hyvän poikaystävän :)))))))
Ei sitä joka pojalla ole omaa firmaa, kahta Mersua pihassa ja perintöä luvassa.
Kunhan muistat jatkossakin käydä suihkussa, laitaa hiukset hyvin ja pukeutua siististi niin eiköhän se unelmien typy tule vastaan :)))))
Peris, joku saa susta vielä
13
181
Vastaukset
Hei kiitti tsempistä Jansku :)))
Itse asiassa mulla on tällä hetkellä "työn alla" itseäni 10 vuotta nuorempi mimmi eli 16-vuotias teininainen jonka kanssa juttu luista varsin hyvin somessa :)
Tyttö on aivan kokematon miesjutuissa ja tietenkin näkee tällaisen 26-vuotiaan miehen aivan eri valossa kuin luokkatoverinsa jotka ajavat korkeintaan mopoautoilla :)))
Tosin hän on sen luonteinen että mun pitää edetä ja lähestyä riittävän hitaasti, olematta kuitenkaan ätmi. Siinä vasta haaste! :)- miäs_86
Onnea yritykseen :)
Missä päin Turkua tämä teinityttö asustaa, vai asuuko hän Turussa päin?
Onkohan tämä teinityttö koskaan tavannut Bicky Royal-miestä tai ketään muita Penetrators MC:n miehiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))miäs_86 kirjoitti:
Onnea yritykseen :)
Kiitti.
Jos tyttö kertoo että hän vain makoilee ja katselee Netflixiä ja mä sanon että eikös se ois mukavempaa vierekkäin, niin hän menee ihan vaikeaksi ja lopulta myöntää asian punastuneiden emojien kera.
Mulla on nyt varsinainen timantti käsissä, mutta nyt pitää vain osata taiteilla jännän vanhemman miehen ja jonkinlaisen herrasmiehen välimuodossa.DarkFear kirjoitti:
Missä päin Turkua tämä teinityttö asustaa, vai asuuko hän Turussa päin?
Onkohan tämä teinityttö koskaan tavannut Bicky Royal-miestä tai ketään muita Penetrators MC:n miehiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))Hän asuu PK-seudulla ja toivon todella että hän ei ole tavannut sikäläisiä Penetrators MC:n tyyppejä :)
peris234 kirjoitti:
Hän asuu PK-seudulla ja toivon todella että hän ei ole tavannut sikäläisiä Penetrators MC:n tyyppejä :)
Niin onhan niillä Penetrators MC:lla varmasti kerhotiloja myös muissakin Suomen kaupungeissa, eikä vain pelkästään Turussa. Näin just itsekin tällä yksi päivä viikolla kaupassa käydessä Dodge Ramin erään Prisman parkkipaikalla, niin tuli heti mieleen, että on varmasti ollut jonkun paikallisen Penetrators MC:n tyypin jyystö-Truck siinä parkissa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- nyt-liippaa
peris234 kirjoitti:
Hän asuu PK-seudulla ja toivon todella että hän ei ole tavannut sikäläisiä Penetrators MC:n tyyppejä :)
Aijaijai, ettei vaan olis Gnukin eli Genion jälkeläisiä. Eikös sillä ole pääkaupunkiseudulla tuon ikäinen teinitytär?
DarkFear kirjoitti:
Niin onhan niillä Penetrators MC:lla varmasti kerhotiloja myös muissakin Suomen kaupungeissa, eikä vain pelkästään Turussa. Näin just itsekin tällä yksi päivä viikolla kaupassa käydessä Dodge Ramin erään Prisman parkkipaikalla, niin tuli heti mieleen, että on varmasti ollut jonkun paikallisen Penetrators MC:n tyypin jyystö-Truck siinä parkissa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Joo onhan niillä chaptereita eri puolella Suomea. Mutta mitä oon ymmärtänyt niin heidän kerhon eräs periaate on että kaverien muijiin ei kosketa :))) Mä kun olen Bicky Royal miehen ja Paksuniska-Maken kaveri niin he varmasti ovat informoineet kerhon jäseniä asiasta.
Joo yks päivä moottoritiellä ajoin varsin varovasti tolla vanhalla takavedolla, mutta mun ohi meni nelivetoinen Dodge Ram. Auton takalasissa oli vieläpä Tatuoitu Kalu -logo joten tunnistin että kyseessä oli joku Penetrators MC:n jätkistä :))))peris234 kirjoitti:
Joo onhan niillä chaptereita eri puolella Suomea. Mutta mitä oon ymmärtänyt niin heidän kerhon eräs periaate on että kaverien muijiin ei kosketa :))) Mä kun olen Bicky Royal miehen ja Paksuniska-Maken kaveri niin he varmasti ovat informoineet kerhon jäseniä asiasta.
Joo yks päivä moottoritiellä ajoin varsin varovasti tolla vanhalla takavedolla, mutta mun ohi meni nelivetoinen Dodge Ram. Auton takalasissa oli vieläpä Tatuoitu Kalu -logo joten tunnistin että kyseessä oli joku Penetrators MC:n jätkistä :))))Tuli mieleen, että jos siinä Prisman pihalla oli vaikka parkissa SUOMI-Kaken Dodge Ram:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Muistan kun joskus pari-kolme vuotta sitten tällä palstalla kirjoitteli eräs SUOMI-Kake, joka ei kyllä hirveän pitkään täällä viihtynyt. Mutta hyvä juttu, jos Penetrators MC:n miehillä on tollainen ns. herrasmiesopimus, ettei kavereiden naisiin kajota.
Niin ne Penetrators MC:n miehet ja heidän autot tunnistaakin aina just tosta isosta Penis-logosta:))))))))))))))))))))))))))))))))))))peris234 kirjoitti:
Joo yks päivä moottoritiellä ajoin varsin varovasti tolla vanhalla takavedolla, mutta mun ohi meni nelivetoinen Dodge Ram. Auton takalasissa oli vieläpä Tatuoitu Kalu -logo joten tunnistin että kyseessä oli joku Penetrators MC:n jätkistä :))))Ai niin, unohtui mainita se tärkeä pointti, että ton näkemäni Dodge Ramin kuski on myös varmasti lastensa OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Samalla Prisman reissulla näkyi parkkipaikalla myös Skoda Octavia, jonka kuskilla on suorakaiteen muotoiset silmälasit, hän ei välttämättä ole "lastensa" OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- mitä.tähän.voisi.sanoa
Mielipöhkö äitinsä luona asuva satusetä ätmi varmaan vetoaa naisiin :)
Eikä Peris ole mikään ätmi tai satusetä, vaan taloudellisesti hyvin toimeen tuleva ja varakas nuori mies. Onhan se hyvä, että Periksellä on myös paljon erilaisia tuttavia, kun työssä käyviä tyyppejä ja sitten myös näitä moottoripyöräkerhon jäseniä.
DarkFear kirjoitti:
Eikä Peris ole mikään ätmi tai satusetä, vaan taloudellisesti hyvin toimeen tuleva ja varakas nuori mies. Onhan se hyvä, että Periksellä on myös paljon erilaisia tuttavia, kun työssä käyviä tyyppejä ja sitten myös näitä moottoripyöräkerhon jäseniä.
Erittäin hyvin sanottu DarkFearilta.
En mä ole mikään satusetä, ätmi saati aikamiespoika vaan nuori menestynyt ja dynaaminen sinkkumies.
Ja okei, mulla on kontakteja moottoripyöräkerhoon mutta en mä ole edes prospect-jäsen :) Oon käynyt kerran vierailulla kerhotiloilla ja jos tapaan Bickyn Shellillä niin me saatetaan juoda pullakahvit, mutta en mä ole sen enempää mukana hänen vetämän jengin jutuissa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065467Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453653Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503235Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512544Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611600- 881335
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321253- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1471180