Girl it
Miehen etsiskellessä oikeaa asentoa sohvatuolilla, hän tulee kaataneeksi kaukosäätimellä äitinsä antaman vaasin. Vaasi särkyy ikkunalaudalle, ja kuivakukka siitä tipahtaa lattialle.
Hienoisen kilinän jälkeen huoneessa on syvä hiljaisuus. Mitään kiirettä siivota tai surra ei ole. Miekkonen vain istuu ja tuijottaa sirpaleisiin, sitten kukkaan, sitten taas sirpaleisiin.
Kukka on pölyinen, vanha ja rutikuiva, sirpaleet veitsenteräviä ja kimaltavia.
Harja ja rikkalapio.
Kukan alkuperä on ajalta kesä, vaasi taas ajalta talvi. Kukka on ostettu pienestä kukkakioskista, jollaisessa asiointi tai työskentely on kokemuksena mielikuvituksen tuolta puolen. Hajumaailma kioskin sisällä on niin vahva, että milloin tahansa voi tarantella tai jaguaari loikata niskaan. Pää on pidettävä kylmänä, ja ulkona. Jos työntää käden pienestä luukusta sisään, mamba puree asiakasta sormeen. Sääriä pitkin kävelee tulimuurahaisia. Valkoiset madot kurkistelevat lahojen kantojen rei’istä kaoottisen kukkameren alta.
Se oli valkoinen ruusu. Nyt yhä ruusu, mutta hajuton ja mauton, ja kestämätön on.
(Hihitystä)
Pahin vihollinen
9
77
Vastaukset
- Teknodonna
Kappas vaan!
Sekokone taas futaa.
(Hirn)- Teknodonna
Funtsikaan nyt itse että jäisitte jumittamaan tyyliin eiliseen puoleen viiteen.
Funtsikaan nyt itse.
(Naurua) NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Onks Donnan PeliHousut vielä Ehjät?.. ;D
.. Oot Varpisti kiukutellut Kissalleskin.. ;D
- Teknodonna
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Oot Varpisti kiukutellut Kissalleskin.. ;D
Noups
Katselin kun äijät kolas lunta pihalla ja kirjoitin noin kymmenen sivua tekstiä, jolle en keksi käyttöä.
(Hihitystä) Teknodonna kirjoitti:
Noups
Katselin kun äijät kolas lunta pihalla ja kirjoitin noin kymmenen sivua tekstiä, jolle en keksi käyttöä.
(Hihitystä).. Uskoiskos sen, ettet Muka Yhtään edes Tuhahdellut?.. ;P
.. No.. Enpä Taida.. ;D- Teknodonna
.. Uskoiskos sen, ettet Muka Yhtään edes Tuhahdellut?.. ;P
.. No.. Enpä Taida.. ;DTuhahdellut?
Siis lumen kolaaminen ei oikein ole mun juttu. Mitä sitä kolaamaan kun ei ole siihen oikeuksia eikä halua.
Ei tuo minua nyt niin häirinnyt. Lehtipuhaltimella olisi saanut yhtä paljon aikaan vähemmällä kävelyllä.
(Naurua) Teknodonna kirjoitti:
Tuhahdellut?
Siis lumen kolaaminen ei oikein ole mun juttu. Mitä sitä kolaamaan kun ei ole siihen oikeuksia eikä halua.
Ei tuo minua nyt niin häirinnyt. Lehtipuhaltimella olisi saanut yhtä paljon aikaan vähemmällä kävelyllä.
(Naurua).. Liukas, kuin Saippua.. Tyypillinen Donna.. ;D
- Teknodonna
.. Liukas, kuin Saippua.. Tyypillinen Donna.. ;D
Mjoo
Tulin juuri saunapuhtaana katselemaan Bellevillen kolmosia.
Jonkinlainen fläsäri tai tulevaisuudenkuva.
(Hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760