Äänestätkö Darkfear Haataista tai Kyllöstä?

13

138

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet Darkfear ilman muuta oikeassa siinä, että persuja ei kannata äänestää.

• Darkfear ei taida olla vasemmistolainen muuta kuin puheissaan.

Ainakin hän näyttää ylistävän niin paljon rahaa ja varallisuutta, että vaikea uskoa vasemmistolaiseksi.

Jonkinlainen oikeistodemari saattaisi olla.

• sasi-

Ne rahat ja varallisuus on darkkiksen mielikuvituksessa.

• "Jonkinlainen oikeistodemari saattaisi olla."

Joo, itsekin oletin johonkin demareihin päin. Nimimerkki hullu_ukko, oletko paljon lukenut Darkkiksen kirjoituksia?

• tuskinondemari

DarkFear on sen verran rasisti ja seksuaalivähemmistöjä vihaava, ettei häntä oikein vasemmistolaiseksi voi sanoa. Persultahan tuo kuulostas, mutta itse hän kieltää persuolevansa. Sininen ehkä? Tai kepulainen?

• todellavaikeeta kirjoitti:

"Jonkinlainen oikeistodemari saattaisi olla."

Joo, itsekin oletin johonkin demareihin päin. Nimimerkki hullu_ukko, oletko paljon lukenut Darkkiksen kirjoituksia?

Onhan noita tullut luettua sikäli kun niissä lukemista on.

Aikalailla samat jutu miehellä on ollut sen muutaman vuoden ajan mitä olen tätä palstaa seurannut.

Eikä saman asian toisto koske pelkästään Darkfearia vaan suurelta osin monia muitakin palsta- vakkareita.

• hullu_ukko kirjoitti:

Aikalailla samat jutu miehellä on ollut sen muutaman vuoden ajan mitä olen tätä palstaa seurannut.

Eikä saman asian toisto koske pelkästään Darkfearia vaan suurelta osin monia muitakin palsta- vakkareita.

Mä ymmärrän tuon ongelman, että helposti tulee toistettua asioita. Itsekin teen sitä. Mä olen miettinyt sitä, että varmaan itsellä johtuu siitä, että jotkut asiat vaan ovat sen verran raskaita henkisesti, että jotenkin intuitiivisesti varmaan luulee, että ne tulevat muuttumaan jatkuvalla ulkoisella toistolla. Toki toistoa voi tehdä oman pään sisällä. Tarviihan jotain asiaa silloinkin riittävästi toistaa, jos esimerkiksi opettelee jotain uutta taitoa, jotta taidon oppisi.
        Sinäkin näytät olevan palstalle rekisteröity henkilö. Tämä toistokysymys kiinnostaa itseä. Sattuuko sulla olemaan joitain hyviä neuvoja, kuinka paljon toistaa asioita, jos on rekisteröity tällä palstalla. Mä luulen, että helposti ensimmäiset kuukaudet saattavat mennäkin asioita toistellessa. Mutta kun myöhemmin huomaa, että siitä ei välttämättä ole paljoo hyötyä, toistaminen saattaa vähentyä ainakin, jos pyrkii tarpeeksi havainnoimaan itseä.

• hullu_ukko kirjoitti:

Sinullakin näyttää olevan kirjoituksesi julkisia, kuten mulla, samoin myös Darkfearilla. Darkfearin ensimmäiset kirjoitukset ovat jo muistaakseni vuodelta 2002. Pitäis varmaan säännöllisin väliajoin aina lukea omia kirjoituksia, jotta tulis paremmin havainnoitua itseä, kuinka paljon toistaa. Luetko itse säännöllisesti omia kirjoituksiasi?

• todellavaikeeta kirjoitti:

Sinullakin näyttää olevan kirjoituksesi julkisia, kuten mulla, samoin myös Darkfearilla. Darkfearin ensimmäiset kirjoitukset ovat jo muistaakseni vuodelta 2002. Pitäis varmaan säännöllisin väliajoin aina lukea omia kirjoituksia, jotta tulis paremmin havainnoitua itseä, kuinka paljon toistaa. Luetko itse säännöllisesti omia kirjoituksiasi?

En juurikaan lue kirjoituksiani. Sen sijaan käyn toisinaan katsomassa mitä joku on niihin kommentoinut, jos en satu muistamaan.

• mamuttajatonsuomentuho

Todellakin kannattaa äänestää Persuja ja Huhtasaarta.

• Tekeekö Huhtasaari ätmien hyväksi mitään? Toisaalta Darkfear on sanonut, että monet ätmit kannattavat perussuomalaisia. Vaikka itse olenkin ollut koko ikäni 18 vuotiaasta asti ATM, en jotenkin pysty kyllä tuota uskomaan todeksi, että persut olisivat ätmien suosiossa.

• Eiköhänse

DarkFear on elänyt nyt vaikeita aikoja koska hänen vuosikymmeniä äänestämänsä politikko ei päässyt eduskuntaan viime vaaleissa.
      No, toivotaan että seuraavissa vaaleissa on taas Sasi ehdokkaana.

• DarkFear itse ei ole tullut lainkaan vastaamaan koska hänen rajoittuneeseen ja kapeaan mielikuvitukseensa ei pälkähdä ajatusta miten tällä asialla voisi trollata. No teeppä aloitus kaljuuntumisesta, Liljalaakson mielikuvitusväestä, asevelvollisuudesta tai ätmeistä yleensä niin kyllä DarkFear ilemstyy paikalle naama punaisena huutamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      39
      4568
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2464
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1014
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      985
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      111
      840
    6. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      824
    7. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      136
      771
    8. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      760
    9. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      706
    10. Miksi et usko..

Että oikeasti tykkään susta!? Vähän liikaakin...
      Ikävä
      52
      690
    Aihe