silmäripset

juhamuru

Missä vika ja mitä teen? Silmäripseni karisee pois, ripsi siellä ja ripsi täällä. saanko ne vielä kasvamaan?

8

5311

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelsou

      Sivele ripsiin yöks vaseliinia. Vahvistaa ihmeesti, mutta en kyl tiedä kasvattaako takaisin... Kannattaa kuitenkin kokeilla. Ja jos ne ripset nyt kokonaan tippuu, niin itse menisin kyllä tohtorille. :)

      • nandana

        ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
        =)


      • ripsipiirakka
        nandana kirjoitti:

        ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
        =)

        Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
        pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'*


      • Tuulia
        ripsipiirakka kirjoitti:

        Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
        pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'*

        Minä kokeilin tota vaseliinia viimeyöksi ripsiin. Levitin sitä ripsiharjalla, ja se levittyi hyvin. aamulla ripset olivat ihan normaalit, mut hieman vielä niissä oli vaseliinia eli ne oli vähän liukkaat. Mut sitte ku laitoin ripsiväriä, se levitty erittäin hyvin, eikä jääny yhtää paakkua! (mun vanha ja kulahtanu ripsari yleensä niitä paakkuja jättää) Mut nyt kun ripsissä oli vaseliinia, se väri levittyikin todella hyvin! kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos haluaa hyvin erotellut ja paakuttomat ripset!Minulla ainakii toimi. (:


    • ripsipiirakka

      nyt tarvis niitä vinkkejä miten nuo ripset sais taipusiks.... mulla menee herrrrmmmoooooooooooo

      • mennä

        kosmetologille nii se laittaa sun ripsiin permanentin, tulee kaarevat ripset ja pysyy ainaki jonku aikaa... elä sekoooooooooooooooo.......


    • en oo varma

      mulla on sellane purkki jossa lukee vaseline onko se vaseliiniä

      • myLoveVaseline

        On.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2873
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      261
      1206
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1201
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      983
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      46
      875
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      858
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      43
      769
    Aihe