Hiha tatuoinnit

KrissyFin

Käsivarrestani on yksi tatuointi ja olen alkanut miettiä minkä ottaisin seuraavaksi. Olen ihastellut koko käsivarren tatuointeja. Miten niiden kanssa edetään? Onko se niin, että kuva kerrallaan lähdetään ottamaan lisää vai suunnitellaanko tatuoijan kanssa yksi iso kokonaisuus?

3

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AK_K

      Olen nähnyt molempia ratkaisuja eli molemmilla tavoilla saa käsivarret täyteen. Itse olen pitänyt toistaiseksi käsivarret ilman tatuointeja, 8 kuvaa on muualla kropassa eli jaloissa, rinnassa, vatasssa ja kyljessä. Sitten jos ja kun tulee lyhythihaisessa paidassa näkyvää kuvaa, niin laitattaisin juuri nopealla aikataululla kerralla suunnitellun ranteesta lähtevän koko käden tatuoinnin.

      Olen jopa haaveillut, että joku vuosi elokuussa siirtyisiin säiden vuoksi pitkähihaisiin vaatteisiin ilman näkyviä tatuointeja ja seuraavana keväänä toukokuussa paljastuisikin kavereille, tutuille ja sukulaisille ilmojen lämmetessä kokonaan mustaharmaiksi tatuoidut käsivarret. Ehkä aloitan jo ensi syksynä.

      • AK_K

        Ja jatkan vielä, että olisin ihan valmis elämään hihojen kanssa vaikka tästä päivästä lähtien, mutta 1) haluan varmistua, että työnjälki on itseäni miellyttävää 2) tatuoijan kanssa ei tule kiusallinen olo, sen verran paljon pitää viettää samassa huoneessa aikaa, kun koko käsi tehdään. Tämän vuoksi on vielä harkinnassa, että missä rupeisin laitattamaan koko käden tatuointeja vai rupeanko ollenkaan.


    • TattooSpurgu

      Molemmat onnistuu. Itse nyt jos voisin (hihat ja leggingsit on jo) niin suunnittelisin koko käden kerralla, istuu paremmin yhteen kuvat. Nyt on vuosien varrella eri tatuoijat tehneet taidettaan palasina josta ei oikein saa muodostettua yhtenevää kokonaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe