Moi! Kävin laitattamassa ripsipidennykset, ettei tarvisi käyttää ripsatis ja nä ei oo yhtään mun juttu. Näytän noin 20-vuotta vanhemmalta ja mun silmät näyttää vaan tummilta ja raskailta ja väsyneiltä. Miks pidennykset ei vaan sovi kaikille? Vaatiiko se jonkun tietyn mallisen ja kokoisen silmän, että pidennykset tekee katseesta kauniin? Mulla ilmeisesti on vaan niin huonon malliset silmät, että näiden kanssa näytän ihan hirveeltä :D Onko kotikonsteja miten nä saa pois, niin että omat ripset ei tuhoudu. Ulkonurkista päädyin jo leikkaamaan, siinä meni omat ripset mukana. En kehtaa mennä huomenna töihin näiden kanssa kun tyypit katsoo, että mitä ihmettä tolle on tapahtunut! :D Auttakaa!
Apua miten saan ripsipidennykset pois!
Aputarvitaan
1
1348
Vastaukset
- pzkphredhvj246
Varaa aika ripsienpidennystenpoistoon. Idiootti rupee leikkelemään ripsiä pois tai repimään. Ei noin.
Ehkä sun ripsienpidennykset oli liian paksut ja tuuheat? Jos sulla on volyymit, kokeile klassisia ripsienpidennyksiä ja juttele tekijän kanssa millaiset ripset sopisi sun silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305587
- 1862179
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus92085Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621669Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan691399Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321374Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701214- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171134