Onko kellään kokemuksia tästä firmasta ja heidän peruukeista?
Sähköpostitse yritin vähän kysellä mutta tuli tosi epäileväinen olo heidän asiantuntemuksesta....
Kinnunen Oy ja peruukit kokemuksia ?
12
8138
Vastaukset
- AlopeciaSince1999
Heillä ei tunnu olevan mitään tietämystä peruukeista eikä hiuslaaduista. Kirkkain silmin väittivät, että pitkä kuituperuukki pysyy hyvänä vuoden. Ei siis edes ihan alkeellista tietämystä heiltä löydy. Kyllä jokainen vähääkään peruukeista tietävä tietää, ettei mikään pitkä kuitu pysy hyvänä kuin max 6kk.
Jos sulla on oikeesti tarvetta peruukille niin ehdottomasti katsele muualta kuin Kinnuselta.
Mutta jos etsit esim pilailuperuukkia niin heidän asiantuntemus saattaa silloin riittää. - Alopeciagirl
Apua, ei oo totta! :O
No hyvä tietää niin en hukkaa rahojani, koska mitään pilailuperuukkia ei ole tarkoitukseni ostaa. - HiuksetonSinceForever
Joo sama kokemus täällä kuin ylemmillä.
Jos sulla on alopecia tai syöpä ja kaipaat oikeesti asiantuntevaa peruukkiapua niin älä hyvä ihminen Kinnuselle mene. - Minukka
Voi ei! HUS - maksari on nimenomaan Kinnuselle. Onko kukaan käynyt Lahden toimipaikassa? Kokemuksia sieltä?
- Peruukki
Olen käynyt Kinnusella ja ostinkin sieltä ensimmäisen peruukkini. Kävin myös kolmessa muussa yrityksessä. ja tämä on kyllä paras kaikista näistä Palvelu ei ehkä ole sydämellisintä, mutta mielestäni paras paikka missä kävin ja ostinkin heiltä peruukin. Hyvä palvelu kun hiukset ja pohja muotoillaan sopivan kokoiseksi koko sen ajan kun peruukki on eli fixaavat aina tarvittaessa ilmaiseksi. Kiva kun ei tarvitse varata aikaa erikseen vaan voi mennä tuosta vaan. Minä kyllä suosittelen. Toisessa paikassa oli hirveää kiire ajanvarauksesta huolimatta, peruukkeja tui ja meni vauhdilla ei ehtinyt kokeilla kunnolla. Kinnusella kävin pari kertaa soivttamassa ja kävelin kaupassa ympräiinsä kun kuulostelin miltä peruukki tuntuu.
- Anonyymi
Kinnusella Lappeenrannassa on tosi hyvä palvelu. Sieltä ostan jatkossakin. Jyväskylän liikkeestä ei voi sanoa samaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kinnusella Lappeenrannassa on tosi hyvä palvelu. Sieltä ostan jatkossakin. Jyväskylän liikkeestä ei voi sanoa samaa.
Ensimmäistä peruukkia menin katsomaan Jyväskylästä Kunnuselta.....toista kertaa en mene!!!
Myyjä katsoi ja puhui koko ajan ystävälleni, joka oli mukana, jäi todella paha mieli....minähän sitä olin ostamassa, eikä kaverini.
- Ulkomaistaperua
Musta on in.
- Anonyymi
Ostanut peruukit aina Jyväskylän Kinnuselta. Olen saanut hyvän ja asiantuntevan palvelun. Ei mitään moitittavaa.
- Anonyymi
Minulla on alopecia ja olen vuosikausia ostanut peruukkini Kinnuselta ja olen ollut tyytyväinen. Kokemuksia on muiltakin, eikä aina hetikään yhtä hyviä.
Varsinkin Oulun ja Jyväskylän myymälöistä olen saanut hyvän palveluksen.
Kyllä keinokuitukin kestää, kunhan hoitaa sitä oikein.
terv. ammatiltani olen kampaaja. - Anonyymi
Kyllä kuituperuukki kestää 1-3 vuotta ihan hyvänä. Kokemusta.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia. Missään eivät olleet hinnat näkyvissä. Muutenkin tilanne on hämmentävä, kun tiedät että hiukset lähtee ja peruukkia tarvitaan. Minulla oli maksusitoumus 180-200-250 €. Kun mielestäni löysin sopivan peruukin, niin myyjä totesi, että tästä joudut nyt hieman itse maksamaan, mutta ei mitään summaa. Myyjä hävisi kassalle pikaisesti ja jäin siihen ihmettelemään. Se "hieman" oli 303 euroa. Minusta se ei ollut hieman, vaikka pystyinkin sen maksamaan. En todellakaan suosittele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394533Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5683450Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732181Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121754- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351568TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611271OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301118- 2241041
- 70976