Hiihtoharrastuksesta

AlkaaRiittää

Tas oli joku koira ripuloinut keskelle latua. Voi Jeesus Kristus kun meinasin taas perseelleen lentää. Miltä teistä tuntuisi jos olette kotona ja pelaatte vaikka Monopolia ja minä tulen ja väännän paskat siihen laudalle?
Viekää ne hurttanne helvettiin sieltä laduilta paskomasta.

8

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rossingnol

Oletko varma että se oli koira? Jos se oli hiihtäjä?

• näinhänseon

Sehän oli isomahasen kävelijän rapulapaska,haisi vielä seuraavalla viikollakin.Eikä niitä kävelemisen kieltomerkkejäkään tarvi olla,kaikkihan sen tietää ettei hiihtobaanoilla saa kävellä.

• DTYTMD

Eihän se hiihtoniilo omista sitä latua. Tottakai kaikki saa reippailla ulkonA, JA MIKÄS SEN MUKAVAMPAA TOIVOO KOIRAN OMISTAJA.

• Laki kieltää ladulla kävelemisen....
        Korkovalovaarassa löytyy kyltitki ku siellä se on ollu isompi ongelma

Meinasinpas hurauttaa jonku nätin tytön päälle kovalla vauhilla pöyliövaaras. Oli mäen alla kävelemässä katse tiukasti puhelimessa. Pikku törmäys ei ois kyllä haitannu mut vauhtia oli liikaa ;)
        Noh kyllä se säikähtiki

• sowittelija

Ladut ja luistelubaana ovat vain suksilla liikkujille tehty.kävelijöille on paljon enemmän reittejä kuin suksijoille.Harrastetaan siellä mikä on tehty ketäkin varten,silloin ei tarvi riidellä.

• Kottariope

Laki??? No, ei se nyt taatusti laki ole. Mutta kieltotauluja siellä on ja johan järki sanoo, että ei ole hyvä mennä laduille kävelemään. Nehän on tehty veroeuroilla hiihtäjille.

Minua suututtaa tuo tämän talven kitinä ja vollotus, että ladut on huonossa kunnossa. Jos lunta tulee reippaasti monena päivänä peräkkäin, pitää hiihto höperöiden käsittää, että ei ne latukoneet yhtä aikaa ehdi joka baanaa kunnostamaan. Menkää pukkaamaan vanhuksien pihoihin lunta, siinä saa saman liikunnan eikä tarvi itkeä ja märistä huonoja latuja. Menettehän autolla sinne ladun päähänkin, niin samalla autolla pääsee lumitöihin heille joiden voimat ei enää riitä lumen kolaamiseen, suuntaus kun on, että ikääntyvien pitää pärjätä pitkään omin voimin.

Itse teen lumitöitä 2,5 jopa 3 tuntia tuiskun jälkeen eikä tarvi ladulle niinä päivinä lähteä.

• rypistäjä

Tällaiset asiat on syytä hoitaa järkiperäisesti, sauvalla koverretaan paskakasan
      alle noin 30 cm syvä onkalo, jolloin se putoaa kuopan pohjalle, mihin se sitten
      peitetään, ja taas suksi luistaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      251
      6505
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      29
      4857
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      98
      2955
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2327
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      32
      2143
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      57
      2085
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1883
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      22
      1789
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1572
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      235
      1568
    Aihe