Kuinka idioottina sinä pidät minua? Kerroin toki mutta vain niin ettei se sinua loukkaa tai edes olisi mitään hävettävää. Se taas mitä touhuttiin en toki kertonut. Kuinka idioottina oikein pidät minua? Tiedän että sinun on vaikea luottaa mitä kerron mutta en ole antanut sinusta kuvaa että olisit jotain väärää edes tehnyt. Voit vapaasti ottaa yhteyttä ja kysyä mitä olen kertonut ja miksi. Mutta tuo manipulointi sinulta pitää loppua. Olemme aikuisia jotka leikkivät hetken tyhmää. Ja olen asian kanssa jo sujut kaikilta osin. Mutta tuo kun esiinnytään olevansa muka niin kiinnostunut tietyistä asioista ja olisin jotenkin siitäkin kiinnostunut. Kun ilmoitit ettet halua puhua osoitti jo ettet luota ja usko mitä kerroin. Säälin sinua ja kohtaloasi ja toivon että et sotkeudu lisää ongelmiin. Olen antanut sun olla rauhassa. Mutta koita nyt joskus edes luottaa minuun siten ettei tuota manipulointia tarvita meidän välille. Näet ettei mitään muutosta ole elämässäni tapahtunut ja tilanne on ok. Mutta älä pidä idioottina joka töppisi oman typerän tekemisen takia. Hävettää se minuakin mutta vain sinun osalta. Kun ja jos kykenet niin ota sitten yhteyttä ja kerro että aijot ottaa yhteyttä siihen niin kerron mitä mieltä olen asiasta. Mutta idiootti en ole pitää osata olla loukkaamatta toista. Tykkää niin paljonko haluat ja kerro mielipiteesi kuten haluat en välitä. Mutta niin kauan kun et puhu oikealle ihmiselle et tule saamaan arvostusta tai kunnioitusta edes ystävänä. Muista tämä.
sulle tämä
sulleppatäMä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919