No niin, mitäs kokemuksia miehillä, jotka kuuluvat ugly, atm ätmeihin on tilanteista, kun saavutte paikkaan, jossa on naisia tai olette paikassa, jonne saapuu naisia.
Olen siis ugly atm ätmi ja en ole yhdellekään naiselle kelvannut tähän päivään mennessä.
No tilanteita, joita olen kokenut mm. jos saavun paikkaan, jossa on jo naisia ja "normaaleja" miehiä, niin jos menen istumaan penkille, jossa on lähellä nainen, niin ei mene kauaa, kun tämä nainen nousee ylös ja siirtyy etäämmäksi.
Tai tilanne, että paikalla ei ole paljon populaa, niin jos menen vaikka istuskelemaan paikalla olevien pöytien viereen, niin, että pöydän ympärillä on vapaita tuoleja, niin varmaa on, ettei yksikään nainen tule istumaan saman pöydän viereen, jossa ugly atm ätmi istuu.
Usein otetaan ätmin pöydästä vapaat tuolit ja ängetään tuolin kanssa pöytiin, joissa on jo populaa ruuhkaksi asti.
Vaikka kaikki pöydät olisivat täynnä, niin ätmin pöydässä on tilaa ruhtinaallisesti, kun kukaan ei ätmin viereen halua tulla.
Kerran olin eräässä tilaisuudessa ja istuin sohvalla. Eräs nainen tuli viereiseen pöytään istumaan muutaman metrin päähän ätmistä. No ei mennyt kauaan, kun tämä nainen nousi ylös ja siirtyi ainakin 20 metrin päähän ätmistä.
Kerran sattui harvinainen tilanne, kun ätmi joi kahvia pöydässä, niin kaksi Aasialaista siis nuori mies ja nuori nainen tulivat samaan pöytään missä ätmi istui.
Ätmi oli tietenkin aivan ihmeissään, eihän tämä voi olla totta.
Eivät olisi suomalaiset tulleet ätmin pöytään, mutta aasialaiset ovat ilmeisesti suvaitsevaisia ja eivät karta ätmejä ja hyväksyvät ätmin, siitä suuri kiitos aasialaisille.
Suomalaiset naiset karttavat uglyä atm ätmiä, kuin ruttoa. Jännämies vastaavasti kerää naisia ympärilleen, kuin magneetti.
Naiset vaan eivät tiedä, että ugly atm ätmi ei koskaan satuttaisi naista, eikä tekisi naiselle pahaa, koska se nainen, joka ätmin kelpuuttaa on niin harvinainen, että ätmi kaikin tavoin haluaa naisesta huolehtia, koska jos ätmi menettää tämän harvinaisen naisen, niin uutta naista ei ätmi koskaan tule saamaan.
Jännämies vastaavasti kohtelee naista miten huvittaa, koska tilalle on uusia jonoksi ast ja jännämies heivaa naisen mäkeen sen jälkeen, kun on nussinut naista.
Älkääs naiset viittikö valittaa. jos jännämies ei teitä kunnioita.
Naisen reaktio ugly, atm ätmin saapumiseen
29
261
Vastaukset
- Tottatuo
Hauska huomata että en ole ainoa joka onhuomannut saman asian. Nainen luulee että rumuus tarttuu tai se sekoaa ja sekoaminenkin tarttuu ja että hänkin leimautuu huonoksi ihmiseksi.
Mutta siitä on ollut paljon iloakin noissa. Saa paljon tilaa ja voi rauhassa keskittyä omaan olemiseen. Se miksi aasialainen tai joku ulkomaalainen voi silti istua viereesi johtuu ksinkertaisetsi siitä ettei he osaa olla suomalaisia. Olen matkustanut ihan kohtuulisen paljon ja ainoastaan Suomessa olen törmännyt tähän näin selkeästi. Ulkomaalaisella ei ole ennakkokäsityksiä ihmisestä ulkonäköön perustuvilla käsityksillä niin paljon kuin täällä on totuttu. Täälä ei puhuta ihmisille niitä katsotaan kulmien alta ja päätellään kaikki mahdollinen ulkonästä. Puhetta ei tarvita. Ei täällä tunneta ihmisiä muuta kuin ulkonäön perusteella. Ihan kuin katsoisi veden pintaa ja kuvittelisi että kaikki on siinä.
Lapset ei omaa tälläisiä ennakkokäsityksiä vaan ne opetetaan aikuisten toimesta.
Lapsi luottaa ihmisiin ja näkee muutakin kuin ulkokuoren. Kun suomalainen aikuistuu he suurelta osin näkee vain sen ulkokuoren ei muuta. Poikkeuksia on tietenkin. Muualla maailmassa se ulkonäkö on vain yksi osa persoonaa. Siksi voi olla ihan yhtä turavallista puhua rumalla kuin komealle jos tuntee ihmisen muuetnkin kuin ulkonäöltä. Vaan miten ihmisen voi oppia tuntemaan jos ei näe muuta kuin naaman.
Ei tähän ole tulossa muutosta vaan ainoastaan pahemmaksi menee.
Jokaisella naisella tulisi olla se paras mies ainakin parempi kuin kaverilla. Ei sillä mitä se ajattelee ole paljonkaan väliä. pääasia että täyttää kriteerit mitä ne sitten naiselle ikinä ovatkaan.
Naisen luonteella ei ole mitään väliä koska nainen kuitenkin ansaitsee vain parasta.
Parisuhteissa menestyy ne jotka eivät ärsytä ketään ulkonäöllään, ei tarvitse olla huomattavan komea tai kaunis, sekin riittää että ei ole liian huomiota herättävä.
Tietenkin asema on tärkeä naiselle. Nainen ei koskaan valitse miestä joka on lyhyempi kuin hän itse tai pienempi muuten. Tai jos miehen koulutustausta on heikompi. Kerätty omaisuus auttaa myös, erotapauksessa nainen kuitenkin hyötyy miehestä eli nainen ei halua hävitä koskaan se on myrkkyä tai se on miehen osa.
On miehelle järjetöntä haluta suhdetta missä hän voii vain hävitä. Silti miehet haluaa suhteen.
On poikeuksia näihin myös. Jos olet muusikko niin takuuvarma menestys. Jos olet jännä omaat rikollisen taustan niin se viehättää myös monesti naista. Jos olet alkoholisti niin naiset ei pidä siitä mutta jäävät silti koska luulevat ettei mise pärjää ilman heitä. Huijaaminen tässä ei auta sinun on oltava aito alkoholisti mutta naisen on huomattava se vasta liian myöhään.
Jos olet se kunnollinen ja sinusta ei löydy huomautettavaa niin ulkonäkö määrää mahdolisuuden suhteeseen. Ruma kunnollinen mies ei ole naiselle minkään arvoinen. Enkä tiedä onko naiselle miehestä muutenkaan mitään muuta arvoa kuin omaisuuden tai tulojen arvo.
Naisen juttuihin ei ole mitään luottamista, niiden tunteet ja mielipiteet muuttuu tuulen mukana.
Näillä on silti mentävä, joku pärjää paremmin joku huonommin.- YksinäinenUglyMan
Mä en oikein tajua tuota, mikä voi naisessa viehättää alkoholistissa, että kauniskin nainen ottaa kumppanikseen täysin alkoholistin.
Varmaa on, että nainen tulee kärsimään lopun elämäänsä alkoholisti miehestään.
Nainen tulee tuskin saamaan hyvää kohtelua, kun miehelle tulee ryyppyputki.
Aika erikoista, että nainen vaatii mieheltä siisteyttä ja puhtautta, mutta silti alkoholisti kelpaa, vaikka alkoholisti haisee pahalle ja vaatteet ovat epäsiistit.
Moni alkoholisti on alkoholin vaikutuksesta paljon uglyksi väitettyä miestä huomattavasti uglympi ja silti nainen valitsee alkoholistin uglyn sijaan, vaikka raitis ugly mies huolehtii hygieniasta, siisteydestä, eikä haise pahalle.
Usein kuulee alkoholistin naisen puolustavan alkoholistia, kun se on niin mukava ja ystävällinen silloin, kun se ei ryyppää.
Tuskin alkoholisti on mukava, kun alkoholistilla on ryyppyputki päällä ja varmana satuttaa naista.
Usein väitetään, että alkoholistin vaimo ei jätä alkoholistia, koska naisen hoiva vaisto on niin suuri, että nainen haluaa hoivata ja huolehtia alkoholistista.
Eipä ole uglyä atm ätmiä kohtaan samanlaista hoiva viettiä yhdelläkään naisella, vaikka hoivaa ja rakkautta kovasti ugly atm ätmi kaipaisi.
Onko siis meillä uglyillä atm ätmeillä ainoa toivo saada nainen, suunnata katseemme aasialaisiin naisiin, asettua ehdolle ja antaa heidän tehdä valinta.
En ole vielä kokeillut, mutta harkita voisi. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka kymmenittäin aasialaisian naisia olisi kiinnostunut suomalaisesta naisten hyljeksimästä uglystä atm ätmi miehestä.
Aasiassahan riittää populaa ja siellä on satoja tuhansia naisia, joista varmaan löytyy naisia, jotka ovat toivo uglyille atm ätmi miehille.
Ei se mitään haittaa, vaikka nainen on aasialainen, tärkeintähän on nainen ja minä ainakin mielelläni ottaisin aasialaisen naisen, ehdottomasti.
Suomi kurpat on tietenkin siitä kateellisia ja haluaisivat uglyn atm ätmin ansaitsevan olevan yksin koko elämänsä ajan, kun suomi kurpalle en kelpaa. - sinkkunainenn
YksinäinenUglyMan kirjoitti:
Mä en oikein tajua tuota, mikä voi naisessa viehättää alkoholistissa, että kauniskin nainen ottaa kumppanikseen täysin alkoholistin.
Varmaa on, että nainen tulee kärsimään lopun elämäänsä alkoholisti miehestään.
Nainen tulee tuskin saamaan hyvää kohtelua, kun miehelle tulee ryyppyputki.
Aika erikoista, että nainen vaatii mieheltä siisteyttä ja puhtautta, mutta silti alkoholisti kelpaa, vaikka alkoholisti haisee pahalle ja vaatteet ovat epäsiistit.
Moni alkoholisti on alkoholin vaikutuksesta paljon uglyksi väitettyä miestä huomattavasti uglympi ja silti nainen valitsee alkoholistin uglyn sijaan, vaikka raitis ugly mies huolehtii hygieniasta, siisteydestä, eikä haise pahalle.
Usein kuulee alkoholistin naisen puolustavan alkoholistia, kun se on niin mukava ja ystävällinen silloin, kun se ei ryyppää.
Tuskin alkoholisti on mukava, kun alkoholistilla on ryyppyputki päällä ja varmana satuttaa naista.
Usein väitetään, että alkoholistin vaimo ei jätä alkoholistia, koska naisen hoiva vaisto on niin suuri, että nainen haluaa hoivata ja huolehtia alkoholistista.
Eipä ole uglyä atm ätmiä kohtaan samanlaista hoiva viettiä yhdelläkään naisella, vaikka hoivaa ja rakkautta kovasti ugly atm ätmi kaipaisi.
Onko siis meillä uglyillä atm ätmeillä ainoa toivo saada nainen, suunnata katseemme aasialaisiin naisiin, asettua ehdolle ja antaa heidän tehdä valinta.
En ole vielä kokeillut, mutta harkita voisi. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka kymmenittäin aasialaisian naisia olisi kiinnostunut suomalaisesta naisten hyljeksimästä uglystä atm ätmi miehestä.
Aasiassahan riittää populaa ja siellä on satoja tuhansia naisia, joista varmaan löytyy naisia, jotka ovat toivo uglyille atm ätmi miehille.
Ei se mitään haittaa, vaikka nainen on aasialainen, tärkeintähän on nainen ja minä ainakin mielelläni ottaisin aasialaisen naisen, ehdottomasti.
Suomi kurpat on tietenkin siitä kateellisia ja haluaisivat uglyn atm ätmin ansaitsevan olevan yksin koko elämänsä ajan, kun suomi kurpalle en kelpaa.En siedä alkoholisteja enkä kaipaa yhdenkään miehen kunnioitusta.
- tyhmä.horo
sinkkunainenn kirjoitti:
En siedä alkoholisteja enkä kaipaa yhdenkään miehen kunnioitusta.
No nyrkkiä saat sitten jännämieheltä, jolta kaipaat seksiä!
- lökflögjkl
Tuttu juttu. Tota sattuu päivittäin yleisissä kulkuneuvoissa. Pystyn matkustaa junassakin melko vapaasti siinä kuuden istuttavassa kohdassa yksin kun kukaan varsinkaan naiset ei istu koko penkki ryhmälle missä istun vaan menevät nopeasti ohi.
Toinen ehkä itseäni loukkaavampi asia on kävellä naisen perässä ehkä pitkiäkin matkoja ja joutua naisen syyttävien katseiden sekä vihan kohteeksi.
Jos nainen jää bussissa tai junassa ensimmäisenä ulos ja minä seuraan heti perässä ja meillä on sama kävely suunta asutuksille päin sitä samaa ainutta 1-2 km tietä pitkin, niin ihan varmasti nainen kääntyy vähintään puolessa välissä kävelymatkaa katsomaan vihoissaan/ peloissaan taakseen että kuka hullu pervo häntä oikein seuraa. Lenkkipolulla joka kiertää kehää toistuu usein tämä sama juttu jopa korostuneemmin.
Ikävää mutta totta. :S - fuck.this.shit
Oma kokemus on lähinnä se että kun käyn treffeillä niin naisilla ei ole koskaan kemiaa tai kipinöitä kanssani. Kaveriksi kyllä kelpaisin.
Jos olisin 190cm akateeminen miesmalli niin arvelen että sitä kemiaa ja kipinää yhtäkkiä löytyykin.- kokemuss
Ei miehilläkään löydy kemiaa tavisnaisten kanssa.
- fuck.this.shit
Ehkä pahinta tässä rumuudessa on se että ei saa koskaan kokea niitä katseita mitä hyvännäköinen mies saa. Naiset ei koskaan katso kasvojani ihaillen tai hymyillen vaan katseet on lähinnä sellaisia totisia, ihmetteleviä tai jopa pettyneitä esim treffitilanteessa.
- YksinäinenUglyMan
Testasin asiaa erään kerran, kun kylmällä ilmalla lähdin pyöräilemään.
Laitoin mustan huivin kasvoille, että vain silmät näkyivät.
Jo vain vastaan tulevat naiset loivat pitkiä katseita suoraan silmiini.
Eräs naisjoukko jopa vislasivat, kun näkivät minut toisella puolella katua ja heiluttivat käsiään.
Jos olisin ollut ilman mustaa huivia kasvot näkyvissä, niin naisten päät olsiivat kääntyneet sivulle kohdallani.
Onko mustalla huivlla kasvot peittävä mies naisten mielestä kovis, pelimies, jännämies ja salaperäinen, kun näkyy vain silmät ja nainen voi mielikuvissaan ajatella miehen olevan hänen unelmiensa mies, kun kasvot eivät näy, siis elääkö nainen mielikuviensa perusteella. - Naisasialooser11
Sinulla täytyy olla hyvä silmäalue. Silmäalue on erittäin tärkeä osa miehen ulkonäköä, huono silmäalue voi pilata muuten komeatkin kasvot
- YksinäinenUglyMan
Helliä halauksia ei kukaan nainen halua antaa uglylle miehelle. Tuo on tuttua, että jos on matka samaan suuntaan ja sattuu nainen kävelemään edessä, niin nousee aina sellainen tunne, että edellä kulkeva nainen leimaa uglyn miehen raiskaajaksi, kun tämä sattumalta on menossa samaan suuntaan.
Yleensä vaihdan toiselle puolelle katua, etten herätä epäilyjä, että olisin raiskaaja.
Miten edes voisin olla raiskaaja, kun naisen koskettaminenkin on minulle täysin ylivoimainen tehtävä.
Olen ollut niin kauan syrjitty naisten suunnalta, että menisin paniikkiin, jos joutuisin naisen kanssa samaan huoneeseen ja nainen olisi pelkissä alusvaatteissa, puhumattakaan, että nainen riisuisi itsensä alasti.
Varmaan pakenisin huoneesta, mutta tuollaiseen tilanteeseen ei ugly mies koskaan joudu.
Olen ollut pari kertaa kutsuttuna häihin. Häät eivät ole uglylle miehelle mitään mukavia tapahtumia, koska näkee hääparin onnen, mutta tietää, ettei koskaan onni kohtaa itseä.
Sen olen vaan huomannut, että kun yleensä morsianta halataan, niin koskaan minua ei morsian ole halunut halata, vaan ojentaa pelkästään käden, että voin tervehtiä.
Morsian varmaan kuvittelee, että rumuus on tarttuvaa ja ruman miehen halaaminen tuo mukanaan epäonnea.
Edellä oelvaa kyllä halaa, minun jälkeeni tulevaa ja kaikkia muitakin, mutta vain minulle ojentaa käden tervehtimistä varten.
Muutenkin häissä ugly mies joutuu kokemaan, että hän on kuin hyljätty.
Ei kukaan tule juttelemaan uglyn miehen kanssa, vaan kaikki viilettävät ohi ja juttelevat vaan toisilleen.
Onneksi ei ole häissä tarvinut olla kovin usein ja koskaan ei tule sitäö tilannetta, että olsi omat häät. Minulle tulisi ainakin vaivautunut olo, että olen väärässä paikassa, jos olisi omat häät, niin miettisi vaan sitä, kun sukulaiset pähkäilisivät mielessään, että onpa siinä ruman näköinen sulhanen, minkä maailmanlopun virheen tuo nainen onkaan tehnyt, kun on tuollainen jäteläjän elämäänsä valinut, eikö tuo jäteläjä edes osaa hävetä rumuuttaan.
Näin se vaan on uglyn miehen omanarvon tunto sen kun alenee. - Kukatietääsen
Johtuuko tuo itsestäsi että kukan ei istu viereesi, jos olet kuin Peura ajovaloissa.Jos näytät säikähtäneeltä tai pelokkaalta.
- ugly-ätni
Ätmit haisee. Siksi ätmien viereen ei istuta.
- Setuijako
Minulla on ugly ätmi kaverina. Ei meistä koskaan paris voi tulla, kun elämänkatsomus ja toiveet parisuhteesta ei natsaa.
Ätmi on ollut ihastunut minuun jo pari vuotta. Välillä se nousee pintaan ja häiritsee kaveruutta, otan silloin etäisyyttä.
Tutustuin häneen, kun hän ei ollut vielä ihastunut minuun. Nyt jos pitäisi tutustua ja tietäisin ihastumisesta, kieltäytyisin. Yllättävän hankalaa olla ihastuneen ätmin kaveri kun hän ei ymmärrä sanaa ei. Elättelee vaan toiveita.- efsdfsefsefefefef
Totta rumuushan voi vaikka tarttua, ja onhan se noloa koska jotkut katsovat että tuossa naisessa on jotain vikaa kun hengailee ruman ätmin kanssa.
- Mitäihmettäläskiluuseri
Siis wtf? Jos naisella on kaverina ruma ätmi, niin eikö se aikalailla tarkoita sitä, että silloin myös hengataan yhdessä? Vai onko teidän ätmien sosiaaliset taidot oikeasti niin paskoja, ettette edes tiedä, millainen on normaali kaverisuhde?
- sdfwefsdfwefsdf
No eivät ne naiset mene komeankaan miehen pöytään istumaan jos on muualla tyhjä pöytä minne mennä, sitten seuraavaksi tod.näk. menisivät jonkun toisen naisen pöytään.
- ätmi165
Kyllä baaressa on monta kertaa tapahtunut ettei naiset istu samaan pöytään kun kaverin kanssa ollaan oltu baarissa. Naiset kyllä vie tuolit meidän pöydästä muihin pöytiin. Naiset on jopa niin röyhkeitä että käskevät poistumaan pöydästä jotta pääsevät itse siihen mutta en ole poistunut.
- edfwefdfsdfwef
No kuinkas monta kertaa on näkynyt että tungeksivat komean pöytään? Ja miksei niitä tuoleja voi siirtää jollei niitä kukaan käytä?
Näetty ja koettu lukemattomia kertoja. Ei se niin haittaa ettei kukaan kiinnostu mitenkään syvällisemmin tutustumaan, mutta ulkonäkö rajoittaa tosiaan normaalia elämää. Naisten suhtautuminen komeaan mieheen tai keskitason mieheen verrattuna rumaan on kuin päivällä ja yöllä. Kyse on suomalaisten naisten normaalien käytöstapojen puutteesta. Miehen ulkonäkö on ilmeisesti heille hyvä peruste suhtautua joihinkin miehiin täysin epäasiallisesti.
En jaksa uskoa, että ulkonäöllä sen suurempaa merkitystä. Aika rumia me kaikki miehet olemme.
Sen sijaan se, mikä voi vaikuttaa, on perusilme ja kehonkieli. Jos olemus esimerkiksi huokuu vihaa, niin reaktiot voivat olla hyvinkin tylyjä."En jaksa uskoa, että ulkonäöllä sen suurempaa merkitystä. Aika rumia me kaikki miehet olemme."
Haista jo paska. Olet itse palstalla kertonut olevasi hyvän näkönen mies ja olet saanut naisilta kehuja ulkonäöstäsi. Olet saanut itsellesi naisen olemalla täysin passiivinen.
Vaikea tietysti sinunkaan on myöntää saaneesi jotain tekemättä mitään, ulkonäöllä.- hienoahienoa
Siinä taas yksi säälittävä valkoritari puhumassa paskaa. Tulkitsen: "perusilme ja kehonkieli" = Ulkonäkö, jolle ei itse voi mitään. "olemus esimerkiksi huokuu vihaa" = Jos ei osaa näyttää psykopaattimaisen charmikkaalta mieheltä, jolle itse ei voi mitään. Valehetelevat valkoritarit pois palstalta...
- hiuksenhienoa
hienoahienoa kirjoitti:
Siinä taas yksi säälittävä valkoritari puhumassa paskaa. Tulkitsen: "perusilme ja kehonkieli" = Ulkonäkö, jolle ei itse voi mitään. "olemus esimerkiksi huokuu vihaa" = Jos ei osaa näyttää psykopaattimaisen charmikkaalta mieheltä, jolle itse ei voi mitään. Valehetelevat valkoritarit pois palstalta...
Taas yksi säälittävä herjauskommentti, kun mielipide ei miellytä. Opetelkaa keskustelemaan asiallisesti, vaikka ette olisi samaa mieltä. Ihmisillä on eri kokemukset ja käsitykset, ei se mitään valehtelua ole.
- Kalju_kiiltää
hiuksenhienoa kirjoitti:
Taas yksi säälittävä herjauskommentti, kun mielipide ei miellytä. Opetelkaa keskustelemaan asiallisesti, vaikka ette olisi samaa mieltä. Ihmisillä on eri kokemukset ja käsitykset, ei se mitään valehtelua ole.
Mutta kun ulkosiideri on neitsytsetä. Ja valehdellut ilmeisesti ulkonäöstäänkin, sillä on DarkFear-kalju! Alkaa ketä tahansa vituttaa lukea niitä sen valheita.
- hmmmmmmmmm
No mulla on ainakin vähän vastaavanlaisia kokemuksia kuin aloittajalla, joskin enimmäkseen yläasteajoilta - etenkin 7-8-luokkien ajoilta. Vaikka aikuisten maailmassa kaikki naiset osaavat käyttäytyä ehkä vähän/"vähän" vähemmän primitiivisesti, niin minun on pikemminkin vaikea uskoa sitä, ettei ihan vastaavanlaista ulkonäkösyrjintää (oli se sitten sanallista tai sanatonta) voisi kokea 30-vuotiaiden siinä missä 14-vuotiaidenkin naisten taholta. Ja mitä rumempi mies, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä ja useammin on riski joutua tuollaisen käytöksen kohteeksi.
Kalju_kiiltää kirjoitti:
Mutta kun ulkosiideri on neitsytsetä. Ja valehdellut ilmeisesti ulkonäöstäänkin, sillä on DarkFear-kalju! Alkaa ketä tahansa vituttaa lukea niitä sen valheita.
Sivumennen sanoen nämä sasikaljujutut kertovat siitä, että miehen ei-ihanteellinen ulkonäkö on suurempi pilkan aihe toisille miehille kuin naisille...
- ewsdsdffasas
Enemmän noissa asioissa on kyse siitä että suomessa halutaan oma tila ns. hajurako muihin, kun taas ulkomailla pääasiassa sitä ei saa vaikka haluaisi.
- gutvhkb
Mä olen niin ugly ätmi, että tuttavanaiset kuten työkaverit jne. vaihtaa kadun puolta tai katsoo tiukasti poispäin, kun tulevat yksin mua vastaan kaupungilla. Joskus aattelin, ettei ätmiys vaikuttais kaveruuteen, mutta ilmeisesti riittävä vastenmielisyys kuvottaa noita kaverinaisiakin noin paljon. Kukaan nainen ei koskaan vastaa, jos vaikka moikkaan jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000