3 mun kaveria joitten kanssa oon ollu lapsuudesta asti hyviä kavereita ja ollaan aina oltu yhessä, päättivät tehdä uuden whatsapp ryhmän jossa minä en ole. Meillä on ryhmä missä kaikki me 4 ollaan. Kysyin sielä yks päivä että lähettäis johonki nii yks vittuili mulle että miks en oo muullon tullu (oli menoja) ja toinen sano että vois kohta. No eipä enää kuulunut heistä koko päivänä paitsi yheltä niistä snäppi kun he olivat kaupungilla niitten toisten kaa. Ne ei enää ees kutu mua mihinkään. Koulussa ne on ku ois mun parhaita kavereita mutta whatsapissa vittuilee ja ja sulkee mut pois
Kaveriporukka jätti mut ulkopuolelle
4
1565
Vastaukset
- AsenneTärkeä
Joku kolmesta taitaa olla pääpiru, olet jollain tapaa pahoittanut hänen mielensä? Harmillista, jos taustalla mustamaalausta, jolla saanut muut puolellensa? Tämä olettamukseni?
Jos joku kolmesta tuntuu siltä, jonka kanssa synkkaa niin voisit kevyesti udella häneltä, et mistä kenkä puristaa, kun tilanne muuttunut sinusta?- AsenneTärkeä
Aina hyvä myös harrastaa itsekritiikkiä, katsomalla peiliin ja miettiä, olenko itse tätä voinut jotenkin sössiä?
- pataässä-vai-hovinarri-
Tuo on myös totta, että välillä pitäisi pystyä näkemään ja hyväksymään todellisen laidan.
Itsekritiikki on silloin hyvää sparrausta toiselle, kun se on ns ansaittua ja ei ole kettuilua vaan enemmänkin rakentavaa palautetta. Sillä tavalla pystyy kehittymään ja kiinnitämään huomiota niihin omiin huonoihin puoliin joita voi lähteä kehittämään jatkoa ajatellen.
- pataässä-vai-hovinarri
Tähän ulkopuolelle jättämiseen voi olla monta syytä.
Onko teillä ollut aikaisemmin riitoja ja minkälaiset välit teillä on ylipäätään yhdessä ?
Monesti kouluiässä on nämä kaverisuhteet semmoisia, että on joku joka haluaa toimia jonkinlaisena johtohahmona ja toiset toimii hänen kätyrinään tai hovinarrinaan.
Sinuna jättäisin semmoiset yksityiset keskusteluryhmät omaan arvoonsa, koska ne ovat yleensä vain semmoisia "pissarinkejä" joissa jokainen haluaa pönkittää omaa itsetuntoaan samalla halveksuen jotain ulkopuolista henkilöä.
Ainoa huono puoli noissa voi olla se että pyritään keksimään konnankoukkuja ulkopuoliselle henkilölle.
Jossain vaiheessa tulee kuitenkin vain valitettavasti niitä tilanteita elämässä eteen, että jotkut kaverit alkavat kasvaa toisistaan henkisesti erilleen johon kuuluu mielipiteet/näkemykset, arvot, mielytymykset jne..
Mieti mielummin jatkossa:
1 Mitä haluat tai odotat kaverisuhteiltanne ?
2 Mikä teidän kaveruutta pitää pystyssä ja mitä yhteistä teillä ylipäätään on ( vai onko enää mitään
3 Jos kaveruutenne ei ole tasapuolista niin haluatko jatkaa semmoista pidempään ?
4 Haluatko sinä vain olla se jolta odotetaan vain palveluksia samalla toimien likasankona johon voi purkaa kaiken negatiivisuuden, eli ottaako kaverisi enemmän kuin antavat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345