Siellä olevat vanhat kerrostalot.Ovatko vuokra asuntoja??
Kuka nuo kiinteistöt omistaa??
Fanninrinne
14
1775
Vastaukset
- 640000euroa
Se omistaa joka osti kiinteistöt kauppahintaan.
- 876yuiio
Missä on Fanninrinne?
- Plaaaaah
Aika lähellä Etelärinnettä. Ainakin yks mun puolituttu asuu siellä vuokralla. Oisko yksityiseltä vuokrannut?
- rautaa55
Plaaaaaah Muistatko tuliko vuokrailmoitus tori.fi,oikotie tms"??
Onko paikkana rauhallinen ?
Etelärinteen lähellä..walleniuksenväylä on myös lähellä. Ei ole missään ollut ilmoituksia vuokrataan.. - plaaaaah
Pitää kysyä kaverilta kun seuraavan kerran näen. Vuokrakaksiossa asuu. Mitä itse olen lenkkeillyt Fanninrinteen ohi, ei se miltään kauhean rauhattomalta vaikuta. Suhteellisen pieni aluehan se on ja tavallaan tien perällä. Talot toki jo jonkin ikäisiä.
- plaaaaah
Tällainen tuli vastaan...eli pyörävarkaita sielläkin liikkuu :(
http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/arvokas_polkupyora_anastettu_rovaniemen_paakirjaston_edesta_60023 - taasko
Kaikki vanhat kerrostaloasunnot ja niissä olevat vuokralaiset tietävät että siellä on järjestyssäännöt.Aallon vanha talo on kurjassa kunnossa tuolla sompiontiellä.Harmi kun opiskelijoille suunnattu vuokra-as. Fanninrinne siellä asuu myös talon /huoneiston omistajia ??
- daass
Kellään mittää tietoa kuka/ketkä voisivat vuokrata vanhasta kerrostalosta vuokra-asuntoa ??
Monet asunnot menevät niin ettei kuule koskaan että ne olisivat tulleetkaan vuokralle !!???
Tavallinen tallaaja kyselee.. Rajavartioston kait nuo on joskus ollu?
Rivari siellä on myynnissä senaattikiinteistöllä.- yyrraa
Joo joskus olleetkin.Vuokra mahdollisuuksia olisi hakusessa!!??
- veewwwae
Tuossa paikassa on aina vuokrattu asuntoja? Mistä voisi kysyä...
- serraa
Se joka tietää mistä kysyä vois sanoa.?kiitos vaan.
- Lailakka
Senaattikiinteisyö omisti ennen. Nyt ilmeisesti kaikki myyty. Sibvest Oy omistaa ainakin yhden taloista nyt.
- isteasukas
jep, itse asun myös. on tosi viihtyisä rauhallinen. kaikki talot on myyty yksityisille. vuokralla on varmaan kaikki vielä, koska senaattikiinteistö juuri myynyt kokonaisena.
mutta esittely näytti jo yhdessä rapussa olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406