Moikka!
Nyt en tiedä alkaako Mulla murrosikä! Täytän ihan just 11, ja minulla on alkanut jo kasvaa todella vaaleita Pikku karvoja ja rinnat on alkanut tekemään muotoaan. Minua pelottaa että minulla alkaa kuukautiset nyt lähi aikoina! Onko ketään joka tietää voiko minulla alkaa menkat nyt lähi aikoina? Minua myös ärsyttää vanhempani tuntuu että ne ei osaa muuta kun huutaa ja laittaa sääntöjä! Osaako kukaan auttaa ? Kysyin: Onko minulla murrosikä kun vanhemmat ärsyttää, Pikku karvat kasvaa, rinnat muotoutuu (jos jollain jäi epäselväksi niin olen menossa 5 lk syksyllä 😭 kiitos jos autat! Olen pulassa
Apua! En tiedä alkaakko minulla murrosikä ! Help!
11
1889
Vastaukset
No kyllähän tuo murrosiän alulta kuulostaa. Varaudu siis menkkojen alkamisen lisäksi myös tunteiden vuoristorataan.
Vanhempiesi tärkeimpiä tehtäviä on asettaa rajoja ja sääntöjä. Se tuntuu ärsyttävältä, mutta vain siten sinusta saadaan kasvamaan ns. kunnon kansalainen.- Anasvittu
Juu! Kuulostaa selvästi siltä eli varaudu mekkoihin ja kasvupyrähdyksiin ja tunneaaltoihin zemppiä!
- Mursunen05
Murrosiältä kuulostaa 👍Ittelläni alkoi menkat tänään ja oon 12 mut se riippuu et onko sun valkovuoto alkanu :-)
Jos vanhemmat ärsyttää niin vastaus on kyllä.
- Sanna2006s
Mä oon ite vuoden vanhempi ja mulla on aik paljon jo murros ikään liittyviä juttuja mut jos ei oo alkanut valkovuokot nii ei ala menkatkaan ja mulla valkovuokot on kestänyt jo vuoden ja puol Ii loman menkkoi
- MirandaUusi
On. Aika pieni ja lyhyt vastaus, mutta on.
Ikäsi on aivan tavallinen murrosiän alkamiseks, vaikkei se kaikilla vielä ala.. Onneksi olkoon, sinusta on tullut aikuinen. :)
- MirandaUusi
Ei 11 vuotiaasta tule silti vielä aikuista, vaan 18 vuotiaana alkaa aikuisuus. 11 vuotias on vileä teini.
- eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
11v on vielä lapsi
- MirandaUusi
No sori ny vaa, wikipediassa lukee toista mitä sää sanot. Älä oo kiero valehtelija, oieeksti siis.
- Teinigirl
Onks sulla alkanu valkovuodot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641178Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä155967- 59837
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67757Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269756Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6721- 62682
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31645- 29638