jännämiehen. Ei ole varmasti naiselle kelvannut kiltti ja kunnolinen mies, koska sellaisen kanssa olisi tylsää eikä olisi kemiaa.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201801192200680221_u0.shtml
Taas oli nainen valinnut miehekseen ihanan
23
218
Vastaukset
- hienoahienoa
Luin itse tuon uutisen äsken kanssa. Tuo on jo sen kaliiperin jännämies, että varmasti on ehkä jopa Suomen kovin jännämies. Siis naisten ja jännämiesten mielestä. Kiltit miehet eivät arvosta jännämiehiä, mutta jännämiehet ja naiset arvostavat, Tuo mies on varmasti ranking-listan top 3:ssa. Ja sitä ranking-listaa varmasti seuraa jokainen suomalainen nainen. Mitä korkeammalla listalla, sitä varmemmin nainen tykkää.
- mullemullemulle
Missä sellainen lista löytyy? Kun pääsen seuraamaan niin silloin jokainen nainen seuraa. Olen puuttunut seuraajista. Kysy vaikka äidiltäsi, tietää mistä löytää.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Ei naisilla ole kemiaa kunnollisten miesten kanssa. Tuossa suhteessa oli rakkautta enemmän kun nainen halusi.
- koettu
Tavismiehet ei löydä kemiaa tavisnaisten kanssa.
- Tavismies38
Tottahan se on ettei tavis mies pääse treffeille naisten kanssa. Olen yrittänyt 10 vuotta mutta ei edes lihavat naiset lähde treffeille. Jännämies pääsee heti naisen kanssa suhteeseen.
- jännämiehenrakas
Olet nynny.
- Vielä.nynnympi
Minä paljon kauemmin. Viimeksi noin 10 v sitten vai olisiko enemmänkin, pääsin. Sain siltä muutaman kerran Pilluakin ennenkuin löysi paremman ja jätti minut.
- olloon
se kipinä voi puuttua parien välintä,
- tussukostuu
Tuo mies osaa ottaa naisensa rajusti!
- rajut.otteet
Kyllä. Mies joka on nynny sängyssä ei sytytä
- ätmitihailee
Siinä oli taas joku ätmi päässyt itseään toteuttamaan. Älkää naiset ottako ätmiä.
- jännämiesoli
Ei taatusti ollut mikään ätmi
.. Kyseessä on Taas jotain IhanMuuta.. TodHuono Persoona/Luonne saanut Toimillaan Erillaisen Persoonan/Luonteen AlisteiseenTilaan.. Siitä ei ole Helppo Piästä pois.. Saati edes kunnolla Nähdä sen Sumun läpi.. Ainakaan NuinPahassa Tapauksessa.. ;P
.. Kammottavia&Surullisia Juttuja.. =(- pikkusiitereissä
Mitä enemmän kännissä sitä enemmän seksiä ja kaikki menee sovintoseksin piikkiin. Tässä taas esimerkki millaisista miehistä naiset kiinnostuu. Tuolla miehellä varmaan käräjäoikeuden ovella jo jonoksi asti naisia tulossa pantavaks. Pikkusakot ja uutta kumoon ajattelee jännämies. Alkakaa ätmit ryyppäämään. Lisäksi kunnon hormoonikuuri päälle niin nuppi on jo niin sekaisin että naista kaatuu kuin heinää viikatteen edessä.
- selkeää
Kaikki naisetko? Silloin kaikki miehet on väkivaltaisia jännämiehiä. Muuten ei yhtälö toimi.
- Nicitönnä
Minusta olis paljon jännempää, jos ihmiset ei kiihottuisi niin paljon noista uutisista.
- Totuus-
Minusta se nainen pitäisi tuomita vankilaan samaan selliin sen jännämiehen kanssa kun kerran sellaisen on kelpuuttanut.
- 765
Jestas mitä naisvihaa!
Sinua ei kyllä millään ilveellä voisi kutsua "kiltiksi ja kunnolliseksi", kun nautit naisiin kohdistetusta väkivallasta vähintään yhtä paljon, kuin ns. jännämiehet. - sinkkunainenn
765 kirjoitti:
Jestas mitä naisvihaa!
Sinua ei kyllä millään ilveellä voisi kutsua "kiltiksi ja kunnolliseksi", kun nautit naisiin kohdistetusta väkivallasta vähintään yhtä paljon, kuin ns. jännämiehet.Sellaisia ne on. Jos eivät itse käytännössä ole väkivaltaisia niin nauttivat siitä että joku toinen tekee sen heidän puolestaan. Siksi miestä on vaikea valita koska kaikki on pohjimmiltaan jännämiehiä. Näkee hyvin tälläkin palstalla.
- grrrrrrn
Se oli rajua rakkauttas
- ota.noista.selvää
Tuohan on kuin suoraan naisten päiväunista, asiaahan on oikein tutkittukin.
- palstanmiestenuni
Myös miesten päiväunista. Paitsi että miehillä se ei ole unta vaan toteutettua totta. Miehet on väkivaltaisia elukoita joiden paikka olisi oikeasti häkissä.
- Uuno.Puutteenperä
Ei minun. Minä haluaisin mukavan naisen joka siis olisi mukava. Häntä hellästi hellittelisin, hipelöisin, panisinkin joskus. Vaan ei naiset tällaisesta välitä, seksin pitää olla rajua ja väkivaltaista ja muutenkin elon jännää väkivallan varjossa. Vain sellaisessa suhteessa Nainen viihtyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105