Tutustuin yhtee naiseen vuosia sitten. Jotenkin mulla soi häälytyskellot hänen suhteensa heti alussa. Nyt sitten alkoi paljastuun asioita: hän on juoruillut musta selän takana. Oon kuulemma naisvihaaja vaikka hän tutudtui minun kauttani moneen naiseen, ja hän viettää ns bile iltoja kanssani mut selän takana haukkuu ulkonäköä ja sakoo et mun ei pitäs enää bilettää, eli taktikoi mun kavereita selkeesti itelleen. En jotenkin jaksa ees miettiä ku oon niin pöyristynyt. Tällä kertaa toki laitoin ite välit poikki ennenkuin hän tavanomasern tapaansa vetää hernarit jostain. Hän siis aivan täynnä omaa amnaytiaan eikä ensinnäkään näe mitään elämää sen ulkopuolella, vaikkei ole mielestääni kovin pätevä työssään. Tehnyt ihan perusfuunarin juttuja ja niistäkin mun huomion mukaan usein poissaoloja.
Mun "ex bestis"
Perushinttinainen
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178