Kevään 2018 laihduttajia mukaan tänne!

kevään18laihduttajat

Heippa hei! :)

Mulla olis aikomus laihduttaa tässä tulevan kevään aikana vielä joitakin kiloja pois.
Olen elämäntaparemppailla nyt enemmän tai vähemmän 1v4kk ajan ja sinä aikana olen saanut elämäntapoja huimasti parannettua ja kiloja on lähtenyt n. 24. Aloituspainoni oli 103kg/167 cm ja nyt tällä hetkellä n 79,5kg. Painoni ei ole noussut tänä aikana yhtään vaan kokoajan ollaan menty alaspäin painossa tai pysytty samassa. :) Hyvä niin.
Mä harrastan kävelyä / juoksua tmv n. 2-5 kertaa viikossa ja teen lisäksi lihaskuntotreeniä ihan kotona lenkkien jälkeen esim. hyppynaruhyppyjä, käsipainoilla tekemistä, vatsalihaksia. Ja lenkit on yleensä n. 5-10 km pitkiä.
Ei mulla mitään tiettyä painoa oo mihkä haluaisin mutta jos kesään mennes sais 5 kg pois niin voisin alkaa olla jo todella tyytyväinen mittoihini. Ei se laihduttaminen vaa oo nii helppoa enää kun silloin kuin aloitin. Pyrin syömään alle 2000 kcal, joskaan en aina onnistu siinä. Varmaan joku 1700-1800 kcal olis hyvä ja sit jos liikunnalla sais vielä 200-300 kcal pois.

Olisko täällä kiinostuneita muita jotka lähtis mukaan? ja kävis kirjoittelemas tänne aina etenemistä! :)
Kirjotelkaa millasia tavotteita teillä painon suhteen ja missä ajassa, minkä kokoisia ym nyt olette jne.. :)

10

1468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevään18laihduttajat

      Hei löytyykö ketään innokkaita laihduttajia/elämäntapa remppaajia mukaan? :)

      Mulla pientä edistystä painonsuhteen
      eli mitat tänään 167cm & 78,8 kg.

      -Aloittaja

    • Syö-Liiku

      Minäkin olen ajatellut pudottaa joitakin kg:s nyt valoisan ajan alettua.
      Pääsee raikkaaseen ilmaan tuulettumaan. HITtailemaan parin viikon kuluttua - jään poistuessa. Minulla on sama n.1800 kcal n. 2-3h liikuntaa päivä ja se tuo nopeimman tuloksen.
      Pääasia, että voi hyvin koko ajan! Ravintorikasta ruokaa tietenkin, eikä nopeaa kolhydraattia!
      Proteiinia, rasvaa ja vihanneksia pääasiassa. Katselen Juuri Paleota, LCHF, GI, ISO:n eroja.
      Aluksi ajattelin tiukempaa proteiini rasva vihannes ilman hedelmää.
      Hedelmissä ei ole muuta nykyisin kuin vettä, kuorta ja paljon sokeria.
      Sitruuna, lime vain siitä ryhmästä.
      168cm & 65kg - ethän pahastu? Voin parhaiten 55-56kg:na ja siihen pyrin. Liian laihaksi!

    • 65kg

      Moi :) mulla tällähetkellä mitat 163.5cm ja 73kg. Tavoitteena olisi kesäkuuhun mennessä se 65kg. Olisko sulla jotain vinkkejä? Käyn tällähetkellä 2-3x/vko salilla.

      • Syö-Liiku

        Itse en uskaltaisi lähteä nopeaan laihdutukseen, alle 1000kcal/pvä.
        Paino laskee aluksi nopeasti, kun neste häviää, mutta tulee heti takaisin,
        kun lisää kcal ja keho on niin aliravittu, että syö kohtuuttomasti jälkeenppäin.
        Lihakset ovat kutistuneet ja rasva jäänyt, aineenvaihdunta hidastunut.
        Olen nyt nähnyt useammassa dieetissä n. 30% proteiinia, rasvaa, hiilihydraatteja.
        Hiilihydraatit vihanneksista, jotka kasvavat maan päällä.
        Vihreitä salaatteja, kaalisortteja, jne. Oliiviöljyä, rypsiöljyä.
        Peruna, leipä, pasta, riisi voi jättää kunnes on saavuttanut haluamansa mitat.
        Minulla aamukävelyt 30min-60min auttavat parempaan ravintoon.
        Ei voi syödä keksiä, jäätelöä, suklaata, karkkeja enää.
        Tuo salilla käyntisi on hienoa! ja riittävästi! Ei joka päivä, sillä se kuluttaa lihaksia.
        Aineenvaihduntasi saa vauhtia ja kehosi uusiutuu nopeasti.
        Jatka ihmeessä omalla tavallasi ja googlaa olosuhteisiisi sopivia ohjeita.
        Nämä olivat, mitkä toimivat minulla!


    • ItkeväMies

      Minä ilmoittaudun mukaan!

      Eli laihdutan omaan tyyliini. Liittymishetkeni alkanut virallisesti klo 13.39 jolloin aterian syötyäni pääsin puntariin ja lukemissa 105,0kg aloitan, tyylikäs tasalukema. Kellä vaan varaa on tai varakas mami niin suosittelen ostamaan tarjouksesta ison lohen!

      Ostin lähes 3kg lohen, maustoin, lämmitin uunissa ja söin sen alle 2vrk:ssa.Luulisi että lihosin kovasti? Vaan paino pysyi aikalailla samassa mulla heiluu kuin no heiluu lukemissa 104 - 107kg välissä.

      Ajokorttiin otetaan keväällä naamasta kuva ja jos kuva otetaan nyt niin saan loppuiän katsoo ja näyttää ihranaamakuvaa.Tarkoitus on laihtua 80kilon tuntumaan valokuvaa varten mutta 10 kiloakin olisi vähemmän ihraa naamakuvaan.

      Muuten mulla ei ole oikeastaan syytä laihtua paitsi tietty pimpelipom ja kevyempi yleisfiilis.Ilmoittelen vaikka kolmen viikon välein maanantaisin missä mennään. Toi lohi, ai että, älyttömän hyvää eikä nälkä ollut sen kanssa. Oma toive 3 viikon päähän on 10kg laihduttu mutta 9 kiloakin olisi ihan jees.

      • ItkeväMies

        Kolmessa viikossa laihduin 3,4kg. En voi sano olevani tyytyväinen 2/5. Suunta on oikea. Jatkan eteenpäin keväässä keveessä laihdutuksessa.

        Ilmoittautuminen seuraavan kerran jonain kauniina ja lämpimänä päivänä toukokuussa kun eihän tässä melkein kuukaudessa ole isompaa uutista kuin 3,4kg. Toivon mukaan 2 kuukauden päästä mulla on uutisena isompi laihdutuskala.

        Äsken painoin 101,6 kg. Hyvä kun ilmoittauduin mukaan koska tämä tuleva raporttilupaus muistutti että mä laihdutan.Monia mielitekoja jäi tekemättä ja valitsin vähäkalorisen tai kalorittoman vaihtoehdon.Omenat ja melonit on jees.


    • paisunut

      Moikka.

      Mulla on nyt 8. päivä menossa. Massaa on tullut viime vuosina niin paljon, etten uskalla käydä vaa'alla. 95 kg voisi olla. Pituutta 174.

      Kalorimäärät pyörii vaihtelevasti 1200-1500. Lähinnä lihaa, kanaa, kalaa, vihanneksia ja maitotuotteita tulee syötyä. Hedelmiä ajoittain ja tuorepuuroa.

      Tällä hetkellä erittäin kova hiilarihimo. Leipää tekisi mieli tai yleisesti mässätä jotakin.

    • veijo0309863

      ja sitten se totuus:

      Liikunnalla ilman elämäntavan muutosta ravinnonkohdalla on täysin mitätön vaikutus laihdutuksessa.

      Surkeaa ruokavaliota (vähäkalorinen, virallinen jne.) et voi juosta karkuun.

    • tyttebra

      Heips. Mulla nyt kohta viikko takana dieettiä. Olen syönyt kevyesti 5 kertaa päivässä, eli aamupala, lounas, välipala, iltapäiväruoka ja iltapala. Ei karkkia. Housut tuntuu jo vähemmän kireiltä. Ajattelin sunnuntaina punnita.

      Ikää 17 ja lähtöpaino 97.

      • Plösö

        Heips,oliko painoa lähtenyt? Ite oon kanssa samanlaisesta syönyt ja puolitoista kiloo oli viikossa lähtenyt. Toisella viikolla ei niinkään mutta ruokailu olikin mitä oli..
        :-)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe