olen päässyt huonoon tilaan ja uskon olevani masentunut. Mietin kuinka olisi helpompaa päättää elämäni. Ei kukaan välitä tarpeeksi paljon. Joudun koko ajan elämään rajoitettua ja manipuloivaa elämää. Olen kyllästynyt ja väsynyt. Elän juuri ja juuri toivossa paremmasta tulevaisuudessa. Se on ainut asia mikä pitää minua vielä pinnalla. Pitäisi päästä pois kaikesta.
En tiedä miten
pakkopäästä
2
91
Vastaukset
- Kevättäkohtimennään
Käy kertomassa lääkärille asiasta, älä tee itsellesi mitään. Asiat järjestyvät vielä ja voit olla ihan erilaisissa ajatuksissa.
- itsestäkiinni
Kerää voimia sen verran että aloitat uuden elämäsi uusissa ympyröissä. Välttele juurikin niitä paskoja asioita mitkä vaikuttaa sinun masikseen. Keksi jotain uutta ja kivaa!
Ja aina ei tarvi ajatella muita, muut saattaa ihan yhtälailla kärsiä sinun olotilastasi. Se on heillekin helpotus kun asia paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756