Sompiontie 1. Onkos kenelläkäämn faktaa koko paikasta ja kuka sitä isännöin??
Onko taloyhtiö joka hoitaa taloa vai minkäkuntoinen tuo talo on`?
Aallon vanha asuntohan tuo on.Onko paikka kunnollinen minne voisi mennä vuokralle jos haluaa asua rauhassa ilman mittään häiriötä.!
Talossa mittään järjestyssääntöjä??
Vuokra asuinpaikka
9
429
Vastaukset
- asukkaana
Useita vuokra kohteita .mutta kunnosta ei tietoa.
- vaaraassa
Omistaakohan jari piippola kyseisen paikan ?
- toimisto
Ei omista Piippola.
Sompiontie 1 /Aallon wanha rakennus.Onko siellä häiriötä ollut viimeaikoina ?
Talo on arvo talo niinkuin muut siinä ympärillä.
Mitään tietoaa talon asukkaista/vuokrakohteesta ? - Anonyymi
piippola vuokraa vai linna ja rikollisille luottotiedottomille helpompi höynäyttää yhteiskuntaa ..
- Anonyymi
Melkoisia lääviä ne kaksikerroksiset heti alussa. Kylmää ja lämpimästä vedestä ei ollut tietoa.
- Anonyymi
Osta poka oma kiinteistö. Ai nii sulla ei ole rahaa.
No mene vuokralle.
- Anonyymi
Samanlaisia kateellisia maton altavetäjiä ne siellä kuin muuallakin Rovaniemellä
- Anonyymi
Rauhallinen mukava paikka,olen asunut siinä talossa.
- Anonyymi
Sori viereisessä kerrostalossa olen asunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741