Kannattaako edes aloittaa suhdetta

YksinVai

Jos ikää alkaa olemaan jo yli 40 vuotta, eikä minkäänlaista suhdetta ole onnistunut luomaan ja on jo tottunut elämään yksinään, niin onko enää mitään järkeäkään aloittaa suhdetta kenenkään kanssa.
Suhteen luominenhan vaatii paljon työtä, aikaa ja vaivaa.

Pysyvä suhde naisen kanssa olisi myös koko elämän mullistava asia, koska naista ei voi laittaa kaappiin ja ottaa sieltä halutessaan, vaan sen jälkeen nainen olisi 100% elämässäsi.
Sellainen on todella suuri muutos, kun on tottunut tähän yksinäisyyteen, vaikka naista tietenkin ajoittain kaipaakin.
On aivan eri asia herätä aamulla yksin, kuin, että nainen olisi vierellä.
Yksin kun herää, niin voi itse päättää mitä tekee vai tekeekö mitään.
Jos taas herää nainen vierellään, niin on ajateltava mitä nainen haluaa tulevalta päivältä.
Nainen tuskin tyytyy siihen, että mies vaan makoilee, menee nettiin tai vastaavaa.
Nainen tuo lisää vastuuta miehelle.

2

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seropinarttu

Sulle dainen on siis kuin dog?

• TotuusSattuuQC

No siitä kyllä juuri tunnistaa sen että onko joku nainen sinulle juuri se oikea. Jos olet valmis heittämään entisen elämäsi pois ja muutokset alkavatkin tuntua vain mukavilta, se on sitten siinä. Eli olet löytänyt elämäsi naisen.
      Jos taas oman elämän muuttaminen naisen takia tuntuu vaivalloiselta ja vastenmieliseltä niin kannattaa unohtaa koko homma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe