nämä ketkä hakee tanssitaitoisia.. ehkä se onkin tulkittava että täältä varmaa pimplua..
sinnehä tanssii nuo menee reikähommien toivossa kätee vetäjä väki..
eniten sääliks käy
6
123
Vastaukset
- Buhahaha
Taas päätelmä jolle en löydä kyllä tekstistä löydä mitään järkevää perustelua tai edes hyvin muotoiltua syytä. Katkeruus heijastuu kirjoittajasta, mutta en kyllä ymmärrä kenelle hän on katkera. Onko hän kenties itse tanssitaidoton nainen ja haluaa mustamaalata sekä tanssitaitoiset naiset että tansseihin menevät (tanssitaitoiset?) miehet?
Noin kuriositeettina, olen ollut tanssikoulussakin aikaa, aikaa sitten ja kerran pari olen käynyt jossain tansseissakin. En saanut pimplua, joten kovin varma se ei ole. - Teknodonna
Tanssi on seksuaalinen rituaali, joka harvoin johtaa seksiin.
Tanssi on itseilmaisun muoto.
(Reps)- Buhahaha
Niinpä... jos esim. Jorma Uotinen esittäisi soolotanssiin, niin tarkoittaako se sitä että hän käy tumputtamassa takahuoneen vessassa esiintymisensä jälkeen?
- Teknodonna
Buhahaha kirjoitti:
Niinpä... jos esim. Jorma Uotinen esittäisi soolotanssiin, niin tarkoittaako se sitä että hän käy tumputtamassa takahuoneen vessassa esiintymisensä jälkeen?
Mjaa
En usko. Itselleni tuli lähinnä lavatanssit mieleen, koska niihin liittyy kaikenlaista kansallisromanttista sutinaa, mutta ei sittenkään, sillä todellisuus on varsin toinen.
Olen yhden kerran ollut todistamassa.
(Naurua)
- viinatanss
mistä johtuu näm tappelut kun joku vie toisen naisen tai muuten vtuttaa monia sielä ympäristös?
tavara haisee ja urokset hermostuu - mansikkakakkua
Millaisessahan viinan höyryssä AP on tekstinsä tänne naputellut... en siitä oikein tolkkua saanut.
Ei tansseissa käynti mitään ilotalossa käyntiä vastaa. Voi olla ett löytää vaimokkeen itselleen.
Tai yhden yön keikan, hyvällä tuurilla joidenkin mielestä; ketkä nyt irtonumeroita harrastavat... kaikki eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756