Naiset kesä juhlissa

miksiseonmuotia

Miksi eritysesti tytöt/naiset tykkäävät olla kesällä juhlissa ilman sukkia?

14

2249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kesällä juhlat pidetään taivasalla, niin eihän etiketin mukaan sandaaleissa ja kesämekossa kulkiessa edes saa olla sukkia jalassa.

      • Sukkiksetjalkaan

        Höpön löpö! juuri etiketin mukaan naisilla on aina sukat juhlissa vaikka olsi 100 astetta. Suomalaista moukkamaisuutta olla ilman. sitäpaitsi on myös kehitetty sukkahousuja juuri sandaaleihin, niissä kärki auki.


    • Hullumuoti

      Nykyisin näyttää nuoret, niin naiset kuin miehetkin kulkevan talvellakin ilman sukkia. Pakkasella housun puntista näkyy pakkasesta punoittavat paljaat nilkat.

      • Zmla

        No mitäs vikaa? :)

        Sukat on ihan turhat. Nykyiset kengät on niin lämpimät että ei sen takia tarvi ja sitä paitsi jotkut ohuet sukat ei edes lämmitä yhtään mitään. Näön vuoksi niitä vain pidetään, kun niin kuuluu tehdä.

        Minä olen ympäri vuoden paljaat jalat kengissä, kauhistelkaa ihan vapaasti niin paljon kuin mieli tekee, mutta minä se vain nautin paljaista varpaista...


      • Hurjalta_näytti
        Zmla kirjoitti:

        No mitäs vikaa? :)

        Sukat on ihan turhat. Nykyiset kengät on niin lämpimät että ei sen takia tarvi ja sitä paitsi jotkut ohuet sukat ei edes lämmitä yhtään mitään. Näön vuoksi niitä vain pidetään, kun niin kuuluu tehdä.

        Minä olen ympäri vuoden paljaat jalat kengissä, kauhistelkaa ihan vapaasti niin paljon kuin mieli tekee, mutta minä se vain nautin paljaista varpaista...

        Mahdoinko nähdä sinut äskettäin? Pakkasta viitisen astetta, jalassa ohuet vajaapituiset leggarit (peitti juuri ja juuri pohkeet). Nilkat ja vähän säärtäkin paljaana. Matalista kesälenkkareista ei pilkistänyt edes varrettomia nilkkasukkia.

        Minä en ainakaan nauti palelevista paljaista varpaista ohuissa kengissä.

        Mutta muoti kiertää. Omassa nuoruudessani nailonit jäätyi sääriin.


      • siistiJaFiksu
        Zmla kirjoitti:

        No mitäs vikaa? :)

        Sukat on ihan turhat. Nykyiset kengät on niin lämpimät että ei sen takia tarvi ja sitä paitsi jotkut ohuet sukat ei edes lämmitä yhtään mitään. Näön vuoksi niitä vain pidetään, kun niin kuuluu tehdä.

        Minä olen ympäri vuoden paljaat jalat kengissä, kauhistelkaa ihan vapaasti niin paljon kuin mieli tekee, mutta minä se vain nautin paljaista varpaista...

        Voi sinuakin idioottia, sukat suojaa kenkiä jalkahieltä ja kaikenlaiselta lialta. Sukkia pitäisi vaihtaa päivittäin, ainakin kesällä, tarvittaessa useamminkin. Sinun kengät haisevat varmasti kammottavalta. YÄK!
        Kenkien kanssa, samoin nahkaisten sandaalien pitää olla sukat, jotkut muovisandaalit on eri asia, ne voi heittää vaikka pesukoneeseen.


    • Moee

      Itse olen nuori nainen ja olen kesällä aina paljain varpain juhlissa. En tajua, miten joku pystyy pitämään kuumalla hellesäällä sukkia jalassa. Se näyttäisi myös todella hölmöltä pitää mekon kanssa sukkia. Kesällä kuuluu olla paljain varpain, on ihana olo kun jalat ovat polvista alaspäin paljaana. Olen myös talvella usein ilman sukkia kylässä koska tunnen oloni mukavammaksi varpaat paljaana.

    • eipitäisi

      Veikkaan että uusi ajatus:pitää saada olla niin vapaa ja luonnonmukainen. Kattokaa kuninkaallisia ym. ei varmasti kulje juhlissa ilman sukkahousuja. Arki on eri asia!

    • m.wurst

      ja tämä asia vaivaa mieltä niin, et sitä täytyy pohtia jo tammikuussa..?
      etiketin mukaan kai pitäisi käyttää ohuita sukkahousuja/sukkia, mut monenko tavallisen ihmisen juhlat nyt muutenkaan menee ihan ja täysin etikettisääntöjen mukaan?

    • beenthere

      Sukkahousut ovat keinokuitua ja epämukavat ja kuumat. Kuin alapäänsä muovipussiin panisi. Ei kiitos.

      • tyftutfytfjy

        Onhan niitä avosukkahousujakin, jos ei halua käyttää sukkanauhoja ja pitkiä sukkia. Minä ainakin puen helteellä juhliin stay-upit. Eipä ole "muovipussissa" (yllättävän hyvin tuo neulos silti hengittää).


    • Cardius

      Apua aina on kylmä,jos kesällä on paljain säärin, se on ok.Varpaat myös kaipaa tuuletusta.

    • nahkaleggingsit

      Kesäiseen aikaan tarkenee hyvin ilman sukkia ja helteellä voi olla vaikka kuinka hyvä sillei...ilman sukkia. Mutta, kun nämä likat ja teinit käyttäisi edes talvi aikaan kunnollisia sukkia...tuollainen muodin oikku kuuluu lämpimiin maihin...ei Suomen talveen !

    • Paljasjalkatyttö

      Mulla on sukattomat jalat varhaisesta keväästä pitkälle syksyyn. Olen muutenkin kotioloissa aina paljain jaloin ympäri vuoden. Varpaiden täytyy hengittää. Mikään asia maailmassa ei saisi minua käyttämään sukkahousuja tai sukkia kesällä. Kesäjuhlissa on peep toe korkkarit tai korkosandaalit.
      Paljaat varpaat herättää kyllä huomiota tietyissä tilanteissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe