https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/olivia-todisti-kuntosalilla-jaatavan-tavan-paasta-eroon-flirttailijoista-antakaa-hanelle-nobelin-rauhanpalkinto/6732086#gs.NLgBtgY
väittämällä että miehet haisee
Noin nainen torjuu miehen iskuyrityksen
24
226
Vastaukset
Osoitus taas kaksoisstandardista.
Jos A.Palstamäki sanoo palstalla ettei ole kiinnostunut naisista joita ei pidä viehättävänä, niin femakkoparvi ryhtyy äänekkäästi torumaan miesparkaa ja huutaa häntä sovinistiksi.
Tämän jutun nainen torjuu miehen flirtin väittämällä pieraisseensa ja vieläpä jakaa "nerokkaan torjuntakeinon" julkisesti häpäistäkseen totaalisesti uhrinsa, mutta hänelle ehdotetaan Nobelin rauhanpalkintoa.
Tosiasia on se, että molemmat sukupuolet tekevät valintaa koko ajan, mutta vain naiset saavat myöntää asian.Dissident kirjoitti:
Kuka kieltää miestä myöntämästä?
Eilen ja vähän tänäänkin on tullut kritiikkiä sanomisistani.
Meillä olisi Dissi nyt mahdollisuus myllätä palsta ylösalaisin kuten sulla näkyy yhdessä aloituksessa olleen tarkoituskin. Kääritäänkö hihat ja annetaan ätmien ja prinsessojen kuulla kunniansa?A.Palstamäki kirjoitti:
Eilen ja vähän tänäänkin on tullut kritiikkiä sanomisistani.
Meillä olisi Dissi nyt mahdollisuus myllätä palsta ylösalaisin kuten sulla näkyy yhdessä aloituksessa olleen tarkoituskin. Kääritäänkö hihat ja annetaan ätmien ja prinsessojen kuulla kunniansa?Ots kritiikki ja mieti. Siinä voi aina hitunen olla totta.
Palstan voi myllätä ympäri kyllä. Mutta miks? Ei täältä saa pois mitään huonoja aineksia...eikä tää ole sellainen palsta. Kaikkea tarvitaan. Mutta hämmentää pitää. Jos keitos ei kiehu tasaseen.
Olet silti tervetullut. Ota nyt se uusi meininki tähän touhuun. Hiton hyvältä näyttää. Ei meidän kenenkään tarvii kunkku olla. Imuroidaan kokemusta. Antaa niiden sotkee omassa liemessään ketkä sitä haluu.
En tiedä hämmensinkö sut mukaan, mutta ihan sama. Tervetuloa takas. Eikun juttua kehiin ja menoks. Ehkä se palsta tulee perässä? :o)Dissident kirjoitti:
Ots kritiikki ja mieti. Siinä voi aina hitunen olla totta.
Palstan voi myllätä ympäri kyllä. Mutta miks? Ei täältä saa pois mitään huonoja aineksia...eikä tää ole sellainen palsta. Kaikkea tarvitaan. Mutta hämmentää pitää. Jos keitos ei kiehu tasaseen.
Olet silti tervetullut. Ota nyt se uusi meininki tähän touhuun. Hiton hyvältä näyttää. Ei meidän kenenkään tarvii kunkku olla. Imuroidaan kokemusta. Antaa niiden sotkee omassa liemessään ketkä sitä haluu.
En tiedä hämmensinkö sut mukaan, mutta ihan sama. Tervetuloa takas. Eikun juttua kehiin ja menoks. Ehkä se palsta tulee perässä? :o)Sanon suoraan ettei tuo kritiikki ole perusteltua. Ihan yksiselitteisesti.
Olin aikoinani saman asian äärellä, mutta vaihdoin kohdetta kun huomasin että ätmit on pahempi ongelma asiakeskustelulle. Nyt näyttää siltä että miesten ja naisten välinen vuoropuhelu on menossa sellaiseen asentoon jossa naiset yrittää määrätä mistä puhutaan ja miten.
Keskustelua pitää olla eikä se ei saa muuttua liiaksi saneluksi.A.Palstamäki kirjoitti:
Sanon suoraan ettei tuo kritiikki ole perusteltua. Ihan yksiselitteisesti.
Olin aikoinani saman asian äärellä, mutta vaihdoin kohdetta kun huomasin että ätmit on pahempi ongelma asiakeskustelulle. Nyt näyttää siltä että miesten ja naisten välinen vuoropuhelu on menossa sellaiseen asentoon jossa naiset yrittää määrätä mistä puhutaan ja miten.
Keskustelua pitää olla eikä se ei saa muuttua liiaksi saneluksi.Kritiikkinhän voi antaa aina vasta-argumentin.. ja pitää lukea oikein mikä on kritiikkiä ja mikä jonninjoutavaa kitinää/kateellisuutta.
Mun sotahuuto kaivoi akanat eroon jyvistä. Kukaan ei lähtenyt sotimaan oikeesti. Vinkujia sitä enemmän nousi pintaan.
Kännäsin ja ärsytys nosti jotain pintaan...ja ainoan kritiikin toi Ellu, mikä iski niin että tuntui joltain. Mutta se johtui hänen aikaisemmasta keskustelutaidoistaan.
Täällä on paljon kokemattomia ja jotka eivät tiedä historiaa kirjoittajasta. Pslstalaisen pitää suodattaa. Uusia avustaa, ventovieraita suodattaa. Ja puskahuudot on puskahuutoja.
Tää on mieletön mesta, mutta täällä on samat lait kuin luonnossa. Pitää miettiä aina. Mahdollisuus voi olla ansa js toisonpäin.
No mä oon kaivanut huumorinkin. Se on niin mua.Dissident kirjoitti:
Kritiikkinhän voi antaa aina vasta-argumentin.. ja pitää lukea oikein mikä on kritiikkiä ja mikä jonninjoutavaa kitinää/kateellisuutta.
Mun sotahuuto kaivoi akanat eroon jyvistä. Kukaan ei lähtenyt sotimaan oikeesti. Vinkujia sitä enemmän nousi pintaan.
Kännäsin ja ärsytys nosti jotain pintaan...ja ainoan kritiikin toi Ellu, mikä iski niin että tuntui joltain. Mutta se johtui hänen aikaisemmasta keskustelutaidoistaan.
Täällä on paljon kokemattomia ja jotka eivät tiedä historiaa kirjoittajasta. Pslstalaisen pitää suodattaa. Uusia avustaa, ventovieraita suodattaa. Ja puskahuudot on puskahuutoja.
Tää on mieletön mesta, mutta täällä on samat lait kuin luonnossa. Pitää miettiä aina. Mahdollisuus voi olla ansa js toisonpäin.
No mä oon kaivanut huumorinkin. Se on niin mua.Minä tykkään hämmentää, se on mun juttuni. Asiakeskustelukin taittuu, mutta siinä mulla on vaatimukset korkealla ja tylsistyn herkästi jos hommasta katoaa yhteys reaalimaailmaan.
En minä naisia vihaa, tykkään vaan siitä että miehet ja naiset on keskustelussa toisinaan rintamalinjojen vastakkaisilla puolilla. Jos me oikeasti ryhdyttäisiin käymään keskustelua naisten ehdoilla, niin jossain vaiheessa huomattais että kivekset on surkastuneet......usko pois Dissi, niin se menee.A.Palstamäki kirjoitti:
Minä tykkään hämmentää, se on mun juttuni. Asiakeskustelukin taittuu, mutta siinä mulla on vaatimukset korkealla ja tylsistyn herkästi jos hommasta katoaa yhteys reaalimaailmaan.
En minä naisia vihaa, tykkään vaan siitä että miehet ja naiset on keskustelussa toisinaan rintamalinjojen vastakkaisilla puolilla. Jos me oikeasti ryhdyttäisiin käymään keskustelua naisten ehdoilla, niin jossain vaiheessa huomattais että kivekset on surkastuneet......usko pois Dissi, niin se menee.No mehän ollaan eripuusta veistettyjä. Mutta jokin yhteinen hinku on. En edes näin väsyneenä osaa keksiä termiä sille...mutta jokin hinku on mennä eteenpäin ja kaivaa joka kanto ja kivi.
Tiedän, ettet vihaa. Osaat käsitellä naisia että ne siinä hyörii, mutta ne on silti haluamassa samaan suuntaan. Yhteys on löydettävä. Mä en lähde suotta kivittämään siis kilpaa. Mutta en mäkään talutusnuoraan päätä laita. Virnuilen vaan ilkikurisesti. Kyllä se yhteinen sävel löytyy... Tiedäthän että tuolla kauniissa sakissa on fiksujakin...
Ei mut nyt pitää lähtee unille. Aamulla puuta nurin. Että se on sit terapeuttista. Kovaa duunia 45 min ja kilpaa höyrytään Camelin kaa..huikka juomista ja taas mennään. Palataan....Dissident kirjoitti:
No mehän ollaan eripuusta veistettyjä. Mutta jokin yhteinen hinku on. En edes näin väsyneenä osaa keksiä termiä sille...mutta jokin hinku on mennä eteenpäin ja kaivaa joka kanto ja kivi.
Tiedän, ettet vihaa. Osaat käsitellä naisia että ne siinä hyörii, mutta ne on silti haluamassa samaan suuntaan. Yhteys on löydettävä. Mä en lähde suotta kivittämään siis kilpaa. Mutta en mäkään talutusnuoraan päätä laita. Virnuilen vaan ilkikurisesti. Kyllä se yhteinen sävel löytyy... Tiedäthän että tuolla kauniissa sakissa on fiksujakin...
Ei mut nyt pitää lähtee unille. Aamulla puuta nurin. Että se on sit terapeuttista. Kovaa duunia 45 min ja kilpaa höyrytään Camelin kaa..huikka juomista ja taas mennään. Palataan....Nuorena tuli joskus tehtyä noita sahahommia, kovaa työtä se on.
Mutta joo, eiköhän tässä pärjäillä. Öitä.- naistenvihaajaolet
A.Palstamäki kirjoitti:
Minä tykkään hämmentää, se on mun juttuni. Asiakeskustelukin taittuu, mutta siinä mulla on vaatimukset korkealla ja tylsistyn herkästi jos hommasta katoaa yhteys reaalimaailmaan.
En minä naisia vihaa, tykkään vaan siitä että miehet ja naiset on keskustelussa toisinaan rintamalinjojen vastakkaisilla puolilla. Jos me oikeasti ryhdyttäisiin käymään keskustelua naisten ehdoilla, niin jossain vaiheessa huomattais että kivekset on surkastuneet......usko pois Dissi, niin se menee.Älä puhu paskaa. Ja sanopas, miesten ehdoillako täällä pitäisi keskustella? Sinäkö sen päätät, että kuka täällä saa keskustella ja millä tyylillä? Älä unta näe, sinä et päätä mistään.
naistenvihaajaolet kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Ja sanopas, miesten ehdoillako täällä pitäisi keskustella? Sinäkö sen päätät, että kuka täällä saa keskustella ja millä tyylillä? Älä unta näe, sinä et päätä mistään.
Jokaisella on mielipiteensä, mullakin. En ala myötäilemään naisia vaikka minua haukuttaisiin miksi, puhun miltä tutuu.
- ForcemajeuretPalstalla
Lue nyt edes juttu. Nainen väitti itse juuri ilmaa hajustaneensa.
Hyvä keino sinänsä, huumorintajuttomat pinnalliset hienohelma miehet häviävät paikalta heti.
Tottakai molemmat sukupuolet tekevät jatkuvaa valintaa, miehille varsinkin pinta (kuten myös haju ilmeisesti) hyvin tärkeää.
Miehet harrastavat lähestymistä, ja naiset tekevät valintaa ja torjuntaa, niin se menee eläimilläkin, luonnon laki.Ai mies on hienohelma jos ei kiinnosta piereskelevät naiset? Mikä nainen on jos häntä ei kiinnosta piereskelevä mies?
"Miehet harrastavat lähestymistä, ja naiset tekevät valintaa ja torjuntaa, niin se menee eläimilläkin, luonnon laki."
Perustuiko palstanärkästyminen siihen että romutin naisten uskomuksen siitä ettei miehet tee valintaa? Ei se mitään kvanttifysiikkaa ole, jokaisen pitäisi tietää tuon mitä toin julki.
- Totuus-
Mies oli ruma naisen mielestä joten nainen antoi pakit ja päätti nöyryyttää miestä vielä lisää.
- näin-seMenee
"mies lähestyy kahta treenaavaa naista, flirttaavat kulmakarvat valmiina*"
Mitähän tuokin tarkoittaa?
Femakot yrittävät tehdä miesten ja naisten väliset suhteet sellaiseksi että ainoastaan nainen voi tehdä aloitteen. Miehen osa on olla hiljaa ja katsella seiniä. Tietysti tälläiset henkisesti kuohitut miehet eivät seksuaalisesti kiinnosta. Sitä toimintaa varten on sitten tummat etelän ihmeet.- ttttrrr
Yksi hyvä juttu tuossa rodunjalostuksessa on - se ei nimittäin koskaan tule päättymään. Tämän päivän ytmi on huomisen ketmi ja niinpoispäin.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Kiltti ja kunnollinen salimake ei saanut pillua koska ei ollut jännämies.
- olemusta
sitähän tietämättään sähköistää ilmapiirin haku päällä mutta hakematta mitään naiset lähestyy katselemaan maisemia millä miellellä hän,
- Kurppa27
Miehet oikeesti haisee, ainakin palstaätmit.
- Buhahaha
Kuinka monta olet livenä tavannut että voisit sanoa tuota oikealla kokemuksella?
Naiset valittaa kun niitä lähestytään ja naiset valittaa kun heitä ei lähestytä...
Tähän on ratkaisu... Naiset pitää sen turpansa kiinni niin päässään vähemmällä sekoilulla. :DMelkoista käytöstä kyllä. Ennenkuin kaveri edes ehti sanoa mitään niin sanotaan että olen piereskellyt täällä merkiksi että et ole toivottu. Voihan olla että kaveri oli tulossa kysymään voiko tehdä vaikka tässä välissä kun te pidätte taukoa tai tarvitsetteko takananne olevaa kahvakuulaa.
Tällaiseksi se sitten on mennyt että miehet eivät saisi enää kävellä edes kohti vaan pitäisi mennä pitkin seiniä leuka rinnassa.
Mitä saliin tulee paikkana esitää treffikutsuja niin sehän on oikein mainio. Saman kiinnostuksen jakavat ihmiset tapaavat toisiaan. Toki nuo kutsut pitää vain osata esittää vähän huomaamattomasti. Kerran yksi vähän vahvempi kaveri pyysi naista varmistamaan penkkipunnerruksessa. Kun sarja tuli tehtyä niin mies pyysi saada tarjota kahvit kiitokseksi. Varmistettava paino oli puolet pienempi kuin kaverin normi treenipainot eli kyllä nainen osasi lukea miksi pyydettiin varmistamaan.
Toisen kerran näin kun nainen treenasi miehen lähellä ja miehen palautellessa nainen antoi vain lapun käteen ja jatkoi matkaa. Siinä varmaan oli treffipyyntö. Eli kun nämä tekee vähän sillä tavalla toisen treenejä häiritsemättä niin tuskimpa noista kukaan nokkiinsa ottaa.- PalstallaEsiinTullut
Piereskelevä nainen on seksikäs joidenkin miesten mielestä.... Äh, häh, hää, mitäs naiset siihen sanoo.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883