Karmeat botox huulet, liian paksut irtoripset ja vielä lävistykset, niin ei rumemmaksi nainen enää voi tulla. Ei tulisi mieleen koskea edes pitkällä tikulla.
Miksi nainen hluaa olla ruma ?
3
1944
Vastaukset
- Höhhöhö
Heti ensimmäinen lause paljastaa, ettei kirjoittajalla ole aavistustakaan, mistä puhuu. Botox ei nimittäin ole täyteaine vaan hermomyrkky, jota ei koskaan laiteta injektiona huuliin.
Muutenkin hirvittää tommonen ahdasmielisyys; luullaan että omasta pienestä näkökulmasta katsottuna tietää kaikki maailman totuudet. Ehdotan että annetaan jokaisen itse päättää omasta elämästään ja ulkonäöstään, jos on mahdollisuus. Miksi se pitää jotain ihmistä ärsyttää, jos toinen on tehnyt valinnan että haluaa esim täyteläisemmät huulet tai tuuheammat ripset??!! Ja lävistyksetkin on puhtaasti makuasia, jotkut tykkää jotkut ei. Aivan kuten joku tykkää tummista hiuksista ja jotkut vaaleista. Höh - taaaaiinnnaa
Nämä "miehet",jotka ei "koskisi edes pitkällä tikulla".Ne niin tiedetään.Mä olen joutunut kanssa kuulemaan tällaisten elvisten uhoamista,että tuohon en koskis tikullakaan.Ja ovat osoitelleet mulle naisia,joilla on finnejä tai ylipainoa,mitä vaan.Ja jos mä olen tämän miehen kanssa,joka niin sanoo, niin mitä hittoa.Koskisiko hän sitten kaikkia muita hänen mielestään nätimpiä naisia,jos hän on minun kanssa.Tervemenoa sitten mieshuora.Aika törkeää!Kyllä mä ne miehet,jotka mulle noin sanoo,olen karsinut aika äkkiä pois.Siis ihan oikeasti,osoittaa mulle jonkun omasta mielestään ruman naisen,että no tota en panis.No hei,se on möi möi,mene ja tee ja pane ketä haluat,jos joku sulle antaa,möi möi
Siis loukkaavaa nää pitkällä tikullakaan jutut.Ketään ri kiinnosta ketä sinä panisit. - enitselleni
on ne "botox - huulet kyllä ihan hirveän näköisiä, kun Suomalaiseen perimään ei vaan kuulu ns. "rullahuulet"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2122768
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1101972Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171671Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141555Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791410Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471227- 471166
- 1061011
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53923- 85895