https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/opettaja-lahetti-pois-luokasta-jotta-akne-ei-tarttuisi-muihin-sarin-pysayttava-kuvapari-paljastaa-kuinka-jatkuva-koulukiusaaminen-vei-elamanilon/6718436#gs.zPbRnFg
Koulukiusaaminen jättää arvet. Meitä tyttöjä kiusataan hieman eri tavoin kuin poikia. Se on enemmän henkistä kuin fyysistä. Kun katson kouluaikaisia kuvia, en ollut ruma, mutta olin alistuneen ja lannistetun näköinen, niin kuin silloin olinkin.
Kiusatut, Yrittäkää nähdä ympärillänne muita samankaltaisia. Minäkin löysin itselleni kumppanin jota kiusattiin koulussa. Nyt saamme voimaa toisistamme.
Kuin omasta elämästäni
10
81
Vastaukset
- Yksinäinen-ätmi
Tuollaiset tavis ruma naiset kiusaa ätmejä haukkumalla ätmejä rumaksi.
- ätmitonilkeitä
Olipa harvinaisen ilkeä kommentti. Olisit varmaan ollut tuon tytön kiusaaja, jos olisit ollut samalla luokalla ja olisi ollut mahdollisuus kiusaamiseen. Tuo tyttö tuskin ketään on kiusannut, kiltin ja pelokkaan näköinen tapaus. Nykyään jopa nätti.
- 8766877678698
ätmitonilkeitä kirjoitti:
Olipa harvinaisen ilkeä kommentti. Olisit varmaan ollut tuon tytön kiusaaja, jos olisit ollut samalla luokalla ja olisi ollut mahdollisuus kiusaamiseen. Tuo tyttö tuskin ketään on kiusannut, kiltin ja pelokkaan näköinen tapaus. Nykyään jopa nätti.
Joo, huomasin saman. Nätti nykyään.
.. Noi on Ikäviä juttuja.. Mut.. Sanoisin kuitenkin, että tässä Nykyisessä YhteisKunnassa Kiusatut Pojat ovat KeskiMääräisesti Kovemmilla ja kiusaaminen on Rankempaa/Kovempaa (fyysisesti, sekä henkisesti), kuin tytöillä.. ;P
.. Pojilla/Miehillä sillä on Suuremmat vaikutukset Myös Seurusteluun/Pariutumiseen jne.. Ja tää on ihan Fakta.. Jos muuta väittää, niin se on Vain Itsekkyyden ja/tai ItsePetoksen täyttämää Jargonia.. ;P
.. YksittäisTapaukset on tietenkin sitten erikseen.. ;PPaha karma. Tuon jutun naisen mies harrasti ammattikoulussa erittäin julmaa kiusaamista.
- ilkeätpojatkiinnosti
Yllätys :D
Mulla on esiteinityttö ja olen tosi järkyttynyt kun hän kertoo minulle miten hänen kaverit puhuu toisista tytöistä ja mitä hän saa itsekin kuulla.
Koin jonkinverran koulukiusaamista ja näin sitä itsekin. Mutta ei pojilla ollut tuollaista henkistä väkivaltaa kuin tytöillä.
En jaksanut katsoa linkkiä, mutta olen todennut tämän oman tytön kautta jo. Tiedän, että olen isänä aika ratkaisevassa roolissa oman tytön suhteen. Haluan, ettei hän katso itseään huonoksi ikinä. Onneksi olen hälle jotain sellaista mihin turvautua. Ja niin haluan sen aina olevan.- äläluulejosettiedä
Oikeasti kiusatut pojat ovat varmasti eri mieltä ;)
äläluulejosettiedä kirjoitti:
Oikeasti kiusatut pojat ovat varmasti eri mieltä ;)
No onko tää joku kumpi sukupuolikiusatumpaa-kisa?
Olin kiusattu itsekin tosin vähän, mutta varmasti ottaisin kerran viikossa turpaankin ennemmin kuin sitä mitä ei niin kiusattu tyttöni päivittäin.
Mutta tämä on mun mielipide...
Kiusaamiseen puututaan paremmin mutta myös vanhempien pitää olla tietoisia mitä koulussa tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1275251Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072022- 1381423
- 1061272
- 951252
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871111Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271049- 471042
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861