Teknodonna rusketusrajat

Teknodonna

16

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Mjoo

Paikat on kyllä aika paskana.

Vähän kuin läpsii palloa, niin on lähes vammainen.

(Hihitystä)

• Aijai. Lentopallo ja nainen. Enkä tarkoita wilson-merkkistä palloa, joka tuli tutuksi Tom Hanksin kaveri saarella, vaan tuota lajia, jossa joutuu ponkaisemaan korkealle torjuessaan hyökkäyksen, liikkumaan nopeasti ja tekemään kropalla sellaisia liikkeitä, että ne käyvät ilmeisen hyvin treenaamaan pakarat piukeiksi.

Milloin pakara on piukea? Eikö piukeus ole juuri oikea sana kuivailemaan sopivaa naisen istumalihaksistoa? Minusta on. Kuitenkaan siinä ei näe lihasta, vaan siinä piilee sama kauneus, kuin delffiinin piirteissä. Sulavuus ja symmetrinen linja.

Pakaroiden alle jää suoraan seisoessa viiva...poikittainen viiva. Kun katsoo passarin kenttäpelaajille näyttämien käsimerkkien sijaan viivaa, voi pienen hetken unelmoida, vetää syvää henkeä. Takatorjujat aloittavat. Kumartuvat eteenpäin...voi veljet! Haaaallleluja!Haalleluja! Jokainen avauslyönnin odotus on kuin sade rutikuivaan maahan. Se imetään ja nautitaan. Jos jostain, naislentopallo-ottelusta toivoo pitkää näytelmää kuin Via dolorosa.

Kaikki hyvä kuitenkin loppuu aikanaan. Niin myös lentopallo-ottelukin saa voittajan. Harvoin kai näissä päädytään tasapeleihin? Mutta kuten kaikissa huikaisevissa näytelmissä, elokuvissa ja vaikkapa vuodenvaihteen seutuun nähtävissä ilotulitenäytöksissä, illan kohokohta tulee! Voitontanssi!

Määrähän ei korvaa laatua, mutta mikä voi liikuttaa vannoutuneen peppumiehen lähes kyyneliin, kuin 10-20 kpl:een pakaraparin kieppuminen ringissä...ja ei tässä vielä kaikki, ( tuttu slogan tv-shopista muuten) ne liikkuvat ylös alas...mikä harmooninen hidastus valtaa mielen...tähän mieleyhtymään on hyvä rakentaa viikkoa. Hyvää aikaista maanantaita...

• EdesUnissa

Nylon Beat ? Eikös sen hitin tehny PMMP ? Vai tajusinko taas väärin.

• Donna on lentiksen jälkeisissä tunnelmissa. Silleen sitä käy kun ottaa kunnon turnajaisöverit.

Tai sitten testaa millaisissa tunnelmissa muut ovat.

• EdesUnissa
        elisakettu kirjoitti:

Donna on lentiksen jälkeisissä tunnelmissa. Silleen sitä käy kun ottaa kunnon turnajaisöverit.

Tai sitten testaa millaisissa tunnelmissa muut ovat.

Tunnelmani juuri huononi, kun tajusin mitä tässä on ja mitä minulla ei ole.
        1. Naisten rantalentis on mieliurheiluni ja mina katsoin jääkiekkoa.
        2. Teknodonna on pikkuhiprakassa.
        3. Teknolla pitää olla lämmin, jos katselee rusketusraitoja. Meillä lämpömittari meni nollan alapuolelle.

En muista milloinka viimeksi olisin ollut jollekulle kateellinen.

• EdesUnissa kirjoitti:

Tunnelmani juuri huononi, kun tajusin mitä tässä on ja mitä minulla ei ole.
        1. Naisten rantalentis on mieliurheiluni ja mina katsoin jääkiekkoa.
        2. Teknodonna on pikkuhiprakassa.
        3. Teknolla pitää olla lämmin, jos katselee rusketusraitoja. Meillä lämpömittari meni nollan alapuolelle.

En muista milloinka viimeksi olisin ollut jollekulle kateellinen.

Kai sinä nyt viimein tajuat, ettei Tekniksen tarkoitus suinkaan ole koskaan ilahduttaa ketään?

• EdesUnissa
        elisakettu kirjoitti:

Kai sinä nyt viimein tajuat, ettei Tekniksen tarkoitus suinkaan ole koskaan ilahduttaa ketään?

Silloinhan tuon nimimerkin takana voisi piillä nykyinen naisystäväni....

• EdesUnissa kirjoitti:

Silloinhan tuon nimimerkin takana voisi piillä nykyinen naisystäväni....

Ou. Mistä olet moisen pirttihirmun kaivanut? Tai siis, mikä diivailevassa naisessa kiehtoo miehiä?

• EdesUnissa
        elisakettu kirjoitti:

Ou. Mistä olet moisen pirttihirmun kaivanut? Tai siis, mikä diivailevassa naisessa kiehtoo miehiä?

Aluksi juuri se näyttävyys. Sitten ajan kuluessa siihen draamaan väsyy, sitten kyllästyy ja lopulta se alkaa ärsyttää. Mutta hulluimmissakin naisissa on paljon myös hyviä puolia. Ei kukaan ole pelkästään ärsyttävä tai suhde loppuu ekana vuotena.

• EdesUnissa kirjoitti:

Aluksi juuri se näyttävyys. Sitten ajan kuluessa siihen draamaan väsyy, sitten kyllästyy ja lopulta se alkaa ärsyttää. Mutta hulluimmissakin naisissa on paljon myös hyviä puolia. Ei kukaan ole pelkästään ärsyttävä tai suhde loppuu ekana vuotena.

Kerron sulle julkisen salaisuuden. Tekno on fiktio. Oikeasti jos sieltä monipuolisuudesta katsoo tarkkaan, löytää myös itsensä. Kiehtovaa minusta. Alastonta kipuaan rääkyvä sorrettu nainen on likipitäen lempikuvaelmani. Se saa tuntemaan syvää häpeää naiseudestani.

Olen joskus (salaa) tuntenut myötätuntoa diivailevien naisten miehiä kohtaan. Toisaalta en enää, kun tiedän, mistä on kyse. Koukkuuntumisesta. Hullaantumisesta. Jokin ominaisuus heissä aina on, joka aiheuttaa riippuvuutta.

Mietin omaa diivailuani tai sanotaan sitä ei-niin-toivottavaa ominaisuuksien kirjoa, joka on rasite. Mikä sitten saa toisen jaksamaan? Ehkä ne vastakkaiset ominaisuudet, jotka pilkahtavat juuri silloin, kun niitä vähiten osaa odottaa.

Muuten, meneekö paremmin? Muistan että mainitsit joskus että oli ongelmaa juomisen kanssa. Tekeekö se diivailusta pahempaa vai sietääkö sitä paremmin?

• EdesUnissa
        elisakettu kirjoitti:

Kerron sulle julkisen salaisuuden. Tekno on fiktio. Oikeasti jos sieltä monipuolisuudesta katsoo tarkkaan, löytää myös itsensä. Kiehtovaa minusta. Alastonta kipuaan rääkyvä sorrettu nainen on likipitäen lempikuvaelmani. Se saa tuntemaan syvää häpeää naiseudestani.

Olen joskus (salaa) tuntenut myötätuntoa diivailevien naisten miehiä kohtaan. Toisaalta en enää, kun tiedän, mistä on kyse. Koukkuuntumisesta. Hullaantumisesta. Jokin ominaisuus heissä aina on, joka aiheuttaa riippuvuutta.

Mietin omaa diivailuani tai sanotaan sitä ei-niin-toivottavaa ominaisuuksien kirjoa, joka on rasite. Mikä sitten saa toisen jaksamaan? Ehkä ne vastakkaiset ominaisuudet, jotka pilkahtavat juuri silloin, kun niitä vähiten osaa odottaa.

Muuten, meneekö paremmin? Muistan että mainitsit joskus että oli ongelmaa juomisen kanssa. Tekeekö se diivailusta pahempaa vai sietääkö sitä paremmin?

Alkoholi ei ole minun ongelmani, se kuuluu tuohon jatkuvaan varietee esitykseen ja erityisesti päärooliin. Esitys ei parane, mutta vauhti kiihtyy ja juoni saa uusia yllättäviä käänteitä.
        Olen muuten voimakkaasti eri mieltä noiden diiva-naisten ja heidän miestensä rooleista. Heitä säälitään, koska miehet eivät usko heidän pärjäävän yksinään tässä maailmassa. Se koukkuuntuminen on ainakin osaksi vain sääliä, mutta nainen saattaa tulkita sen tunneriippuvuudeksi. Me miehet olemme paljon armollisempia kuin kenties yleisesti ajatellaan.

Minä en ole kovin kiinnostunut Teknon ihmiskuvauksista. Uskon tuntevani ihmisluonteen monipuolisuuden riittävän hyvin. Minua teksteissä kiehtoo ympäristön kuvaukset. Hän on kuvaillut useita sellaisia paikkoja joissa olen ollut, mutta jotka olin jo unohtanut. Teksti vie minut useasti omiin muistoihini, noihin paikkoihin ja ihmisiin joiden kanssa siellä olin.

• EdesUnissa kirjoitti:

Alkoholi ei ole minun ongelmani, se kuuluu tuohon jatkuvaan varietee esitykseen ja erityisesti päärooliin. Esitys ei parane, mutta vauhti kiihtyy ja juoni saa uusia yllättäviä käänteitä.
        Olen muuten voimakkaasti eri mieltä noiden diiva-naisten ja heidän miestensä rooleista. Heitä säälitään, koska miehet eivät usko heidän pärjäävän yksinään tässä maailmassa. Se koukkuuntuminen on ainakin osaksi vain sääliä, mutta nainen saattaa tulkita sen tunneriippuvuudeksi. Me miehet olemme paljon armollisempia kuin kenties yleisesti ajatellaan.

Minä en ole kovin kiinnostunut Teknon ihmiskuvauksista. Uskon tuntevani ihmisluonteen monipuolisuuden riittävän hyvin. Minua teksteissä kiehtoo ympäristön kuvaukset. Hän on kuvaillut useita sellaisia paikkoja joissa olen ollut, mutta jotka olin jo unohtanut. Teksti vie minut useasti omiin muistoihini, noihin paikkoihin ja ihmisiin joiden kanssa siellä olin.

Olisi kamalaa ajatella, että joku pysyisi suhteessa säälistä. Jos tälläinen sammakko lentäisi kumppanini suusta, ampuisin hänet varmaan pelkästä turhautumisesta.

Ei vaiskaan. Mutta oletan että kohdallani asia ei ihan nyt näin ole. Eitoivottu käytökseni kuitenkin johtuu pitkällisestä uupumisesta, joka on tiedostettu mutta vielä liian kipeä asia täysin kosketeltavaksi. Eikä minusta ole kunnon diivaksi. Valitettavaa siltä osin, koska se voisi tuoda tiettyjä suojaetuja haasteellisissa tilanteissa.

Tekno kolahtaa eri ihmisille eri tavoin. En ole ajatellut, että hänen tekstien kautta pystyisi myös muistelemaan. Itselleni ne ovat jonkinlainen väylä, ts seuraus jonnekin aiemman näkemättömään.

• Teknodonna

Mjoo

Siis kukaan ei ole seppä syntyessään.

Parhaimmat takovat ajan myötä itsensä.

(Hihitystä)

• Teknodonna

Itse kyllästyin etsimään syitä olemassaolooni jo hyvin varhaisessa kehitysvaiheessa. Olla ei sanana juuri tuntunut miltään.

Oli oltava enemmän ollessaan vähemmän.

(Hirn)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Itse kyllästyin etsimään syitä olemassaolooni jo hyvin varhaisessa kehitysvaiheessa. Olla ei sanana juuri tuntunut miltään.

Oli oltava enemmän ollessaan vähemmän.

(Hirn)

Kun ja jos ajattelee suunnatonta ja lähes mittaamatonta itseriittoisuuttani, niin riittää että ostaa aurinkolasit.

(Reps)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Kun ja jos ajattelee suunnatonta ja lähes mittaamatonta itseriittoisuuttani, niin riittää että ostaa aurinkolasit.

(Reps)

Itse juuri istuin omieni päälle.

(Hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      465
      2959
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2716
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      1734
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1304
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1245
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1081
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      998
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      995
    Aihe