Onko tosiaa näin

heittäkääsjotain

Usein kun puhutaan seksistä naisten puhe kääntyy miehen peniksen kokoon, onko pitkä ja paksu vai pienehkö ja mikä tuntuu hyvältä. Toiset naiset sanoo että ehdottomasti iso toisille kelpaa normaalikokoinen ja joillekin jopa pienehkö. Kukapa ottaa naisen pillun koon puheeksi, harvemmin olen kuulut, avovaimollani oli todella tiukka alapää, mullakaan ei ole isoa penistä mutta silti teki joskus naisella jopa kipeää vaikka oli kostunut ja kyllähän se oli tiukka vuosikausia, synnytyskään ei juuri muutanut tilanneta ja kehuinkin usein rakastelun aikana kuinka hyvältä tuntuu ja avovaimo oli mielissään. Mutta ikä tai joku muu muutti sitten senkin värkin. Joskus kun on petijumppaa vielä niin onhan se kosteana löysän tuntuinen, välillä oikein harmittaa mutta kun ei kehtaa sanoa ettei millään saa laukeamista aikaan kun ei tunnu missään. Kerran pari olen lopettanut kesken kun ei vaan tunnu puristusta, sitten avovaimo ihmettelee et mihin häviän kesken touhun, no eihän sitä jaksa tuntikaupalla painaa. Ei vaan löydy keskusteluja naisten pillun koosta kuten miesten peniksen koosta.

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipänytsyytellä

      Arvaa mitä? Kun siinä voi käydä niinkin, että omas ei enää vaan paisu niin hyvin, mutta eihän tästä uskalla mitään sanoa, että sopu säilyy. Olen sen kokenut, kun kerran oli vähän avustusta pillerpurkista, niin jo vain oli ihanaa. Yhtä komee tuntuma kuin hääyönä.

    • NaiseltaHeitto

      Näinhän se on, värkit löystyy ajan myötä. Toki lantionpohjalihaksia voi treenata, mutta se miten pipari pysyy kuosissaan synnytysten, elintapojen ja ikääntymisen vuoksi on hyvin yksilöllistä.

      Asiasta ei siis ole paljon keskusteltavaa mielestäni.
      Jos paikat menee niin löysiksi ettei mies laukea, voi aina auttaa laukeamaan suuseksillä. Sitä voi mies pyytää ja sanoa että helpompi tulla sillai, ei siinä tarvitse alleviivata syytä.
      Mutta jos löysyys on sellaista että haittaa jo molempia, yhdyntä ja lopulta koko seksi ei jaksa innostaa miestä eli ei pimppa kelpaa enää, onhan se paha paikka naiselle. Ei auta kuin nuolla haavat ja toivoa että parisuhde kestää senkin.

      Yleisesti ottaen pehmeämpikin pimppi kelpaa ymmärtääkseni kyllä miehelle jos muuten on riittävän kiihottavaa ja hyvää seksiä. Pitkässä suhteessa voi iskeä tylsistyminen ja laukeaminen menee jyystämiseksi kun ei ole sitä kireyttäkään stimuloimassa. Koittakaa piristää seksielämää, se voi ainakin vähän auttaa.

      • Ikä.puhuu

        Just näin. Monipuolisuutta hommaan. Ei ne miehetkään laukea ja ole niin herkillä vanhemmiten enää.
        Laukeaa tuo minunkin mies välillä tissien väliin, eikä siinä hommassa nyt ole puristusta nimeksikään sen vertaa kuin mun värkissä on sentään vielä. Kysehän on kiihottumisesta.
        Me masturboidaan yhdessä, on suuseksiä ja peppuseksiä ja tissiseksiä ja leluseksiä ja normipanoja ja kaikkea tuolta väliltä. Orgasmi saadaan miten kulloinkin halutaan ja joskus ei saada ollenkaan eikä sekään maata kaada.
        Siinä missä nuoret sekstaavat uuden viehätyksen innolla kirein värkein ja aina kovin kaluin, me vanhemmat voitetaan rinnan mitalla osaamisella ja mielikuvituksella, heh.


    • vaihdakavereita

      Aika kummallisissa piireissä liikut ja oudoista ihmisistä sulla tuo kaveripiiri koostuu, jos noin avoimesti vertaillaan sukupuolielimiä, kun väität kaikkien olevan kiinnostuneita muiden seksivärkeistä.

      Kertaakaan ei yhdessäkään naisporukassa missä olen ollut mukana, ole tullut puheeksi miesten elimet. Liikun naisporukoissa jatkuvasti, olen harrastanut joukkuelajia yli 30 vuotta, pelin jälkeen samaan aikaan saunan lauteilla istuu yli 10 naista joka viikko. Keskustelunaiheet liikkuu akselilla juuri päättynyt peli - työ - lapset - lapsenlapset - sisustaminen - sairaudet - ulkomaan matkat - raha. Työpaikkanikin on naisvaltainen ja samat jutun aiheet sielläkin on.

      Tästä meetoo kampanjasta on ollut puhetta, samoin näistä nuorten naisten naku-/alusvaateselfiekuvista ja plogeista, seksivideoista joita ex-kumppanit ovat vuotaneet nettiin. Kaikki tuntemani naiset ikähaitarilla 18-70 vuotta ovat hattua myöden täynnä seksivouhotusta ja vielä enemmän tätä julkisuuden kaksinaamaisuutta. Mutta ei näissäkään keskusteluissa miesten tai naisten värkkien koko ole ollut missään muodossa mukana.

      • ihannormijuttuja

        Ihan kuin kaikki naiset olis samanlaisia, kyllä munkin nykyinen muija jutteli nuorempana likkakavereidensa kanssa millaista seksiä siellä kotona on ja onko se uusi mies hyvä sängyssä, kertoi vielä itse ja kysyi et pahastunko ja sanoin en. Aika normaalia mun mielestä. Ei seksi ole mun mielestä mikään tabu, jokainen tietty päättää mitä kertoo jos kertoo.


      • vaihdakavereita
        ihannormijuttuja kirjoitti:

        Ihan kuin kaikki naiset olis samanlaisia, kyllä munkin nykyinen muija jutteli nuorempana likkakavereidensa kanssa millaista seksiä siellä kotona on ja onko se uusi mies hyvä sängyssä, kertoi vielä itse ja kysyi et pahastunko ja sanoin en. Aika normaalia mun mielestä. Ei seksi ole mun mielestä mikään tabu, jokainen tietty päättää mitä kertoo jos kertoo.

        Ei minustakaan seksi ole mikään tabu, mutta aikuisella ihmisellä on yleensä jonkunlainen sisäänrakennettu sordiino, ymmärrys siitä mitkä jutut ovat ns. henkilökohtaisia asioita.

        Kuvailemasi miesten vertailu naiskavereiden kanssa on näitä rosameriläisten ja lenitaairistojen höpötyksiä. Kun ihminen on epävarma itsestään, hän kuvittelee, että saa enemmän arvostusta kaveripiirissä kun puhuu rohkeita. Yritetään ollaan kovempi tyyppi kuin muut ja siinä sitten revitellään auki jopa ketsuppipullojen uusiokäytöt ja vuosikymmenien takaiset miesjutut.

        Oikeesti eihän ketään muuta kiinnosta ap sunkaan naimataitosi paitsi sun omaa akkaasi, eikä sun eukkosi värkin kunto kiinnosta ketään muuta kuin sinua. Vai onko sun kaverit kiinnostuneita siitä onko sun vaimolla tiukka vai löysä? Eihän se ole relevantti tieto kenellekään muulle kuin sinulle. Jos sun kaverit ovat kiinnostuneita, mitä ne sillä tiedolla tekevät?

        Nyt alkoi mietityttää, miksi sun muijallesi oli tärkeää tuoda esiin likkakavereilleen kumpi teistä oli parempi sängyssä, sinä vai sen eksä. Sehän vaihtoehto ei ole mahdollinen, että sinä olit huonompi, joten... oliko sun naisen tarkoitus varoittaa kavereitaan, että ei hänen huonoa eksää kannata kenenkään muun ottaa, vai minkä takia siitä piti puhua. Luultavasti asia oli puheena vain sen takia kun sun naisesi oli eksästään vielä mustasukkainen, moitti sen takia ettei kukaan muu siitä kiinnostuisi.


      • Naisasianajaja

        Kyllä minä olen puhunut seksistä joidenkin naisystävien kanssa. Mutta toisin kuin aloittaja kuvailee, asiasta ei puhuta usein eikä ole todellakaan vertailtu elinten kokoja tai taitoja. Lähinnä puhutaan siitä miten parisuhde yleisesti sujuu ja seksihän on osa sitä, synkkaako vai eikö synkkaa. Asia tulee puheeksi yleensä jos on jotain ongelmatiikkaa, naisella kuivumista, synnytyksen jälkeisiä orgasmiongelmia tms. Ja aika usein sellaista että onko sinut itsensä ja kehonsa kanssa seksuaalisesti. Ja kerrotaan vaikka yhden illan jutuista mikä fiilis jäi.

        Seksialueen keskustelut käydään vain sen läheisimmän naisystävän kanssa kahden ja tapa on enemmänkin minusta toista kuunteleva ja rohkaisevakin. Mitään vertailuhommia tai rehentelyelementtejä en ole koskaan kuullut. Seksi ei siis ole tabu tosiaankaan.
        Tommoiset hyvä ja huono- jutut taitaa olla enempi vielä kakaroiden tai muuten henkisesti kypsymättömien juttuja.


      • 87359848
        Naisasianajaja kirjoitti:

        Kyllä minä olen puhunut seksistä joidenkin naisystävien kanssa. Mutta toisin kuin aloittaja kuvailee, asiasta ei puhuta usein eikä ole todellakaan vertailtu elinten kokoja tai taitoja. Lähinnä puhutaan siitä miten parisuhde yleisesti sujuu ja seksihän on osa sitä, synkkaako vai eikö synkkaa. Asia tulee puheeksi yleensä jos on jotain ongelmatiikkaa, naisella kuivumista, synnytyksen jälkeisiä orgasmiongelmia tms. Ja aika usein sellaista että onko sinut itsensä ja kehonsa kanssa seksuaalisesti. Ja kerrotaan vaikka yhden illan jutuista mikä fiilis jäi.

        Seksialueen keskustelut käydään vain sen läheisimmän naisystävän kanssa kahden ja tapa on enemmänkin minusta toista kuunteleva ja rohkaisevakin. Mitään vertailuhommia tai rehentelyelementtejä en ole koskaan kuullut. Seksi ei siis ole tabu tosiaankaan.
        Tommoiset hyvä ja huono- jutut taitaa olla enempi vielä kakaroiden tai muuten henkisesti kypsymättömien juttuja.

        On törkeää paljastaa puolison/partnerin yksityisasioita sivullisille, edes nk sydänystäville. Törkeämpää kuin esim. uskottomuus.


    • Ettänäinsiis

      Värkit löystyy ja kyr**t löystyy sekä pienenee myös kun paisuvaislihas alkaa surkastumaan. Fiksu on se ihminen, joka ymmärtää ettei vika ole yksin miehessä tai naisessa vaan sukupuolielimet muuttuvat. Se asia on vain hyväksyttävä 40-50 vuoden kynnyksellä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe