Raittiilla miehellä on vääristynyt kuva elämästä. Siinä naisia tavataan harrastusten parissa ja arkielämässä. Hiljalleen nöihin naisiin tutustutaan, ehkä mennään kahville ja parisuhde alkaa siitä.
Jonakin päivänä todellisuus valkenee hänellekin. Todellisessa elämässä miehet lähtevät pohjat juotuaan yökerhoon ryyppäämään ja metsästämään yöseuraa. Jos bailaustaidot ovat hyvät, saattaa seuraa löytyä ja joskus tämä johtaa sitten pidempäänkin suhteeseen. Niin se todellinen maailma toimii.
Vääristynyt kuva elämästä
17
186
Vastaukset
- ihmejankkausta
Vaihda jo levyä.
- Viinamies
Kaikki suhteet alkanut baarissa, ja kännillä.
- Buhahaha
Miksi sinun pitää kirjoittaa useammalla eri nimimerkillä?
- Viinamies
Buhahaha kirjoitti:
Miksi sinun pitää kirjoittaa useammalla eri nimimerkillä?
En kirjoita, kun ehkä parilla muulla.
- Illanvietto
-Naisasialooseri: ”Sanoinko jo että mies komistuu ikääntyessään”?
-Ex-raitis3: ” Olet jankannut tuota samaa koko illan”.
- Naisasialooseri:” Olen vai? Aha. Okei”.
-Ex-raitis3: ” Tiesitkö muuten että viinalla saa perheen”?
-Naisasialooseri: ”Tiesin, et ole mistä muusta tänä iltana puhunutkaan”.
-Ex-raitis3: ” En vai? Aha. Okei.”
....... - exkyny
Ex raitis aka viinamies sitten kuvittelee saatuaan perustettua viinahuurissa perheen, että se on sitä oikeaa arvoisaa perhe-elämää, viinahuuruissa mesoaminen, ja ihmettelee kun se uusinkin perhe hajoaa....taas kerran...ja viinamies vaan kyynistyy ja alkoholisoituu
- ex-raitis3
Sitten kun perheen on perustanut voi lopettaa juomisen. Jos on raitis ennenkuin löytää naisen jää yksin.
- kivaaperhettä
ex-raitis3 kirjoitti:
Sitten kun perheen on perustanut voi lopettaa juomisen. Jos on raitis ennenkuin löytää naisen jää yksin.
Se juomarinainen ei ehkä lopeta juomista.
- wefsdwefwefwe
Voi sitä vaikka netissä sopia tapaamisen ja menn' sinne.
- Sinkkumies42
Minun nuoruudessa suhteet alkoi kun joi kaljaa ja se oli sosiaalista menoa silloin. On ollut raittiita vuosia ja naiset ihmetelleet että enkö minä saakeli juo alkoholia ollenkaan. Silloin ei nais seuraan ole päässyt vaan ne menee muualle sinne missä miehet juo alkoholia. Nykyäänkään ei pääse treffeille jos ei lasia kallistele itsensä suuntaa vähintään parina viikonloppuna kuukaudessa. Siis ihan mahdotonta saada naista jos ei juopottele.
- aisuri42
Raitis ei kannata olla tai jää yksin. Olin raitis nuorena mutta siinä 29 iän paikkeilla aloin juomaan ja löysinkin sitten naisen. Jos olette nuoria niin juokaa ja teillä on mahdollisuus saada kumppani.
- raitisnainen
Inhoan juoppoja miehiä.
Tuollaisen raittiin ihmisen tavata missä ne miehet oli kun en löytänyt😱
- Totuus-
Jännämiehet juo paljon viinaa ja siksi naiset niidenkanssa onkin.
- juoponpoika
Isäsi juo paljon viinaa? Äitisi valitsi sen takia.
Eikö ole olemassa muita vaihtoehtoja kuin raittius ja täysjuoppous? Monihan harrastaa myös kohtuukäyttöä, tosin aloittajan jutut kallistuu enemmän sikahumalan puolelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886