Kampaamon hinta järkytys

Isbeenpettynyt

Kävin parisen viikkoa sitten kampaajalla, Isbe Ainonkadulla. Loppusumma oli liki 250€

Miten voi olla noin kallista ? Ja nyt kun yritin tällä viikolla soittaa, ollaankin lomalla. Nimittäin väri haalistuu, punertavuus kateissa.

Tuli kassalla täytenä yllätyksenä. Kysykää ihmeessä ennen kuin menette paikkaan, että paljonko maksaa.

Miten teillä muilla ?

80

10379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeuskorvaukseen

      Onko väärin reklamoida jos väri ei pysy hiuksissa edes muutamaa pesua ? Ja kyseessä aivan normaali ruskea väri, ei mitään shokkiväriä. Sitten veloitetaan päätä huimaavia hintoja.

      Miten menettelette omilla kohdillaan ?

    • Kottariope

      Kampaamoissa pitää olla hinnasto asiakkaan näkösällä.

      Jos minua jäisi kampaamo reissun jälkeen mietityttämään hinta, kävisin kyllä jälkikäteen tarkistuttamassa tehdyt työt versus peritty hinta. Jos valittamista laadusta, kannattaa reklamoida ilman muuta, täytyyhän tuolle rahalle saada vastinetta. Mene ihmeessä selvittelemään asiaa ja jos ei löydy perusteluja peritylle hinnalle ja työn laadulle, äänestä jaloillasi =vaihda kampaamoliikettä.
      Hyvä kello kauas kuuluu...

      • eisuositusta

        Kampaamon pitäjä on lähtenyt lomalle. Mites nyt reklamoit ?
        Ja kyseessä siis pelkkä väri ja leikkaus.

        En voi suositella tuollaista paikkaa


      • Puuma-hyökkää

        Onko haku päällä,kun puaiseksi piti värjätä?


    • kähäräpää

      Hyvää mainosta kampaamolle.

    • weera33

      100e liikaa....

      • allihuuppa_

        Tarkoitat kai pelkkää värjäystä ? Mutta jos on ottanut kaikilla herkuilla
        leikkaus, permanentti, etc, etc, niin halpaa on !


      • Kilpailu-on-kovaa

        Kaikilla herkuilla?
        Mitähän "punatukkainen" nainen on etsimässä?
        Eikö tärpännyt?


    • 77733387654

      Saattaa hinta järkyttää. Kiitos "herra" Sipilälle ja muille veromafian edustajille. Kyllä tällä tavalla pimeä työ lisääntyy. Itsekin teetätän esimerkiksi auton korjaukset "tummana." Vaikuttaa siltä ettei järki paljoa päätä pakota hallituksessa ja eduskunnassa.

    • tuntiliksakohdillaan

      jos hinta on n 250€ niin on ilmaa kyllä ja rajusti.
      Boikotoikaa tuollaista paikkaa. väri ja leikkaus kohtuu 150€. ei kait kampaajan tuntiliksakaan mitään 30€/tunti ole ?

    • Ent.kampaaja

      Kampaajan työssä raskainta on , kun tuntiveloituksen tähden on jaksettava
      asiakkaan kanssa puhua lämpimiä juttuja , jotta tämä jaksaisi istua .
      1/2-tunnin homma on venytettävä 3-tuntiin .

      • Ruutiukkoius

        Eikös se sarasvuokin veloittanut puhumisesta, Mites kävi.


        Tukan voi hyvin itse lyhentää no kampaus on eri juttu.


    • boikottiinvaan

      Tee ihmeessä reklamaatio tollaiseen liikkeeseen. Hinta on todella törkeä. Ja kun vielä ei ees väri pysy hiuksessa.

      • jatta__

        Aivan oikein, niinpä onkin viisainta värjähyttää suoraan harmaaksi, koska
        punainen on katoavaa, ja harmaa on pysyvää !


    • törkeäärahastusta

      Huh huh mitkä hinnat tuollaisessa paikassa. Ottakaapa selvää ennekuin penkkiin istutte

    • brittihinnat

      Onpas laitettu hinnat kohdilleen. Briteistä otettua mallia ?

      • kaksinkerroin.parempaa

        Jos on laskenut että asiakas on ainutkertainen, niin silloin pitää "rokottaa"
        kunnolla.


    • kohtuukaikessa

      Rovaniemellä loppuu asiakkaat, jos laskee että kerran kukanenkin vain käy.
      Kohtuu hinta leikkaus väri normaaliin suomi naisen hiukseen on 130-160€ nykyaikaisilla kuluilla

      Miesten 15€ leikkauksesta kyllä tietää ettei siitä veroja ja kuluja makseta asianmukaisella tavalla

      • Äläpävalehtele

        Höhöhöpö. Mulla paksut ja pitkä hiukset. Koskaan ei kampaajalle tommosta summaa mene. Ja hiukset saa kyllä leikattua 15€:lla


      • LaskeppaTarkemmin

        Eikö rovaniemellä ole ainakin 20 tuhatta asukasta

        jos 10 000 naista käy ja jokainen maksaa 250 €, ei liene väliä vaikkeivät tule uudestaan? eli silloin asiakkaat on "loppu". Ja voi vaihtaa miesten liikkeeksi siinä vaiheessa


    • laatueikohtaa

      FB puskaradiossa juttua siitä että siinä paikassa tehdyt värit joutuu korjauttamaan parin päivän viiveellä. Värit ei vaan pysy.
      Sinne vaan reklamaatiota, missä työt tehdään.

      • juttuakuultu

        samaa lukenut ja päiviteltiin siellä hintojakin


      • Minaen

        Löytäny koko alotusta? Liekkö poistettu


    • Tugga123

      Studio hunerissa edulliset hinnat ja huippu työ jos satut pääsemään itse hunerille!

      • eiharmaataduunia

        Taitaa jäädä verot maksamatta. 15€ leikkuusta ei 24% ALV:n ja kulujen jälkeen paljoa jää jäljelle. Millähän sitä eletään, ettei vaan taas yhteiskunta ole maksumiehenä

        Miettikää missä paikoissa käytte.


    • hurjatonhinnat

      Soitin tällä viikolla ja kysyin hintaa. Todellakin hartian alapuolelle ja hinta 230-250€
      Tipahdin melkein penkiltä

    • redhed12

      Kertokaa mullekin mikä punainen väri pysyy tukassa? 😂 ite kyllä en tuota hintaa maksais kampaajalla. Toki hänen on elettävä.

      • cassia.henna

        Elumen pysyy kuin tauti.


      • tautipysyy

        Ja eroon et pääsekään sit millään. Paitsi et kasvatat värin pois tai leikkautat etullisesti pakolaisella 16€


      • kermatsuihin

        Eihän vain mene viitan alla käymään ja imaise samalla kermat ? Vai tekikö se K ne duunit ? :)


    • Parturiseon-tuotoinenkin

      Parturit ja kampaajat,ovat ahkerasti lomilla!
      Ilmoittelevat;olen lomalla,tulen silloin ja silloin.
      Vuosiansiot nousisivat pilviin,nuilla hinnoilla. Kannattaa käydä ulkomailla "paikkoja tuulettamassa"!

      • kampaaja_

        Kyseessä ovat sairaslomat, koska työ on erittäin kuluttavaa, yleisimmät kuluma-
        vammat löytyvät selkä-, niska-, olka-, kyynär-, ja rannenivelistä, niinkuin myös
        lonkka-, polvi-, ja nilkkanivelistä !
        Tervetuloa alalle yrittämään, (ja näyttämään kykyjään) heh !!!


    • todentottakalli

      onpas vaan hinnat pilvissä. Keskustelua FB puskaradiossakin

    • Kyllästynytvalittajiin

      Ihana taas ku tietämättömät arvostelee. 30€/h. Koettakaappas arvata mitä tuosta 30€/h jää yrittäjälle käteen kun hän maksaa ALV:in, Yel:in, verot ja muut maksut, puhumattakaan mahdollisesta tilavuokrasta tai tuolipaikasta. Alle 15€/h. Mutta helpompihan se on valittaa kun ottaa asioista selvää...

      Ja jos kampaamohinnat hirvittää niin aina voi äänestää jaloillaan. Miehillä varsinkin helppoa kun hiustenleikkuukoneen saa muutamalla kympillä.

    • rahatvietiinlompakosta

      Pari vuotta tyttö ollu alalla ja veloittaa hirveitä summia. Melekosta asiakkaan ryöväämistä

    • oikeuttahiuksille

      Mitä tehdä kun väri ei pysy hiuksissa ? Voiko reklamoida ? Saada väri uudelleen, ilman erillistä veloitusta ?

      • väripysyy

        Reklamaatio aika on 2vkoa. Reilusti vaan sinne liikkeeseen kertomaan ettei ole tyytyväinen


    • Vanhaeitajuu

      Eihän tuonne kukaan pakota menemään ryöstettäväksi. On niitä hyviä ja halvempiakin paikkoja!

    • Lettipääristissä

      Onko tää Rovaniemen kallein paikka ? vai löytyykö vielä kalliimpia ?

      • palvelukuinpalvelu

        Ainakin yhtä kallis on se, joka tuli sieltä Lahdesta. Oliko joku Kalervo vai mikä sen miehen nimi oli ? joka antaa niitä palveluita myös, kun kysyy vaikka baarin veskissä


    • Tuulikki6565

      Studio hunerissa miehet leikkaavat ja palvelevat huipusti hinta on sopiva ja kuitti tulee kyselemättä! Sitä nais parturia välttelen jutut on itsensä mainostamista ja lasten kuullen kaksimieliset vihjailut ei soveliasta. Onneksi siellä saa valita kenen penkkiin istahtaa.

    • Yllättynyt

      Sielläkö voi valita kenen haluaa leikata? Hyvä tietää koska juurikin tuo nainen on se joka saanut aikaan etten ole käynyt siellä. Kehuja olen kuullut itse hunerista mutta ystävättäreni hiukset tämä Janika pilasi ja hän kävi korjauttamassa muualla koska luuli että siellä ei saa valita tekijää.

    • miinuksellementiin

      Ja niistä hinnoista ei kyllä kuluja makseta asianmukaisesti. Miettisin kenelle ja minne rahat viedään. 15€ kun otat alv 24%, Vuokran, palkan ja sosiaalikulut, Veden sähkön jne ... taidettiin mennä miinukselle ja lujaa

    • Noilioili

      Taitaapi edullinen hinta kompensoitua sillä että kiirettä pukkaa. Sama hinta on leikkuulla ko dohairissakin. Mie ainakin jatkan käymistä! Tosin minunkaan tukkaan ei se harakka koske.

    • Kadepuhuu

      Isbessä ei kyllä sama hinta kuin do ssa. Ja nätti tyttö se isbe on eikä harakka. Kato peiliin. Taitaa kade puhua.

    • Kasvatusjatkuu

      Huneri osaa kyllä asiakaspalvelun ja tietää mitä tekee. Se nainen Janika? Ei osannut leikata puhui minut lähes tainnoksiin ja lähdin väsyneenä sekä epämieluisalla hiuksella pois. Ei antanut mahdollisuutta edes toivoa mitään kun vain alkoi ojentamaan hiustani jota olin kasvattanut kauan aikaa. Ei näin!

    • Studio_Huner_paras

      Studio Huner saa multa täydet pisteet ja sinne suuntaan vastakin! Palvelu loistavaa, niin kauan kun ei eksy jo mainitun naisen käsittelyyn. Tosin aika järkyttävää kuuneltavaa hänen tyylinsä puhua siellä kenelle vaan.

      Hunerissahan toimii onneksi useampi tekijä ja eiköhän nuo vuokra ym kulut ole jaettu kaikkien kesken! Kuitin saa pyytämättä joten en ymmärrä nillitystä veroista, etteikö maksaisi!

      Tästä Janikasta en ole muuta kuullutkaan kun huonoa palautetta, jo aiempien paikkojen osalta. Harmi kun yksi vuokratuolilainen (näin olen käsittänyt) pilaa muun firman mainetta. Onneksi siellä tosiaan saa valita, itse en muille mene kun Hunerille, samoin kaikki perheemme hiukset saa käsittelyynsä Huner

      Kynnet olisi tarkoitus teetättää siellä myös, vain positiivista kuullut siitäkin.

    • Valtiomaksaa

      laske hiukan paremmin. Miesten hiusten leikkuu 15€, maksa ALV 24% siitä, Vuokrakulut, Vedet, Sähköt, YEL, Vakuutukset, Yrityksen perustamiskulut, Maksupäätekulut, Yrityksen kehittäminen (kouluttautuminen). Onko VASTUUVAKUUTUS ?

      Tais palkka jäädä sitten kokonaan saamatta, Ai niin mut senhän taitaa maksaakin yhteiskunta

      • fffkkhku

        Laske itse paremmin. 15 e miehen hiusten leikkuuseen menee aikaa korkeintaan 15 min. 1e/min on aika riittävä palkka.


    • tuotteetpuuttui

      Mitään takuu palvelua hiusten värjäämiselle ei ollut. Väri lähti parissa pesussa, syy oli kun en ollut ostanut häneltä tuotteita.
      Väri ja leikkaus maksoi yli 230€
      En ikinä suosittele tuota paikkaa. Ja en suosittele muillekaan !

    • rahakelpaa

      Samaisesta saa kuulla tosta paikasta, missä hiuksista puhutaan. Hinta tuntuu olevan kaikille sama, KORKEA !

    • Tukkahyvin

      Kyllä itsellä on väri pysynyt vaikka tuotteita ei aina ole mukaani kaipaamista lähtenyt. Voiko kuluttaja-asiamies auttaa asiassa?

    • vaaleetumma

      eikait nyt kukaan täysjärkinen punaiseksi huiksiansa värjää jos on kauneuttavailla, yäk!!!

    • Muuttaamuttaminne

      Oliko jo muuttamassa pois Rovaniemeltä ? Vai kuka ?

    • Huolestunut1212

      Aika huolestuttavaa jos yrittäjä itse ei huomaa studio hunerissa jos yksi ihminen pilaa liikkeen mainetta. Itse olen päättänyt asioida itse Hunerin käsittelyssä kun tämä kyseinen nainen ei ole paikalla. Koko liikkeen täyttää hänen kääkättävä iso ääni ja kuten aikaisemmin puhuttiin niin hän puhuu ihan liikaa. Tuttavilta kuullut myös pelkästään negatiivista tästä naisesta. Käykää nyt joku kertomassa hunerille asiasta ikävä jos hän kärsii huonosta vuokratulilaisesta!

      • rahallasaapi

        Kun hinnat noin alhaiset, ei sinne saa ammattitaitoisia tekijöitä, ja on pakko ottaa näitä joilla ei ole käsitystä asiakaspalvelusta eikä työn laadusta.

        Oliko se muuten tämäkin paikka loppumassa kesäkuun lopussa ? Vai mikä ?


    • Höpönlöpö

      Asiakasmäärän ja jonojen perusteella ei varmaan ole loppumassa. Kuulin että haetaan lisää tekijöitä ja että aukiolot laajenee. Hinnat ovat samat kuin do hairissa. Seurasin huneria do sta hänen omaan liikkeeseen. Harmi tosiaan että näkyy tämä nais tekijä vaikuttavan moniin, ehkä Hunerin korviin kantautuu tämä palaute ja hän päivittää työntekijänsä priimaan.

    • Törkeää

      Minulla ei kokemusta hunerista mutta tänään ystäväni oli todistanut kun tämä edellä arvosteltu blondi nainen oli suoranaisesti haukkunut asiakasta toisten asiakkaiden kuullen. Ystäväni tietää asiakaspalvelun kultaisia sääntöjä ja lakiin liittyviä sääntöjä ja tämä nainen rikkoi niitä huolella. Olin juuri aikonut poiketa liikkeessä kuultuani paljon kehuja mutta nyt tuskin uskallan sinne poiketa.

    • Odottaja

      Odotin miestäni hiustenleikkauksesta Studio Hunerissa. Oli järkyttävää kuunneltavaa tämä jo moneen kertaan mainitun nuoren naisen jutut siellä. Hän puhui isoon ääneen erään hotellin ravintolapäälliköstä nimellä, henkilökohtaisia asioita.

      Kerran olen joutunut hänen käsittelyynsä ja minä tykkään rentoutua kampaajalla. En välitä jutella ja kun en vastannut kun lyhyt sanaisesti hänen juttuihinsa, niin jouduin kuuntelemaan hänen omasta elämästään tarinointia kyllästymiseen asti. Minua ei kiinnosta minulle tuntemattomien asiat.

      Ihmettelen todella sitä, että kuinka tämä ihminen on vielä töissä siellä! Olen kuullut tuttaviltani todella paljon huonoa hänestä, jotka muuten tykkäävät käydä siellä.
      Yhden kerran oli tuttuni ollut paikalla kun hän oli isoon ääneen huudellut todella härskejä juttuja ja paikalla oli ollut myös lapsia.

      Muuten aivan mahtavaa palvelua saanut, kynnet olen laitattanut kerran sillä Riinakohan hänen nimensä on. Upeat kynnet sain juhliin!

    • HyväähyvyyttäKampaaja

      Oliko tämä liike muuttamassa tai lopettamassa ? pois paikkakunnalta lähdössä ?

      Taitaa olla niin että otetaan vaan rahat pois keltä vaan, eikä välitetä Asiakkaiden mielipiteistä, esim tämän Naistyöntekijän suhteen.

      Tosin eipä noista hinnoista varmaan hirveästi maksella ALV ja YEL ja muita Yrittäjän velvoitteita. Tai sit tekevät ihan hyväntekeväisyyttä

    • PESTÄÄNKÖ

      Tuskin muuttaa taikka lopettaa,hakevat tuolivuokralaista. Kenties sen Janikan tilalle?
      Olen vakiasiakas Huner leikannut ja nyt se uusi tyttö tumma pikkuinen, taitavan tytön ovat saaneet, asiakaspalvelukin täysi 10!

      Tämä Janika.... Voi voi koulun penkille takaisin ja opettelemaan palvelua.

    • Noloa

      Minä olin paikalla kun hän pari viikkoa sitten puhui asiakkaansa henkilökohtaisista asioista. Asiakas kävi ovella kysymässä väriä, Janika vastasi että aikaa ei ole, meitä oli jonossa siinä useampi. Kun tämä asiakas poistui alkoi pärjääminen, tuo on semmonen ja tämmöinen, sillä on se ja tämä ongelma ja sitä tätä tuota. Meitä oli siinä järkyttyneitä useampi. Itse omistaja ei ollut silloin paikalla, tumma pieni tyttö oli töissä ja hänenkin kasvoilta paistoi järkytys asian johdosta. Lähtiessäni jäin miettimään puhuikohan hän jotain minusta ja olemuksestani ja onko tuo hän yleinen tapa haukkua asiakkaat . Mietin että ottaisin omistajaan asian tiimoilta yhteyttä mutta eiköhän sana kiiri hänen korviinsa ilman minuakin.

    • asiakas474

      Nolasin tällaisessa tilanteessa yhden kampaamon väen totaalisesti kerran. jostakin tuolista lähti asiakas ja kun hän pääsi ulos, alkoivat kampaajat pohtia hänen asioitaan. En voinut olla hiljaa, vaan kysyin, et mitähän te minun asioista pohditte, kunhan minä lähden. Kukaan ei osannut sanoa mitään, menivät vaan vaikeiksi. Sen jälkeen en mennyt enää siihen kampaamoon. Onneksi on mistä valita

    • mietinyuudelleen

      Mutta tuossa paikassahan on tunnettua että Asiakkaiden asiat leviää kaikkialle. Siksihän siellä väki ei enää halua käydä kun jopa Asiakkaan hiuksista ja esim hilseistä kerrotaan eteenpäin.

      Miettikää missä käytte. Johan sen tietää ku on ulkolaisten paikka niin eivät suomalaisten kulttuuria ymmärrä. Samahan on pizzerioissa.

    • Lätty

      Sielläpä ei se läyhääjä olekkaan ulkomaalainen vaan ihan aito suomalainen muija! Tämä ulkomaalaistaustainen on kohtelias ja asiakaspalvelullinen hieno herrasmies.

    • Vakiasiakas

      Ei toi likka ole ulkomaalainen, suomalainen se on. Mä olen leikkuuttanu mun hiukset useampaan kertaan Hunerilla ja se toinen ulkomaalainen mies kans leikannu. Parempaa asiakaspalvelua saa etsiä. Ilman tuossa putiikissa pilaa tämä vaalea neitokaine vai rouvako se on. Joka kerta joutuu kuuntelemaan koko porukka niitä sen juttuja ja mua ei kiinnosta toisten asiakkaiden tai hänen asiat. Mä ihmettelen että kuin Hunerilla on varaa pitää tommonen naine töissä joka pilaa koko liikkeen maineen!

    • Amurin-aaltoja

      No voi nyt sentään, siellä sitten ovatkin kilipäät ihmeissään .

    • RehtiYrittäjä

      Kysykääpä siltä omistajalta että paljonko nostaa palkkaa ? Paljonko maksaa ALVia ? Entä YELiä ?

      Taitaapa jäädä maksut aika minimiin. Ja yhteiskunta maksaa.

      PRKL että tuollaiset yrittäjät ketuttaa ja lujaa

      • Virastotäti

        - Yhteiskunta maksaa palkan.
        - Verotoimisto taitaa olla tuntematon virasto
        - YEL ei taida kertoa yhtään mitään
        - Vakuutus, mitä ne ne ovat ?
        - Teosto ja Gramex, ikinä ei ole tainnut kuullakkaan
        - NETS, en tiedä tuollaista

        Siinä muutamia menoeriä, joita Aasiakkaat eivät ymmärrä myöskään


    • Exblondi

      Varmaankin lukenut tämä parturi tytteli näitä kohteliaisuuksia täältä kun tukanväri muuttunut blokista oranssiksi.

      Mutta asiaan...kyllä totta sana. Olen ollut asiakkaana studiossa alusta saakka, käynyt aina hunerille itsellä. Minullakaan ei mitään positiivista sanottavaa tästä Janikasta.

      • 200Euroa-juoru

        "Olen ollut asiakkaana studiossa alusta saakka".
        Eikä sinulla ole mitään positiivista kerrottavaa !
        Miksi ihmeessä sitten lainkaan käyt koko paikassa ?
        Oletko päästäsi sekaisin, vai pelkäätkö, että jää juoruja kuulematta?


    • Lapio08
    • Tyytyväinen78

      Kannattaa varmaan käydä antamassa palautetta itse tekijöille, eikä täällä keskustelupalstoilla heitä parjata ja mustamaalata. Jos työ menisi pilalle omalla kampaamo reissullani, sanoisin asiasta heti tekijälle oli paikka mikä tahansa tai jos työstä veloitetaan 250e kysyisin mistä hinta koostuu. Ikävää, että ihmiset voivat nimettömänä täällä haukkua toisia. Itse olen käynyt Studio Hunerissa alusta alkaen ja olen pitänyt palvelusta, Huner on paras leikkaaja, mutta tämä vaalea nainen on tehnyt minulle kauneimmat värit ja käyn hänellä jatkossakin. Myös tumma nainen on uusi siellä ja mielelläni menen hänellekin. Hinta-laatu suhde kohdallaan ja voisivat kyllä vähän hintoja nostaa tekemästään työstä!

    • föönauskipeää

      Voiko olla totta ettei värin tarvitse pysyä hiuksissa ?
      Kävin Isbessä ja kun toisen pesun jälkeen väri haalistui rajusti, olin yhteydessä tekijään. Tytteli kertoi että kun en ostanut shampoota niin takuuta ei ole.
      Voiko tällaista vaatia ? Leikkaus ja väri maksoi 225€

      En voi missään nimessä suositella paikkaa. Föönauskin sattui

    • Anonyymi

      Missä kampaamossa saa ammattitaitoisen hiusten leikkuun?

    • Anonyymi

      varma oli 50 euro lika,varri kulla pusyy mutta ei kanata pessa tukka kaksi kuuta niin vari tartu huva.sitte voi varrovasti suihkuta.

    • Anonyymi

      Ylijhinnoiteltu paikka. Kiertäkää kaukaa se paikka.

    • Anonyymi

      Onneksi on kalju pää, niin eivät saa euron euroa.

    • Anonyymi

      Onko hakupäällä,kun punainen tukka.
      Iän myötä se haalistuu.

      Marini leikkautti tukkansa,miten on "mirrinlaita",onko sheivattu ,vai peräti "posliini".

    • Anonyymi

      Miten kampaajalla voi olla kalliimmat taksat kuin lääkärillä?
      Lääkärin koulutus ja tietotaito on sentää eri luokkaa kuin parturin. Boikotoikaa hyvät ihmiset tuollaista, valikoimaa on käydä muuallakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe