Missä vika ja mitä teen? Silmäripseni karisee pois, ripsi siellä ja ripsi täällä. saanko ne vielä kasvamaan?
silmäripset
8
6077
Vastaukset
- Kelsou
Sivele ripsiin yöks vaseliinia. Vahvistaa ihmeesti, mutta en kyl tiedä kasvattaako takaisin... Kannattaa kuitenkin kokeilla. Ja jos ne ripset nyt kokonaan tippuu, niin itse menisin kyllä tohtorille. :)
- nandana
ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
=) - ripsipiirakka
nandana kirjoitti:
ripset ja esim kulmakarvat saa nopeammin kasvamaan kun niihin valelee risiiniöljyä, kuulostaa uskomattomalta mutta tämän mummoni neuvoi kun kosmetologi poisti nypinnässä kulmakarvat lähes kokonaan!toimi kyllä hyvin, yön yli ja varovaisesti annostus ettei valu silmiin.. saa apteekista,säilytettävä kylmässä..
=)Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'* - Tuulia
ripsipiirakka kirjoitti:
Mulla on ihan piikkisuorat ripset, ne kasvaa melkeen "alaspäin" voisko ne saada mitenkään pysyvämmin taipumaan ylöspäin, muulla kun ripsentaivuttajal...
pliis, jotain vinkkejä kiitos... toimiskohan toi öljyhomma et jos ennen nukkumaan menoo taivuttaa ripset sil taivuttajal ja laittais sit vaseliinii. olisko ne taipusammat sitte? :o *tarvin neuvoja!!!'*Minä kokeilin tota vaseliinia viimeyöksi ripsiin. Levitin sitä ripsiharjalla, ja se levittyi hyvin. aamulla ripset olivat ihan normaalit, mut hieman vielä niissä oli vaseliinia eli ne oli vähän liukkaat. Mut sitte ku laitoin ripsiväriä, se levitty erittäin hyvin, eikä jääny yhtää paakkua! (mun vanha ja kulahtanu ripsari yleensä niitä paakkuja jättää) Mut nyt kun ripsissä oli vaseliinia, se väri levittyikin todella hyvin! kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos haluaa hyvin erotellut ja paakuttomat ripset!Minulla ainakii toimi. (:
- ripsipiirakka
nyt tarvis niitä vinkkejä miten nuo ripset sais taipusiks.... mulla menee herrrrmmmoooooooooooo
- mennä
kosmetologille nii se laittaa sun ripsiin permanentin, tulee kaarevat ripset ja pysyy ainaki jonku aikaa... elä sekoooooooooooooooo.......
- en oo varma
mulla on sellane purkki jossa lukee vaseline onko se vaseliiniä
- myLoveVaseline
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976