Tähtiartisti laulukilpailu!.

uteliasulpukka

Oletteko seuranneet tähtiartisti laulukilpailua,mitä mieltä olette kilpailun tasosta ja onko voittajat tehneet hyviä levyjä?.

31

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josvaikkavielä

      Jonkin verran olen seurannut kyseistä kisaa. Yksi voittajista on Helena Räsänen joka levytti kappaleen Jos vielä kerran,tykkään kovasti tästä kappaleesta ja se löytyy youtubesta,kuunnelkaa,onko teillä sama maku.

    • Attpistecom

      No eipä ole kummoisia!

      • Öykkäritsä

        Rahastusta koko kilpailu!


    • kivabiisi

      Lavatanssibiisi ilman muuta!.

      • Nökkönä

        Suomen kieli ei tunne sanaa biisi.


    • Työvoitto

      Missä viipyy finalistien välisen äänestyksen tulokset Keke?

    • Äystikstik

      Tuloksia,KEKE!

      • Yleisöratkasee

        Kyllä ne tulokset tulee kun Keke saa äänet lasketuksi,yleisö on varmaan äänestäny kovast omia suosikkejaan!.


      • HYVÄON

        KIRJOITUKEN ALOITTAJA PUHUU ASIAA,MINUSTAKIN OIKEIN HYVÄ LEVYTYS,LAULAJAKIN LAULAA IHAN HYVIN VAIKKA ÄÄNESTÄ KUULEE ETTEI HÄN OLE MIKÄÄN AMMATTILAINEN EIKÄ OLE KOULUTTANUT ÄÄNTÄÄN.


      • LÖYLYLÖI

        OLIPAHAN FIASKO FINAALI!!!SURKEITA KAIKKI!!!


      • sekopäähuutaja
        LÖYLYLÖI kirjoitti:

        OLIPAHAN FIASKO FINAALI!!!SURKEITA KAIKKI!!!

        Et tainnut pärjätä kun parjaat täälläkin..


      • Menomo

        Olis ollut tosi vaikea pärjätä,kun ei osallistu...Surkeita laulajia...


    • Finaalinnähnyt

      Miksi tämä Pyry istui ja häiritsi tuomareita finaalissa vähän väliä???Tuomarointi surkeaa!!!

    • Siiskolmenkärkeen

      Onko tietoa kellään, ketkä sijoittuvat kärkikaartiin voittajien lisäksi?

    • MÖRKÖHÄNKIN

      Ihmettelin itsekin,että mikä tämän Pyryn tehtävä oli?Hyppi edestakaisin ja häiritsi tuomareita ja ns.Laulajia!Ja miksi en saanut kuittia,sitä pyytäessäni,kun olin lipun maksanut?Surkeaa toimintaa!!

    • Käkkäräkää

      Miksi minäkään en saanut ostamastani lipusta kuittia KEKE?

    • KEKEDEMIUS

      Kuitit pöytään Keijo!Kilpailijoille sanottiin,että pukeutuminenkin vaikuttaa pisteisiin!Entäs Keijo sinun oma pukeutuminen?Hirveää!!!

    • Röpeliset

      MIKSI KEIJO EI VASTAA,TÄHÄN KUITTI ASIAAN??SEHÄN OLISI HELPOSTI HOIDETTAVISSA,ANTAMALLA KUITTI.KUITTI PITÄÄ ANTAA MAKSUSUORITUKSEN JÄLKEEN PYYTÄMÄTTÄ!!!!!

    • Tallukkaat

      Kilpailu Forssassa oli mukava ei moittimista. Aikaisempaa aloitusta toivoisin vaikka klo18.00.
      Olisi ollut mukavaa jos osallistumis viestissä olisi mainittu lipuista, tuli yllätyksenä kaikille.
      En löytänyt heidän sivuiltaan tuomareiden nimiä ne olisi mukava tietää.

    • Ano.nyymi

      Joutuuko kilpailija maksamaan jonkun pääsylipun?

      • ainahanonmaksettava

        Joo käteismaksulla.


      • Ano.nyymi

        Vai niin, minkä ihmeen takia??


    • Ratkutiratkuti

      Kas kun ei "ammattiratkuttaja" ole ollut äänessä pitkään aikaan, onko mahdollista että ois nyt kisassa mukana ja pärjännyt?

    • Aapeesee

      Vinaali lähestyy, kukahan voittaa ja millä perusteilla?

    • Auran.aallot

      Kyseiset levyt päätyvät sukulaisten ja ystävien riesaksi, eihän niitä kukaan muu osta. Eikä tämän kisan voittaminen valitettavasti ole sellainen vmeriitti jolla pääsisi tanssilavat valloittamaan. Pisnis pyörii viihdemafioiden käsissä, kourallinen median esillä pitämää artistia pitää huolen tämän kansan tanssittamisesta. Tähtitieteellisine keikkaliksoineen aiheuttavat pikkulavojen kuolemat. "Tähtiartisteille" jää muutama naplitin järjestämä keikka unohdetuissa korpikylpylöissä ja siinä kaikki.

    • Lähde.Leppävirtaanstiipa

      Minkähänlaiset humppaveikot tällä kertaa niin sanotusti "tyhjentävät pajatson"? Lähde Lappeenrantaan, tsiipadaipadaa...

    • Anonyymi

      Ei kyllä reilua, jatkoon pääsee vain jos saa paljon ääniä ja tuottaa tähtiartistille rahaa. Lahjakkaita tippui alussa pois kun ei ääniä saanut, sitten muutamia laulajia, jotka eivät hallinneet laulamistaan pääsivät finaaleihin asti. Myös tämä että miksi kilpailijoiden täytyy itse kustantaa liput jatkokisoihin jos haluaa pysyä kisassa mukana..

    • Anonyymi

      Tämä kilpailu on vitsi, huono sellainen.

      • Anonyymi

        Onko tämä kilpailu... HEH HEH HEH... SURKEAA.. Kuititonta bisnestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä kilpailu... HEH HEH HEH... SURKEAA.. Kuititonta bisnestä..

        Ns. Laulajat äänestävät itseään. Keke nauraa ja kerää rahat. Eikä maksa veroa. Huijausta koko ns. Kilpailu.


    • Anonyymi

      Vieläkö tämä "mittelö" vaan pyörii? Ilmeisesti hyvätuloisia, välttävän laulutaidon ja hyvän mielistelykyvyn omaavia ihmisiä riittää aina vaan. Ja riittäähän niitä kun muualla ei pärjää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe