Super-atm = Naisasialuuseri ???
Uusin väite palstalle??
52
265
Vastaukset
Ei ole.
Erottaa erittäin hyvin toisistaan.Toinen ei ole älykkö se näkyy ja toinen on lähellä sitä tai on sitä.sitten sen jatkuva sääntöjen tiukka kuri ei anna myöten.
- Totuus-
valtakunta kirjoitti:
Toinen ei ole älykkö se näkyy ja toinen on lähellä sitä tai on sitä.sitten sen jatkuva sääntöjen tiukka kuri ei anna myöten.
Paraskin todistaja. Tuskin itsekään olet pelkkä idiootti nymfomaani.
- atm32222
Totuus- kirjoitti:
Paraskin todistaja. Tuskin itsekään olet pelkkä idiootti nymfomaani.
Idiootti? En ole koskaan törmännyt missään niin tyhmään ihmiseen, mitä itse olet.
atm32222 kirjoitti:
Idiootti? En ole koskaan törmännyt missään niin tyhmään ihmiseen, mitä itse olet.
Hei kiva kiitos sinulle.💕
- ytytuytuuytuytu
valtakunta kirjoitti:
Hei kiva kiitos sinulle.💕
Sä olet AINA ystävällinen kaikille!
- hirveeprovooja
Naisluuseri on oikeasti nainen. Tulee välillä selviä juttuja mistä huomaa.
- komppaan
esim. korostunut kiinnostus vanhempiin miehiin ja nuorten miesten dissaus.
- apvastaa
Huomasin vaa yhessä, kun molemmat oli samaa asiaa kommentoinut samalla tavalla, ja saman tyylisesti.
- hirveeprovooja
komppaan kirjoitti:
esim. korostunut kiinnostus vanhempiin miehiin ja nuorten miesten dissaus.
Erehtyy joskun käyttämään esim. sanoja joita nainen yleensä käyttää. Miesten käyttäminä tosi harvinaisia.
- myötähäpeää
apvastaa kirjoitti:
Huomasin vaa yhessä, kun molemmat oli samaa asiaa kommentoinut samalla tavalla, ja saman tyylisesti.
Noloa. Jokainenhan tietää, että harmis on super-atm. (nikkisekoilu aikoinaan) Kantsis varmaan sitä seksiäkin harrastaa välillä, jos tuollaiseksi menee. Toisaalla myös vähän liian innokas utelu mylmyrin ja kaapin suhteesta. Se on, kun omassa elämässä ei tapahdu mitään.
- noeitod
myötähäpeää kirjoitti:
Noloa. Jokainenhan tietää, että harmis on super-atm. (nikkisekoilu aikoinaan) Kantsis varmaan sitä seksiäkin harrastaa välillä, jos tuollaiseksi menee. Toisaalla myös vähän liian innokas utelu mylmyrin ja kaapin suhteesta. Se on, kun omassa elämässä ei tapahdu mitään.
"Jokainenhan tietää, että harmis on super-atm. "
Ei todellakaan ole. Ihan eri kirjoitustyyli ja yhtäaikaisia kommenttejakin. - myötähäpeää
noeitod kirjoitti:
"Jokainenhan tietää, että harmis on super-atm. "
Ei todellakaan ole. Ihan eri kirjoitustyyli ja yhtäaikaisia kommenttejakin.Harmis kirjoitti joskus super-atm -kommentin vahingossa kirjautumatta ulos harmis -nikistä. Moni näki.
- NäinKylläMinäkin
myötähäpeää kirjoitti:
Harmis kirjoitti joskus super-atm -kommentin vahingossa kirjautumatta ulos harmis -nikistä. Moni näki.
Vastasi ketjussa super-atm:lle kirjoitettuun vastaukseen, ja normi super:atm vuodatuksella, mutta harmiksen nikillä. Jouduin tarkastamaan, luinko nikin oikein, kyllä.
hirveeprovooja kirjoitti:
Erehtyy joskun käyttämään esim. sanoja joita nainen yleensä käyttää. Miesten käyttäminä tosi harvinaisia.
Miksi nainen muodostaisi pakkomielteen siitä, että jotkut miehet eivät saa naisia?
- avohoitoo
outsider1 kirjoitti:
Miksi nainen muodostaisi pakkomielteen siitä, että jotkut miehet eivät saa naisia?
Ehkä seksuaalinen suuntautuminen ei ole hetero, ja pitää ikäisiään naisia vastenmielisinä. Vihaa nuoria ja heikkoja miehiä niin paljon, että haluaa niiden kuolevan.
Itse uskon, että nal on vaan häiriintynyt psykopaatti Rausjärveltä. Noita on paljon lukkojen ulkopuolella nykyään. avohoitoo kirjoitti:
Ehkä seksuaalinen suuntautuminen ei ole hetero, ja pitää ikäisiään naisia vastenmielisinä. Vihaa nuoria ja heikkoja miehiä niin paljon, että haluaa niiden kuolevan.
Itse uskon, että nal on vaan häiriintynyt psykopaatti Rausjärveltä. Noita on paljon lukkojen ulkopuolella nykyään.Tuon tason pakkomielteen seksiä saamattomia miehiä kohtaan on pakko olla omakohtaista. Psykopaatit hakevat jännitystä eikä sitä tarjoa loputon jankutus netissä. Pikemminkin kyseessä on vain yksinäinen ja syrjäytynyt henkilö. Nämä profiloinnit perustuvat moneen nähtyyn poliisisarjaan.
- hgkhgh
NäinKylläMinäkin kirjoitti:
Vastasi ketjussa super-atm:lle kirjoitettuun vastaukseen, ja normi super:atm vuodatuksella, mutta harmiksen nikillä. Jouduin tarkastamaan, luinko nikin oikein, kyllä.
Ei todista mitään, moni vastailee toistenkin kommentteihin, ja monella on sama ilkeä tyyli. Eihän ätmikuoroa erota toisistaan. Ja toisaalta, mitä väliä kuka on kuka.
- 88768768768789867
hgkhgh kirjoitti:
Ei todista mitään, moni vastailee toistenkin kommentteihin, ja monella on sama ilkeä tyyli. Eihän ätmikuoroa erota toisistaan. Ja toisaalta, mitä väliä kuka on kuka.
Et ymmärtänyt lukemaasi.
Atm32 ja harmis tuottavat suurimman osan palstan sisällöstä. Harmi sinäänsä, (ja itsekästä) että muutama ihminen karkottaa kaikki pois. NäinKylläMinäkin kirjoitti:
Heh, joskus olen toisaan saattanut cvastata super-atm:n puolesta jonkun hönön v..uluun jos super-atm itse ei ole ollut paikalla, jos joku hönö siitä vetää johtopäätöksen että ollaan sama henkilö niin pitäköön käsityksensä, turha kai sitä on yrittää kiistää kun ei se usko kuitenkaan. Niin ja sitten tähän uhteen ketjuu tuolle yhdelle hönölle sanoisin että olen usein pyytänyt teitä fiksumpia tekemään avauksia ja synnyttämään keskustelua, minustakin olisi mukavaa kun ei itse aina tarvitsisi. Kuitenkin näyttää olevan niin että jos täällä itse pitää matalaa profiilia menee tämä hirveän hiljaiseksi, ilmeisesti eräiden mielikuvitus ei tiitä paljon muuhun kuin puskista huuteluun ja arvostelemaan toisten tekemisiä, oma aloitekyky on nolla.
- avohoitoo
avohoitoo kirjoitti:
Itse uskon, että nal on vaan häiriintynyt psykopaatti Rausjärveltä. Noita on paljon lukkojen ulkopuolella nykyään.-Rautjärveltä.-
- äääääääoooooooo
Harmaaritari kirjoitti:
Heh, joskus olen toisaan saattanut cvastata super-atm:n puolesta jonkun hönön v..uluun jos super-atm itse ei ole ollut paikalla, jos joku hönö siitä vetää johtopäätöksen että ollaan sama henkilö niin pitäköön käsityksensä, turha kai sitä on yrittää kiistää kun ei se usko kuitenkaan. Niin ja sitten tähän uhteen ketjuu tuolle yhdelle hönölle sanoisin että olen usein pyytänyt teitä fiksumpia tekemään avauksia ja synnyttämään keskustelua, minustakin olisi mukavaa kun ei itse aina tarvitsisi. Kuitenkin näyttää olevan niin että jos täällä itse pitää matalaa profiilia menee tämä hirveän hiljaiseksi, ilmeisesti eräiden mielikuvitus ei tiitä paljon muuhun kuin puskista huuteluun ja arvostelemaan toisten tekemisiä, oma aloitekyky on nolla.
Älä valehtele.
Kirjoitit super -juttuja vahingossa harmiksen nikillä.
Ei se selittelemällä ja valehtelemalla muuksi muutu.
Ei ole myöskään avauksista kyse vaan siitä, mikä aiheuttaa loppupeleissä vihan naisia kohtaan. Olet todella itsekäs, koska karkoitat kaikki naiset palstalta vaan sen takia, ettet itse saa rumana miehenä ketään. Tämä on edellenkin Sinkut -palsta, ei Vihaan Naisia -palsta. myötähäpeää kirjoitti:
Harmis kirjoitti joskus super-atm -kommentin vahingossa kirjautumatta ulos harmis -nikistä. Moni näki.
Voisin uskoakin... Harmis ei käy henkilökohtaisuuksiin, mutta tekee sen toisella nimimerkillä?
Ja uikuttavat shaming languesta.. hmm.. No, ei mun maailmaa järkytä jos ovat, tai eivät ole sama hlö, eipä sitä mikään kiellä esiintymästä vaikka kymmenellä eri nikillä.äääääääoooooooo kirjoitti:
Älä valehtele.
Kirjoitit super -juttuja vahingossa harmiksen nikillä.
Ei se selittelemällä ja valehtelemalla muuksi muutu.
Ei ole myöskään avauksista kyse vaan siitä, mikä aiheuttaa loppupeleissä vihan naisia kohtaan. Olet todella itsekäs, koska karkoitat kaikki naiset palstalta vaan sen takia, ettet itse saa rumana miehenä ketään. Tämä on edellenkin Sinkut -palsta, ei Vihaan Naisia -palsta.Mun ei tarvii, sinä sensijaan levittelet vääriä tietoja totuuksina, kumpikohan meistä on paha? Minä en ole ketään pois ollut jamassa, eiköhän kaikki tee päätöksensä itse siinä(kin) asiassa. Mut joo, miten vaan mutta jos sinäkin osaisit yhtään loogisesti ajatella niin kun minä kerran olen niin paha naisvihaaja kuten myös varmaankin super-atm sun mielestä niin mitähän ihmeen hyötyä meillä kumallakaan olisi esiintyä toisena kun kuitenkin profiloidumme tuohon samaan? itse ainakaan jaksaisi alkaa klikkailemaan ja kikkailemaan eri nikkien välillä, sitten siihen varmaan tarvetta olisi jos pääsääntöisesti esiintyisi täällä jonakin aisuroivana valkoritarina joka ei voi suoraan ilmaista ajatuksiaan.
- gfdfgfdg
88768768768789867 kirjoitti:
Et ymmärtänyt lukemaasi.
Atm32 ja harmis tuottavat suurimman osan palstan sisällöstä. Harmi sinäänsä, (ja itsekästä) että muutama ihminen karkottaa kaikki pois.No tuo nyt on aika vainoharhaista.
- ääääääääääoooooooooo
Harmaaritari kirjoitti:
Mun ei tarvii, sinä sensijaan levittelet vääriä tietoja totuuksina, kumpikohan meistä on paha? Minä en ole ketään pois ollut jamassa, eiköhän kaikki tee päätöksensä itse siinä(kin) asiassa. Mut joo, miten vaan mutta jos sinäkin osaisit yhtään loogisesti ajatella niin kun minä kerran olen niin paha naisvihaaja kuten myös varmaankin super-atm sun mielestä niin mitähän ihmeen hyötyä meillä kumallakaan olisi esiintyä toisena kun kuitenkin profiloidumme tuohon samaan? itse ainakaan jaksaisi alkaa klikkailemaan ja kikkailemaan eri nikkien välillä, sitten siihen varmaan tarvetta olisi jos pääsääntöisesti esiintyisi täällä jonakin aisuroivana valkoritarina joka ei voi suoraan ilmaista ajatuksiaan.
Älä jaarittele. Totuus ei miksikään muutu -moni näki sekoilusi.
Jaksat kuitenkin ottaa selville päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella, mitä joku on joskus jopa monta kk aiemmin tänne kirjoittanut. - aaaaaaaaaoooooooooo
ääääääääääoooooooooo kirjoitti:
Jaksat kuitenkin ottaa selville päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella, mitä joku on joskus jopa monta kk aiemmin tänne kirjoittanut.Olen paha pahoille, hyvä hyville. Ihan helv. ylpeä siitä. Kieroilla ja valehdella tarkoitushakuisesti ei tarvitse.
ääääääääääoooooooooo kirjoitti:
Jaksat kuitenkin ottaa selville päivämäärän ja kellonajan tarkkuudella, mitä joku on joskus jopa monta kk aiemmin tänne kirjoittanut.Ai jaa, tuota en tiennytkään, olenpas tomera :D Itseasiassa mulla ei ole hajuakaan mihin tapahtumaan ja milloin te sherlockit (vai yksikö teitä vaan on?) tässä ketjussa viittaatte, se on oikeastaan ihan sama ja hauskaahan tämä vain on kun ei minua yhtään haittaa vaikka luulonne pidättekin.
- kurppa.kuoro
aaaaaaaaaoooooooooo kirjoitti:
Olen paha pahoille, hyvä hyville. Ihan helv. ylpeä siitä. Kieroilla ja valehdella tarkoitushakuisesti ei tarvitse.
Todennäköisesti palstan naisiakin on vain 1 tai 2 kpl niin samalaiset jutut kaikilla ja osa on miehiä
- nihhhhhhhhhhh
Hieno psykoosiketju.
Joko taas pistetään foliohatut päähän? Joko?
Vasta nukkumaan mennässä. Eksä tiedä, että silloin kun ihminen on alitajuntansa vietävissä, niin illuminaatti ryömii seinien välistä ja työntää bugeja sun kaaliin.
Tyhjät vessapaperirullat toimii antenneina tähän todellisuuteen, ja niitä pitää pystyttää sängyn ympärille muuriksi. Ja niin, ne pingispallon puolikkaat, ne on tärkeitä. Pidän niitä nykyyän aina silmillä nukkumaan mennessä. Se punainen kohina käski.
Tsirp, tsirp.Wwuwuw kirjoitti:
Vasta nukkumaan mennässä. Eksä tiedä, että silloin kun ihminen on alitajuntansa vietävissä, niin illuminaatti ryömii seinien välistä ja työntää bugeja sun kaaliin.
Tyhjät vessapaperirullat toimii antenneina tähän todellisuuteen, ja niitä pitää pystyttää sängyn ympärille muuriksi. Ja niin, ne pingispallon puolikkaat, ne on tärkeitä. Pidän niitä nykyyän aina silmillä nukkumaan mennessä. Se punainen kohina käski.
Tsirp, tsirp.Stipr vaan. Vaikuttaa Wuppis olevan ja kevätmielellä. Hyvä..
- Silikoonimummo
Oli tuo Naisasialuuseri kuka tahansa niin aika kipee täytyy olla?
Eivät ole, kirjoitustyylit ja aiheet ovat selvästi erilaiset. NAL fantasioi naisten kiduttamisesta kun taas super-ATM haukkuu muita palstalaisia. Molempia yhdistää katkeruus ja jäykkä, mustavalkoinen ajatusmaailma.
- outsiideri
No se nyt ei kerro yhtään mistään onko aiheet erilaiset.
- 12121212121212
Minä olen kuulemma BEM, PikkuLikka ja Nainen34v.
- Fiktiivi
Tuskin rajoittuu noihin.
Meillä palstan rakastetuilla on monta nikkiä. Mutta mutta, etkös muka sitten olekaan nainen 34V.? se kun oli niin hyvin luotu hahmo että hyvin voisi uskoa olevan sinun käsialaa.
- qqqqqqyyy656576767
Harmaaritari kirjoitti:
Meillä palstan rakastetuilla on monta nikkiä. Mutta mutta, etkös muka sitten olekaan nainen 34V.? se kun oli niin hyvin luotu hahmo että hyvin voisi uskoa olevan sinun käsialaa.
Kaappi ja pertsa ovat rakastettuja.
En koskaan ole nähnyt, että kukaan sanoisi sinusta mitään hyvään hyvää. Ei ole aihetta. - kurppa.kuoro
qqqqqqyyy656576767 kirjoitti:
Kaappi ja pertsa ovat rakastettuja.
En koskaan ole nähnyt, että kukaan sanoisi sinusta mitään hyvään hyvää. Ei ole aihetta.Taidat olla aika paljon palstalla kun muka tiedät kaiken tapahtuvan täällä
"Super-atm = Naisasialuuseri ???"
Ei.
Sanoisin että käyttäkää nyt hieman enemmän mielikuvitustanne.Sitä minäkin ihmettelen että täällä aina syytetään meitä palstan pahiksia toisiksi pahiksi vaikkei me mitään siitä saataisi irti, sensijaan joku hyvis voisi hyvinkiin esiintyä toisinaan pahiksena mutta puskista jottei hyvis-leima tahraannu, näin muistaakseni ainakin yksi on myöntänytkin joskus tekevänsä, en nyt kerro kuka. Meistä pahiksista taas olisi ehkä hauskaa valkoritaroida toisella nikillä jos huvittaisi semmoinen peli.
Harmaaritari kirjoitti:
Sitä minäkin ihmettelen että täällä aina syytetään meitä palstan pahiksia toisiksi pahiksi vaikkei me mitään siitä saataisi irti, sensijaan joku hyvis voisi hyvinkiin esiintyä toisinaan pahiksena mutta puskista jottei hyvis-leima tahraannu, näin muistaakseni ainakin yksi on myöntänytkin joskus tekevänsä, en nyt kerro kuka. Meistä pahiksista taas olisi ehkä hauskaa valkoritaroida toisella nikillä jos huvittaisi semmoinen peli.
"...meitä palstan pahiksia..."; "Meistä pahiksista..."
Kiitos, kerroitkin olennaisen.elisakettu kirjoitti:
"...meitä palstan pahiksia..."; "Meistä pahiksista..."
Kiitos, kerroitkin olennaisen.Niin, kyllä minä kai sille puolelle taidan asettua jos jaetaan pahiksiin ja hyviksiin kun tuntuu niin monia närästävän rehelliset mielipiteet asioista, Hyvishän olen oikeasti mutta täällä varmaan koetaan tosiaan pahiksena, se on ihan fine kun jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, kyllä minä kai sille puolelle taidan asettua jos jaetaan pahiksiin ja hyviksiin kun tuntuu niin monia närästävän rehelliset mielipiteet asioista, Hyvishän olen oikeasti mutta täällä varmaan koetaan tosiaan pahiksena, se on ihan fine kun jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseensä.
Karsinoidessasi itsesi (ja muut) pahiksiksi tulit samalla vahvistaneeksi jotain muutakin.
Mutta mitä nyt tulee tuohon aloitukseen niin uskottavammalle vaikuttaa että super-atm on Palstamäki ja zönkkö Naisasialuuseri. Asiahan ei tietenkään aivan niin yksinkertainen ole, mutta kuten totesin, kannattaisi hieman käyttää mielikuvitusta siihen, mihin aloituksessakin mainitut kirjoittajat kykenevät. Kukaan ei ole niin tollo, että jos vetää kaksi roolia, ne vedetään samasta karsinasta. Mutta helpompi on aina jäljitellä toista, vaikka sitä pahista :P
(Ritsku, ihan tarkoituksella jätän nyt sut mainitsemasta tästä yhtälöstä. Antaa palstalaisten käyttää sitä mielikuvitusta :P)elisakettu kirjoitti:
Karsinoidessasi itsesi (ja muut) pahiksiksi tulit samalla vahvistaneeksi jotain muutakin.
Mutta mitä nyt tulee tuohon aloitukseen niin uskottavammalle vaikuttaa että super-atm on Palstamäki ja zönkkö Naisasialuuseri. Asiahan ei tietenkään aivan niin yksinkertainen ole, mutta kuten totesin, kannattaisi hieman käyttää mielikuvitusta siihen, mihin aloituksessakin mainitut kirjoittajat kykenevät. Kukaan ei ole niin tollo, että jos vetää kaksi roolia, ne vedetään samasta karsinasta. Mutta helpompi on aina jäljitellä toista, vaikka sitä pahista :P
(Ritsku, ihan tarkoituksella jätän nyt sut mainitsemasta tästä yhtälöstä. Antaa palstalaisten käyttää sitä mielikuvitusta :P)Ei istu tuo eka ainakaan, Pertti on pitkien kirjoitusten tekijä ja super-atm taas lyhyesti ja nasevasti asiansa ilmoittava niin tuskin onnistuisi pitää niin erilaisia tyylejä erillään pitkässä juoksussa- Ei tuo toinenkaan oikein tunnu luontevalta, ennemminkin veikkaisin että nal tulee jonkun miehen kynästä jos olisi kaksoisrooli mutta tuskin on. Tuosta samaa mieltä että karsinat olisi erilaiset, jotain yhdistävääkin kyllä olisi havaittavissa varmaan. Sinä varmaan kykenisit aika taitavaankin toisen roolin vetoon, ei hirveästi yllättäisi mutta sullakin siinä olisi se että se toinen rooli olisi aika taitavasti rakennettu, suhteellisen hillitty mutta hieman eri näkökulmasta kirjoitteleva, mahdollisesti joku "järkevä" miesrooli.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei istu tuo eka ainakaan, Pertti on pitkien kirjoitusten tekijä ja super-atm taas lyhyesti ja nasevasti asiansa ilmoittava niin tuskin onnistuisi pitää niin erilaisia tyylejä erillään pitkässä juoksussa- Ei tuo toinenkaan oikein tunnu luontevalta, ennemminkin veikkaisin että nal tulee jonkun miehen kynästä jos olisi kaksoisrooli mutta tuskin on. Tuosta samaa mieltä että karsinat olisi erilaiset, jotain yhdistävääkin kyllä olisi havaittavissa varmaan. Sinä varmaan kykenisit aika taitavaankin toisen roolin vetoon, ei hirveästi yllättäisi mutta sullakin siinä olisi se että se toinen rooli olisi aika taitavasti rakennettu, suhteellisen hillitty mutta hieman eri näkökulmasta kirjoitteleva, mahdollisesti joku "järkevä" miesrooli.
Se oli vain eräs esimerkki. Mutta kerronpa jotain. Kaksoisroolin ottava yleensä kirjoittaa lyhyemmin , tiiviimmin ja sarkastimmmin kuin se alkupääoma. Näin peitetään tunnistettavuus, esim usein toistettujen sanontojen tai miellettyjen ominaisuuksien tunnistettavuus. Toiset identioi sitten kokonaan uuden hahmon. Sen kanssa on suurempi haaste, koska kirjoittajan pitää ajatella roolinsa puolesta vaikka vastaan niitä muita rooleja. Mutta joillekin sekin voi olla helppoa. Palstallahan on tälläisiä esimerkkejä.
Käsittääkseni HR on alkupääoma. Mitä EK:hon tulee, sitä on joskus spekuloitu, mutta kivillehän nuo arvaukset aina tahtoo mennä, kuten oikeassakin elämässä :)elisakettu kirjoitti:
Se oli vain eräs esimerkki. Mutta kerronpa jotain. Kaksoisroolin ottava yleensä kirjoittaa lyhyemmin , tiiviimmin ja sarkastimmmin kuin se alkupääoma. Näin peitetään tunnistettavuus, esim usein toistettujen sanontojen tai miellettyjen ominaisuuksien tunnistettavuus. Toiset identioi sitten kokonaan uuden hahmon. Sen kanssa on suurempi haaste, koska kirjoittajan pitää ajatella roolinsa puolesta vaikka vastaan niitä muita rooleja. Mutta joillekin sekin voi olla helppoa. Palstallahan on tälläisiä esimerkkejä.
Käsittääkseni HR on alkupääoma. Mitä EK:hon tulee, sitä on joskus spekuloitu, mutta kivillehän nuo arvaukset aina tahtoo mennä, kuten oikeassakin elämässä :)No joo mutta ei välttämättä, itse joskus huvikseni kokeilin yhtä hahmoa niin ne jutut venähti ihan itsestään kun kehittyi koko ajan niin paljon asiaa mieleen että voi se mennä niinkin päin, sitten siinä helposti ahnehtii liikaa niin että hahmo kuluu äkkiä ikäänkuin loppuun,
Joo, arvannen mitä tarkoitat, ei osunut :DHarmaaritari kirjoitti:
No joo mutta ei välttämättä, itse joskus huvikseni kokeilin yhtä hahmoa niin ne jutut venähti ihan itsestään kun kehittyi koko ajan niin paljon asiaa mieleen että voi se mennä niinkin päin, sitten siinä helposti ahnehtii liikaa niin että hahmo kuluu äkkiä ikäänkuin loppuun,
Joo, arvannen mitä tarkoitat, ei osunut :DJaa niin pitää mennä nukkuu mutta hyvät yöt jäi sanomatta, siis hyvät yöt :)
Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta ei välttämättä, itse joskus huvikseni kokeilin yhtä hahmoa niin ne jutut venähti ihan itsestään kun kehittyi koko ajan niin paljon asiaa mieleen että voi se mennä niinkin päin, sitten siinä helposti ahnehtii liikaa niin että hahmo kuluu äkkiä ikäänkuin loppuun,
Joo, arvannen mitä tarkoitat, ei osunut :DKorjaan, HR on yhdenlainen alkupääoma :-D
Mutta ei mulla ole valittamista. En mä puutu toisten leikkeihin. Ja jokainen pitäköön salaisuutensa.Harmaaritari kirjoitti:
Jaa niin pitää mennä nukkuu mutta hyvät yöt jäi sanomatta, siis hyvät yöt :)
Juu, sama juttu - kiitos, sinulle myös hyvää yötä :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000