Kuin omasta elämästäni

olin-kiusattu

https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/opettaja-lahetti-pois-luokasta-jotta-akne-ei-tarttuisi-muihin-sarin-pysayttava-kuvapari-paljastaa-kuinka-jatkuva-koulukiusaaminen-vei-elamanilon/6718436#gs.zPbRnFg

Koulukiusaaminen jättää arvet. Meitä tyttöjä kiusataan hieman eri tavoin kuin poikia. Se on enemmän henkistä kuin fyysistä. Kun katson kouluaikaisia kuvia, en ollut ruma, mutta olin alistuneen ja lannistetun näköinen, niin kuin silloin olinkin.

Kiusatut, Yrittäkää nähdä ympärillänne muita samankaltaisia. Minäkin löysin itselleni kumppanin jota kiusattiin koulussa. Nyt saamme voimaa toisistamme.

10

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäinen-ätmi

Tuollaiset tavis ruma naiset kiusaa ätmejä haukkumalla ätmejä rumaksi.

• ätmitonilkeitä

Olipa harvinaisen ilkeä kommentti. Olisit varmaan ollut tuon tytön kiusaaja, jos olisit ollut samalla luokalla ja olisi ollut mahdollisuus kiusaamiseen. Tuo tyttö tuskin ketään on kiusannut, kiltin ja pelokkaan näköinen tapaus. Nykyään jopa nätti.

• 8766877678698
        ätmitonilkeitä kirjoitti:

Olipa harvinaisen ilkeä kommentti. Olisit varmaan ollut tuon tytön kiusaaja, jos olisit ollut samalla luokalla ja olisi ollut mahdollisuus kiusaamiseen. Tuo tyttö tuskin ketään on kiusannut, kiltin ja pelokkaan näköinen tapaus. Nykyään jopa nätti.

Joo, huomasin saman. Nätti nykyään.

• .. Noi on Ikäviä juttuja.. Mut.. Sanoisin kuitenkin, että tässä Nykyisessä YhteisKunnassa Kiusatut Pojat ovat KeskiMääräisesti Kovemmilla ja kiusaaminen on Rankempaa/Kovempaa (fyysisesti, sekä henkisesti), kuin tytöillä.. ;P

.. Pojilla/Miehillä sillä on Suuremmat vaikutukset Myös Seurusteluun/Pariutumiseen jne.. Ja tää on ihan Fakta.. Jos muuta väittää, niin se on Vain Itsekkyyden ja/tai ItsePetoksen täyttämää Jargonia.. ;P

.. YksittäisTapaukset on tietenkin sitten erikseen.. ;P

• Paha karma. Tuon jutun naisen mies harrasti ammattikoulussa erittäin julmaa kiusaamista.

• ilkeätpojatkiinnosti

Yllätys :D

• Mulla on esiteinityttö ja olen tosi järkyttynyt kun hän kertoo minulle miten hänen kaverit puhuu toisista tytöistä ja mitä hän saa itsekin kuulla.

Koin jonkinverran koulukiusaamista ja näin sitä itsekin. Mutta ei pojilla ollut tuollaista henkistä väkivaltaa kuin tytöillä.

En jaksanut katsoa linkkiä, mutta olen todennut tämän oman tytön kautta jo. Tiedän, että olen isänä aika ratkaisevassa roolissa oman tytön suhteen. Haluan, ettei hän katso itseään huonoksi ikinä. Onneksi olen hälle jotain sellaista mihin turvautua. Ja niin haluan sen aina olevan.

• äläluulejosettiedä

Oikeasti kiusatut pojat ovat varmasti eri mieltä ;)

• äläluulejosettiedä kirjoitti:

Oikeasti kiusatut pojat ovat varmasti eri mieltä ;)

No onko tää joku kumpi sukupuolikiusatumpaa-kisa?

Olin kiusattu itsekin tosin vähän, mutta varmasti ottaisin kerran viikossa turpaankin ennemmin kuin sitä mitä ei niin kiusattu tyttöni päivittäin.

Mutta tämä on mun mielipide...

• Kiusaamiseen puututaan paremmin mutta myös vanhempien pitää olla tietoisia mitä koulussa tapahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6034
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      146
      1669
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1458
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1230
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      40
      818
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      801
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      89
      769
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      729
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      218
      692
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      689
    Aihe