Aggressiiviset pyöräilyjät.

Olen huomannut, että Joensuun ja Lehmon alueella on valtavasti tankoraivoa.
Ajetaan punaisia päin, ei katsota sivuille, ajetaan kun pulloperse sika, ei kunnioiteta suojateitä.
Eniten minua häiritsee kun tiellä on muitakin menijöitä ja tulijoita niin eikö sillon voisi edes ajaa vähän maltillisemmin.
He aina katsomat minua alaviistoon ja inholla irvistäen, ihankuin he olisivat mukamas parempia ihmisiä kuin minä.
Poliisin pitäisi antaa sanktioita tälläisestä käyttäytymisestä liikenteessä.

15

1547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et_hämää

      Sinulla on tankoraivo!

    • ollutjoskusrekisteröityn

      Aggressiiviset, pyöräilyjät, sillon, katsomat, tälläisestä. Mitä "kieltä" nuo kirjoittamasi sanat ovat? Mitä ovat pyöräilyjät?

      Aloitus on todella surkeasti ja taidottomasti kirjoitettu provokaatio.

      • PaljonkoSielläPyöräilijö

        Samaa mieltä.
        Aloittaja nähnyt polkupyörän, ja alkaa valittamaan.


    • lets.go

      Söpöjä kiroitusvireitä.

      • JaggeJarnila

        "Söpöjä kiroitusvireitä"

        Heh, idiootti teki itse kirjoitusvirheen. Katoppa tuota lausettasi tarkkaan. Nyt pilkka osui omaan nilkkaan, heh heh, kieh kieh.


      • nrsst5v
        JaggeJarnila kirjoitti:

        "Söpöjä kiroitusvireitä"

        Heh, idiootti teki itse kirjoitusvirheen. Katoppa tuota lausettasi tarkkaan. Nyt pilkka osui omaan nilkkaan, heh heh, kieh kieh.

        Katohan haukansilmää.


    • Espoontarkastaja

      Polkupyörän paras ajopaikka on se missä
      Autot on satojen metrien pääässä vähintään
      Eikä myöskään kävelijät ole samalla tiellä
      Maaseudun hiljaiset metsätiet on hyviä pyörille

    • Tankosinnesisään

      Hei polkupyöräilijät! Se mitä kutsutte seksiksi on meille muille nimeltään autofellaatio.

    • lauttasaarensillalle

      No, onneksi meillä on Espoo, jossa on kuitenkin agressiivisimmat kampiapinat, no, onneksi pääsin Hellsingin puolelle karkuun akun ansiosta.

    • pesäpallomailamukaan

      Ohitetuksi tuleminen oli liikaa Espoossa: pyöräilijä pysäytti toisen pyöräilijän väkisin ja löi tätä päähän – Poliisi: ”Todennäköisesti hän polkee jossain edelleen vapaana”

      30-vuotias mies ohitti itseään vanhemmaksi epäilemänsä miehen Otaniemensillalla. Nyrkki heilui kuin Espoossa konsanaan.

      • munamankelit

        Kappas! Toisiaankin kohtaan aggressiivisia. Tämä oli uutta. Aggressio ei siis kohdistukaan vain jalankulkijoihin ja autoilijoihin.


    • Altivogultivo

      Pahin sukkis tyyppi on ns. räkä jolla sieraimet on tota täynnä. Mättää räkää aivan oikeasti ohittajan kasvoille :) Vituttaahan se jos joku menee ohi paremmilla reisillä :) :)

      • sukkistyyppi

        Joo, oma tankkausjuomani on kun lisää 10 litraan kiljua pönikän mehutiivistettä, on kyseessä mitä maukkain drinksu! Toki laittaa vatsan toimimaan, mutta mitä se haittaa. Parempi kunnon ripuli kuin tuskallinen ummetus.


    • kollektiivistatyhmyyttä

      Taitaa olla koko Suomen ongelma. Joku pyöräilyssä saa sitä harrastavien aivoissa aikaan pysyviä muutoksia. Tuloksena mm. itsesuojeluvaiston puute, aggressio, suhteellisuudentajun puute, yleinen ymmärryksen puuttuminen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe