Lihonko jos syön yhden sipsipussin ja jos en syö mitään muuta sinä päivänä? Ei ainakaan kerry enempää kaloreita mitä vartaloni ehtii kuluttaa päivässä (eli about 3000 kaloria)
Sipsipussi tyhjäksi päivässä
9
1771
Vastaukset
- AimoLataus
Kaloriteoria on humpuukia sanoo asiantuntija tällä palstalla, joten vedä kaksi tai kolme pussia päivässä huoletta. Rasvaahan noissa on aimo lataus.
- veijo6363
AimoLataus
Kiitos kun paljastat sen että et ymmärrä mitään.
Aloittajalle
lopeta turha pelleily.- AimoLataus
veijo3182781732812
Minä en sinulle ala paljastelemaan mitään, vaikka saatat niin toivoakin.
Jos et itse ymmärrä sitä mitä olet toitottanut, kannattaa lopettaa turha pelleily.
- hpv27
Perunalastuissa on Finelin mukaan 521 kcal/100 g. 300 g pussi sisältää sitten noin 1600 kcal eli aika paljon energiaa mutta ihmisen keskikulutus on tuollaiset 2250 kcal niin tuolla energiamäärällä kyllä laihtuu. Perunalastujen energiasta tulee 56% rasvasta.
Suojaravinteita tuossa on vain vähän. - juuhhhh
Minulla menee joskus iso sipsipussi yksinäni kahden mainoskatkon välillä. En ole ylpeä tästä.
- syyllisyyttä---
Meidän on tunnettava kollektiivisesti syyllisyyttä kotimaisen sipsituotannon tukemisesta
- askeetti
Olemme niin erilaisia. Itse 60 v ja en ole syönyt edes pussillista sipsejä koko elämäni aikana. Ehken puoli pussillista yhteensä kosteissa illanvietoissa. Ei ole minun safkaani moinen höttö. Syökööt muut kulinaristit sipsinsä.
Tuskin sä nyt yhdessä päivässä kauheesti lihot. Ratkaisu onkin siinä et et syö sitä sipsipussia joka päivä.
- JotainTolkkua
Älä sitä pussia syö.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2776114Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643138- 2002961
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232322- 731797
- 1461572
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1911513Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1621468Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343