain liian henkilökohtaista. Sitten ekalla deitillä jo näkee toisesta, että Voi taivas, ei enää koskaan kenties? En haluaisi antaa numeroa ennen tapaamista. Itse sain profiiliin ainakin 20 hyvää vastausta, ja olin aivan pulassa, kun yritin vastata kaikille vuoronperään. Apua, mistä ikinä tiedän sen lähellekään oikean, jos en tapaa aika pian!?

Eikö jo tuollaisessa treffimäärässä (ed. naiskirjoittaja) mene jo aivan sekaisin, kellä koira-kellä ei, kuka eronnut-kuka sinkku, lempileffa- lempimaa jne.... Ja missä deittailee kaikkia, johan siinä jo tulee kaupunki koluttua, vaikka olisi Helsinki. Et kai kotiin vie kuitenkaan?

• Kaija*

Vähän aremmat miehet ja sellaiset joille ei oikein käy hyvin flaksi voi olla ihan hyväkin että nainen ottaa yhteyttä ja sopii tapaamisen. Ei kai siinä mitään pahaa ole.

• Nalle Puuh

Oikeaan osuit. Itseäni kun ei kukaan tule baarissa jututtamaan ja omat yrityksenikin hieman heikoiksi ovat jääneet (mikä syö tietenkin itsetuntoa ja vähentää entisestään onnistumisen mahdollisuuksia, siis tutustumista ja jatkotreffeistä sopimista tms, ei tulisi edes sänkyreissu mieleenkään). Ette arvaakaan kuinka hyvältä naisten yhteydenotot netin kautta ovat minulle tuntuneet, kun huomaa (että muut ominaisuudet, kuin baarissa päällimäisenä esille tulevat) että on minussa edes jotakin mikä saa naiset kiinnostumaan ja vaivautumaan jopa ottamaan yhteyttä.

Ja voisiko olettaa että meitä arempia ja huonon flaksin omaavia miehiä/poikia olisi täälä suhteessa enemmän, kuin ns. pelimiehiä, jotka löytävät joka baarireissulta tai luentosalista naisseuraa. Eihän heidän tarvitse itseään vaivata netin kautta seuran etsimisellä, vai?

• Nalle Puuh

Mitä tähän mennessä voisi päätellä on että täälä pyörivät miehet haluaisivat naistenkin ottavan yhteyttä. Eihän täälä netissä ole mitään menetettävää, hieman ehkä aikaa menee hukkaan kirjoittaessa. Mutta eihän sitä baarissakaan aina tärppää. Eikä meillä miehilläkään täälä netissä, keskimäärin on jopa positiivista jos edes vastauksen saa.

Ainoa, millä voit miettiä asiaa on "kuinka todennäköistä on että tämä mies löytäisi minut täältä ja ottaisi vielä itse minuun yhteyttä?", "kuinka todennäköistä on että hän hylkää minut vain sen takia, että minä otin yhteyttä?". Voisin olettaa että nuo todennäköisyydet ovat pieniä, joten sinulla ei ole paljoakaan hävittävää ottaessasi itse yhteyttä mieheen.

Ainakaan jos hän olisikin "se oikea". Olisihan se aikas väärin jos toinen vain inhimillisesti ei huomaa toista (tai jää hakukriteerien ulkopuolelle jostain pienenpienestä syystä) ja huomannut osapuoli ei ota yhteyttä kun "naisten ei sovi tehdä aloitteita". Sitten molemmat murehtivat yksin tai ystävän kanssa miksi en löydä sitä juuri minulle sopivaa elämänkumppania...

nokun naisten ei sovi tehdä aloitetta.

• Larissa 36wee

Nainen voi ottaa yhteyttä ja sopia treffitkin. Mä olen nainen ja olen ottanut monia kymmeniä kertoja yhteyttä ja useinkin itse sopinut treffit, harvoin mies kieltäytyy. Treffithän on hauska vapaa-ajan viettotapa, kun ei ole liian tosissaan niin kivaa on vaikka muille jakaa. Harrastan lähinnä yhden - parin kerran juttuja, mutta sama kai se on jos joku intoilee pidempääkin suhdetta.

• Nainen -30

Samat on mielipiteet täällä päin. Koskaan en olis näin montaa deittiseuraa löytäny livestä.

• Nainen_44v
        Nainen -30 kirjoitti:

Samat on mielipiteet täällä päin. Koskaan en olis näin montaa deittiseuraa löytäny livestä.

Pintatasolla tuntuu olevan niin, että on toivottavaa että nainenkin on aktiivinen. "Elämmehän nykyajassa."

Syvemmällä tasolla deittailu taitaa olla niin vanhanaikaista, että naisen tulisi aina olla passiivinen, odottava, pyydystettävä. Sellaisen vaikutelman ainakin olen saanut. Kaikki jutut, jossa haksahdan aktiivisuuteen - koska vastapuoli tuntuu niin kivalta - ovat menneet aivan pieleen. Raja menee siinä että voin vastata kiinnostavaan ilmoon, mutta sen jälkeen on paras leikkiä pakenevaa, jos haluaa että homma etenee.

Ehkä on niin kuten ystävättäreni Professorska sanoo: "Muista, mies on metsästäjä, muista se."

• Taru Hohto
        Nainen_44v kirjoitti:

Pintatasolla tuntuu olevan niin, että on toivottavaa että nainenkin on aktiivinen. "Elämmehän nykyajassa."

Syvemmällä tasolla deittailu taitaa olla niin vanhanaikaista, että naisen tulisi aina olla passiivinen, odottava, pyydystettävä. Sellaisen vaikutelman ainakin olen saanut. Kaikki jutut, jossa haksahdan aktiivisuuteen - koska vastapuoli tuntuu niin kivalta - ovat menneet aivan pieleen. Raja menee siinä että voin vastata kiinnostavaan ilmoon, mutta sen jälkeen on paras leikkiä pakenevaa, jos haluaa että homma etenee.

Ehkä on niin kuten ystävättäreni Professorska sanoo: "Muista, mies on metsästäjä, muista se."

Mulla on sama kokemus. Olenkin ihmetellyt, että juuri ne miehet, joista minä olisin kiinnostunut, juoksevatkin karkuun ja sitten saisin kenet tahansa sellaisen, josta en ole kiinnostunut yhtään. Omasta mielestäni en ole edes LIIAN aktiivinen, ainakaan en ehdottele sänkyynmenemisiä enkä kihloja, mutta minkäs minä luonteelleni voin kun innostun jostakin ihmisestä niin vaikea on teeskennellä välinpitämätöntä.

• Nainen_44v.
        Taru Hohto kirjoitti:

Mulla on sama kokemus. Olenkin ihmetellyt, että juuri ne miehet, joista minä olisin kiinnostunut, juoksevatkin karkuun ja sitten saisin kenet tahansa sellaisen, josta en ole kiinnostunut yhtään. Omasta mielestäni en ole edes LIIAN aktiivinen, ainakaan en ehdottele sänkyynmenemisiä enkä kihloja, mutta minkäs minä luonteelleni voin kun innostun jostakin ihmisestä niin vaikea on teeskennellä välinpitämätöntä.

Voi Taru, veit jalat suustani...

• naisen karkotin
        Nainen_44v kirjoitti:

>Raja menee siinä että voin vastata kiinnostavaan >ilmoon, mutta sen jälkeen on paras leikkiä >pakenevaa, jos haluaa että homma etenee.

Kun leikit pakenevaa, hukut niiden lukuisten naisten joukkoon, jotka pakenevat oikeasti. Viuh, sinne hävis.

• Nainen_44v.
        naisen karkotin kirjoitti:

>Raja menee siinä että voin vastata kiinnostavaan >ilmoon, mutta sen jälkeen on paras leikkiä >pakenevaa, jos haluaa että homma etenee.

Kun leikit pakenevaa, hukut niiden lukuisten naisten joukkoon, jotka pakenevat oikeasti. Viuh, sinne hävis.

Niin, ku oliskin sellainen viisaus, että tietäis kannattaako olla pakenevinaan. Toisin päin eli (minä) lähestyvänä ei ainakaan tunnu toimivan.

Mutkikkaaks on mennyt, ei muistaakseni ollut tällaista kun olin parikymppinen. Tosin silloin olin vakuuttunut ettei mua ole seurusteluun tehty ja oma vapaus oli mulle lähes pakkomielle.

Sinkkuelämäkö hauskaa? Hehheh.

• naisten karkotin
        Nainen_44v. kirjoitti:

Niin, ku oliskin sellainen viisaus, että tietäis kannattaako olla pakenevinaan. Toisin päin eli (minä) lähestyvänä ei ainakaan tunnu toimivan.

Mutkikkaaks on mennyt, ei muistaakseni ollut tällaista kun olin parikymppinen. Tosin silloin olin vakuuttunut ettei mua ole seurusteluun tehty ja oma vapaus oli mulle lähes pakkomielle.

Sinkkuelämäkö hauskaa? Hehheh.

Niin se kuule on, että mullakin tuo biologinen pommi tikittää siihen malliin ettei aika riitä kaikkien pakenevien naisten perässä juoksemiseen.

• Nainen_44v.
        naisten karkotin kirjoitti:

Niin se kuule on, että mullakin tuo biologinen pommi tikittää siihen malliin ettei aika riitä kaikkien pakenevien naisten perässä juoksemiseen.

Ai vauvakellon tikityksestäkö kaikki on kiinni? *pohtii*

Ehkä vanha kunnon viisaus toimii tässäkin: Lika barn lekar best. Kun en itse lapsia halua, enkä ole koskaan halunnut, niin biologinen pommi saa mut kyllä siirtymään kauemmas, molempien hyvinvoinnin nimissä.

• naisen karkotin
        Nainen_44v. kirjoitti:

Ai vauvakellon tikityksestäkö kaikki on kiinni? *pohtii*

Ehkä vanha kunnon viisaus toimii tässäkin: Lika barn lekar best. Kun en itse lapsia halua, enkä ole koskaan halunnut, niin biologinen pommi saa mut kyllä siirtymään kauemmas, molempien hyvinvoinnin nimissä.

>Ai vauvakellon tikityksestäkö kaikki on kiinni? >*pohtii*
        ..ee..öh.. pommilla niinku tarkoitetaan muita ikääntymisen mukanaan tuomia asioita. Vauvoja tässä iässä..heh heh.

• ja paljon

Vain raukkis ja saamaton ukko haluaa naisen ottavan aloitteen käsiinsä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe