Moi! Kävin laitattamassa ripsipidennykset, ettei tarvisi käyttää ripsatis ja nä ei oo yhtään mun juttu. Näytän noin 20-vuotta vanhemmalta ja mun silmät näyttää vaan tummilta ja raskailta ja väsyneiltä. Miks pidennykset ei vaan sovi kaikille? Vaatiiko se jonkun tietyn mallisen ja kokoisen silmän, että pidennykset tekee katseesta kauniin? Mulla ilmeisesti on vaan niin huonon malliset silmät, että näiden kanssa näytän ihan hirveeltä :D Onko kotikonsteja miten nä saa pois, niin että omat ripset ei tuhoudu. Ulkonurkista päädyin jo leikkaamaan, siinä meni omat ripset mukana. En kehtaa mennä huomenna töihin näiden kanssa kun tyypit katsoo, että mitä ihmettä tolle on tapahtunut! :D Auttakaa!
Vastaukset 1
- pzkphredhvj246
Varaa aika ripsienpidennystenpoistoon. Idiootti rupee leikkelemään ripsiä pois tai repimään. Ei noin.
Ehkä sun ripsienpidennykset oli liian paksut ja tuuheat? Jos sulla on volyymit, kokeile klassisia ripsienpidennyksiä ja juttele tekijän kanssa millaiset ripset sopisi sun silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092270- 103896
- 71892
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha558803- 82708
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57571