Naisen lukeminen ja tulkitseminen

Gnuk

107

999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmmmmmmmm

      Kun toinen kättelee ensin, on kilttiä kätellä takaisin. :) Yhdyntä on kokonaan toinen juttu.

      • Gnuk

        Niin joo... Ei Bill Clintonkaan harrastanut seksiä Monica Lewinskin kans. Mitä nyt sujautti sille munan suuhun.... :D

        Mut tarina ei kerro sitä, et nuoliko Billy-Boy Monican pillua... :D


      • KättelyOnKoskettelua

        Kätteleminenkin on tarkka paikka, varsikin jos kätellään vierasta naista.
        Kättelyssä on parempi antaa aloite naiselle, muutenhan nainen voisi kokea tilanteen seksuaalisesti ahdistavana, jos myös työntää kättään kättelytarjoituksessa.
        Eikös naisen koskettaminen ole sitä seksuaalista ahditelua ja kättelyssä kosketetaan naisen kättä. Naisen käsihän on kosketellut naisen intiimejä alueita eli naisen käteen tiivistyy koko naisen olemus intiimeineen paikkoineen kaikkineen.

        Kättelemisessä annettakoon kättelyn aloitteen tehdä nainen, jos nainen ojentaa kättä, niin siinä tapauksessa mies voi kätellä, koska käden ojentaminen on lupa koskettaa naista.
        Kättely on niin muutakin, kuin pelkästään käden puristaminen, se on jo naisen koskettelua.
        Olin tässä eräässä tilaisuudessa, jossa vieraita naisia oli ympärillä.
        En tietenkään tehnyt aloitetta naisten kättelyn osalta, vaan annoin naisen tehdä aloite eli ojentaa kättä, johon sitten vastasin.
        Suurin osa ojensi kätensä, mutta osa ei. Ne jotka eivät ojentaneet kättään, eivät haluneet minun heitä kättelevän.
        Ihan hyvä, koska jos olisi tehnyt aloitteen kättelystä, niin olisin tehnyt aloitteen myös niiden osalta, jotka eivät tehneet kättelyaloitetta minulle, joten olisin syyllistynyt naisen ahdisteluun niiden osalta, jotka eivät haluneet minua kätellä.


    • Buhahaha

      Laskin tästä keskustelusta 5 hymiötä. Siis oletteko te nyt vakavissanne tästä aiheesta vai onko tämä vaan huuhaaZoukkiDoukkia?

      • Gnuk

        Eihän tälle voi kuin nauraa... :D


      • Buhahaha
        Gnuk kirjoitti:

        Eihän tälle voi kuin nauraa... :D

        Aziz Ansaria ei taida paljoa naurattaa. Eikä varmaan Kevin Spaceytäkään. Metsäketo tuntuu ainakin selvinneen kuin koira veräjästä.


      • Gnuk
        Buhahaha kirjoitti:

        Aziz Ansaria ei taida paljoa naurattaa. Eikä varmaan Kevin Spaceytäkään. Metsäketo tuntuu ainakin selvinneen kuin koira veräjästä.

        Juu, kyllä miehen täytyy olla tarkkana mihin munaansa työntää... :D


    • Gnuk

      Heh, mutta Nainen39veeltä tulee varmaan tästäkin syväluotaava analyysi, missä tää keissi käännetään Aziz Ansarin syyksi. Suihinotto, ja kahteen otteeseen vielä, ei ole lupaus seksiin. Mitäs lähti tulkitsemaan väärin naisen signaaleja... :D

      Mut tosissaan. Minusta on hyvä juttu, että naisten seksuaalisesta ahdistelusta on alettu puhumaan ja asia on nostettu esiin. Mikä taas ei ole hyvä juttu on se, että osa naisista tekee tästä vitsin, niin kuin tämä nainen tässä Aziz Ansarin tapauksessa.

      • Buhahaha

        Olen ihan samaa mieltä siitä että hyvä että ahdistelusta puhutaan, ja se pitäisikin saada kitkettyä, mutta kun asia ei kerta kaikkiaan ole kokonaisuudessaan niin yksiselitteinen kun mitä annetaan ymmärtää.

        Törkeimmät ahdistelutapauksethan ovat sitä, että joku täysin tuntematon keski-ikäinen mies käy kähmimään jotain teinityttöä tai muuten vaan nuorta naista. Tällaiselle ei ole mitään oikeutusta. Sanallinen nimittely ei ole tekona yhtä törkeä kun henkilökohtaiseen koskemattomuuteen kajoaminen, mutta silti väärin.

        Mutta jos se mies ei ole tuntematon, eikä kyseessä ole uhkaava tilanne, on minun mielestäni nainenkin velvollinen tekemään aivan selväksi, että lähentely ei ole toivottua, ja tarvittaessa vaikka poistua paikalta jos tilanne ei muuten ratkea (eli mies ei ota uskoakseen). Aivan sama se olisi jossain nakkikiskan jonossa kahden känäävän miehenkin kanssa: vaikka olisit oikeassa, on silti parempi välttää se tappelu ettei tarvitse olla oikeassa nenä poskella. Se ei ole reilua, mutta joskus itsesuojelu on tärkeämpää kun oikeuden toteutuminen.

        Ja minusta on aikamonen rikos syyttömyysolettamaa vastaan, että kuka tahansa nainen voi syyttää jotakuta miestä ahdistelusta, ja jos mies haluaa puolustautua, niin häntä vastaan hyökätään kahta kovemmin, ja tietenkään naisen tarinaa ei saa koskaan kyseenalaistaa. Ei, vaikka raiskausilmoituksistakin 10% on perättömiä. Ja tuomio jaetaan ilman oikeudenkäyntiä ja todisteita.


      • hcfdrfthfchtc
        Buhahaha kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä siitä että hyvä että ahdistelusta puhutaan, ja se pitäisikin saada kitkettyä, mutta kun asia ei kerta kaikkiaan ole kokonaisuudessaan niin yksiselitteinen kun mitä annetaan ymmärtää.

        Törkeimmät ahdistelutapauksethan ovat sitä, että joku täysin tuntematon keski-ikäinen mies käy kähmimään jotain teinityttöä tai muuten vaan nuorta naista. Tällaiselle ei ole mitään oikeutusta. Sanallinen nimittely ei ole tekona yhtä törkeä kun henkilökohtaiseen koskemattomuuteen kajoaminen, mutta silti väärin.

        Mutta jos se mies ei ole tuntematon, eikä kyseessä ole uhkaava tilanne, on minun mielestäni nainenkin velvollinen tekemään aivan selväksi, että lähentely ei ole toivottua, ja tarvittaessa vaikka poistua paikalta jos tilanne ei muuten ratkea (eli mies ei ota uskoakseen). Aivan sama se olisi jossain nakkikiskan jonossa kahden känäävän miehenkin kanssa: vaikka olisit oikeassa, on silti parempi välttää se tappelu ettei tarvitse olla oikeassa nenä poskella. Se ei ole reilua, mutta joskus itsesuojelu on tärkeämpää kun oikeuden toteutuminen.

        Ja minusta on aikamonen rikos syyttömyysolettamaa vastaan, että kuka tahansa nainen voi syyttää jotakuta miestä ahdistelusta, ja jos mies haluaa puolustautua, niin häntä vastaan hyökätään kahta kovemmin, ja tietenkään naisen tarinaa ei saa koskaan kyseenalaistaa. Ei, vaikka raiskausilmoituksistakin 10% on perättömiä. Ja tuomio jaetaan ilman oikeudenkäyntiä ja todisteita.

        Tiedätkö pedofiilien lausunnot, joissa puhutaan helvetin seksikkäistä pikku paholaisista, ja viitataan pikkulapsiin? Tarpeettoman monella normaalimiehellä on ihan sama taipumus. Himoja ja haluja projisoidaan jopa sellaisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään kykyä tuntea panetusta. Kun miestä itseään panettaa, niin kohteen jokainen negatiivinen ele (väistäminen, kieltäminen ym.) ignoorataan ja jokainen positiivinen ele, vaikka kyseessä olisi tavallinen kohteliaisuus, katsotaan rohkaisuksi. Olen itse ollut tämän piirityksen kohteena useamman kerran. Se on kuin kuristuskäärmeen otteessa olisi. Se ei hellitä koskaan, ja kiristää otettaan aina kun mahdollista.

        Musta on hemmetin loukkaavaa tulla tällä tapaa ignooratuksi. Kun tämä kaltoinkohtelu ei lopu ärähtämällä, ei huutamalla, ei raivoamalla. Se loppuu korkeintaan hetkeksi, ja alkaa uudelleen kun pöly on laskeutunut. Miettikäähän rauhassa, kuinka voimakas miehen sukupuolivietti on, ja että kuinka mahdoton sitä on tukahduttaa (ilman lainvastaisia keinoja). Ja miettikää sitten, kuinka littanoina nämä naiset ovat, kun sellaisella voimalla jyrätään heidän koko tunne-elämänsä ja minuutensa yli. Sitähän se on. Jyräämistä.


      • ethfrhcfth
        hcfdrfthfchtc kirjoitti:

        Tiedätkö pedofiilien lausunnot, joissa puhutaan helvetin seksikkäistä pikku paholaisista, ja viitataan pikkulapsiin? Tarpeettoman monella normaalimiehellä on ihan sama taipumus. Himoja ja haluja projisoidaan jopa sellaisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään kykyä tuntea panetusta. Kun miestä itseään panettaa, niin kohteen jokainen negatiivinen ele (väistäminen, kieltäminen ym.) ignoorataan ja jokainen positiivinen ele, vaikka kyseessä olisi tavallinen kohteliaisuus, katsotaan rohkaisuksi. Olen itse ollut tämän piirityksen kohteena useamman kerran. Se on kuin kuristuskäärmeen otteessa olisi. Se ei hellitä koskaan, ja kiristää otettaan aina kun mahdollista.

        Musta on hemmetin loukkaavaa tulla tällä tapaa ignooratuksi. Kun tämä kaltoinkohtelu ei lopu ärähtämällä, ei huutamalla, ei raivoamalla. Se loppuu korkeintaan hetkeksi, ja alkaa uudelleen kun pöly on laskeutunut. Miettikäähän rauhassa, kuinka voimakas miehen sukupuolivietti on, ja että kuinka mahdoton sitä on tukahduttaa (ilman lainvastaisia keinoja). Ja miettikää sitten, kuinka littanoina nämä naiset ovat, kun sellaisella voimalla jyrätään heidän koko tunne-elämänsä ja minuutensa yli. Sitähän se on. Jyräämistä.

        Vielä täydennyksenä se, että miehillä menee hemmetin helposti himo ja rakkaus sekaisin. Niin puheessa, käytännöissä kuin eleissäkin. Osalla vahingossa ja joillain varmasti tahallaan.

        Toi on yksi niitä naiselon suurimpia ristiriitoja ja kipukohtia. Kun mies käyttäytyy kuin välittäisi, mutta on samalla sokea kaikelle luimistelulle, ahdistukselle ja pelolle. Toi minun kokemani kohtelu oli suurin aikuisuuden kynnyksellä kokemani petos, se että ystävällisyys voi miehen taholta tarkoittaa tulevaisuudessa häpäisyä, ahdistelua, fyysistä väkivaltaa. Kyllä minunkin ensimmäinen reaktioni tähän kohteluun oli viha. En mä tiedä, kuinka yleisiä tällaiset kokemukset ovat miesten parissa. Mutta jos ei ole itse ollut yhtä lytätty yhtä konkreettisesti yhtä selkeän vihan kohteen suunnalta, niin ei sitä varmaan ymmärräkään.


      • ethfrhcfth kirjoitti:

        Vielä täydennyksenä se, että miehillä menee hemmetin helposti himo ja rakkaus sekaisin. Niin puheessa, käytännöissä kuin eleissäkin. Osalla vahingossa ja joillain varmasti tahallaan.

        Toi on yksi niitä naiselon suurimpia ristiriitoja ja kipukohtia. Kun mies käyttäytyy kuin välittäisi, mutta on samalla sokea kaikelle luimistelulle, ahdistukselle ja pelolle. Toi minun kokemani kohtelu oli suurin aikuisuuden kynnyksellä kokemani petos, se että ystävällisyys voi miehen taholta tarkoittaa tulevaisuudessa häpäisyä, ahdistelua, fyysistä väkivaltaa. Kyllä minunkin ensimmäinen reaktioni tähän kohteluun oli viha. En mä tiedä, kuinka yleisiä tällaiset kokemukset ovat miesten parissa. Mutta jos ei ole itse ollut yhtä lytätty yhtä konkreettisesti yhtä selkeän vihan kohteen suunnalta, niin ei sitä varmaan ymmärräkään.

        .. Nuo(kin) jutut ovat Persoona/Luonne kysymyksiä.. Molemmissa SukuPuolissa on Ihan yhtä paljon kaikkea laidasta laitaan.. Jotkut asiat, joissakin jutuissa voivat ilmetä hieman eri tavalla, mutta Ihan VastaavanKaltaisia Persoonia/Luonteita kyseiset Yksilöt silti ovat.. ;P


      • Gnuk
        hcfdrfthfchtc kirjoitti:

        Tiedätkö pedofiilien lausunnot, joissa puhutaan helvetin seksikkäistä pikku paholaisista, ja viitataan pikkulapsiin? Tarpeettoman monella normaalimiehellä on ihan sama taipumus. Himoja ja haluja projisoidaan jopa sellaisiin ihmisiin, joilla ei ole mitään kykyä tuntea panetusta. Kun miestä itseään panettaa, niin kohteen jokainen negatiivinen ele (väistäminen, kieltäminen ym.) ignoorataan ja jokainen positiivinen ele, vaikka kyseessä olisi tavallinen kohteliaisuus, katsotaan rohkaisuksi. Olen itse ollut tämän piirityksen kohteena useamman kerran. Se on kuin kuristuskäärmeen otteessa olisi. Se ei hellitä koskaan, ja kiristää otettaan aina kun mahdollista.

        Musta on hemmetin loukkaavaa tulla tällä tapaa ignooratuksi. Kun tämä kaltoinkohtelu ei lopu ärähtämällä, ei huutamalla, ei raivoamalla. Se loppuu korkeintaan hetkeksi, ja alkaa uudelleen kun pöly on laskeutunut. Miettikäähän rauhassa, kuinka voimakas miehen sukupuolivietti on, ja että kuinka mahdoton sitä on tukahduttaa (ilman lainvastaisia keinoja). Ja miettikää sitten, kuinka littanoina nämä naiset ovat, kun sellaisella voimalla jyrätään heidän koko tunne-elämänsä ja minuutensa yli. Sitähän se on. Jyräämistä.

        Pedofiilit pitäisi hirttää munista.

        Minähän sanoin, että on hyvä juttu, että naisten seksuaalinen ahdistelu on nostettu tapetille ja siitä puhutaan. Mutta hyvä juttu ei ole se, että asiasta tehdään vitsi. Se on karhunpalvelu kaikille todellisille uhreille.


      • thjgyjgvyjvgty
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nuo(kin) jutut ovat Persoona/Luonne kysymyksiä.. Molemmissa SukuPuolissa on Ihan yhtä paljon kaikkea laidasta laitaan.. Jotkut asiat, joissakin jutuissa voivat ilmetä hieman eri tavalla, mutta Ihan VastaavanKaltaisia Persoonia/Luonteita kyseiset Yksilöt silti ovat.. ;P

        Jos nainen on vilpittömän hyväntuulinen ja tuhoaa psyykeesi iloisesti hymyillen, niin kyseessä on pöpi.

        Mies voi tehdä saman ihan vain koska sillä on "huonot sosiaaliset taidot".


      • eshghfgh
        Gnuk kirjoitti:

        Pedofiilit pitäisi hirttää munista.

        Minähän sanoin, että on hyvä juttu, että naisten seksuaalinen ahdistelu on nostettu tapetille ja siitä puhutaan. Mutta hyvä juttu ei ole se, että asiasta tehdään vitsi. Se on karhunpalvelu kaikille todellisille uhreille.

        Mä olen varmaan ollut osa sitä "vitsiä", koska mitätöimisen kokemukset menevät nopeasti ihon alle ja reagoinnit ovat senmukaiset. Tai ainakin olivat aika pitkään. Mutta hyvä vaan, että asiasta puhutaan. Saadaan selkiytettyä oikeat rajat (ehkä) ja selvitettyä näkemyksiä puolin ja toisin. Ongelmatapauksien päänuppia ei voi varmaan koskaan korjata, mutta josko nämä rajatapaukset, joita vilpittömästi kiinnostaa muidenkin mielipiteet, saataisiin hilattua rajan tälle puolelle... Ei muakaan ole ahdisteltu siksi, että minun pelkoni olisi ollut ahdistelijan mielestä kivaa, ei siinä ollut sadismia. Mua peloteltiin ja vahingoitettiin siksi, että vahingontekijä oli niille tunteille sokea. Että noin niin kuin puolivahingossa, hupslol.


      • Gnuk
        eshghfgh kirjoitti:

        Mä olen varmaan ollut osa sitä "vitsiä", koska mitätöimisen kokemukset menevät nopeasti ihon alle ja reagoinnit ovat senmukaiset. Tai ainakin olivat aika pitkään. Mutta hyvä vaan, että asiasta puhutaan. Saadaan selkiytettyä oikeat rajat (ehkä) ja selvitettyä näkemyksiä puolin ja toisin. Ongelmatapauksien päänuppia ei voi varmaan koskaan korjata, mutta josko nämä rajatapaukset, joita vilpittömästi kiinnostaa muidenkin mielipiteet, saataisiin hilattua rajan tälle puolelle... Ei muakaan ole ahdisteltu siksi, että minun pelkoni olisi ollut ahdistelijan mielestä kivaa, ei siinä ollut sadismia. Mua peloteltiin ja vahingoitettiin siksi, että vahingontekijä oli niille tunteille sokea. Että noin niin kuin puolivahingossa, hupslol.

        Sitä minä tarkoitinkin. Ne naiset, niin kuin ne aloituksen linkin tapaiset, tekevät karhunpalveluksen sinun kaltaisille. Se on se ikävä juttu.

        Yksikään todellinen uhri ei ole vitsi minun silmissäni. Päinvastoin.


      • thjgyjgvyjvgty kirjoitti:

        Jos nainen on vilpittömän hyväntuulinen ja tuhoaa psyykeesi iloisesti hymyillen, niin kyseessä on pöpi.

        Mies voi tehdä saman ihan vain koska sillä on "huonot sosiaaliset taidot".

        .. Mä en Ota (ainakaan enää nykyisin) Vakavasti sellaisen Yksilön Juttuja, jos/kun huomaan, että Yksilö ei halua nähdä tai on Kykenemätön näkemään Itsekkyyttään ja/tai ItsePetosteluaan.. Ei edes sen jälkeen, kun on hieman yritelty taputella tälläistä Yksilö poskille ja herätellä häntä näkemään.. ;P

        .. Mä sanoin jo.. VastaavanKaltaisia Yksilöitä on Molemmissa SukuPuolissa Ihan Yhtä`lailla.. Oli sitten kysymyksessä millainen Yksilö tahansa.. ;P

        .. Älä siis Selitä, että Miehissä noita(kaan) olisi enemmän.. VastaavanKaltaisia naisia On VaiksKuinPal.. ;P


      • dfbgdfbgcfb
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mä en Ota (ainakaan enää nykyisin) Vakavasti sellaisen Yksilön Juttuja, jos/kun huomaan, että Yksilö ei halua nähdä tai on Kykenemätön näkemään Itsekkyyttään ja/tai ItsePetosteluaan.. Ei edes sen jälkeen, kun on hieman yritelty taputella tälläistä Yksilö poskille ja herätellä häntä näkemään.. ;P

        .. Mä sanoin jo.. VastaavanKaltaisia Yksilöitä on Molemmissa SukuPuolissa Ihan Yhtä`lailla.. Oli sitten kysymyksessä millainen Yksilö tahansa.. ;P

        .. Älä siis Selitä, että Miehissä noita(kaan) olisi enemmän.. VastaavanKaltaisia naisia On VaiksKuinPal.. ;P

        En ole koskaan kuullut naisesta, joka olisi ihan vahingossa raiskannut miehen. Silmät ymmyrkäisinä ollut jälkikäteen ja sanonut, että "empähän tajunnut, olen pahoillani, oivoi, olen hirveän pahoillani".

        Herätellä näkemään? Älä jeesustele. Ei mua ole koskaan irstaat naiset jahdanneet. Saati ahdistelleet saati hyväksikäyttäneet.

        Että tukipa suusi. Toki jos sulla on ollut ainutlaatuinen kokemus joutua naisen raiskaamaksi, niin olen pahoillani sinun puolestasi. Mutta muussa tapauksessa tuki suusi.


      • dfbgdfbgcfb kirjoitti:

        En ole koskaan kuullut naisesta, joka olisi ihan vahingossa raiskannut miehen. Silmät ymmyrkäisinä ollut jälkikäteen ja sanonut, että "empähän tajunnut, olen pahoillani, oivoi, olen hirveän pahoillani".

        Herätellä näkemään? Älä jeesustele. Ei mua ole koskaan irstaat naiset jahdanneet. Saati ahdistelleet saati hyväksikäyttäneet.

        Että tukipa suusi. Toki jos sulla on ollut ainutlaatuinen kokemus joutua naisen raiskaamaksi, niin olen pahoillani sinun puolestasi. Mutta muussa tapauksessa tuki suusi.

        .. En puhunut "vain" mistään Fyysisestä Raiskauksesta.. Se kommentti mihin alunperin kommentoin oli sellainen, että sen voi tulkita monella tavalla ja tasolla.. ;P

        .. Edelleen Naisissa on "Demoneita" siinä missä Miehissäkin.. Ja kaiken "tasoisia" ihan YhtäPaljon.. ;P

        .. Toi "Naiset on Enkeleitä ja Miehet Demoneita" Mantra on Myrkyistä ja Valheista yksi Suurimpia.. ;P


      • dfhfcth
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. En puhunut "vain" mistään Fyysisestä Raiskauksesta.. Se kommentti mihin alunperin kommentoin oli sellainen, että sen voi tulkita monella tavalla ja tasolla.. ;P

        .. Edelleen Naisissa on "Demoneita" siinä missä Miehissäkin.. Ja kaiken "tasoisia" ihan YhtäPaljon.. ;P

        .. Toi "Naiset on Enkeleitä ja Miehet Demoneita" Mantra on Myrkyistä ja Valheista yksi Suurimpia.. ;P

        Sulla on hyvin erikoinen käsitys siitä, miten ihmisen mieli toimii ja että miten sen paraneminen tapahtuu.

        Läpsynläpsyn omille poskillesi.


      • dfhfcth kirjoitti:

        Sulla on hyvin erikoinen käsitys siitä, miten ihmisen mieli toimii ja että miten sen paraneminen tapahtuu.

        Läpsynläpsyn omille poskillesi.

        .. Voi JunaLauta näit Naisten KaksoisStantardeja.. Ei voi muuta Sannoo.. ;D


    • Toi tais olla klassinen "huonoa seksiä" tapaus. Äijä oli huono, kun ei ottanut naisen toiveita huomioon vaikka leidi miten yritti asioita oikeille linjoille johdatella. Jotkut ei vaan osaa... Vähemmästäkin sitä pahoittaa mielensä, jos toinen on noin kykenemätön vuorovaikutukseen seksissä..

      • Gnuk

        Eli jos mies on huono, sitä voi syyttää seksuaalisesta ahdiatelusta?

        Mut mua hämää se, et miks huonolta täytyy ottaa poskeen ja kahteen otteeseen vielä? Uskooko naiset, että suihinotto tekee miehestä automaattisesti paremman sängyssä? :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Eli jos mies on huono, sitä voi syyttää seksuaalisesta ahdiatelusta?

        Mut mua hämää se, et miks huonolta täytyy ottaa poskeen ja kahteen otteeseen vielä? Uskooko naiset, että suihinotto tekee miehestä automaattisesti paremman sängyssä? :D

        Jos mies on tahallaan huono tai välinpitämätön, niin joo. Mietin että voiko kukaan "normaali" edes olla vahingossa noin onnettoman surkea kehonkielessä ja ottamaan vastaan sanallisia ohjeita.. Kai sillä saralla vajavaisiakin sitten on ihan riittämiin, mitä olen juttuja kuullut ja lehdistä lukenut. Eli joo, jos on ihan burgeri niin siinä on todella sellainen vaara että syyllistyy johonkin - seksuaaliseen ahdisteluun, henkiseen tai psyykkiseen väkivaltaan, toisen alistamiseen..?? Seksipersoonien yhteensopiminen ei ole ihan simppeli juttu.

        Täytyy sanoa, etten lukenut tuota linkkiä ihan ajatuksella, voi mennä vähän aiheen sivustakin.


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Jos mies on tahallaan huono tai välinpitämätön, niin joo. Mietin että voiko kukaan "normaali" edes olla vahingossa noin onnettoman surkea kehonkielessä ja ottamaan vastaan sanallisia ohjeita.. Kai sillä saralla vajavaisiakin sitten on ihan riittämiin, mitä olen juttuja kuullut ja lehdistä lukenut. Eli joo, jos on ihan burgeri niin siinä on todella sellainen vaara että syyllistyy johonkin - seksuaaliseen ahdisteluun, henkiseen tai psyykkiseen väkivaltaan, toisen alistamiseen..?? Seksipersoonien yhteensopiminen ei ole ihan simppeli juttu.

        Täytyy sanoa, etten lukenut tuota linkkiä ihan ajatuksella, voi mennä vähän aiheen sivustakin.

        No tuota....

        Siinä tapauksessa nainen voi välttää ahdistavan tilanteen sillä, että jättää menemättä miehen asunnolle. Asia olisi sillä ratkaistu. Ei pitäisi olla vaikea juttu...

        Mutta tässä voisin tarttua viesteissäsi yhteen juttuun. Aloitukseni koskee naisten lukemista ja tulkitsemista. Mutta entä naisten luku- ja tulkintataito miehissä? En tiedä sinusta ja muista naisista, mutta itse tiedän jo ensisuudelmasta naisen kanssa, että tuleeko natsaamaan myös sängyn puolella...


      • Gnuk kirjoitti:

        No tuota....

        Siinä tapauksessa nainen voi välttää ahdistavan tilanteen sillä, että jättää menemättä miehen asunnolle. Asia olisi sillä ratkaistu. Ei pitäisi olla vaikea juttu...

        Mutta tässä voisin tarttua viesteissäsi yhteen juttuun. Aloitukseni koskee naisten lukemista ja tulkitsemista. Mutta entä naisten luku- ja tulkintataito miehissä? En tiedä sinusta ja muista naisista, mutta itse tiedän jo ensisuudelmasta naisen kanssa, että tuleeko natsaamaan myös sängyn puolella...

        Ehkei sitä aina voi tietää etukäteen, millaisen mulkeron pokaa. Jos sen miehen tarkoitus onkin ollut alistaa, esittänyt vaan alkuun mukanaolijaa.

        Mä en pelkästä suudelmasta vielä mene valalle, niin moni juttu voi mennä vielä jatkossakin ristiin. Muullakin kehonkielellä on iso merkitys. Hyvässä seksissä homma soljuu eteenpäin juurikin kehonkielellä, mun mielestäni. Kaikkien kanssa sellaista yhteistä kieltä ei löydy.


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Ehkei sitä aina voi tietää etukäteen, millaisen mulkeron pokaa. Jos sen miehen tarkoitus onkin ollut alistaa, esittänyt vaan alkuun mukanaolijaa.

        Mä en pelkästä suudelmasta vielä mene valalle, niin moni juttu voi mennä vielä jatkossakin ristiin. Muullakin kehonkielellä on iso merkitys. Hyvässä seksissä homma soljuu eteenpäin juurikin kehonkielellä, mun mielestäni. Kaikkien kanssa sellaista yhteistä kieltä ei löydy.

        Sä kyllä heität aika paksua feministipaskaa.

        Kyllä suutelemisesta lukee jo kaiken tarpeellisen. Se, miten antautuu suutelemiselle, kertoo kaiken. Mut jos ei itse osaa, niin sitten no can do. Ehkä kannattaisi opetella se suutelemisen jalo taito... :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Sä kyllä heität aika paksua feministipaskaa.

        Kyllä suutelemisesta lukee jo kaiken tarpeellisen. Se, miten antautuu suutelemiselle, kertoo kaiken. Mut jos ei itse osaa, niin sitten no can do. Ehkä kannattaisi opetella se suutelemisen jalo taito... :D

        Sulle riittää data suutelemisesta, mä olen tarkempi hyvän seksin suhteen. Suudelmia on erilaisia, tilanteen mukaan. Vaikkapa kiihkeä tai hellä. Kun nyt ton feminismin tuohon halusit vetää, niin olisko susta ok jos leidi ajattelisi vaikka normaaliin seksiin kuuluvaksi yllättävät kovat otteet, anaaliseksin (sulle), eriteyllätykset tai jotain muuta mihin et ehkä olekaan varautunut? Kyse on ihan molemmin puolisesta toiminnasta, mutta naisena kirjoitin sen naisen näkökulmasta. Kerro sinä sovinisminäkökulmasta, mistä tulee fiilis että ei tää seksi nyt niin hyvää ollutkaan.. kai sinä kuitenkin olet sitä mieltä, että eroa voi olla erilaisten kumppaneiden välillä? Naisilla homma toimii ehkä kokonaisuutena enemmän korvien välissä kun taas miehillä jalkojen välissä... Tässä tulee eroavaisuudet miten seksi koetaan.


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Sulle riittää data suutelemisesta, mä olen tarkempi hyvän seksin suhteen. Suudelmia on erilaisia, tilanteen mukaan. Vaikkapa kiihkeä tai hellä. Kun nyt ton feminismin tuohon halusit vetää, niin olisko susta ok jos leidi ajattelisi vaikka normaaliin seksiin kuuluvaksi yllättävät kovat otteet, anaaliseksin (sulle), eriteyllätykset tai jotain muuta mihin et ehkä olekaan varautunut? Kyse on ihan molemmin puolisesta toiminnasta, mutta naisena kirjoitin sen naisen näkökulmasta. Kerro sinä sovinisminäkökulmasta, mistä tulee fiilis että ei tää seksi nyt niin hyvää ollutkaan.. kai sinä kuitenkin olet sitä mieltä, että eroa voi olla erilaisten kumppaneiden välillä? Naisilla homma toimii ehkä kokonaisuutena enemmän korvien välissä kun taas miehillä jalkojen välissä... Tässä tulee eroavaisuudet miten seksi koetaan.

        Minä en tunnusta en feminismiä enkä sovinismiakaan. Sama paska eri paketissa.

        No mutta tässä päästään taas siihen naisten luku- ja tulkintataitoon miehissä. Miksi naiset olettavat miesten osaavan lukea naisten sanattomia signaaleja kun ovat itse vielä surkeampia lukemaan selkeästi näkyviä miesten signaaleja?


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Ehkei sitä aina voi tietää etukäteen, millaisen mulkeron pokaa. Jos sen miehen tarkoitus onkin ollut alistaa, esittänyt vaan alkuun mukanaolijaa.

        Mä en pelkästä suudelmasta vielä mene valalle, niin moni juttu voi mennä vielä jatkossakin ristiin. Muullakin kehonkielellä on iso merkitys. Hyvässä seksissä homma soljuu eteenpäin juurikin kehonkielellä, mun mielestäni. Kaikkien kanssa sellaista yhteistä kieltä ei löydy.

        Samaa mieltä kehonkielestä, mutta en mä tuossa kyllä miestä lähtis syyttämään mistään. Huono kehonkielen lukija varmaan, mutta on kyllä ollut tyhmä eukkokin. Turhaa kitisee jos on burgerilta ottanut suihin...

        Ja mistä sen tietää, että onko nainen ollut kertakaikkisen huono tulkitsemaan? Ehkä ei ole saanut miehessä heräämään kuin sen, että tässä tyhjennetään kassit ja sillä siisti...kun kerran siihen on tullut imuuttamaan nokkahuilua. Heh...


      • Dissident kirjoitti:

        Samaa mieltä kehonkielestä, mutta en mä tuossa kyllä miestä lähtis syyttämään mistään. Huono kehonkielen lukija varmaan, mutta on kyllä ollut tyhmä eukkokin. Turhaa kitisee jos on burgerilta ottanut suihin...

        Ja mistä sen tietää, että onko nainen ollut kertakaikkisen huono tulkitsemaan? Ehkä ei ole saanut miehessä heräämään kuin sen, että tässä tyhjennetään kassit ja sillä siisti...kun kerran siihen on tullut imuuttamaan nokkahuilua. Heh...

        Nokkahuilua ei imetä, törppö.

        Mä en lukenut tota juttua niin tarkkaan, kirjoittelin vaan mitä mulle tuli mieleen aiheesta. Ukolla olis varmaan erilainen kertomus. Ei mua noiden tapaus sen enempää kiinnosta, itse tietävät paremmin tunteensa mitä seksistä seurasi.

        Harvemmin kai tullaan ajatelleeksi, että huonon seksin antaminen voi olla myös henkistä väkivaltaa, niin kuin tuossa yllä kirjoitin.


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Nokkahuilua ei imetä, törppö.

        Mä en lukenut tota juttua niin tarkkaan, kirjoittelin vaan mitä mulle tuli mieleen aiheesta. Ukolla olis varmaan erilainen kertomus. Ei mua noiden tapaus sen enempää kiinnosta, itse tietävät paremmin tunteensa mitä seksistä seurasi.

        Harvemmin kai tullaan ajatelleeksi, että huonon seksin antaminen voi olla myös henkistä väkivaltaa, niin kuin tuossa yllä kirjoitin.

        Ehkä joskus kannattaisi lukea otsikkoa pitemmälle ennen kun alkaa ottamaan kantaa asiaan.

        Tämä asenne muuten vaivaa ihmisiä kaikissa muissakin asioissa. Otsikon perusteella teilataan aina joku jostain syystä ottamatta asiasta edes vähän enemmän selvää vaikka lukemalla jutun loppuun ja jos jaksaa niin tutustumalla lähteeseenkin, jos jutussa löytyy linkki siihen.


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Nokkahuilua ei imetä, törppö.

        Mä en lukenut tota juttua niin tarkkaan, kirjoittelin vaan mitä mulle tuli mieleen aiheesta. Ukolla olis varmaan erilainen kertomus. Ei mua noiden tapaus sen enempää kiinnosta, itse tietävät paremmin tunteensa mitä seksistä seurasi.

        Harvemmin kai tullaan ajatelleeksi, että huonon seksin antaminen voi olla myös henkistä väkivaltaa, niin kuin tuossa yllä kirjoitin.

        Ei jumalauta! On minäkin saanut huonoa seksiä naisilta enkä koe sitä henkiseksi väkivallaksi. Siis oikeesti, tää on just sitä paksua feministipaskaa.


      • LinerT.2 kirjoitti:

        Nokkahuilua ei imetä, törppö.

        Mä en lukenut tota juttua niin tarkkaan, kirjoittelin vaan mitä mulle tuli mieleen aiheesta. Ukolla olis varmaan erilainen kertomus. Ei mua noiden tapaus sen enempää kiinnosta, itse tietävät paremmin tunteensa mitä seksistä seurasi.

        Harvemmin kai tullaan ajatelleeksi, että huonon seksin antaminen voi olla myös henkistä väkivaltaa, niin kuin tuossa yllä kirjoitin.

        Voi sitä imeäkin...muistaakseni äänikin tais tulla riittävällä imulla???

        No mun piti lukea juttu...noh...noista tulee varmasti kummallekin sukupuolelle eri fiilarit, mutta mua eniten "malenistinä" ketuttaa se, että naiset olettaa, että mies tietää ja sen pitää tulla sieltäpäin kaikki...ymmärrät kyllä mitä ajan takaa...

        Jokainen voi siis ottaa suihin tai nuolla pi..lua, mutta kehonkielen aistijat ovat ne, jotka saa sen tuntumaan joltain...oli mies tai nainen.


      • Buhahaha
        LinerT.2 kirjoitti:

        Nokkahuilua ei imetä, törppö.

        Mä en lukenut tota juttua niin tarkkaan, kirjoittelin vaan mitä mulle tuli mieleen aiheesta. Ukolla olis varmaan erilainen kertomus. Ei mua noiden tapaus sen enempää kiinnosta, itse tietävät paremmin tunteensa mitä seksistä seurasi.

        Harvemmin kai tullaan ajatelleeksi, että huonon seksin antaminen voi olla myös henkistä väkivaltaa, niin kuin tuossa yllä kirjoitin.

        Ja minä taas olen sitä mieltä että sinun kommentointisi ylipäätään on henkistä väkivaltaa. Voinko haastaa sinut oikeuteen siitä hyvästä?


      • Gnuk kirjoitti:

        Minä en tunnusta en feminismiä enkä sovinismiakaan. Sama paska eri paketissa.

        No mutta tässä päästään taas siihen naisten luku- ja tulkintataitoon miehissä. Miksi naiset olettavat miesten osaavan lukea naisten sanattomia signaaleja kun ovat itse vielä surkeampia lukemaan selkeästi näkyviä miesten signaaleja?

        "No mutta tässä päästään taas siihen naisten luku- ja tulkintataitoon miehissä. Miksi naiset olettavat miesten osaavan lukea naisten sanattomia signaaleja kun ovat itse vielä surkeampia lukemaan selkeästi näkyviä miesten signaaleja?"

        Jaa. Kaikkien kanssa persoonat ja seksipersoonat ei osu yksiin. Oliskohan siinä selitystä sulle? En voi sanoa kaikkien naisten enkä kaikkien miesten puolesta yhtään mitään. Ihan vain omasta puolestani. Kaikkien sanattomia signaaleja ei edes halua lukea... ts ne jätetään ihan tarkoituksella huomioimatta.


      • Gnuk kirjoitti:

        Ehkä joskus kannattaisi lukea otsikkoa pitemmälle ennen kun alkaa ottamaan kantaa asiaan.

        Tämä asenne muuten vaivaa ihmisiä kaikissa muissakin asioissa. Otsikon perusteella teilataan aina joku jostain syystä ottamatta asiasta edes vähän enemmän selvää vaikka lukemalla jutun loppuun ja jos jaksaa niin tutustumalla lähteeseenkin, jos jutussa löytyy linkki siihen.

        Mua ei kiinnosta kauheesti kahden oudon ihmisen tunteet ja nyanssit ja mitä oikeasti on tapahtunut, kun me ei voida sitä tietää. Tuohonkin tapahtumaan voi liittyä vaikka minkälaisia taustatekijöitä. Asiat on harvemmin mustavalkoisia. Mukavampaa keskustella asioista noin yleisesti. Ja tää on keskustelupalsta, saa kirjoitella omiakin ajatuksia. Vaikka ne ei olisi sellaisia "oikeita vastauksia" mitä sinä tänne haluaisit. ;)


      • Buhahaha kirjoitti:

        Ja minä taas olen sitä mieltä että sinun kommentointisi ylipäätään on henkistä väkivaltaa. Voinko haastaa sinut oikeuteen siitä hyvästä?

        Haasta :)


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        "No mutta tässä päästään taas siihen naisten luku- ja tulkintataitoon miehissä. Miksi naiset olettavat miesten osaavan lukea naisten sanattomia signaaleja kun ovat itse vielä surkeampia lukemaan selkeästi näkyviä miesten signaaleja?"

        Jaa. Kaikkien kanssa persoonat ja seksipersoonat ei osu yksiin. Oliskohan siinä selitystä sulle? En voi sanoa kaikkien naisten enkä kaikkien miesten puolesta yhtään mitään. Ihan vain omasta puolestani. Kaikkien sanattomia signaaleja ei edes halua lukea... ts ne jätetään ihan tarkoituksella huomioimatta.

        Ei sovi, ei. Eniten tässä ketjussa häiritsi se, että olit heti sitä mieltä, et Ansarin vika. Sillä, et Azizilta otettiin kahteen otteeseen poskeen ei vaikuttanut mitenkään Azizin tulkintaan. Se oli burgeri ja nainen uhri. Jos tää ei ole paksua feministipaskaa niin mikä sitten?

        Btw. Otatko itse poskeen mieheltä kenen kanssa ei ole aikomusta harrastaa myös seksiä?


      • Gnuk kirjoitti:

        Ei sovi, ei. Eniten tässä ketjussa häiritsi se, että olit heti sitä mieltä, et Ansarin vika. Sillä, et Azizilta otettiin kahteen otteeseen poskeen ei vaikuttanut mitenkään Azizin tulkintaan. Se oli burgeri ja nainen uhri. Jos tää ei ole paksua feministipaskaa niin mikä sitten?

        Btw. Otatko itse poskeen mieheltä kenen kanssa ei ole aikomusta harrastaa myös seksiä?

        "Btw. Otatko itse poskeen mieheltä kenen kanssa ei ole aikomusta harrastaa myös seksiä?"

        Eikö suuseksi ole seksiä? Seksi on todellakin paljon muuta(kin) kuin yhdyntä. Just nää on sellaisia juttuja, joiden kokeminen pitää kumppanin kanssa natsata yksiin.


      • Buhahaha
        LinerT.2 kirjoitti:

        Haasta :)

        En haasta koska tiedän ettei rikoksen tunnusmerkistö täyty ja valehtelemaan en ala, eikä moraalini veny totuuden venyttämiseenkään, toisin kun aika monella naisella, näemmä.


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        "Btw. Otatko itse poskeen mieheltä kenen kanssa ei ole aikomusta harrastaa myös seksiä?"

        Eikö suuseksi ole seksiä? Seksi on todellakin paljon muuta(kin) kuin yhdyntä. Just nää on sellaisia juttuja, joiden kokeminen pitää kumppanin kanssa natsata yksiin.

        Kiertelet.

        Pitäiskö sun nyt kuitenkin lukea se linkin juttu. Pääsisit ehkä vähän kärryille mistä tässä tapauksessa on kyse. :)


      • Gnuk kirjoitti:

        Kiertelet.

        Pitäiskö sun nyt kuitenkin lukea se linkin juttu. Pääsisit ehkä vähän kärryille mistä tässä tapauksessa on kyse. :)

        Mä en ole keskustellut siitä jutusta pitkään aikaan, vaan siitä mitä sen ympäriltä tuli mieleen. Sori, se oli yhden ihmisen näkemys kahden ihmisen tapaamisesta. Molemmat on varmasti oikeassa tunteineen. Tai yhtä väärässä, riippuu ihan ulkopuolisen silmistä. Onko ulkopuolisen näkemyksellä sitten minkälainen merkitys toisten seksielämään?

        En kiertele. Asiat ei vaan ole niin yksioikoisia, että voisin vetää joka tilannetta ja tapausta koskevia sääntöjä. Jokainen kohtaaminen elää sen hetkistä elämäänsä, sen mukaan.


      • Buhahaha kirjoitti:

        En haasta koska tiedän ettei rikoksen tunnusmerkistö täyty ja valehtelemaan en ala, eikä moraalini veny totuuden venyttämiseenkään, toisin kun aika monella naisella, näemmä.

        Ei se mitään. Voit sentään purkaa pahaa oloasi mua ja muita naisia kohtaan tällä palstalla, eikö niin? :)


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Mä en ole keskustellut siitä jutusta pitkään aikaan, vaan siitä mitä sen ympäriltä tuli mieleen. Sori, se oli yhden ihmisen näkemys kahden ihmisen tapaamisesta. Molemmat on varmasti oikeassa tunteineen. Tai yhtä väärässä, riippuu ihan ulkopuolisen silmistä. Onko ulkopuolisen näkemyksellä sitten minkälainen merkitys toisten seksielämään?

        En kiertele. Asiat ei vaan ole niin yksioikoisia, että voisin vetää joka tilannetta ja tapausta koskevia sääntöjä. Jokainen kohtaaminen elää sen hetkistä elämäänsä, sen mukaan.

        Ei se mitään. Tämä keskustelun perusteella sain lopullisen vahvistuksen sille, et sä seilaat pelkällä mutulla.


      • Gnuk kirjoitti:

        Ei se mitään. Tämä keskustelun perusteella sain lopullisen vahvistuksen sille, et sä seilaat pelkällä mutulla.

        Totta kai seilailen kohtaamisissa mutulla. Jos niihin kaavoittaisi joitain jäykkiä sääntöjä, homma menis justiinsa vituralleen. ;)


      • Gnuk
        LinerT.2 kirjoitti:

        Totta kai seilailen kohtaamisissa mutulla. Jos niihin kaavoittaisi joitain jäykkiä sääntöjä, homma menis justiinsa vituralleen. ;)

        Sä seilaat kaikessa mutulla. Et ole ainakan minulle vakavasti otettava kirjoittaja. Suomeksi: Jauhopää :D


      • Gnuk kirjoitti:

        Sä seilaat kaikessa mutulla. Et ole ainakan minulle vakavasti otettava kirjoittaja. Suomeksi: Jauhopää :D

        Älä välitä, toivottavasti pääset yli pettymyksestäsi :)


      • Gnuk kirjoitti:

        Ei jumalauta! On minäkin saanut huonoa seksiä naisilta enkä koe sitä henkiseksi väkivallaksi. Siis oikeesti, tää on just sitä paksua feministipaskaa.

        Meinas jäädä tää viesti lukematta.

        Muutamakin miespuolinen kaveri on kertonut, miten pahalle tuntuu kun vaimo harrastaa seksiä tyyliin "no äkkiä sitten" style lahna. Mun mielestäni se menee henkisen väkivallan puolelle. Sen enempää ottamatta kantaa siihen, mikä tuollaiseen tilanteeseen on lopulta ajanut. Aika vahvaa feministipaskaa munkin mielestäni ;) Huudetaanko asiaa yhteen ääneen? ...änyytee NYT!


      • Gnuk kirjoitti:

        Sä seilaat kaikessa mutulla. Et ole ainakan minulle vakavasti otettava kirjoittaja. Suomeksi: Jauhopää :D

        Harmi kun olisi ollut niin kiva jatkaa vakavaa ja tärkeää keskustelua jonkun bimbon fb-julkaisusta, mut mä lähden nyt mutuilemaan. :)


      • 25435677

        <3 <3


      • wqwqwwqwqw
        Buhahaha kirjoitti:

        En haasta koska tiedän ettei rikoksen tunnusmerkistö täyty ja valehtelemaan en ala, eikä moraalini veny totuuden venyttämiseenkään, toisin kun aika monella naisella, näemmä.

        No miks sä nyt yht` äkkiä alat tapella täällä kaikkien kanssa??


      • Buhahaha
        wqwqwwqwqw kirjoitti:

        No miks sä nyt yht` äkkiä alat tapella täällä kaikkien kanssa??

        Kaksi vaihtoehtoa
        a) "huono päivä" tai
        b) tämän päivän aiheet vaan ovat minun näkökulmastani erittäin toksisia.


    • Munaantutustuttuaan

      Naiselle ilmeni, ettei Ansarin makkara ollutkaan samanlainen jäykkä jötikkä kuin aloittajalla :D ei enää tehnyt mieli muuta kuin kotiin ja nukkumaan :D :D ailahteleva naisen mieli...

      • Gnuk

        Niinhän se pääsikin ja Aziz herrasmiehenä soitti sille vielä taksinkin... :D


    • tyydytysmiehellesilti

      Muna suussa ei tule raskaaksi. Oli varmaan jutun pointti. Nainen ei halunnut riskeerata.
      Voisin minäkin vätkytellä munaa suussani koska se ei johda epätoivottuun raskauteen.

      • Gnuk

        Ei tainnut jutun nainen lutkuttaa loppuun asti. Jos olisi sen tehnyt, olisi välttynyt ahdistavalta tilanteelta... :D


      • hoono.nainen

        Minä voin paljastaa että minut jätettiin kuin nalli kalliolle ilmeisesti huonon seksiräpellyksen ja muun ala-arvoisen ruokapalvelun takia. Ilmeisesti oli niin huonoa että jouduin oikein kostotoimenpiteiden uhriksi. Ei voi miellyttää kaikkia :D


    • "Siellä nainen lievästi närkästyi siitä, että Ansari tilasi valkoviiniä, vaikka hän oli mielessään ajatellut punaista."
      Nauroin ääneen kuin luin ton. Mutta joo; tuossa kohtaa oli se hetki, jolloin mies olisi voinut tulkita oikein naisen persoonallisuuden ja päättää, että treffejä ei tule enempää eikä ne jatku ravintolaillallisen jälkeen. Loppuun asti olisi kannattanut olla ystävällinen ja sitten vain häippästä siististi. Ja samaa ajattelisin,jos sukupuolet olisivat toisinpäin. Ajatustenlukijakumppania kaipaavat
      ovat melkoisen haasteellisia tapauksia.

      • Gnuk

        Pointti tässäkin. Jos olisin itse ollut Azizin paikalla, ei olisi tullut edes poskeen ottoa ja vielä vähemmän pillun nuolentaa...

        Mutta mitä mieltä niinku muuten tapauksesta? Tulkitsiko Aziz naisen signaalit väärin? :D


      • Tää oli hyvä kommentti.


      • Gnuk kirjoitti:

        Pointti tässäkin. Jos olisin itse ollut Azizin paikalla, ei olisi tullut edes poskeen ottoa ja vielä vähemmän pillun nuolentaa...

        Mutta mitä mieltä niinku muuten tapauksesta? Tulkitsiko Aziz naisen signaalit väärin? :D

        Nainen vaikutti olevan persoonaltaan sitä tyyppiä, joka olettaa miehen tosiaan vaistoavan ja tietävän hänen ajatuksensa ja tunteensa sanomattakin tai ilman mitään signaaleja. Ehkä juuri se, että mies oli julkkis, nosti tätä käsitystä lisää, mies oli ikäänkuin jumal-olento, joka aavisti naisen jokaisen mielenliikkeen. Kyllä tuollaisia miehiäkin voi olla olemassa, ei ole pelkkä naisellinen ominaisuus, että olettaa toisen olevan ajatustenlukija.

        Mies siis tulkitsi signaalit väärin, koska ei pysynyt mukana naisen ailahtelevissa mielenliikkeissä. Omasta mielestäni ketään ei voi vaatia tulkitsemaan toista ihmistä noin heikoista tai olemattomista signaaleista. Harva, etenkään mies, on ajatusten ja tunteiden lukija, ilman mitään ulkoisia merkkejä. Mies saattoi olla myös erityisen heikko tässä signaalien lukemisessa,mutta en laskisi sitä rikokseksi. Kun hän ei väkisin mitään kuitenkaan tehnyt.


      • Joo, kylllä on naiset ronkeleita kun ei kelpaa. Tinder-jannin ranskalainen vaihto-opiskelija olikin intialainen:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/janni-ihastui-tinderissa-ranskalaiseen-vaihto-opiskelijaan-mies-olikin-jotain-aivan-muuta-millainen-ihminen-tekee-tallaista/6737422#gs.vVbsSxQ

        Juttu kyllä paljastaa sen ettei naisille riitä jos on vain "hyvä tyyppi":

        "Meillä oli samanlaisia kiinnostuksen kohteita, ja samanlainen, vähän musta huumorintaju. Hän oli supliikki eikä vastaillut vain yhdellä sanalla tai muuta. Siitä tuli sellainen olo, että hän on hyvä tyyppi."

        Paljonkohan tinder-lutkat itse valehtelee? varmaan aika paljon mutta koska nainen se ei haittaa kai.

        "Jälkeenpäin Janni yritti ottaa mieheen yhteyttä Tinderin ja Facebookin kautta pyytääkseen tältä korvausta junalipun hinnasta"

        No v..u joo, mitäs lutka läksit? Jos tuolla perusteella ettei vastaakaan annettua mielikuvaa miehtkin alkaisi vaatimaan kulukorvauksia menis tinder-luitkat vararikkkoon.


      • Gnuk
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Nainen vaikutti olevan persoonaltaan sitä tyyppiä, joka olettaa miehen tosiaan vaistoavan ja tietävän hänen ajatuksensa ja tunteensa sanomattakin tai ilman mitään signaaleja. Ehkä juuri se, että mies oli julkkis, nosti tätä käsitystä lisää, mies oli ikäänkuin jumal-olento, joka aavisti naisen jokaisen mielenliikkeen. Kyllä tuollaisia miehiäkin voi olla olemassa, ei ole pelkkä naisellinen ominaisuus, että olettaa toisen olevan ajatustenlukija.

        Mies siis tulkitsi signaalit väärin, koska ei pysynyt mukana naisen ailahtelevissa mielenliikkeissä. Omasta mielestäni ketään ei voi vaatia tulkitsemaan toista ihmistä noin heikoista tai olemattomista signaaleista. Harva, etenkään mies, on ajatusten ja tunteiden lukija, ilman mitään ulkoisia merkkejä. Mies saattoi olla myös erityisen heikko tässä signaalien lukemisessa,mutta en laskisi sitä rikokseksi. Kun hän ei väkisin mitään kuitenkaan tehnyt.

        Mut eikö suihinotolla ja vielä kahteen otteeseen ole mitään merkitystä? Miten sellainen signaali pitäisi tulkita?

        Otatteko suihin miehiltä joiden kanssa ei ole aikomusta yhdyntään?


      • Hoitelija
        Gnuk kirjoitti:

        Mut eikö suihinotolla ja vielä kahteen otteeseen ole mitään merkitystä? Miten sellainen signaali pitäisi tulkita?

        Otatteko suihin miehiltä joiden kanssa ei ole aikomusta yhdyntään?

        Mies tarvitsi ”apua” ??


      • kiitos.kysymästä

        Otamme
        Emme
        Ehkä
        Ei koskaan
        Harvoin
        Kerran
        ...


      • ukkolutkat
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kylllä on naiset ronkeleita kun ei kelpaa. Tinder-jannin ranskalainen vaihto-opiskelija olikin intialainen:

        https://www.mtv.fi/lifestyle/digi/artikkeli/janni-ihastui-tinderissa-ranskalaiseen-vaihto-opiskelijaan-mies-olikin-jotain-aivan-muuta-millainen-ihminen-tekee-tallaista/6737422#gs.vVbsSxQ

        Juttu kyllä paljastaa sen ettei naisille riitä jos on vain "hyvä tyyppi":

        "Meillä oli samanlaisia kiinnostuksen kohteita, ja samanlainen, vähän musta huumorintaju. Hän oli supliikki eikä vastaillut vain yhdellä sanalla tai muuta. Siitä tuli sellainen olo, että hän on hyvä tyyppi."

        Paljonkohan tinder-lutkat itse valehtelee? varmaan aika paljon mutta koska nainen se ei haittaa kai.

        "Jälkeenpäin Janni yritti ottaa mieheen yhteyttä Tinderin ja Facebookin kautta pyytääkseen tältä korvausta junalipun hinnasta"

        No v..u joo, mitäs lutka läksit? Jos tuolla perusteella ettei vastaakaan annettua mielikuvaa miehtkin alkaisi vaatimaan kulukorvauksia menis tinder-luitkat vararikkkoon.

        Jos ei ole mieslutkia niin ei ole naispuolisiakaan.


      • Gnuk kirjoitti:

        Mut eikö suihinotolla ja vielä kahteen otteeseen ole mitään merkitystä? Miten sellainen signaali pitäisi tulkita?

        Otatteko suihin miehiltä joiden kanssa ei ole aikomusta yhdyntään?

        Naisen mielestä ilmeisesti ei. Hän loppuun saakka kuvitteli, että nyt mies varmaan huomaa ajatukseni, että haluan hänen toimivan näin tai noin, hierovan hartioita tai muuta. Kuten sanoin, harvat tätä ajatuksenlukua kuitenkaan osaa. Kyllä ihmisten oikeasti pitäisi keskustella, jos seksissä on tulkintaväärinkäsityksiä. Se olisi ihan omaksi parhaaksi.

        "Otatteko suihin miehiltä joiden kanssa ei ole aikomusta yhdyntään?"

        Kiitos teitittelystä, lienenkin sinua vanhempi;) Jos tarkoitit muita naisia, niin en osaa heidän puolestaan sanoa mitään. Mutta itse en näin toimi, koska en tosiaan oleta muiden olevan perillä ajatuksistani, jos en niitä selkeästi suusanallisesti ja teoillani ilmaise.


      • Gnuk
        kiitos.kysymästä kirjoitti:

        Otamme
        Emme
        Ehkä
        Ei koskaan
        Harvoin
        Kerran
        ...

        Heh... :D

        Just näin!


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Naisen mielestä ilmeisesti ei. Hän loppuun saakka kuvitteli, että nyt mies varmaan huomaa ajatukseni, että haluan hänen toimivan näin tai noin, hierovan hartioita tai muuta. Kuten sanoin, harvat tätä ajatuksenlukua kuitenkaan osaa. Kyllä ihmisten oikeasti pitäisi keskustella, jos seksissä on tulkintaväärinkäsityksiä. Se olisi ihan omaksi parhaaksi.

        "Otatteko suihin miehiltä joiden kanssa ei ole aikomusta yhdyntään?"

        Kiitos teitittelystä, lienenkin sinua vanhempi;) Jos tarkoitit muita naisia, niin en osaa heidän puolestaan sanoa mitään. Mutta itse en näin toimi, koska en tosiaan oleta muiden olevan perillä ajatuksistani, jos en niitä selkeästi suusanallisesti ja teoillani ilmaise.

        Itse asiassa, nyt kun mietin tarkemmin, voin kyllä ottaa.. Ei ole tullut onneksi mitään väärinkäsitystä kumminkaan. Ehkä koska ei ollut ekat treffit ja kumppani tuttu.


      • Gnuk
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Naisen mielestä ilmeisesti ei. Hän loppuun saakka kuvitteli, että nyt mies varmaan huomaa ajatukseni, että haluan hänen toimivan näin tai noin, hierovan hartioita tai muuta. Kuten sanoin, harvat tätä ajatuksenlukua kuitenkaan osaa. Kyllä ihmisten oikeasti pitäisi keskustella, jos seksissä on tulkintaväärinkäsityksiä. Se olisi ihan omaksi parhaaksi.

        "Otatteko suihin miehiltä joiden kanssa ei ole aikomusta yhdyntään?"

        Kiitos teitittelystä, lienenkin sinua vanhempi;) Jos tarkoitit muita naisia, niin en osaa heidän puolestaan sanoa mitään. Mutta itse en näin toimi, koska en tosiaan oleta muiden olevan perillä ajatuksistani, jos en niitä selkeästi suusanallisesti ja teoillani ilmaise.

        Eikös tässä tapaulsessa asia olisi ollut selvä, jos olis nyt vaan jättänyt ottamatta sen munan suuhunsa?

        Mutjoo. Ei tämä niin ainutlaatuinen tapaus ole. Ja hassua tässä on se, että naiset tässä keskustelussakin ovat, vaikkakin kiertäen, taas kerran syyllistämässä miestä. Minä olen sitä mieltä, että olisi naistenkin aika ottaa vastuuta omista valinnoista eikä olla syyttämässä kaikesta miehiä.

        Niin ja kysymys kuului sinulle ja linerille. En oikein vieläkään saanut selkeää vastausta siihen. Itseni puplesta voin sanoa, etten todellakaan sukellanaisen haarojen väliin ellei ole tarkoitus päästä sen jälkeen yhdyntäänkin.


      • Gnuk kirjoitti:

        Eikös tässä tapaulsessa asia olisi ollut selvä, jos olis nyt vaan jättänyt ottamatta sen munan suuhunsa?

        Mutjoo. Ei tämä niin ainutlaatuinen tapaus ole. Ja hassua tässä on se, että naiset tässä keskustelussakin ovat, vaikkakin kiertäen, taas kerran syyllistämässä miestä. Minä olen sitä mieltä, että olisi naistenkin aika ottaa vastuuta omista valinnoista eikä olla syyttämässä kaikesta miehiä.

        Niin ja kysymys kuului sinulle ja linerille. En oikein vieläkään saanut selkeää vastausta siihen. Itseni puplesta voin sanoa, etten todellakaan sukellanaisen haarojen väliin ellei ole tarkoitus päästä sen jälkeen yhdyntäänkin.

        En ole lukenut ketjua muuten. Mulla on se paha tapa, että usein luen vain aloituksen, en muuta keskustelua. Itsellä oli sympatiat tuon miehen puolella. Minä kyllä annoin vähän turhankin tarkan vastauksen kysymykseesi. Mutta joo, nämä ovat sellaisia juttuja, joissa on helpompi varioida, kun kumppani on tuttu. Ennestään vieraan ihmisen kanssa, asiasta mitään puhumatta tulkinta on helposti tuo, yksi asia johtaa toiseen. En lähtisi just tuossa tilanteessa leikittelemään, ymmärretäänkö mut oikein.


    • Ihan hauska juttu ja hyvä opetus siitä että taviksena elämä on helpompaa.

      Tähän asiaan olisi aika helppo ottaa monia lähestymiskulmia, jopa myyntimiehen silmin elämää katselleena tiedän että tilanne voi olla epäreilu jos myyjäosapuoli haluaa lyödä kaupan lukkoon samantien ja toinen osapuoli haluaisi ilmeisen kovasta kiinnostuksesta huolimatta miettiä päätöstä yön yli vaikka tykkäsi ehkä tuotteen mausta.

      Näen että näistä lähtökohdista ajatellen on mahdollista että daamilla oli oma suunnitelmansa siitä kuinka leikitellään herrasmiehen tunteilla. Härnätään vähän, muttei anneta nautintoa ja roikotetaan saalista siiman päässä. Herrasmies ei kuitenkaan antanutkaan pyydystäjälle mahdollisuutta leikittelyyyn, vaan halusi katsoa kortit heti.

      Nainen joutui menemään ekalla kerralla pidemmälle kuin oli alun perin aavistanutkaan, mutta halusi silti miellyttää hivenen herrasmiestä ettei tulisi kerralla dumpatuksi. Homma epäonnistui molempien osalta surkeasti, mutta miehen kuuluisuuden tähden asia piti tietenkin saattaa yleiseen tietoisuuteen.

      • Gnuk

        Jep. Tässä tulee se duunarina olon ihanuus. Minusta ei voi hyötyä taloudellisesti yms. Karsii nopeasti sen paska-aineksen naisista.. :)


    • Nicitönnä

      Mjaa, oliskohan leikin voinut lopettaa naisen toimesta jo siinä kohtaa, kun naista potutti miehen teot. Ei nyt ainakaan jatkaa, kun jatkaminen nyt taas viestittää että kiinnostaa.

      Naisella on suu mukana ( puhaltaa pili pihalle) ja oishan voinut sanoa miehelle mistä ei pidä ja homma loppuu, jos otteet jatkuu liian rajuina. Vieraat ihmiset yleensä on alkuun huonoja tulkitsemaan ja lukemaan ajatuksia, siksi ois hyvä osata rohkeasti sanoa mistä pitää tai ei.

      Mahtoiko naista itkettää ettei juttu edennyt kuin strömsössä hänenkään kannalta?

      • Gnuk

        Klassinen kullankaivaja. Heh, ja se ilmitulon ajankohtakin tarkkaan laskelmoitu. Heti sen jälkeen kun Aziz palkittiin Golden Globella.


      • Nicitönnä
        Gnuk kirjoitti:

        Klassinen kullankaivaja. Heh, ja se ilmitulon ajankohtakin tarkkaan laskelmoitu. Heti sen jälkeen kun Aziz palkittiin Golden Globella.

        Niinpä, taisit osua naulan kantaan. Ajoitus oli harkittu.


    • .. Useat naiset(kin) ovat TodLahjakkaita Itsekkyydessä ja/tai ItsePetoksessa.. ;P

      .. Monesti tuntuu ja näyttää, että SuurinOsa.. Eikä vain Tunnu&Näytä.. ;D

    • No oli tuolla vinkki miten asia pitää hoitaa. Naiselta pitää pyytää ja jatkossa saada selkeä kyllä ja vielä siten että nainen sanoo sen innokkaasti.

      -Saanko suudella sinua suulle? - Kyllä sinä saat.
      - Saanko suudella sinua kaulalle? - Kyllä sinä saat
      - Saanko pistää käteni lanteillesi? -jne..... ?

      - Sitten vielä viimeisenä lupa että voimmeko suorittaa yhdynnän? - Kyllä me voimme suorittaa yhdynnän. ( toki kannattaa vielä varmistaa oma selusta ja erikseen kysyä että kai tämä vastaus tuli innostuneesti eikä neutraalin virkamiestasoisesti)

      Jotenkin vähän tuntuu että tuossa saattaa romantiikka hieman kuihtua.

      • Buhahaha

        Älä unohda että muutaman kerran itse aktin aikana pitää myös varmistaa että nainen edelleen hyväksyy aktin jatkumisen.


      • Nicitönnä

        Kannattaa pyytää lupa kirjallisena ja allekirjoitettuna, kuskata kirje kassakaappiin ja lyödä ovi lukkoon. :)


      • Buhahaha kirjoitti:

        Älä unohda että muutaman kerran itse aktin aikana pitää myös varmistaa että nainen edelleen hyväksyy aktin jatkumisen.

        Ja tuohon vois lisätä vielä "kuka haluaa miljönääriksi-formaattia"...

        Vieläkö jatketaan? Voi kyllä...

        Lukitaanko vastaus? Mitä?

        Niin, vai käytätkö oljenkortesi? Mitäh!!!

        Niin, olis fiftyfifty, kysy yleisöltä tai kilauta kaverille! ?????

        Heh...


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        Ja tuohon vois lisätä vielä "kuka haluaa miljönääriksi-formaattia"...

        Vieläkö jatketaan? Voi kyllä...

        Lukitaanko vastaus? Mitä?

        Niin, vai käytätkö oljenkortesi? Mitäh!!!

        Niin, olis fiftyfifty, kysy yleisöltä tai kilauta kaverille! ?????

        Heh...

        Tai onnenpyörää, ostatko vokaalin vai pyöritätkö? ;)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Tai onnenpyörää, ostatko vokaalin vai pyöritätkö? ;)

        A a aaaa! Tupla vai kuitti? Heh...


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        A a aaaa! Tupla vai kuitti? Heh...

        Taitaa tyttö tietää, että olis...tarjolla. :D


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Tai onnenpyörää, ostatko vokaalin vai pyöritätkö? ;)

        Järkkyä toi onnenpyöräkonsepti! Kiltin ja kunnollisen pahin painajainen! Rosvosektori! Jännämies vie naisen kokonaan keskenkaiken! Haha


      • Nicitönnä

      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        Järkkyä toi onnenpyöräkonsepti! Kiltin ja kunnollisen pahin painajainen! Rosvosektori! Jännämies vie naisen kokonaan keskenkaiken! Haha

        Ikuista Afrikan tähteä, rannalla Mombasan on aina joku joka saa. :D




      • Nicitönnä


      • Nicitönnä

      • Te kaksi olette ihan hillittömiä :-D

        (kiitos kun olette olemassa)



      • elisakettu kirjoitti:

        Te kaksi olette ihan hillittömiä :-D

        (kiitos kun olette olemassa)

        Mummos oli kun sut ekakertaa näki!

        Hihi


      • nauraakippurassa
        Nicitönnä kirjoitti:

        Niin ois niin, niin kun tässäkin. Joku ei ymmärtäs...ja kilauttas mainostajalle. >:)

        Minusta tavattoman hauska...

        https://www.youtube.com/watch?v=9-_503Jf0L8

        Ei hemmetti mikä mainos!


      • Nicitönnä


      • Nicitönnä


      • elisakettu kirjoitti:

        Te kaksi olette ihan hillittömiä :-D

        (kiitos kun olette olemassa)

        Ellulle vielä oma mainos, kun siellä hihkui laitamilla ja löi käsiään vastakkain innoissaan...

        https://youtu.be/OUa2EW58BGQ

        Heh...


      • Nicitönnä
        elisakettu kirjoitti:

        Te kaksi olette ihan hillittömiä :-D

        (kiitos kun olette olemassa)

        Nauruterapia on tarpeen aina välillä. :D

        (ollos hyvä)


      • Anonyymi
        Nicitönnä kirjoitti:

        Tai onnenpyörää, ostatko vokaalin vai pyöritätkö? ;)

        Janne porkka oli iltojen silmänilo aikanaan


    • 8769876987698

      Olen täysin tuon miehen puolella. Voiko tuolle naiselle kuka tahansa siis tehdä mitä tahansa, eikä hän sano: Ei!

      Kiss & tell on saanut nyt uuden muodon..

      Siinä meni tuon miehen ura. Mitä tahansa hän on ennen tehnyt / tulee jatkossa tekemään -hänet muistetaan ainoastaan tästä episodista. Saa nähdä, millaista elämä on vaikkapa viiden vuoden kuluttua. Somen valta ei ainakaan vähene.

      • Nicitönnä

        Niin, onhan tää maailman touhu mennyt ihan poskettomaksi. Ihmisistä tulee minkinrehua yhdessä silmän räpäyksessä, jos joku päättää vähän hämmentää soosia. Niin kun oon sanonut ennenkin, julkisuudesta ei mitään iloa. En mistään hinnasta haluis olla julkkis tai edes osallinen siitä.

        Silmätikkuna olemista se on...imagon ylläpitoa. Helkkarin raskasta on loistokkaan varjopuoli.


    • sunnuntaikomissarius

      Jassoo, vai tuollainen juttu. Asialla on myös sellainen näkökulma että;)

      Ajatellaan ei ennestään niin tuttuja lapsia hiekkalaatikolla. Uteliaisuutta keskenään on, leikki lähtee tai sitten ei. Jos käynnistyy, niin kauanko kestää? Ei niin tavatonta, kun toinen sanoo: en mää ala sun kanssa, ja mätkäsee spontaanisti muovilapiolla päähän. Ohjaaja tulee ja sanoo: ei saa vaikka toi ei ollukkaan kiva.

      Iältään aikuisempana sama logiikka pinnan alta löytyy, koska biologia sama. Leikkiä ja viihdykettä hiekkalaatikolla ja seksikin yhtä kaikki (tämän ketjun kontekstissa), kulttuuri vain vähän verhoaa. Toki seksistä aikuisemmat kestävämmin tohkeissaan.
      Lähtökohta siis, että spontaaniuteen varauduttava puolin ja toisin. Viisastelut kehon kielestä ("tulkitseminen") suorastaan huuhaata, kun "ei ennestään niin tuttuja". Ja tässä vielä pieni sukupuoliero: kun akuutti hetki kiikarissa, keskimäärin miehiltä tipahtaa kontrolli herkemmin ("menettää tohkeissaan - ainakin hetkeksi - järkensä";-)
      Toinen keskimäärin sukupuoliero: satunnaissuhteissa miehelle kliininen suoritus järjellisesti sokkona on homman 'kluu', naiselle näin rajattuna ei järin tuo, vaan se, mitä sitten seuraa; onko ehkä yhteistä aaltopituutta jatkon suhteen aistittavissa.

      Tuolta pohjalta ketjun kirjoituksia voi tulkita. Satunnaisuhteissa "antaa ymmärtää" -jutut ovat toiveajattelua (voivat toteutuakin), eivätkä oikeuta vaatimuksiin toisen suhteen vastoin suostumusta. Tällainen takapakki on tavallaan miesten osa ja kestettävä. (Nainen taas joutuu usein huijatuksi jatko-odotusten suhteen; mies luikkii tiehensä; ja kenties "aktikin oli p*ska").

      Siinäpä taustoja tulkinnoille. Itse tarinasta kukin voi vääntää mitä haluaa. Lopputulos taisi olla, mitä vilkuilin, niin molempien osapuolten kannalta "jotakuinkinaivanpaska".

      Mutta, kuten filosofit, vai oliko Matti, kun on miettinyt, että Elämä on!
      (laiffii nyt ainaskin erinäisten muitten seikkojen keralla ja päälle)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4964
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3257
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1395
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1235
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      71
      929
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe