Miksi naiset ei halua tutustua normaaleihin miehiin?
Miksi naisiin on niin vaikea tutustua?
16
399
Vastaukset
- pitääuskoa
Me kaikkihan halutaan vaan jännämies. En tiedä miksi mutta miehet sanoo niin.
- Nörtti-Pertti
Kyllä haluavat mutta ei se nyt ihan joka kerta onnistu. Kun aina valitetaan sitä miten jännämiehet ja rentut vievät kaikki naiset ja kunnon miehet eivät koskaan saa niin unohtuu jostain syystä aina se yrityksen määrä. Jännämies yrittää yhden illlan aikana iskeä kahtakymmentä naista joka taas on enemmän kuin se ujo tavismies tekee aloitteita koko elämänsä aikana. Miten tuolla suhteella jännämies ei voisi olla etulyöntiasemassa?
Eli kyllä sen "normaalin miehenkin" pitää olla aktiivinen ja tehdä paljon kunnollisia aloitteita. Kyllä se sitten jossain vaiheessa tärppää. Itse olen hyvin tavallinen ujo perusmies ja elämäni aikana olen tehnyt oikean kunnollisen aloitteen ehkä juuri ja juuri viidelle naisella (tähän ei lasketa lyhyttä jutustelua) ja näistä kahden kanssa sitten seksiä. Ei nyt ihan huono suhde kuitenkaan hyvin tavalliselle miehelle.- parempaajaparempaa
Tärppäisi mutta mies ei halua tavallista naista. Mies ei tunne kipinää eikä kemiaa.
- Teknodonna
Erinomainen kyssä
Naisiin on vaikea tutustua sen vuoksi, että heitä ei näköpiirissä tällä hetkellä ole.
Syvällisimmillään tämä erinomainen kysymys luotaa ihmisen lukkoja, joita ilman avaamalla hän on itsensä vanki.
Nainen on näyttäytyy minulle totuutena, jonka edessä on yksinkertaisesti polvistuttava. Periaatteessa polvistuu omien heikkouksien ja avuttomuuksien, osaamattomuuksiensa eteen.
Jotenkin näin.
(Hihitystä)- Teknodonna
Mussa on varmaan jotain salaperäistä ritariainesta, koska olen niin nöyrä.
Nyökky.
(Hihitystä) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Mussa on varmaan jotain salaperäistä ritariainesta, koska olen niin nöyrä.
Nyökky.
(Hihitystä)Pitkällisen pohdinnan jälkeen jouduin keskelle sanaa "kunnioitus."
Kunnioitus pitää säilyttää, ei menettää sitä heti synnyttyään.
(Hirn) - Teknodonna
Teknodonna kirjoitti:
Pitkällisen pohdinnan jälkeen jouduin keskelle sanaa "kunnioitus."
Kunnioitus pitää säilyttää, ei menettää sitä heti synnyttyään.
(Hirn)Taas kunnioituksen perusteet ovat syvällä ihmisyydessä. Niiden rakenteita on helppo hajottaa, mutta lähes mahdotonta korvata saati rekonstruoida.
Eli on jotain korvaamatonta olemassa, henkilökohtaista pääomaa.
(Hihitystä)
Höpö höpö.. Taas tutustuin näpsäkkään blondiin. :D
Ihan tuli ovissa vastaan ja jäätiin lörpöttelemään.- liian-hyvä-naisille
Hameväki luulee olevansa liian tasokkaita saamaan hyvä ja kunnollinen mies mutta tyytyvät aina pskaan jännämieheen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005530627.html - Gnuk
Ei ole yhtään sen vaikeampaa kuin miehiinkään... :)
- Raha-on-kemia
Raha ja ulkonäkö on kemia. Suomessa suurin osa väestöstä on rumia tai köyhiä joten naisille ei riitä varakkaita miehiä. Ovat mielummin yksin kun omillaan toimeentulevan käyhän kanssa.
- sinkkunainenn
Naisen on helppo elää yksinkin.
- MiesPuutteessa
sinkkunainenn kirjoitti:
Naisen on helppo elää yksinkin.
Helppohan se on naisen yksin olla, kun ei ole naisella paljoa seksihaluja miesten suhteen, toisin kuin miehellä.
- Nicitönnä
No en mäkään halunnut normaalia miestä, jos oisin halunnut niin oisin ottanut jonkun kavereissa, alkoholissa tai riennoissa viihtyvän.
Kotona viityvä introvertti, 41v. kurpan = ja itseään vuosia vanhemman naisen kanssa perheen perustanut, tupakoimaton, alkoholisoitumaton, tatuoimaton, rikosrekisteritön, sutjakka, väkivallaton, ukollinen ja kiva mies kun ei voi olla tavallinen....😬
Niin ei oo sille ns. tavalliselle ed.mainitun vastakohdalle kysyntää. - kjhn
Ne miehet, joihin naiset eivät halua tutustua, eivät ole NORMAALEJA, vaikka itselleen sellaista uskottelevatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433713- 362424
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321965- 191709
- 171669
- 231588
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai991536- 241447
- 221399
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko921342