Moi! Kävin laitattamassa ripsipidennykset, ettei tarvisi käyttää ripsatis ja nä ei oo yhtään mun juttu. Näytän noin 20-vuotta vanhemmalta ja mun silmät näyttää vaan tummilta ja raskailta ja väsyneiltä. Miks pidennykset ei vaan sovi kaikille? Vaatiiko se jonkun tietyn mallisen ja kokoisen silmän, että pidennykset tekee katseesta kauniin? Mulla ilmeisesti on vaan niin huonon malliset silmät, että näiden kanssa näytän ihan hirveeltä :D Onko kotikonsteja miten nä saa pois, niin että omat ripset ei tuhoudu. Ulkonurkista päädyin jo leikkaamaan, siinä meni omat ripset mukana. En kehtaa mennä huomenna töihin näiden kanssa kun tyypit katsoo, että mitä ihmettä tolle on tapahtunut! :D Auttakaa!
Apua miten saan ripsipidennykset pois!
Aputarvitaan
1
1369
Vastaukset
- pzkphredhvj246
Varaa aika ripsienpidennystenpoistoon. Idiootti rupee leikkelemään ripsiä pois tai repimään. Ei noin.
Ehkä sun ripsienpidennykset oli liian paksut ja tuuheat? Jos sulla on volyymit, kokeile klassisia ripsienpidennyksiä ja juttele tekijän kanssa millaiset ripset sopisi sun silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403007- 702497
- 1742334
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332018- 181426
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221