Joillakin naisilla kurvit menee hukkaan...

Viinamies

Kun käytätte vääränlaisia vaatteita.

69

1119

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eyesore

      Tyylitajuttomuus on paha, paha kansallinen esteettisyysongelma. Erityisesti miesten parissa.

      • Persoonattomuus on enempi naisten ongelma.


      • kysyy
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Persoonattomuus on enempi naisten ongelma.

        Kenelle se on ongelma?


      • kysyy kirjoitti:

        Kenelle se on ongelma?

        Ihmisille joilla on huono kasvomuisti.


      • kysyy
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ihmisille joilla on huono kasvomuisti.

        Sehän koskee sitten miehiäkin. Kaikilla samanlainen asuyhdistelmä, vielä enemmän kun naisilla.


      • kysyy kirjoitti:

        Sehän koskee sitten miehiäkin. Kaikilla samanlainen asuyhdistelmä, vielä enemmän kun naisilla.

        Jostain syystä tuo asia on minulle aikalailla yhdentekevä, en katsele miehiä.


      • kysyy
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Jostain syystä tuo asia on minulle aikalailla yhdentekevä, en katsele miehiä.

        Oli kyse kasvomuistista. Vai eikö miehen ole tarvis tunnistaa miespuolisia sukulaisia tai tuttuja?Jos on ongelmia tunnistaa kasvoja niin silloin ei tunnisteta miehiäkään.


      • kysyy kirjoitti:

        Oli kyse kasvomuistista. Vai eikö miehen ole tarvis tunnistaa miespuolisia sukulaisia tai tuttuja?Jos on ongelmia tunnistaa kasvoja niin silloin ei tunnisteta miehiäkään.

        Huomaan että haluat haastaa minua tässä asiassa.

        Huono kasvomuisti vaikeuttaa sellaisten ihmisten muistamista jotka eivät erotu joukosta mitenkään, vaan päinvastoin, sulautuvat massaan. Henkilökohtainen kontakti ihmiseen muuttaa tilanteen, tutustumisen jälkeen kasvotkin jäävät mieleen.

        Ongelma on näinollen merkityksettömien ihmisten tunnistamisessa.


      • Nainen39vee
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Persoonattomuus on enempi naisten ongelma.

        Mutta eikös ne kiinnostavat ja persoonalliset sitten pääse paremmin oikeuksiinsa, kun suurin osa on tylsää ja persoonatonta massaa?

        En ole kanssasi eri mieltä - kuten tuo toinen kirjoittaja totesi, sama ongelma koskee sekä miehiä että naisia. Mutta toisaalta ne itseä kiinnostavat löytyy ja erottuu kyllä, joten mitä väliä muista.


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Mutta eikös ne kiinnostavat ja persoonalliset sitten pääse paremmin oikeuksiinsa, kun suurin osa on tylsää ja persoonatonta massaa?

        En ole kanssasi eri mieltä - kuten tuo toinen kirjoittaja totesi, sama ongelma koskee sekä miehiä että naisia. Mutta toisaalta ne itseä kiinnostavat löytyy ja erottuu kyllä, joten mitä väliä muista.

        Samalla logiikalla voidaan perustella suuria tuloerojakin.

        Myönnän ettei persoonattomuus ole yhtä rajoittavaa kuin köyhyys, mutta en oikein usko että 27 persoonallisuutta 2,7 miljoonan naisen joukossa ole optimaalista.

        Väitän ettei persoonallisuus ole tasa-arvoista, naiset jostakin syystä halutaan laittaa samaan sapluunaan mutta miehille erottuminen on jopa tavoite.


    • Buhahaha

      Ei kaikki naiset edes halua esitellä niitä kurvejaan.

      • Teknodonna

        Saati persoonaansa.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Saati persoonaansa.

        (Reps)

        Tai edes persokkaansa.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Tai edes persokkaansa.

        Mjaa

        Kaikenlasita sitä on pitkän elämän varrella tullut kuultua, mutta ei päivää ilman uutta.

        Persokka sanana aiheutti omituisen mielleyhtymän. Sana visualisoitui persikaksi, missä on sokka.

        Siis tällainen renkaallinen pinni, josta voi vetäistä.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Kaikenlasita sitä on pitkän elämän varrella tullut kuultua, mutta ei päivää ilman uutta.

        Persokka sanana aiheutti omituisen mielleyhtymän. Sana visualisoitui persikaksi, missä on sokka.

        Siis tällainen renkaallinen pinni, josta voi vetäistä.

        (Hihitystä)

        Hedelmäpommi

        (Hirnuntaa)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Hedelmäpommi

        (Hirnuntaa)

        Mjaa

        Itse sanoisin, että 'jossa' on pinni. Jos taas sanoo 'missä' on pinni, niin kuulostaa siltä että pinni olisi jossain kadoksissa.

        Se nyt taas ei ole tässä taloudessa mikään ihme.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Kaikenlasita sitä on pitkän elämän varrella tullut kuultua, mutta ei päivää ilman uutta.

        Persokka sanana aiheutti omituisen mielleyhtymän. Sana visualisoitui persikaksi, missä on sokka.

        Siis tällainen renkaallinen pinni, josta voi vetäistä.

        (Hihitystä)

        Aikalailla yhtä tyhjää minunkin pääni löi kun vuosia sitten mun nuorempi tyttäreni kysyi multa ihan pokkana "isi, mikä on persokka"?

        Siinä kohtaa oli pakko edetä vastakysymyksellä, eli kysyä missä sana on tullut hänelle vastaan. Mummi oli kuulemma sanonut että hänellä (tyttärelläni) on kiva persokka.

        Siinä vaiheessa olin kohtalaisen varma että kyseessä on uusi muunnos sanasta persoona, ja myöhemmin vielä varmistin tyttöjen mummilta että olin päätellyt sanan oikein eikä kyse ollut todellakaan hedelmäpommista.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Aikalailla yhtä tyhjää minunkin pääni löi kun vuosia sitten mun nuorempi tyttäreni kysyi multa ihan pokkana "isi, mikä on persokka"?

        Siinä kohtaa oli pakko edetä vastakysymyksellä, eli kysyä missä sana on tullut hänelle vastaan. Mummi oli kuulemma sanonut että hänellä (tyttärelläni) on kiva persokka.

        Siinä vaiheessa olin kohtalaisen varma että kyseessä on uusi muunnos sanasta persoona, ja myöhemmin vielä varmistin tyttöjen mummilta että olin päätellyt sanan oikein eikä kyse ollut todellakaan hedelmäpommista.

        Mjaa-a

        Persokka?

        Kyllä mulle ihan perse vaan tuli mieleen. Mä en saa millään tavalla väännettyä persoonasta persokkaa. En, vaikka kuinka yritän. Tämän vuoksi en pitänyt mummoa ihan täysipäisenä.

        Mutta nyt tajusin, etten itse ole aivan täysipäinen.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa-a

        Persokka?

        Kyllä mulle ihan perse vaan tuli mieleen. Mä en saa millään tavalla väännettyä persoonasta persokkaa. En, vaikka kuinka yritän. Tämän vuoksi en pitänyt mummoa ihan täysipäisenä.

        Mutta nyt tajusin, etten itse ole aivan täysipäinen.

        (Reps)

        Mummo oli puhunut persoonasta, mutta tyttö muisti sanan väärin.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mummo oli puhunut persoonasta, mutta tyttö muisti sanan väärin.

        Mjaa

        Persokkaan ylin ominaisuus tai mielleyhtymä saattaisi olla erikoinen persoonallisuus, eli lievä harvinaisuus persoonakentällä.

        Kukin tavallaan.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Persokkaan ylin ominaisuus tai mielleyhtymä saattaisi olla erikoinen persoonallisuus, eli lievä harvinaisuus persoonakentällä.

        Kukin tavallaan.

        (Naurua)

        Jeps, sana on hauska ja se todellakin herättää erilaisia mielleyhtymiä. Siksi se lienee jäänyt mieleeni.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Jeps, sana on hauska ja se todellakin herättää erilaisia mielleyhtymiä. Siksi se lienee jäänyt mieleeni.

        Lep

        Lapsi yhdistää sanan johonkin tuttuun, vaikka persikkaan, mutta muistaa lopun vokaalijonon o, ja liittää sen luovalla tavalla sanaan persikka.

        Sitten vuosien päästä olen ymmälläni ja aseeton oman ajatteluni kanssa, joka tuottaa erilaisia vaihtoehtoja (järjettömiä) yhdistämällä puhutun sanan vanhemman naisen suuhun. Sanan, joka ei sovi tilanteeseen lainkaan.

        Soppa alkaa höyrytä.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Lep

        Lapsi yhdistää sanan johonkin tuttuun, vaikka persikkaan, mutta muistaa lopun vokaalijonon o, ja liittää sen luovalla tavalla sanaan persikka.

        Sitten vuosien päästä olen ymmälläni ja aseeton oman ajatteluni kanssa, joka tuottaa erilaisia vaihtoehtoja (järjettömiä) yhdistämällä puhutun sanan vanhemman naisen suuhun. Sanan, joka ei sovi tilanteeseen lainkaan.

        Soppa alkaa höyrytä.

        (Hirn)

        Onhan tuo paremmin lapsen kuin mummon suuhun sopiva sana. Mikäli olisin kuullut tuon sanan tyttäreni mummon suusta, niin voi olla etten minäkään olisi ikinä voinut edes aavistella mihin tuo "persokka" viittaa.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Onhan tuo paremmin lapsen kuin mummon suuhun sopiva sana. Mikäli olisin kuullut tuon sanan tyttäreni mummon suusta, niin voi olla etten minäkään olisi ikinä voinut edes aavistella mihin tuo "persokka" viittaa.

        Mjoo

        Mikä se on se sanaleikki, jossa joku kuiskaa jonkinlaisen alkulauseen viereisen korvaan, ja sitten ketju jatkuu aina viimeiseen kuulijaan asti, jonka onneton tehtävä on lausua ääneen kuulemansa?

        Ihan jees. Olen kerran kokeillut, mutta olin valitettavasti se ensimmäinen lausuja tyyliin: Ja aloitetaan tästä eturivistä oikealta. Juuri teistä siinä. Lukekaa tämä ja kuiskatkaa se sitten vierustoverin korvaan.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mikä se on se sanaleikki, jossa joku kuiskaa jonkinlaisen alkulauseen viereisen korvaan, ja sitten ketju jatkuu aina viimeiseen kuulijaan asti, jonka onneton tehtävä on lausua ääneen kuulemansa?

        Ihan jees. Olen kerran kokeillut, mutta olin valitettavasti se ensimmäinen lausuja tyyliin: Ja aloitetaan tästä eturivistä oikealta. Juuri teistä siinä. Lukekaa tämä ja kuiskatkaa se sitten vierustoverin korvaan.

        (Naurua)

        Ei ole omakohtaisia kokemuksia tuollaisista seuraleikeistä, mutta tuotahan voisi kokeilla jonkun tutun kanssa.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ei ole omakohtaisia kokemuksia tuollaisista seuraleikeistä, mutta tuotahan voisi kokeilla jonkun tutun kanssa.

        Mjoo

        Viimeksi nauroin eilen, kun luin "omituisuuspalstaksi" nimeämältäni ikävä-palstalta lauseen, jossa vastattiin kysymykseen, kuinka voit, suunnilleen näin.

        "Makaan selälläni. Auto ajoi juuri ylitseni."


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Viimeksi nauroin eilen, kun luin "omituisuuspalstaksi" nimeämältäni ikävä-palstalta lauseen, jossa vastattiin kysymykseen, kuinka voit, suunnilleen näin.

        "Makaan selälläni. Auto ajoi juuri ylitseni."

        Hyvin lohkaistu.

        Ikävä-palsta on kyllä oikeasti paljon hämärämpi kuin ätmipalsta. Siellä lienee helmiä kommenttien joukossa, mutta minua säälittää ajatella että joku oikeasti lemmentuskainen ihminen kirjoittelee M-naiselle tai M-miehelle (usein esiintyvä esimerkki) ja muu porukka trollailee noihin kommentteihin.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Hyvin lohkaistu.

        Ikävä-palsta on kyllä oikeasti paljon hämärämpi kuin ätmipalsta. Siellä lienee helmiä kommenttien joukossa, mutta minua säälittää ajatella että joku oikeasti lemmentuskainen ihminen kirjoittelee M-naiselle tai M-miehelle (usein esiintyvä esimerkki) ja muu porukka trollailee noihin kommentteihin.

        Mjaa

        En tunnista usein esiintyviä nimmareita, koska en niitä koskaan lue. Lukutapani on "vilkaisu." Se ei ole oikeasti edes lukemista, vaan jonkinlainen "pyyhkäisy" yli sivun. Muutenkin kaikenlainen todellisuus ja aitous loistaa poissaolollaan, todelliset tarinat - serverillä, jonka pääasiallinen tehtävä on mielestäni jäänyt jollain tasolla hämäräksi, sillä en itse lue iltasanomalehtiä enkä Seiskaa, enkä ole erityisen vihainen tai vittuuntunut, edes ärsyyntynyt.

        Itseäni kyllä osaan mainostaa, mutta se on introspektiivistä. Olen itseni ja elämäni heijastus. Luettavissa.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        En tunnista usein esiintyviä nimmareita, koska en niitä koskaan lue. Lukutapani on "vilkaisu." Se ei ole oikeasti edes lukemista, vaan jonkinlainen "pyyhkäisy" yli sivun. Muutenkin kaikenlainen todellisuus ja aitous loistaa poissaolollaan, todelliset tarinat - serverillä, jonka pääasiallinen tehtävä on mielestäni jäänyt jollain tasolla hämäräksi, sillä en itse lue iltasanomalehtiä enkä Seiskaa, enkä ole erityisen vihainen tai vittuuntunut, edes ärsyyntynyt.

        Itseäni kyllä osaan mainostaa, mutta se on introspektiivistä. Olen itseni ja elämäni heijastus. Luettavissa.

        (Naurua)

        En minäkään tunnista nikkejä, mutta teksteissä kaipaillaan M-miehiä ja M-naisia.

        Joskus huomasin että sinne kirjoitellaan paljon ja siksi lueskelin kommentointia "ajatuksen" kera. Ei niissä kommenteissa ole edes sen verta logiikkaa mitä tämän palstan ätmijutuissa.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        En minäkään tunnista nikkejä, mutta teksteissä kaipaillaan M-miehiä ja M-naisia.

        Joskus huomasin että sinne kirjoitellaan paljon ja siksi lueskelin kommentointia "ajatuksen" kera. Ei niissä kommenteissa ole edes sen verta logiikkaa mitä tämän palstan ätmijutuissa.

        Mjaa

        Siis tarkoitatko sä näitä yhden tai kahden sanan lauseita? Joo, siis on olemassa keskustelusääntö, joka yksiselitteisesti osoittaa yhden sanan lauseen keskustelukehityksen jarruksi.

        Ajetaan ikään kuin käsijarru päällä, jos toisen kysymykseen vastataan vaikka, niin... tai joo.

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa

        Siis tarkoitatko sä näitä yhden tai kahden sanan lauseita? Joo, siis on olemassa keskustelusääntö, joka yksiselitteisesti osoittaa yhden sanan lauseen keskustelukehityksen jarruksi.

        Ajetaan ikään kuin käsijarru päällä, jos toisen kysymykseen vastataan vaikka, niin... tai joo.

        (Hirn)

        Ikuisena romantikkona minua ärsyttää kun joku kirjoittaa kaipaavan viestin jollekin (vaikkapa M-miehelle tai M-naiselle), niin joku irvileuka vastaa siihen yrittäen antaa ymmärtää olevansa tuo kaipauksen kohde. Se pistää vihaksi.

        Mutta joo, on siellä muutakin häiritsevää. Itsellä kun mieli taittuu erilaisiin viestiärsykkeisiin yhtä yhtä notkeasti kuin rautakanki, niin liian irralliset ja epäjohdonmukaiset jutut lisäävät vain tarpeetonta painetta cortexissa.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ikuisena romantikkona minua ärsyttää kun joku kirjoittaa kaipaavan viestin jollekin (vaikkapa M-miehelle tai M-naiselle), niin joku irvileuka vastaa siihen yrittäen antaa ymmärtää olevansa tuo kaipauksen kohde. Se pistää vihaksi.

        Mutta joo, on siellä muutakin häiritsevää. Itsellä kun mieli taittuu erilaisiin viestiärsykkeisiin yhtä yhtä notkeasti kuin rautakanki, niin liian irralliset ja epäjohdonmukaiset jutut lisäävät vain tarpeetonta painetta cortexissa.

        Mjaa-a

        No on sulla ongelmat. Mulla on sulle näin pikapäin hahmoteltu pakettiratkaisu sun tuskaan.

        Kehitä itsellesi erehtymätön tyyli. Kehitä itsellesi jokin lapsesi improvisoima voimasana, kuten tuo persokka oli, ja rakenna sen ympärille täysin uniikki maailma, joka on mahdoton kopioida.

        Trolleilla ei ole eväitä tällaiseen.

        Huomaa se mikä tässä on äärimmäisen tärkeää. Se on se että et sen jälkeen tunne tarvetta kirjautua mihinkään keskustelupalstalle.

        Riittää, että olet.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjaa-a

        No on sulla ongelmat. Mulla on sulle näin pikapäin hahmoteltu pakettiratkaisu sun tuskaan.

        Kehitä itsellesi erehtymätön tyyli. Kehitä itsellesi jokin lapsesi improvisoima voimasana, kuten tuo persokka oli, ja rakenna sen ympärille täysin uniikki maailma, joka on mahdoton kopioida.

        Trolleilla ei ole eväitä tällaiseen.

        Huomaa se mikä tässä on äärimmäisen tärkeää. Se on se että et sen jälkeen tunne tarvetta kirjautua mihinkään keskustelupalstalle.

        Riittää, että olet.

        (Reps)

        "Huomaa se mikä tässä on äärimmäisen tärkeää. Se on se että et sen jälkeen tunne tarvetta kirjautua mihinkään keskustelupalstalle.

        Riittää, että olet."

        Olen ruksannut kirjautuessani kohdan "pysy kirjautuneena".

        Et kaiketi viitannut tuohon?


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        "Huomaa se mikä tässä on äärimmäisen tärkeää. Se on se että et sen jälkeen tunne tarvetta kirjautua mihinkään keskustelupalstalle.

        Riittää, että olet."

        Olen ruksannut kirjautuessani kohdan "pysy kirjautuneena".

        Et kaiketi viitannut tuohon?

        Joku itämainen moottoripyörävalmistaja sanoi mulle kerran, että kannattaa tulla siksi, mikä on.

        Eli jos on muuttohaukka, ei voi olla naakka.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        Mikä se on se sanaleikki, jossa joku kuiskaa jonkinlaisen alkulauseen viereisen korvaan, ja sitten ketju jatkuu aina viimeiseen kuulijaan asti, jonka onneton tehtävä on lausua ääneen kuulemansa?

        Ihan jees. Olen kerran kokeillut, mutta olin valitettavasti se ensimmäinen lausuja tyyliin: Ja aloitetaan tästä eturivistä oikealta. Juuri teistä siinä. Lukekaa tämä ja kuiskatkaa se sitten vierustoverin korvaan.

        (Naurua)

        "Mikä se on se sanaleikki"

        Se on se Rikkinäinen puhelin.


      • Teknodonna
        Wwuwuw kirjoitti:

        "Mikä se on se sanaleikki"

        Se on se Rikkinäinen puhelin.

        Juuri tämä

        Läppä muuttuu siinä matkalla aivan käsittämättömäksi. Ja jos ajatellaan että viestintä on näin hankalaa, saati että osaisi muodostaa lauseita, niin kommunikointi on kuin arvausleikkiä ja omia näkemyksiä pullollaan, toisen ihmettelyä.

        Oikein hauskaa on supatella vierustoverin korvaan tuhmia, muuttaa jo lähtöviivalla annettua tekstiä.

        (Hihitystä)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Juuri tämä

        Läppä muuttuu siinä matkalla aivan käsittämättömäksi. Ja jos ajatellaan että viestintä on näin hankalaa, saati että osaisi muodostaa lauseita, niin kommunikointi on kuin arvausleikkiä ja omia näkemyksiä pullollaan, toisen ihmettelyä.

        Oikein hauskaa on supatella vierustoverin korvaan tuhmia, muuttaa jo lähtöviivalla annettua tekstiä.

        (Hihitystä)

        Ymmärrän miksei tuttuni ole ehdottaneet "leikkiä" minulle. Minä raivostun asioiden vääristelystä.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ymmärrän miksei tuttuni ole ehdottaneet "leikkiä" minulle. Minä raivostun asioiden vääristelystä.

        Noups

        Homman glue on siinä että sinä vuorollasi vääristät sitä.

        Se on inhimillistä.

        (Inhimillistä naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Noups

        Homman glue on siinä että sinä vuorollasi vääristät sitä.

        Se on inhimillistä.

        (Inhimillistä naurua)

        Olen ehkä tylsä, mutta tuo leikki on yhtä fiksu kuin leikkiä piilosta vetämällä säkin päähän. Molemmissa on yhtä paljon älyllistä rehellisyyttä.

        Sopii ehkä nuoremmalle persokalle, mutta aikuisille on muitakin seurapelejä.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Olen ehkä tylsä, mutta tuo leikki on yhtä fiksu kuin leikkiä piilosta vetämällä säkin päähän. Molemmissa on yhtä paljon älyllistä rehellisyyttä.

        Sopii ehkä nuoremmalle persokalle, mutta aikuisille on muitakin seurapelejä.

        Mun mielestä se on erittäin kuvaava, jos ajatellaan ihmisten välistä suoraan kommunikointia.

        Mulle käy usein niin, että kärsimättömänä ihmisenä "tiivistelen" vasta matkalla olevaa informaatiopakettia" jo valmiiksi, ja sitten teen vielä niin, että lopetan kuuntelun, koska koen olevani jo pointista perillä.

        Tällainen on karmea virhe. Se on mun oma helmasynti, että ei viitsi kysyä, että miten tämä nyt taas menikään, ja että mitä mä nyt tässä missasin, kun kaivelin nokkaani.

        Tuossa "pelissä" ei saa toistaa sanomaansa.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mun mielestä se on erittäin kuvaava, jos ajatellaan ihmisten välistä suoraan kommunikointia.

        Mulle käy usein niin, että kärsimättömänä ihmisenä "tiivistelen" vasta matkalla olevaa informaatiopakettia" jo valmiiksi, ja sitten teen vielä niin, että lopetan kuuntelun, koska koen olevani jo pointista perillä.

        Tällainen on karmea virhe. Se on mun oma helmasynti, että ei viitsi kysyä, että miten tämä nyt taas menikään, ja että mitä mä nyt tässä missasin, kun kaivelin nokkaani.

        Tuossa "pelissä" ei saa toistaa sanomaansa.

        (Naurua)

        Ehkä pienissä sievissä ja viehättävässä naisseurassa voisin heittäytyä tuollaiseen älylliseen epärehellisyyteen, mutta silloinkin vain muiden mieliksi.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Ehkä pienissä sievissä ja viehättävässä naisseurassa voisin heittäytyä tuollaiseen älylliseen epärehellisyyteen, mutta silloinkin vain muiden mieliksi.

        Mjoo

        No siis noin käytännön tasolla tässä on kysymys eräänlaisesta "viestin pysyvyydestä."

        Se on eräänlainen testi itse viestille. Testi siitä, että onko viesti lähetyskelpoinen vai ei. Mitä monimutkaisempi viesti, niin sitä vaikeampi sitä on saada ehjänä ja alkuperäisenä perille. Muuttumattomuuden lait eivät ylety siihen. Se on aivan liian altis erilaisille häiriöille. Ainoastaan yksisanaiset (tai parhaimmassa tapauksessa yksitavuiset) viestit saattavat mennä perille, mutta sekään ei ole varmaa, vaan enemminkin epävarmaa.

        Informaatiossa on ongelmansa; ehkä luultavasti ongelma kuitenkin on sen välittäjissä (välittäjässä).

        (Naurua)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No siis noin käytännön tasolla tässä on kysymys eräänlaisesta "viestin pysyvyydestä."

        Se on eräänlainen testi itse viestille. Testi siitä, että onko viesti lähetyskelpoinen vai ei. Mitä monimutkaisempi viesti, niin sitä vaikeampi sitä on saada ehjänä ja alkuperäisenä perille. Muuttumattomuuden lait eivät ylety siihen. Se on aivan liian altis erilaisille häiriöille. Ainoastaan yksisanaiset (tai parhaimmassa tapauksessa yksitavuiset) viestit saattavat mennä perille, mutta sekään ei ole varmaa, vaan enemminkin epävarmaa.

        Informaatiossa on ongelmansa; ehkä luultavasti ongelma kuitenkin on sen välittäjissä (välittäjässä).

        (Naurua)

        Jou

        Ja koska vastaanottajasta ei olla vielä puhuttu mitään, niin täytyy ymmärtää informaatiokentän luonnetta.

        Esimerkiksi tämän keskustelusession aikana informaatiovirta palstalla tyrehtyi. Se käytännöllisesti katsoen lakkasi.

        Modernissa infomaation välittämisessä välitetään ykkösiä ja nollia, koska niissä ei voi mennä sekaisin, ja ne vievät vähän tilaa. Tämän on ihminen katsonut hyväksi.

        Taas informaation olennaisin osa, eli informaatio itse, on tässä sivuseikka. Tarvitaan vain liikennettä, ei informaatiota.

        (Hirn)


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Jou

        Ja koska vastaanottajasta ei olla vielä puhuttu mitään, niin täytyy ymmärtää informaatiokentän luonnetta.

        Esimerkiksi tämän keskustelusession aikana informaatiovirta palstalla tyrehtyi. Se käytännöllisesti katsoen lakkasi.

        Modernissa infomaation välittämisessä välitetään ykkösiä ja nollia, koska niissä ei voi mennä sekaisin, ja ne vievät vähän tilaa. Tämän on ihminen katsonut hyväksi.

        Taas informaation olennaisin osa, eli informaatio itse, on tässä sivuseikka. Tarvitaan vain liikennettä, ei informaatiota.

        (Hirn)

        Tällaista minä taas kutsun älyttömäksi.

        Itse voit kutsua sitä älykkääksi.

        Olemme vain eri mieltä asiasta.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Mjoo

        No siis noin käytännön tasolla tässä on kysymys eräänlaisesta "viestin pysyvyydestä."

        Se on eräänlainen testi itse viestille. Testi siitä, että onko viesti lähetyskelpoinen vai ei. Mitä monimutkaisempi viesti, niin sitä vaikeampi sitä on saada ehjänä ja alkuperäisenä perille. Muuttumattomuuden lait eivät ylety siihen. Se on aivan liian altis erilaisille häiriöille. Ainoastaan yksisanaiset (tai parhaimmassa tapauksessa yksitavuiset) viestit saattavat mennä perille, mutta sekään ei ole varmaa, vaan enemminkin epävarmaa.

        Informaatiossa on ongelmansa; ehkä luultavasti ongelma kuitenkin on sen välittäjissä (välittäjässä).

        (Naurua)

        Mikäli tuossa leikissä osallistujilla olisi vilpitön halu siirtää viestiä eteenpäin sen sisältöisenä kuin se hänelle esitetään, niin olisi mielenkiintoista havainnoida kuinka nuo viestit muuttuvat ketjussa. Mikäli viestiä muokataan tarkoituksellisesti, niin hommasta katoaa nähdäkseni mielekkyys. Ihan yhtä hyvin voitaisiin istuttaa jengi piiriin ja jokainen saisi sanoa vuorollaan ääneen mitä ikinä sieltä mielen sopukoista löytyykään.

        Ingormaatiossa on ongelmansa, mutta kuulijoissakin on eroavaisuuksia. Historiasta tunnemme hallintoja jotka ovat kiduttaneet ihmisiä saadakseen totuuden selville, mutta myös sellaisia hallintoja joissa ihmisiä on kidutettu jotta nämä valehtelisivat.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Mikäli tuossa leikissä osallistujilla olisi vilpitön halu siirtää viestiä eteenpäin sen sisältöisenä kuin se hänelle esitetään, niin olisi mielenkiintoista havainnoida kuinka nuo viestit muuttuvat ketjussa. Mikäli viestiä muokataan tarkoituksellisesti, niin hommasta katoaa nähdäkseni mielekkyys. Ihan yhtä hyvin voitaisiin istuttaa jengi piiriin ja jokainen saisi sanoa vuorollaan ääneen mitä ikinä sieltä mielen sopukoista löytyykään.

        Ingormaatiossa on ongelmansa, mutta kuulijoissakin on eroavaisuuksia. Historiasta tunnemme hallintoja jotka ovat kiduttaneet ihmisiä saadakseen totuuden selville, mutta myös sellaisia hallintoja joissa ihmisiä on kidutettu jotta nämä valehtelisivat.

        Uusintaleikki

        Oletusarvoisesti leikkijät ovat tosissaan. Tämä on lähtökohta.

        Informaation väilittämisen ongelmat alkavat välittömästi informaatiopaketin lähettämisen jälkeen.

        - Mitäh?

        Ja niin pois päin.

        Mitä eroa tälla on tämän keskustelun kanssa?

        (Hirn)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Uusintaleikki

        Oletusarvoisesti leikkijät ovat tosissaan. Tämä on lähtökohta.

        Informaation väilittämisen ongelmat alkavat välittömästi informaatiopaketin lähettämisen jälkeen.

        - Mitäh?

        Ja niin pois päin.

        Mitä eroa tälla on tämän keskustelun kanssa?

        (Hirn)

        Tosissaan oleminen ei ollut se mitä hain takaa, vaan vilpitön halu siirtää viestiä eteenpäin sen sisältöisenä kuin sen kuuli.

        Mutta tämäkin palsta osoittaa ihmisten ehtymättömän tarpeen vääristää muiden sanomisia. Siitähän tuossa leikissäkin lienee kyse.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Tosissaan oleminen ei ollut se mitä hain takaa, vaan vilpitön halu siirtää viestiä eteenpäin sen sisältöisenä kuin sen kuuli.

        Mutta tämäkin palsta osoittaa ihmisten ehtymättömän tarpeen vääristää muiden sanomisia. Siitähän tuossa leikissäkin lienee kyse.

        Kaikilla on oma vilpitön halu ja mahdollisuutensa siirtää yksinkertaisena pidettävä lause seuraavalle.
        Yhteinen pyrkimys on saattaa tuo lause, virke.. wtf ketjun loppuun asti. Muuttumattomana.

        Jos evoluutio ei tässä onnistu, niin viestin ei ollut koskaan tarkoituskaan päästä perille sellaisena, kuin se alunperin matkalle lähtiessään oli.

        (Naurua)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Kaikilla on oma vilpitön halu ja mahdollisuutensa siirtää yksinkertaisena pidettävä lause seuraavalle.
        Yhteinen pyrkimys on saattaa tuo lause, virke.. wtf ketjun loppuun asti. Muuttumattomana.

        Jos evoluutio ei tässä onnistu, niin viestin ei ollut koskaan tarkoituskaan päästä perille sellaisena, kuin se alunperin matkalle lähtiessään oli.

        (Naurua)

        Luulen että homma avautui mulle nyt.


      • Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

        Luulen että homma avautui mulle nyt.

        Hienoa.

        Kun tässä nyt ollaan sivuttu elämän informaatioteoriaa ja ihmistä ja etanaa sen välitysaineena, niin voisin hieman vittuilla palstan tilasta.

        Mutta en jaksa enää valita katukylttejä, autoja enkä teitä.

        (Reps)


      • Teknodonna kirjoitti:

        Hienoa.

        Kun tässä nyt ollaan sivuttu elämän informaatioteoriaa ja ihmistä ja etanaa sen välitysaineena, niin voisin hieman vittuilla palstan tilasta.

        Mutta en jaksa enää valita katukylttejä, autoja enkä teitä.

        (Reps)

        Olen kuullut väitteen että riittää kun itse tekee parhaansa. Joskus tuntuu että olisin itsekin kyennyt parempaan jos olisin ponnistellut.


    • vääränlaisia

      n. 2/3:lla naisista on väärän kokoiset rintaliivit jotka kiskoo tissejä kauas toisistaan.
      Johtuuko se tyhmyydestä vai ihan jostakin muusta jota en voi käsittää?

      • Buhahaha

        Tietämättömyys ei ole sama asia kun tyhmyys. Kuinka moni nainen on saanut oikeaa asiantuntevaa opastusta rintaliivien hankintaan?


      • Hääh_
        Buhahaha kirjoitti:

        Tietämättömyys ei ole sama asia kun tyhmyys. Kuinka moni nainen on saanut oikeaa asiantuntevaa opastusta rintaliivien hankintaan?

        Mikä vitun tissiliiviexpertti sinä olet?


      • Tuttua_huttua
        Hääh_ kirjoitti:

        Mikä vitun tissiliiviexpertti sinä olet?

        Eiköhän Buhahaha naisena tiedä mistä puhuu.


      • Buhahaha
        Hääh_ kirjoitti:

        Mikä vitun tissiliiviexpertti sinä olet?

        Olen lukenut tuon saman asian aika monta kertaa esim. iltapäivälehdistä. Ei sen tietäminen sen enempää vaadi.


      • lurpahta
        Buhahaha kirjoitti:

        Olen lukenut tuon saman asian aika monta kertaa esim. iltapäivälehdistä. Ei sen tietäminen sen enempää vaadi.

        Iltapäivälehdissä se onkin "journalismi" kohdillaan maata ja maailmaa koskevista päivänpolttavista ongelmista.


    • älätuijotamua

      Eiköhän naiset ihan itse päätä, kenelle ja koska niitä kurvejaan esittelevät. Ei niitä ole tarkoitettu yleiseksi kuolaamisen kohteeksi.

      • Naiset luulevat päättävänsä ketkä saavat heitä julkisilla paikoilla katsoa ja ketkä ei. Jos ruma tai keskitason mies katsoo, niin se on ahdistelua ja #metoo.


    • TylsäNainen

      Niin no, itse olen koko ikäni koittanut peitellä kurvejani, en halua yhtään enempää silmäilyjä tai lähentymisiä tai viheltelyjä, kuin jo nyt tulee, vanhanakin.

    • KunnonJyystöä

      Muistakaa nuoret miehet eli kun pääsette harrastamaan seksiä oikein hyvännäköisen ja seksikkään, muodokkaan naisen kanssa, niin pankaa niin maan perusteellisesti ja monta kertaa peräkkäin. Aamulla pitää olla munan kipeä, mutta ei muuta kuin sisään vaan jos daami vielä haluaa :)

    • Mä olen hyvä hukkaamaan vähän kaikkea, kurveja mä en ole ikinä löytänytkään. Paisi sen sörkan kurvin, jota mä sanoin täällä kaareksi..

      • Nyt mä hukkasin yhden t-kirjaimen.


    • Kaisanoasaa

      Naisilta on kiellettävä hameet ja paljastavat asut.

      • Saako silti vääntää itsensä mutkalle?

        Mäkin haluun kieltää miehiltä jotain.. Miehet ei saa kulkea klo yhdeksän jälkeen ulkona, eikä myöskään sitä ennen.


    • Nicitönnä

      Äh mitä vielä, kurvit suoraks vaan. Jos ei matkustajaa miellytä, aina voi hypätä kyydistä pois. 🤧 Köh köh

    • Tiimalasivartaloinen

      No, mulla on kurvikas vartalo ja peitän vaatteilla kurveja ihan sen takia etten halua esitellä niitä kaikille. En halua saada huomiota vierailta ihmisiltä vartaloni takia. Esittelisin mielellään omalle miehelle jos sellaisen löytäisin :)

    • toppa-asu-top

      Kurvit menee "hukkaan" vain jos joku irvokas kuvotus tuijottaa. Onneksi on suojapuvusto, "väärän"laiset vaatteet.

    • perävalot

      En tarvitse sinun tai kenenkään muunkaan ihailua. Peitän muodokkaan takamukseni pitkillä neuleilla. Miksi muitten pitää se nähdä?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe