Hänellähän on akateeminen koulutus, oma yritys, sekä luontaisesti korkeat testosteronitasot joka ilmenee hiustenlähdön muodossa.
Grrauh! ;)
Joku saa Mies86:sta vielä hyvän miehen :)))))))
13
548
Vastaukset
- Nicitönnä
Kuulostaa keskeneräiseltä, joku saa vielä hyvän miehen. Ihan kun koulussa sanottais, joku saa susta vielä hyvän työntekijän, kunhan nyt ensin valmistut. Koulut kesken ja loppuja ootellessa...että ois valmis.
- Buhahaha
Juuri näinhän se on. Koskaan ei ole valmis tänään.
.. Kaljuus ei kerro Testoista mitään.. Silloin kun kaljuus johtuu osittain testoista, niin kyse on siitä, että sen kyseisen Yksilön HiusPohjassa on sellainen "VaNma".. ;P
.. Eli tuo on jotain KaljujenPropagandaa tuo.. ;DMitä Janica luulet, saako joku hyvän miehen joskus myös sun pojastasi Bicky juniorista:)))))))))))))))))))))))))
Varmasti sun poikasi tulee olemaan myös lastensa OIKEA isä, kuten on hänenkin OIKEA isänsä itse Bicky Royal:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Onhan Bicky Royal-mies sentään moottoripyöräkerho Penetrators MC:n Presidentti ja kuuluisa tatuoitukaluinen penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Hihi, hän on kyllä isäänsä tullut :) Sillä on noita tyttöystäviä tullut ja mennyt, ja jos hän joskus hankkii lapsia niin kyllä hän varmasti on niiden OIKEA isä :)))))) Ja eihän sitä tiedä vaikka tulevaisuudessa hänelle myönnettäisiin Penetrators MC:n sisällä arvonimi Tatuoitukaluinen Penetraattori 😊
- mies_86__
No näinhän se asia on. Kalju paistaakin jo valmiina :))))) aisankantaja paksulla lompakolla, varmaan faijakin on sitten ylpeä.
- nihhhhhhhhhhh
Oletko muuten mies86 jotain sukua Liljalaakson Timpalle? Meinaan vaan, kun teillä on käsittääkseni sama sukunimi.
- mies_86__
Joo, jännä sattuma tuo. Jotain etäistä sukua olemme varmasti. Saamattomuus naisten kanssa meitä ainakin yhdistää. Samoin kuin korkeakoulutus.
- mies_86__
Word. Lisäisin noihin vielä ainakin pienet tulot.
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies. Lisäksi mulla ei ole koskaan ollutkaan mitään autismia, kun sosiaalisilta taidoiltani mä olenkin aina ollut erinomaisen hyvä. Naisia mulla on myös ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien.
Muta sä varmaan itse oletkin joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persuja äänestävä kaljuuntunut juntti ja naisettomuudesta kärsivä luuserimies.
Aloituksen perusteella mies86 on kuin Yul Brynner, paitsi että on kouluja käynyt.
Timppahan on myös opiskellut insinööriksi asti:))))))))))))))))))))))))))
Bicky Royal-mies, Paksuniska-Make ja muut Penetrators MC:n miehet eivät varmaan ole käyneet muita kouluja, kun vaan pelkän elämänkoulun:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
- LowTestoFear
DarkFear on elävä todiste siitä, että kaljuuntuminen ei välttämättä tarkoita korkeaa testosteronitasoa. Darkkishan on tunnetusti sasikaljuineen 39-vuotiaana edelleen neitsytsetä, kun ei ne matalat testot riitä pippeliä nostamaan, ja on vielä finatabujen yliannostuksella entisestään pahentanut tilannetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393