Millä tavalla lähestyä miestä?

Hiputiputei

Miten haluaisitte, että teitä tulisi nainen iskemään?

Näin jatkoa ajatellen, koska en näyttänyt onnistuvan. Mies kyllä kiitti yhteydenotosta ja sanoi, että piristin hänen päiväänsä viestilläni (kerroin, että hän oli oikein komean näköinen ja hänen kanssaan oli ollut mukava työskennellä). Joten jatkoa ajatellen, miten selkeästi kannattaisi ilmoittaa kiinnostuksensa, jos kuitenkin haluaa vielä "testata kepillä jäätä" ja olla paljastamatta kaikkia kortteja kerralla? (eli vähän haistella, voisiko mies olla yhtään kiinnostunut / onko edes sinkku ylipäänsä).

14

1914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • assfadasf

      sopivasti läpällä. tosissaan yrittävät vaan saa vaivautumaan

    • hhjhbhjjhjjhjhjh

      Tulemalla luokseni iloisena ja itsevarmana hymyillen, ja letkauttamalla jotain paikkaan tai asiayhteyteen liittyvää. Joku pikku ulkonäön kehaisu vielä perään, niin siinä olisi varsin mainiot lähtökohdat.

    • Flirt-again-and-again

      Riippuu paljolti tilanteensta:

      Jos olet ravintolassa bilettämässä: mene miehen viereen istumaan ja kysy mitä kuuluu.

      Jos olet lavatansseissa: käy häntä tanssimaan, vaikka ei olisi naisten haku.

      Netin deittipalstalla: pyydä vaihtamaan kuvia hänen kanssaan netissä, ja jos ulkonäkö miellyttää, kysy voisitteko tavata jossin lomakohteessa tms.

      Sosiaalisissa tilanteissa: Lähesty häntä varovasti, ja koeta löytää yhteisiä jutunaiheita.

      Työpaikalla: Älä valitse sieltä ketään - joudut vain työkavereiden silmätikuksi ja naljailun kohteeksi.

      Edellä kuvatuissa tilanteissa tulet onnistumaan!

      • EiKäsittääkseni

        Mitä kuuluu ei ole ole oikein mikään lähestymis yritys.
        Eräs nainen on hymyillyt ja kysynyt minulta usein, tavatessamme, että mitä minulle kuuluu ja minä olen myöskin kysynyt, että mitä hänelle kuuluu.
        Lisäksi nainen on toivottanut minulle hyvää päivänjatkoa.
        Sehän on ihan kohteliasta ja normaalia kysellä mitä toiselle kuuluu ilman, että siinä olisi mitään lähestymisen yritystä, ymmärtääkseni.


    • Qswq

      Pieni läpsy pepulle auttaa asiaan, hymy kaupan päälle.

    • olave

      suoraan asiaan eli kouraset haaravälistä

    • Viesti-poistettu

      No minä käytän naisiin sellaisia hienovaraisia keinoja, joihin voi tarttua helposti kiinni, sivuuttaa huumorina tai normaalina keskusteluna.

      1. Kerran olin ilmoittautumassa työpaikan laskettelu matkalle, ilmoitukset piti tehdä eräälle naiselle johon olisin mielelläni tutustunut. Siinä oli sitten puhetta eri laskettelusta reissuista ja sanoin sitten "olisihan se mukava mennä tuonne ylläksellekkin, mutta YKSIN EI OIKEIN VIITSI mennä noihin monen päivän reissuihin".

      2. Lottasin kaupassa ja sanoin kassaneidille, että "pitää varmaan lähteä maailman ympärys matkalle jos voitan, lähdetkö mukaan?

      3. Baari illan jälkeen hain grilliltä ruokaa, grillillä työskentelevä nainen kysyi minulta lopuksi "tuleeko muuta" vastasin "voisin ottaa vielä sinun puhelin numerosi"

      4. Olen joskus ajatellut kokeilevani sellaista konstia, että hiippailen kiinnostavan naisen läheisyyteen, joka ei kiinnitä huomiota ympäristöönsä ja yritän joutua törmäys kurssille. Siinä voisi sitten anteeksi pyytelyjen jälkeen tokaista "olipa mukava törmätä, toivottavasti törmätään pian uudestaan"

      Suhde statusta voisi neutraalisti tiedustella kysymällä "suuttuisiko sinun poika/tyttö ystävä hirveästi, jos tarjoan sinulle juoman/pyydän sinua ulos?"

      Toivottavasti noita keinoja käytetään jonain päivänä minua itseäni vastaan ;)

    • Kreikkalaisessa mytologiassa Afrotidea, rakkauden jumalatarta, pidetään hymy tyttönä. Yksi hyvännäköinen blondi hymyili yliopistolla aina, kun minut näki. Lopulta menin juttelemaan hänen kanssaan. Monesti taitava nainen on pelkällä hymyllään ja kutsuvalla katseella on kutusunut minut luoksensa. Jos aidosti hymyilet - niin vapaa mies saattaa rohkaistua lähestymään itse sinua.

      Kun siihen mieheen on saatu kontakti niin voi vihjata sitä, että ei oikein keksi viikonlopuksi tekemistä. Miehelle voi vihjata sitä, että hän voisi keksiä Sinulle tekemistä. Hän saattaa keksiä Sinulle jonkinlaiset treffit. Ainakin hän immarreltu sinun kiinnostumisestasi, vaikka antaisi sinulle pakit ja perääntyy kyselevästä ehdotuksestasi.

      Sen sijaan en ole tykännyt oikein siitä, että mitään kyselemättä yksi nainen yliopistolla tulee istumaan täsmälleen vastakkaiselle puolelle yliopiston ravintolassa tai ihan minun viereeni. Mieheltä tulee kysyä lupa - eikä pakolla yritä purjehtia hänen elämäänsä. Rohkea rokan syö, mutta ei ehkä röyhkeästi yrittämällä, vaikka olisikin vahva itsetunto naisena. Mieheltä kannattaa tiedustella ensiksi sitä, että "haluaako" hän tulla "isketyksi"?

    • ValmisRakastumaan

      Mukava olis jos nainen haluis tietää jotaki miusta😊muutakin ku nimen.
      En tykkää perseen puristelusta tai munien kopeloinnista...ainakaan heti alkuun.
      Miulta vois vaikka kysyy jotaki...no jotaki mikä ois romanttista.
      Liian suorat jutut saa olon tuntumaan "tusinatavaralta" haluisin enemän!
      Jotain hauskaa,fiksua juttua...siihen lisänä silmiin katsomista ja hymyä paljon😊
      Joku pyyntö tehhä jotain pientä on myös hyvä keino.
      Suuteleminen ja katse silmiin...sitten ku aika on tepsii😉
      Tavallaan kai että saat miulle tunteen niiku asiat menis toisinpäin...saat miehen iskemään ihtes😍
      Ainakaan älä tee itestäs helppoo,mut älä liian vaikeeta(myö miehet ei aina nii älytä helpolla)!
      Miut hurmais ihana tavallinen ihmeellinen suomalainen nainen...pusuja😙

    • NeitiKioskilla

      R-kioski joskus kauan sitten.
      Irtokarkkija teki mieli,olin yksin silloin ja karkkija ostaissani tuumasin myyjälle "miten isoja nämä pussit on!"...myyjän katse ja se mitä hän sanoi..."onhan tuo iso,jos yksin syö?"
      Se oli siinä!
      Ostin vielä muutakin ja odotin muutaman
      tunnin kioskin sulkemista ja saatille pääsyä.
      Siitä alkoi se tarina.

    • Jos uskaltaa, ni katsoo ja ehkä hymyillä. Siinä o hyvä alku. Varo, ettet saa turpiis!

    • faacce

      Nykyään aika helppo, esim Facen kautta pistää viestiä.

    • JutellaanNiitänäitä

      Ei kai sitä muuta tarvitse, kuin mennä juttelemaan. Siitä se juttu sitten lähtee tai ei lähde etenemään. Näin olen itse toiminut jos joku mies on kiinnostanut. Nykyinenkin miesystävä on näin "napattu". 😀

    • komea_kolli

      >Miten haluaisitte, että teitä tulisi nainen iskemään?

      Melko mahdoton operaatio. Ei kannata yrittää. Minä isken naisen, kun sille päälle satun. Muille tulee kohteliaat pakit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3067
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2922
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2105
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1952
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1761
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1502
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1247
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1198
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe