Pahin vihollinen

Teknodonna

Girl it

Miehen etsiskellessä oikeaa asentoa sohvatuolilla, hän tulee kaataneeksi kaukosäätimellä äitinsä antaman vaasin. Vaasi särkyy ikkunalaudalle, ja kuivakukka siitä tipahtaa lattialle.
Hienoisen kilinän jälkeen huoneessa on syvä hiljaisuus. Mitään kiirettä siivota tai surra ei ole. Miekkonen vain istuu ja tuijottaa sirpaleisiin, sitten kukkaan, sitten taas sirpaleisiin.
Kukka on pölyinen, vanha ja rutikuiva, sirpaleet veitsenteräviä ja kimaltavia.

Harja ja rikkalapio.

Kukan alkuperä on ajalta kesä, vaasi taas ajalta talvi. Kukka on ostettu pienestä kukkakioskista, jollaisessa asiointi tai työskentely on kokemuksena mielikuvituksen tuolta puolen. Hajumaailma kioskin sisällä on niin vahva, että milloin tahansa voi tarantella tai jaguaari loikata niskaan. Pää on pidettävä kylmänä, ja ulkona. Jos työntää käden pienestä luukusta sisään, mamba puree asiakasta sormeen. Sääriä pitkin kävelee tulimuurahaisia. Valkoiset madot kurkistelevat lahojen kantojen rei’istä kaoottisen kukkameren alta.

Se oli valkoinen ruusu. Nyt yhä ruusu, mutta hajuton ja mauton, ja kestämätön on.

(Hihitystä)

9

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teknodonna

Kappas vaan!

Sekokone taas futaa.

(Hirn)

• Teknodonna

Funtsikaan nyt itse että jäisitte jumittamaan tyyliin eiliseen puoleen viiteen.

Funtsikaan nyt itse.

(Naurua)

• .. Onks Donnan PeliHousut vielä Ehjät?.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Onks Donnan PeliHousut vielä Ehjät?.. ;D

.. Oot Varpisti kiukutellut Kissalleskin.. ;D

• Teknodonna
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Oot Varpisti kiukutellut Kissalleskin.. ;D

Noups

Katselin kun äijät kolas lunta pihalla ja kirjoitin noin kymmenen sivua tekstiä, jolle en keksi käyttöä.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Noups

Katselin kun äijät kolas lunta pihalla ja kirjoitin noin kymmenen sivua tekstiä, jolle en keksi käyttöä.

(Hihitystä)

.. Uskoiskos sen, ettet Muka Yhtään edes Tuhahdellut?.. ;P

.. No.. Enpä Taida.. ;D

• Teknodonna

.. Uskoiskos sen, ettet Muka Yhtään edes Tuhahdellut?.. ;P

.. No.. Enpä Taida.. ;D

Tuhahdellut?

Siis lumen kolaaminen ei oikein ole mun juttu. Mitä sitä kolaamaan kun ei ole siihen oikeuksia eikä halua.

Ei tuo minua nyt niin häirinnyt. Lehtipuhaltimella olisi saanut yhtä paljon aikaan vähemmällä kävelyllä.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Tuhahdellut?

Siis lumen kolaaminen ei oikein ole mun juttu. Mitä sitä kolaamaan kun ei ole siihen oikeuksia eikä halua.

Ei tuo minua nyt niin häirinnyt. Lehtipuhaltimella olisi saanut yhtä paljon aikaan vähemmällä kävelyllä.

(Naurua)

.. Liukas, kuin Saippua.. Tyypillinen Donna.. ;D

• Teknodonna

.. Liukas, kuin Saippua.. Tyypillinen Donna.. ;D

Mjoo

Tulin juuri saunapuhtaana katselemaan Bellevillen kolmosia.

Jonkinlainen fläsäri tai tulevaisuudenkuva.

(Hirn)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe