Naurattaa nämä kaksi kymppiset miehen alut

Raippe69

Joilla muka suhde johonkin parikymppiseen huoraan. On työtä rakennustyömaalta, jopa autokin hankittu ja yhteis asumistakin puuhattu. Mutta noiden "miesten" katseesta kuvastuu pelko ja ääni värisee matkiessaan aikamiesten puheenpartta. Näetsen tietävät että tuollainen parikymppinen huora on kuin pohjaton kaivo ja arvaamaton kuin säkki kirppuja.

Mutta älköön kukaan luulko, että tuollainen parikymppinen kloppi on mies. Paskat se mies on. Se on vain paska jota huora pyörittää.

7

121

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloinnuorikkona

Huorana se on äitisikin naisen uran aloittanut.

• hienoahienoa

Pitäisikö Raippen laittaa korkki kiinni? Taisit olla samanlainen paska parikymppisenä itsekin? :D

• Itsevaan

Raippe on lähes 5-kymppinen vanhapoika joka on nyt kateellinen nuorille joilla homma vielä pelaa.

• Raippe voi provoillakin.

• RaipeOnKade

Raipe on vähän kade, kun tekis mieli samanikästä, mitä 20 miehenalut saa.
        Raipea myös hieman vituttaa, kun 20 vuotta Raipea nuoremmat naiset pitää Raipea vanhana huru-ukkona, joka on vanhuudenhöperö, kun unelmoi nurempaa.
        Raipe on myös kade, että 20 vuotias miehen alku jaksaa tyydyttää naista sängyssä loputtomasti, kun Raipelta loppuu puhti jo ensimmäisen kerran jälkeen.

• kokenutnähnyt

tuommoseks raipeks kuitenkin tullaan ja ei pidä raipen pelätä, todel monet tullut.. kun ei parikympin kieppeil laita noita rakenteellisia elämän perusasioita paikoilleen

parempi se akan olla heikompi tuloinen, ne ei lähde koskaan karkuun , kodin hoitajina kuten kiekko teemun akka ja näil pyramidi huipun poliitikoil, sakko saulit ja trumpit sun muut porsaat

30 eteenpäin on nii selvästi väliin putoajana eri tavoin joka vuosi kymmene jatkossakin.. täysin mahdotonta ...

nämä kellä tyttö nuorena ja vangitttu liittoon , välillä kumpiki pettää hieman hallitusti .. enemmän tietysti se mies kellä rahaa

• 666reaperri

niillä on hyvä tuuri ketkä niin nuorena saa naista.. voidaan puhua että niillä on hyvä asema yhteiskunnassa.. ite sain vasta 25 vuotiaana ekan tyttöystävän.. ette usko miten helvetin vaikeeta oli mulle..

raamatussaki lukee että ne ketkä ovat jumalan suosiossa nii saavat vaimon.. mutta toisaalta siellä myös lukee että nainen on katkera kuin kuolema ja jumalalle mieluinen välttää naisen ansan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe