Ätmit ei saa rakkautta eikä seksiä koskaan. Eivät pääse naisten läheisyyteen muuten kun työvoimatoimiston haastattelussa jossa kurppa haastattelee ätmiä. Muuten ätmit ei pääse naisten kanssa edes puhumaan koska asutaan suomessa ja suomi naiset on pinnallisia joille miesten rahat ja ulkonäkö on tärkein juttu. Miten ätmi selviytyy naisettomasta elämästä, moni tehnyt jo itsarin ja moni tulee vielä tekemään. Olen pahoillani ätmien puolesta koittakaa jaksaa.
Ätmien kova elämä
11
132
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Työkkärin pakko haastattelut on ätmille ihan liian hyvä juttu kun pääsevät edes niin lähelle naisia. Ätmejä pitäisi haastatella puhelimen kautta.
- Buhahaha
Ätmin tuurilla se haastattelija on Työkkärin ainoa mies.
- Naisasialooser11
Teen kunniakkaan seppukun näillä hangilla.
- Silikoonimummo
Jokainen ihminen on rakkauden arvoinen ja tärkeä!
- Buhahaha
Moni palstanainen on kanssasi eri mieltä.
(Moni palstamieskin, mitä naisiin tulee, mutta kun aiheena nyt oli ätmit) - Nicitönnä
Niinno, riippuu vähän ihmisestä. Jotkut ei herätä kauheesti minkäänlaista rakkauden arvoisuden ajatuksia. Vaikka asia pohjimmiltaan noin olisikin. Jokainen ei ehkä ole rakkauden arvoinen laisinkaan, mutta jokaiselle rakkaus tekee ihmeitä ja on jokaiselle yleensä myös itselleen tärkeää, edes jollain asteella.
Se että susta ees joku tykkää ja pitää muukin, kun äiti on helposti elämän ja kuoleman kysymys.
- fffrrt
Myötätunnon osoituksesi vesittyy sillä, että kannustat meitä paskoja jaksamaan. Ei tällaisessa elämässä ole mitään pointtia, jossa ei saa hyväksyntää keneltäkään omana itsenään. Saati, että joku haluaisi viettää aikaa tällaisen olion kanssa. Ei mun tilanteeseen ainakaan ole muuta ratkaisua kuin itsari.
- fartus
Itse olen mahdollisimman vähän tekemisissä muiden ihmisten kanssa. Omassa seurassa viihtyy parhaiten, etsin iloa luonnosta ja muusta kivasta tekemisestä.
Ja katselen maailman menoa.
- Lindström-
Ätmien ainoa mahiss saada seksi on mennä huoriin.
- Totuus-
Ei elämä ole kovaa
- Hehehhe
On todella raskasta.. "
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760