No niin työttömät!!

Elmeric

22

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärkeääallekirjoittaa

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2730
      No niin kaikk8 työttömät ja vähänkään järkevät ihmiset, käykäähän allekirjoittamassa aktiivimallia koskeva kansalaisaloite. Toria ei ole vielä varattu, mutta kyllä barrikadeille lähitulevaisuudessa noustaan.

    • viisasnainen

      Olen nuori ja kaunis työtön nainen. Äijä käy töissä ja tuo mulle päivittäin viinaa, ellei tuo niin hakkaan sen paskan.
      Vietän tyttöjen iltaa monta kertaa viikossa, silloin ei mitään äijänretkui katota niin heitän mieheni pihalle itkemään.

      • näion

        Saisit kyllä turpaan heti jos mulle vittuilisit.
        mutta jos tuollaisten vätysten kanssa haluat olla niin ok.

        Tosimies ei ämmien vittuiluja siedä.


      • nainen_22222

        Et sä uskaltais ees nyrkkiä nostaa. Olet justiin semmoinen luuseri jota kaikki muijat hakkaa. Olet paskahousu, turhaan uhoot. Varo, voi tulla nenä kipeäksi.
        Itke vielä vähän, niin, hyvä poika.


    • einehakemalla

      - mistäs se työtön sen työpaikan taikoo , kyllä se on valtion ja viranomaisten tehtävä niitä työpaikkoja luoda - paikkakunnan avoimet työpaikat ovat esillä työtoimistossa , sieltä ne on myös löydyttävä.

      • mannaanannaa

        Nyt kun mainitsit tuon taikomisen, niin miten yhteistyö vakuutuslääkäreiden kanssa?
        Taikomisen ja ihmeparantamisen kun yhdistää niin työpaikkoja sataa kuin mannaa taivaalta`?


    • sdvwersdvefsdvwersdv

      Saatko palkaa tuosta provoilusta, onkos vapaita paikkoja? Tosin ei oma luonne salli paskan jauhantaa joten pitää vissiin jatkaa työttömänä.

    • Pattilataamo
    • isompiherra

      Iskin baarista työttömän naisen.
      Sillä oli tosi karvanen vittu ja perskarvatkin rehotti ällöttävästi ja niissä roikkui kuivunutta paskaa.

      • okeido.-

        Teillä oli sitten rekkamiehen pastirol päivä. päivä joka muistetaan.


    • Sossupummi-

      Sitten vaan hakee toimeentulotueka joka on noin 30 euroa vähemmän kun työmarkkinatuki. Kyllä toimeentulotuella pärjää.

    • Zopilänanaalikairaus

      Työttömyys laskee, työllisyys ei lisäänny ja samalla rikokset ovat nousussa. Ei tainnut mennä ihan putkeen...
      Onhan se varastelukin periaatteessa työtä 😀

      • PieniPiruVasempaan

        Kaksi väärin.


    • islamisti.pommittaja

      Onneksi matuille ja paperittomille piisaa rahaa ja Luxusta !!

    • kaumeaa

      kokoomus ja linstsröm haluavat ottaa työttömiltä äänioikeuden pois!

    • Siinäpä_laittavat

      Voin hakea vaikka 10 työpaikkaa päivässä mutta voi voi, kirurgin lausunnot selästäni, ylilääkärin lausunnot ja rajut työrajoitteet pitkäaikaissairaudesta, sekä sydän vaivalla saattaa olla jotakin vaikutusta työllistymiseeni tässä roska maassa, joka kohtelee meitä työttömiä toisen luokan kansalaisina. Työttömiin, joidenka pitää tulla alle 500 eurolla toimeen, josta maksaa laskunsa, lainansa, ja kulkemisensa pidetään merkittävästi kalliimpana kuin matuja, joihin maahanmuuttovirasto hakkaa 5800 euroa kuukaudessa per lärvi kerrottuna kymmenillä tuhansilla, ei olekkaan kallis lainkaan. Toisin kuin iso osa kansasta uskoo hallituksen valheet kelan toimeentulotuista, ei Suuomalaiset saa juuri latin latia tukea, ja minulla on tämä osoittaa myös mustaa valkoisella. Sairaseläke on seuraava askel kohdallani, rajoitteistani en jousta, eikä pidäkkään. Sopii lopuksi kysyä, mitä henkilökohtaista smurffien Lindströmillä on työttömiä vastaan? Onko se kateus siitä, kun maksuvaikeuksista toiseen saa arjessa mennä, vaiko mikä?

    • anonyymi_xga

      Nykyhallituscsuomen valtakunnan oikeuteen tekemisistään.sipilän vakuutuskuoret olevat varat pitää julistaa yhteiskunnalle menetetyksi!!

    • totuus123

      On helvetin väärin että työttömillä on aktiivimalli ja samaan aikaan verovaroin kustannettavaa opintotukea saavat vastiikkeettomasti ja vielä vievät työpaikat virallisen työvoiman piiriin kuuluvilta juuri tutkinnon saaneilta ja muilta työttömiltä.

    • totuus123

      On väärin että työttömillä on aktiivimalli ja eivät pääse töihin, mutta opiskelijat saavat samaan aikaan vastikkeetonta tukea riippumatta vanhempien tulotasosta ja samalla vievät työpaikat virallisen työvoiman piiriin kuuluvilta.

    • työtönmies-43

      Olen hakenut 20 paikkaa viikossa viimeisen 5 vuoden aikana eikä yhtään työhaastattelua.

    • Vedääitipäähäs

      Eläkkeitä ei sentään kannata ennustaa. Mäkikotkan hautajaisiin satsataan 20 000 eugenia, kun epsanjassa kinataan frankon jämistä.

    • Anonyymi

      Hei, kaikki työttömät!

      Vuonna 2005 jouduin ulosottoon. Aluksi yritin tehdä töitä pelkällä ulosottomiehen suojaosuudella, mutta ei siitä mitään tullut, eihän sillä elänyt. Olin yhteydessä velkaneuvontaan, muttei siellä voitu auttaa, kun velkaa oli liikaa. Hain toimeentulotukea, en saanut. Omistan perinnöksi saadun kesämökin, mitä ei voi myydä, kun siinä on vanhalla sukulaisella hallintaoikeus. Vuosia sitten tyhmyyksissäni en kieltäytynyt perinnöstä, kun en ymmärtänyt asioista silloin kunnolla. Luulin, että kesämökillä voisin lyhentää ulosottovelkoja, enkä tajunnut, mitä se hallintaoikeus oikein tarkoittaa, eli pesää ei voitu jakaa.

      Jossain vaiheessa oli pakko jättäytyä tahallaan työttömäksi. Se tuntui pahalta, mutta oli pakko. Kuuluin liittoon, mutta erosin siitä, etten saisi ansiosidonnaista, mikä olisi vain ulosmitattu. Aloin saamaan Kelalta työttömyyskorvausta ja yleistä asumistukea, mihin ulosottomies ei voinut koskea, ja sillä tavalla pärjäsin. Vaikka työttömäksi jääminen tuntui pahalta, niin samanaikaisesti tuntui kerrankin hyvältä, että pitkästäaikaa rahat riittivät elämiseen. Ajattelin, että väärinhän tämä tämmöinen on, mutta ainoa selviytymiskeino.

      Jossain vaiheessa keksin, että hei, toinenkin mahdollisuus löytyy. Nimittäin se, että menen sellaiseen osa-aikatyöhön, missä palkka on niin pieni, ettei sitä voi ulosmitata, ja että sen pienen palkan lisäksi sitten saisin asumistukea. Pitkän etsinnän jälkeen sellainen, lopulta löytyi, ja aina kun yksi sellainen päättyi, niin uusi löytyi tilalle. Olen tehnyt vaikka sun mitä, jakanut mainoksia, siivonnut vessoja, istunut kaupan kassalla, vaikkei yksikään niistä tehtävistä ole minun omaa alani. Kaikki nämä vuodet olen saanut siis pientä palaa, ja Kelan yleistä asumistukea, ja selvinnyt.

      Vuosien varrella olen tutustunut moneen yhtä pahasti velkaantuneeseen. Heillä Einolle haluja käydä töissä, tehdä niinkuin minä. He ovat ennemmin kokonaan työttöminä, ja elävät Kelan työttömyyskorvauksella, yleisellä asumistuella, ja toimeentulotuella. Joillakin heistä on "ikikarenssi", eli toimeentulotukea alennetaan kokoajan, kun kieltäytyvät työllisyystoimenpiteistä. Olen kysynyt, miksi ette lähde siivoamaan, niinkuin minä? Miksi ette lähde jakaman mainoksia jne.? Ei, ei, ei...Eivöt he lähde, kun ei sellainen työ kelpaa. Suomalainen työtön on hyvin ylpeä, eikä suostu tekemään mitä tahansa työtä, vaikka kyseessä olisi ulosotossa oleva pitkäaikaistyötön. Ei mene minnekään, koska ei tarvi. Eli aika hyvin tässä maassa on lopulta asiat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe